0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Mar21gr

Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« - : Ιανουάριος 19, 2009, 03:09:54 μμ »
Γεια χαρά, σε όλους!

το καλοκαίρι απέκτησα έναν πήγασο του 2002 (η πρώτη μου μηχανή μετά από παπάκι) και μου εμφανίζει το εξής πρόβλημα:

ανεβάζει θερμοκρασία, αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω πότε, για να δω τι μπορεί να συμβαίνει!

διάβασα τα σχετικά post αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο. Αρχίζω...

Επειδή το έχει ξανακάνει (Αθήνα-θεσσαλονίκη το Νοέμβρη), παρατηρώ συνέχεια το δείκτη. Σε διαδρομές μέσα στη Θεσσαλονίκη, δεν έχει ανεβάσει τοσο καιρό.

Εχθές, Θεσσαλονίκη-Σκύδρα, μετά από 30' διαδρομή, με θερμοκρασία στους 60 C (η δικιά μου στους 5 C...) και οδήγηση ήρεμη, αρχίζει να ανεβαίνει! σχεδόν σε 1 λεπτό φτάνει κοντά 90 C! πάλι μέσα σε ένα λεπτό πέφτει στους 60 C. το μόνο σημάδι στο "πήγαινε" !

Ακίνητο για 3 ώρες και επιστροφή...

λίγο μετά την αναχώρηση, ανεβαζει για πρώτη φορά! Τώρα πάει ~85 C και δουλεύει εκεί για 15'.

σε κάποια φάση πλησιάζει 100 οπότε σταματάω και περιμένω να πέσει! κοιτάω το υγρό ψύξης! έχει ανέβει η στάθμη στο δοχείο διαστολής 2 δάχτυλα κάτω από το καπάκι. Παρατηρώ ότι δεν δουλεύει και το βεντιλατέρ (στους 100 C!). Μέχρι χθές πάντα έπαιρνε το βεντιλατέρ λίγο μετά τους 80 C!

κρυώνει, ξεκινάω, και η συμπεριφορά γίνεται εντελώς ακανόνιστη! πότε ανεβάζει (80-90 C) σε φανάρι (ρελαντί) και με το που κάνω 500 μέτρα αρχίζει και πέφτει... πότε ανεβάζει (80-90 C) μετά από κάποια προσπέραση που ανεβάζω στροφές (4-5 χιλιάδες) και μετά από 1 λεπτό πέφτει πάλι... αλλά την περισσότερη ώρα δεν ανεβάζει ακόμα και όταν είμαι στις 5,5 χιλιάδες για αρκετά λεπτά!

Τελικά, φτάνω σπίτι μου και πλακώνομαι στο τσάι για να ανεβάσω κι εγώ λίγη θερμοκρασία...

Ο πήγασος έχει 50.000 χλμ και έρχεται από γενικό service το Νοέμβρη σε συνεργείο Aprilia! Να σημειώσω ότι την επόμενη μέρα από το service έκανα το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη και ήταν η πρώτη φορά που ανέβασε θερμοκρασία! Τότε δεν το είχα στο νου μου και είχε φτάσει 110 και βάλε...

είχα σκοπό να δω τη στάθμη του ψυκτικού από την τάπα του ψυγείου, αλλά σε 5 λεπτά που έμειναν τα εργαλεία εκτεθειμένα στην πιλοτή, έκαναν φτερά... (προσοχή στους κατοίκους Θεσσαλονίκης και γενικά...)

Συγγνώμη που σας κούρασα!
















*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 19, 2009, 04:26:58 μμ »
εαν πας απο την δεξια μερια της μηχανης,στο κατω δεξια μερια του ψυγειου υπαρχει μια μπορουτζινη βιδα με δυο καλωδια,ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ.

ειναι ενα  διμεταλικο ελασμα που κανει μια γεφυρα αναμεσα στα δυο καλωδια για να ξεκινησει το βεντιλατερ.

βγαλε τα καλωδια κ ενωσε τα μεταξυ τους,εαν δουλεψει το βεντιλατερ τοτε ηλακτρικα εισαι οκ!

καθαρισε καλα τις επαφες της βαλβιδας αλλα κ τα φις των καλωδιων απο αλλατα κ βεβαιωσου οτι μπαινουν σφιχτα στους ακροδεκτες, εαν οχι κλειστα λιγο με μια πενσα!

μετα απο αυτο ξεκινα τον κινητηρα κ ελεγξε την λειτουργεια του βεντιλατερ.εαν βλεπεις οτι το ψυγειο ζεσταινεται ,που σημαινει οτι εχει υγρα στο κυκλωμα κ η τρομπα λειτουργει,κ το βεντιλατερ αρνειτε να δουλεψει αλλαξε την βαλβιδα.
ιδια ειναι σχεδον με ολα τα ιταλικα αυτοκινητα.
πανω της γραφει τις θερμοκρασιες διεγερσεως αλλα κ απενεργοπ.  πχ 85-90

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 19, 2009, 05:15:35 μμ »
Φλάτζα κεφαλής ή αντλία νερού!

(είπα να πω κι εγώ κάτι, παρότι ο μηχανικός-τοτέμ ήδη εμίλησε!! )
Masquerade

*

Mar21gr

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 20, 2009, 10:14:06 πμ »
Καταρχήν, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση Bill!

Έκανα ακριβώς ότι γράφεις! Έριξα και contact cleaner στις επαφές και όλα μοιάζουν να δουλεύουν ρολόι!

Στο ρελαντί, σχεδόν σε 15', έπιασε τους 80 και πήρε κανονικά το βεντιλατέρ!

Το ψυγείο ζεσταίνεται κανονικά!

Πιθανότατα δεν έκανε καλή επαφή κάποιο από τα καλώδια του βεντιλατέρ.

Ωστόσο, παραμένει η περίεργη συμπεριφορά της θερμοκρασίας! Φλάντζα δεν έχει αλλαχτεί ποτέ...

Θα δώ τι θα γίνει στην επόμενη μεγάλη διαδρομή!

και πάλι ευχαριστώ!

*

Mar21gr

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 26, 2009, 09:24:55 πμ »
Δυστυχώς, τα προβλήματα με τη θερμοκρασία συνεχίζονται...

ερώτηση: η αντλία ψυκτικού παίρνει εντολή από κάπου ή δουλεύει μόνιμα?

Τα ίδια συμπτώματα + ότι άναψε το λαμπάκι του injection και μου έσβησε 2-3 φορές μετά από 100km!

έκανε και δυο σκασίματα...

μπορεί να είναι άσχετο το ένα από το άλλο? μπορεί να φταίει η βενζίνη? γιατί το injection άναψε όταν είχα ήδη αναμένη ρεζέρβα!

σήμερα στα 10km σπίτι - δουλειά κανένα πρόβλημα...

μάλλον δε θέλει ο πήγασός μου να βγαίνει από τη Θεσσαλονίκη...
 

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 26, 2009, 09:50:11 πμ »
Δυστυχώς, τα προβλήματα με τη θερμοκρασία συνεχίζονται...

ερώτηση: η αντλία ψυκτικού παίρνει εντολή από κάπου ή δουλεύει μόνιμα?

Τα ίδια συμπτώματα + ότι άναψε το λαμπάκι του injection και μου έσβησε 2-3 φορές μετά από 100km!

μπορεί να είναι άσχετο το ένα από το άλλο? μπορεί να φταίει η βενζίνη?

Η αντλία δουλεύει συνεχώς, σε στροφές ανάλογες εκείνων του κινητήρα. Το λαμπάκι του injection που ανάβει για λίγο, συνήθως οφείλεται σε στιγμιαία πτώση τάσης, που με τη σειρά της συνήθως οφείλεται σε πρόβλημα επαφής του κεντρικού διακόπτη ή του καλωδίου του. Πιθανότατα είναι άσχετο με το ανέβασμα θερμοκρασίας.
Η βενζίνη έχει αποδειχθεί ότι πολύ σπάνια είναι η αιτία.

 :bye:
Masquerade

*

marinos

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 30, 2009, 06:38:44 μμ »
οντως η βενζινη ειναι πολυ σπανια αιτια αλλα εσυ ειπες πως ειχες αναμμενη ρεζερβα οποτε δεν αποκλειετε να ειναι και η βενζινη.. Η γνωμη μου ειναι να αποφεγεις να εχεις ανοικτη τη ρεζερβα γιατι μαζεβει διαφορες ακαθαρσιες και τετοια..


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 31, 2009, 12:39:50 πμ »
φιλε μου τα συμπτώματα που αναφέρεις δηλαδή να χτυάει κοκκινα και στο καπάκι να σου κατεβάζει τη θερμοκρασία είναι ακριβώς τα ίδια με  αυτά που είχα εγώ όταν καηκε η φλάντζα...

sorry αν σε απογοητεύω, αλλά είναι σα να ακούω τον εαυτό μου..: εκανα σταση 30' λεπτά σε βενζινάδικο... κανω 10 μετρα...-κυριολεκτικά- ε... και βαραει κοκκινα... μετα ξεκινάω... κατευθειαν τη ριχνει στα κανονικά... και μετά 80....

ο,τι ήθελε εκανε.... :( :bye:

κόστος 50-60 ευρω φλάντζας, ταιριάζει απο funduro bmw 650 και το υπόλοιπο κοστος ειναι η ρυθμιση και τα εργατικά... με λίγα λόγια απο 200 ευρώ εως.... :ohmy: οτι σου πουν....
ΠΡΟΣΟΧΗ... δεν ειναι κανα ''κατορθωμα'' η αλλαγή της, αλλά αμα ο τυπος ειναι κασμας και ας πουμε δεν πλανιάρει κεφαλή..δεν την κολλήσει καλά..κτλ.. θα εχεις ενα απο τα ιδια... :bye:


Υ.Γ.
συνήθως οταν βαζεις τη δευτερη φλάντζα και ειναι καλή δουλειά ειναι λίγο απίθανο να σου ξανακαει.... (εκτός και αν 200ρισεις τις χιλιάδες χιλιομέτρων σου στον Πήγασο... :D :bye:)



ε... εννοείται οπως ειπε και ο Bill οτι εχεις τσεκάρει οτι δεν ειναι θερμοστάτης, φούσκα θερμοστάτη, κτλ...  :bye:

*

Mar21gr

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #8 - : Μάιος 27, 2010, 09:53:19 πμ »
Επανέρχομαι στο θέμα για να σημειώσω το εξής:

το πρώτο πράγμα που έκανα όταν άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία σε άσχετους χρόνους, ήταν να αλλάξω θερμοστάτη! και επειδή δεν διορθώθηκε το πρόβλημα άρχισα να ψάχνω άλλους λόγους.

Να μην τα πολυλογώ, τώρα έβγαλα τελείως τον θερμοστάτη και το πρόβλημα διορθώθηκε. Βέβαια, δουλεύει σχεδόν πάντα κάτω από τους 60 βαθμούς... Ο μάστορας (Αδάμου) είπε ότι δεν υπάρχει θέμα, και να ξαναβάλω θερμοστάτη μετά τον Σεπτέμβρη.

Άρα, ή ο θερμοστάτης που έβαλα ήταν κι αυτός προβληματικός ή ... πείτε καμιά άλλη γνώμη!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #9 - : Μάιος 27, 2010, 10:11:02 πμ »
αν απο ηλερκτρικα εισαι οκ !

Τσεκαρε την αντλια νερου ....αν δουλευει σωστα !!  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #10 - : Μάιος 27, 2010, 01:56:12 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα για να σημειώσω το εξής:

το πρώτο πράγμα που έκανα όταν άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία σε άσχετους χρόνους, ήταν να αλλάξω θερμοστάτη! και επειδή δεν διορθώθηκε το πρόβλημα άρχισα να ψάχνω άλλους λόγους.

Να μην τα πολυλογώ, τώρα έβγαλα τελείως τον θερμοστάτη και το πρόβλημα διορθώθηκε. Βέβαια, δουλεύει σχεδόν πάντα κάτω από τους 60 βαθμούς... Ο μάστορας (Αδάμου) είπε ότι δεν υπάρχει θέμα, και να ξαναβάλω θερμοστάτη μετά τον Σεπτέμβρη.

Άρα, ή ο θερμοστάτης που έβαλα ήταν κι αυτός προβληματικός ή ... πείτε καμιά άλλη γνώμη!

κοιταξε... τσεκαρε και σιγουρεψου οτι ειναι τα νερά ειναι σε σωστή θερμοκρασία γιατι αμα (κουφια ώρα) σου σκάσει η φλάντζα και δεν το παρεις; χαμπάρι καλοκαιριάτικα δε νομίζω μετά να σου λεει κανεις..''α...δεν τρεχει τιποτα''.... :dry: :dry: :psdof: :psdof:

Υ.Γ.
και αφου λες ο θερμοστατης ο παλιος ηταν καλός γιατι εβαλες αλλον..??
..και ήταν και αυτός προβληματικός.... :thnk:

*

Mar21gr

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #11 - : Μάιος 27, 2010, 02:23:02 μμ »
πως να τσεκαρω τα νερα? σωστή εννοείς στα ψηλά ή και στα χαμηλά? αν δουλέυω συνέχεια με θερμοκρασία 50-60 βαθμούς θα κάνω καμιά ζημιά στη μηχανή?

το θερμοστάτη αρχικά τον άλλαξα γιατί ήταν η πρώτη διάγνωση του μάστορα της γειτονιάς... δεν ξέρω αν όντως είχε πρόβλημα ο πρώτος!

όταν πήγα στην Aprilia, κι αυτός το πρώτο που είπε ήταν ο θερμοστάτης. του λέω τον άλλαξα πριν κάτι μήνες. μου λέει εγώ θα τον βγάλω μιας και ειναι καλοκαίρι τώρα για να σιγουρευτούμε ότι δεν φταίει αυτός. μην πάμε κατευθείαν σε αλλαγή φλάντζας. την αντλία την τσέκαρε 2 φορές και είναι εντάξει.

χωρίς θερμοστάτη δεν κάνει τα παλαβά που έκανε... σε ταξίδι θα πιάσει περίπου 70 και θα δουλευει εκεί. σε διαδρομές μικρές καθημερινά, δεν προλαβαίνει να ανεβάσει ούτε 60... σε μποτιλιάρισμα που έτυχε μια φορά μέχρι τώρα, ανέβασε 90 και πήρε το βεντιλατερ κανονικά...

*

mk108

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #12 - : Μάιος 28, 2010, 05:58:59 μμ »
Φίλε Mar21gr μια ερώτηση γιατί εχω μπερδευτεί..

Το μηχανάκι ζεστένεται πραγματικα (φουσκώνουν τα νερά το δοχείο υπερχείλισης, το βιντιλατερ δουλεύει συνέχεια κλπ κλπ);....ή το πρόβλημα σου είναι στην ένδειξη;....

Αν το πρόβλημα είναι ΜΟΝΟ στην ένδειξη θερμοκρασίας στο όργανο τότε θα σου πώ την δικία μου ιστορία.

Μου έτυχαν ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με αυτά που αναφέρεις (ακανόνιστες ενδείξεις, όποτε ήθελε και όπου ήθελε. Θερμοκρασίες  μέχρι και 120 με το λαμπάκι το εγκεφάλου να ανάβει κλπ)....
Το πρόβλημά μου ήταν το ΙΔΙΟ το όργανο θερμοκρασίας (ελλατωματική εσωτερική γείωση)....Το άλλαξα και ολα καλά. Προσοχή όμως η μηχανή μου ΔΕΝ ανάβαζε θερμοκρασίες πραγματικά.

*

Mar21gr

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 04, 2010, 04:14:42 μμ »
άργησα να δω το post...

ζεσταινόταν κανονικά! φούσκωναν τα υγρά στο δοχείο διαστολής! δε νομίζω να έχει πρόβλημα το οργανάκι! 

για την ώρα, χωρίς θερμοστάτη, συνεχίζω να μην έχω πρόβλημα!

*

mk108

Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 04, 2010, 05:47:48 μμ »
άργησα να δω το post...

ζεσταινόταν κανονικά! φούσκωναν τα υγρά στο δοχείο διαστολής! δε νομίζω να έχει πρόβλημα το οργανάκι! 

για την ώρα, χωρίς θερμοστάτη, συνεχίζω να μην έχω πρόβλημα!

οκ φίλε μου, τότε το πρόβλημά σου σίγουρα δεν είναι στην ένδειξη...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης