APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso 650 Cube and IE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Mar21gr στις Ιανουάριος 19, 2009, 03:09:54 μμ

Τίτλος: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Mar21gr στις Ιανουάριος 19, 2009, 03:09:54 μμ
Γεια χαρά, σε όλους!

το καλοκαίρι απέκτησα έναν πήγασο του 2002 (η πρώτη μου μηχανή μετά από παπάκι) και μου εμφανίζει το εξής πρόβλημα:

ανεβάζει θερμοκρασία, αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω πότε, για να δω τι μπορεί να συμβαίνει!

διάβασα τα σχετικά post αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο. Αρχίζω...

Επειδή το έχει ξανακάνει (Αθήνα-θεσσαλονίκη το Νοέμβρη), παρατηρώ συνέχεια το δείκτη. Σε διαδρομές μέσα στη Θεσσαλονίκη, δεν έχει ανεβάσει τοσο καιρό.

Εχθές, Θεσσαλονίκη-Σκύδρα, μετά από 30' διαδρομή, με θερμοκρασία στους 60 C (η δικιά μου στους 5 C...) και οδήγηση ήρεμη, αρχίζει να ανεβαίνει! σχεδόν σε 1 λεπτό φτάνει κοντά 90 C! πάλι μέσα σε ένα λεπτό πέφτει στους 60 C. το μόνο σημάδι στο "πήγαινε" !

Ακίνητο για 3 ώρες και επιστροφή...

λίγο μετά την αναχώρηση, ανεβαζει για πρώτη φορά! Τώρα πάει ~85 C και δουλεύει εκεί για 15'.

σε κάποια φάση πλησιάζει 100 οπότε σταματάω και περιμένω να πέσει! κοιτάω το υγρό ψύξης! έχει ανέβει η στάθμη στο δοχείο διαστολής 2 δάχτυλα κάτω από το καπάκι. Παρατηρώ ότι δεν δουλεύει και το βεντιλατέρ (στους 100 C!). Μέχρι χθές πάντα έπαιρνε το βεντιλατέρ λίγο μετά τους 80 C!

κρυώνει, ξεκινάω, και η συμπεριφορά γίνεται εντελώς ακανόνιστη! πότε ανεβάζει (80-90 C) σε φανάρι (ρελαντί) και με το που κάνω 500 μέτρα αρχίζει και πέφτει... πότε ανεβάζει (80-90 C) μετά από κάποια προσπέραση που ανεβάζω στροφές (4-5 χιλιάδες) και μετά από 1 λεπτό πέφτει πάλι... αλλά την περισσότερη ώρα δεν ανεβάζει ακόμα και όταν είμαι στις 5,5 χιλιάδες για αρκετά λεπτά!

Τελικά, φτάνω σπίτι μου και πλακώνομαι στο τσάι για να ανεβάσω κι εγώ λίγη θερμοκρασία...

Ο πήγασος έχει 50.000 χλμ και έρχεται από γενικό service το Νοέμβρη σε συνεργείο Aprilia! Να σημειώσω ότι την επόμενη μέρα από το service έκανα το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη και ήταν η πρώτη φορά που ανέβασε θερμοκρασία! Τότε δεν το είχα στο νου μου και είχε φτάσει 110 και βάλε...

είχα σκοπό να δω τη στάθμη του ψυκτικού από την τάπα του ψυγείου, αλλά σε 5 λεπτά που έμειναν τα εργαλεία εκτεθειμένα στην πιλοτή, έκαναν φτερά... (προσοχή στους κατοίκους Θεσσαλονίκης και γενικά...)

Συγγνώμη που σας κούρασα!













Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bill στις Ιανουάριος 19, 2009, 04:26:58 μμ
εαν πας απο την δεξια μερια της μηχανης,στο κατω δεξια μερια του ψυγειου υπαρχει μια μπορουτζινη βιδα με δυο καλωδια,ειναι η βαλβιδα του βεντιλατερ.

ειναι ενα  διμεταλικο ελασμα που κανει μια γεφυρα αναμεσα στα δυο καλωδια για να ξεκινησει το βεντιλατερ.

βγαλε τα καλωδια κ ενωσε τα μεταξυ τους,εαν δουλεψει το βεντιλατερ τοτε ηλακτρικα εισαι οκ!

καθαρισε καλα τις επαφες της βαλβιδας αλλα κ τα φις των καλωδιων απο αλλατα κ βεβαιωσου οτι μπαινουν σφιχτα στους ακροδεκτες, εαν οχι κλειστα λιγο με μια πενσα!

μετα απο αυτο ξεκινα τον κινητηρα κ ελεγξε την λειτουργεια του βεντιλατερ.εαν βλεπεις οτι το ψυγειο ζεσταινεται ,που σημαινει οτι εχει υγρα στο κυκλωμα κ η τρομπα λειτουργει,κ το βεντιλατερ αρνειτε να δουλεψει αλλαξε την βαλβιδα.
ιδια ειναι σχεδον με ολα τα ιταλικα αυτοκινητα.
πανω της γραφει τις θερμοκρασιες διεγερσεως αλλα κ απενεργοπ.  πχ 85-90
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: harlek στις Ιανουάριος 19, 2009, 05:15:35 μμ
Φλάτζα κεφαλής ή αντλία νερού!

(είπα να πω κι εγώ κάτι, παρότι ο μηχανικός-τοτέμ ήδη εμίλησε!! )
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Mar21gr στις Ιανουάριος 20, 2009, 10:14:06 πμ
Καταρχήν, ευχαριστώ για την άμεση απάντηση Bill!

Έκανα ακριβώς ότι γράφεις! Έριξα και contact cleaner στις επαφές και όλα μοιάζουν να δουλεύουν ρολόι!

Στο ρελαντί, σχεδόν σε 15', έπιασε τους 80 και πήρε κανονικά το βεντιλατέρ!

Το ψυγείο ζεσταίνεται κανονικά!

Πιθανότατα δεν έκανε καλή επαφή κάποιο από τα καλώδια του βεντιλατέρ.

Ωστόσο, παραμένει η περίεργη συμπεριφορά της θερμοκρασίας! Φλάντζα δεν έχει αλλαχτεί ποτέ...

Θα δώ τι θα γίνει στην επόμενη μεγάλη διαδρομή!

και πάλι ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Mar21gr στις Ιανουάριος 26, 2009, 09:24:55 πμ
Δυστυχώς, τα προβλήματα με τη θερμοκρασία συνεχίζονται...

ερώτηση: η αντλία ψυκτικού παίρνει εντολή από κάπου ή δουλεύει μόνιμα?

Τα ίδια συμπτώματα + ότι άναψε το λαμπάκι του injection και μου έσβησε 2-3 φορές μετά από 100km!

έκανε και δυο σκασίματα...

μπορεί να είναι άσχετο το ένα από το άλλο? μπορεί να φταίει η βενζίνη? γιατί το injection άναψε όταν είχα ήδη αναμένη ρεζέρβα!

σήμερα στα 10km σπίτι - δουλειά κανένα πρόβλημα...

μάλλον δε θέλει ο πήγασός μου να βγαίνει από τη Θεσσαλονίκη...
 
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: harlek στις Ιανουάριος 26, 2009, 09:50:11 πμ
Δυστυχώς, τα προβλήματα με τη θερμοκρασία συνεχίζονται...

ερώτηση: η αντλία ψυκτικού παίρνει εντολή από κάπου ή δουλεύει μόνιμα?

Τα ίδια συμπτώματα + ότι άναψε το λαμπάκι του injection και μου έσβησε 2-3 φορές μετά από 100km!

μπορεί να είναι άσχετο το ένα από το άλλο? μπορεί να φταίει η βενζίνη?

Η αντλία δουλεύει συνεχώς, σε στροφές ανάλογες εκείνων του κινητήρα. Το λαμπάκι του injection που ανάβει για λίγο, συνήθως οφείλεται σε στιγμιαία πτώση τάσης, που με τη σειρά της συνήθως οφείλεται σε πρόβλημα επαφής του κεντρικού διακόπτη ή του καλωδίου του. Πιθανότατα είναι άσχετο με το ανέβασμα θερμοκρασίας.
Η βενζίνη έχει αποδειχθεί ότι πολύ σπάνια είναι η αιτία.

 :bye:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: marinos στις Ιανουάριος 30, 2009, 06:38:44 μμ
οντως η βενζινη ειναι πολυ σπανια αιτια αλλα εσυ ειπες πως ειχες αναμμενη ρεζερβα οποτε δεν αποκλειετε να ειναι και η βενζινη.. Η γνωμη μου ειναι να αποφεγεις να εχεις ανοικτη τη ρεζερβα γιατι μαζεβει διαφορες ακαθαρσιες και τετοια..

Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιανουάριος 31, 2009, 12:39:50 πμ
φιλε μου τα συμπτώματα που αναφέρεις δηλαδή να χτυάει κοκκινα και στο καπάκι να σου κατεβάζει τη θερμοκρασία είναι ακριβώς τα ίδια με  αυτά που είχα εγώ όταν καηκε η φλάντζα...

sorry αν σε απογοητεύω, αλλά είναι σα να ακούω τον εαυτό μου..: εκανα σταση 30' λεπτά σε βενζινάδικο... κανω 10 μετρα...-κυριολεκτικά- ε... και βαραει κοκκινα... μετα ξεκινάω... κατευθειαν τη ριχνει στα κανονικά... και μετά 80....

ο,τι ήθελε εκανε.... :( :bye:

κόστος 50-60 ευρω φλάντζας, ταιριάζει απο funduro bmw 650 και το υπόλοιπο κοστος ειναι η ρυθμιση και τα εργατικά... με λίγα λόγια απο 200 ευρώ εως.... :ohmy: οτι σου πουν....
ΠΡΟΣΟΧΗ... δεν ειναι κανα ''κατορθωμα'' η αλλαγή της, αλλά αμα ο τυπος ειναι κασμας και ας πουμε δεν πλανιάρει κεφαλή..δεν την κολλήσει καλά..κτλ.. θα εχεις ενα απο τα ιδια... :bye:


Υ.Γ.
συνήθως οταν βαζεις τη δευτερη φλάντζα και ειναι καλή δουλειά ειναι λίγο απίθανο να σου ξανακαει.... (εκτός και αν 200ρισεις τις χιλιάδες χιλιομέτρων σου στον Πήγασο... :D :bye:)



ε... εννοείται οπως ειπε και ο Bill οτι εχεις τσεκάρει οτι δεν ειναι θερμοστάτης, φούσκα θερμοστάτη, κτλ...  :bye:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Mar21gr στις Μάιος 27, 2010, 09:53:19 πμ
Επανέρχομαι στο θέμα για να σημειώσω το εξής:

το πρώτο πράγμα που έκανα όταν άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία σε άσχετους χρόνους, ήταν να αλλάξω θερμοστάτη! και επειδή δεν διορθώθηκε το πρόβλημα άρχισα να ψάχνω άλλους λόγους.

Να μην τα πολυλογώ, τώρα έβγαλα τελείως τον θερμοστάτη και το πρόβλημα διορθώθηκε. Βέβαια, δουλεύει σχεδόν πάντα κάτω από τους 60 βαθμούς... Ο μάστορας (Αδάμου) είπε ότι δεν υπάρχει θέμα, και να ξαναβάλω θερμοστάτη μετά τον Σεπτέμβρη.

Άρα, ή ο θερμοστάτης που έβαλα ήταν κι αυτός προβληματικός ή ... πείτε καμιά άλλη γνώμη!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάιος 27, 2010, 10:11:02 πμ
αν απο ηλερκτρικα εισαι οκ !

Τσεκαρε την αντλια νερου ....αν δουλευει σωστα !!  ;)
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάιος 27, 2010, 01:56:12 μμ
Επανέρχομαι στο θέμα για να σημειώσω το εξής:

το πρώτο πράγμα που έκανα όταν άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία σε άσχετους χρόνους, ήταν να αλλάξω θερμοστάτη! και επειδή δεν διορθώθηκε το πρόβλημα άρχισα να ψάχνω άλλους λόγους.

Να μην τα πολυλογώ, τώρα έβγαλα τελείως τον θερμοστάτη και το πρόβλημα διορθώθηκε. Βέβαια, δουλεύει σχεδόν πάντα κάτω από τους 60 βαθμούς... Ο μάστορας (Αδάμου) είπε ότι δεν υπάρχει θέμα, και να ξαναβάλω θερμοστάτη μετά τον Σεπτέμβρη.

Άρα, ή ο θερμοστάτης που έβαλα ήταν κι αυτός προβληματικός ή ... πείτε καμιά άλλη γνώμη!

κοιταξε... τσεκαρε και σιγουρεψου οτι ειναι τα νερά ειναι σε σωστή θερμοκρασία γιατι αμα (κουφια ώρα) σου σκάσει η φλάντζα και δεν το παρεις; χαμπάρι καλοκαιριάτικα δε νομίζω μετά να σου λεει κανεις..''α...δεν τρεχει τιποτα''.... :dry: :dry: :psdof: :psdof:

Υ.Γ.
και αφου λες ο θερμοστατης ο παλιος ηταν καλός γιατι εβαλες αλλον..??
..και ήταν και αυτός προβληματικός.... :thnk:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Mar21gr στις Μάιος 27, 2010, 02:23:02 μμ
πως να τσεκαρω τα νερα? σωστή εννοείς στα ψηλά ή και στα χαμηλά? αν δουλέυω συνέχεια με θερμοκρασία 50-60 βαθμούς θα κάνω καμιά ζημιά στη μηχανή?

το θερμοστάτη αρχικά τον άλλαξα γιατί ήταν η πρώτη διάγνωση του μάστορα της γειτονιάς... δεν ξέρω αν όντως είχε πρόβλημα ο πρώτος!

όταν πήγα στην Aprilia, κι αυτός το πρώτο που είπε ήταν ο θερμοστάτης. του λέω τον άλλαξα πριν κάτι μήνες. μου λέει εγώ θα τον βγάλω μιας και ειναι καλοκαίρι τώρα για να σιγουρευτούμε ότι δεν φταίει αυτός. μην πάμε κατευθείαν σε αλλαγή φλάντζας. την αντλία την τσέκαρε 2 φορές και είναι εντάξει.

χωρίς θερμοστάτη δεν κάνει τα παλαβά που έκανε... σε ταξίδι θα πιάσει περίπου 70 και θα δουλευει εκεί. σε διαδρομές μικρές καθημερινά, δεν προλαβαίνει να ανεβάσει ούτε 60... σε μποτιλιάρισμα που έτυχε μια φορά μέχρι τώρα, ανέβασε 90 και πήρε το βεντιλατερ κανονικά...
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: mk108 στις Μάιος 28, 2010, 05:58:59 μμ
Φίλε Mar21gr μια ερώτηση γιατί εχω μπερδευτεί..

Το μηχανάκι ζεστένεται πραγματικα (φουσκώνουν τα νερά το δοχείο υπερχείλισης, το βιντιλατερ δουλεύει συνέχεια κλπ κλπ);....ή το πρόβλημα σου είναι στην ένδειξη;....

Αν το πρόβλημα είναι ΜΟΝΟ στην ένδειξη θερμοκρασίας στο όργανο τότε θα σου πώ την δικία μου ιστορία.

Μου έτυχαν ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με αυτά που αναφέρεις (ακανόνιστες ενδείξεις, όποτε ήθελε και όπου ήθελε. Θερμοκρασίες  μέχρι και 120 με το λαμπάκι το εγκεφάλου να ανάβει κλπ)....
Το πρόβλημά μου ήταν το ΙΔΙΟ το όργανο θερμοκρασίας (ελλατωματική εσωτερική γείωση)....Το άλλαξα και ολα καλά. Προσοχή όμως η μηχανή μου ΔΕΝ ανάβαζε θερμοκρασίες πραγματικά.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Mar21gr στις Ιούνιος 04, 2010, 04:14:42 μμ
άργησα να δω το post...

ζεσταινόταν κανονικά! φούσκωναν τα υγρά στο δοχείο διαστολής! δε νομίζω να έχει πρόβλημα το οργανάκι! 

για την ώρα, χωρίς θερμοστάτη, συνεχίζω να μην έχω πρόβλημα!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: mk108 στις Ιούνιος 04, 2010, 05:47:48 μμ
άργησα να δω το post...

ζεσταινόταν κανονικά! φούσκωναν τα υγρά στο δοχείο διαστολής! δε νομίζω να έχει πρόβλημα το οργανάκι! 

για την ώρα, χωρίς θερμοστάτη, συνεχίζω να μην έχω πρόβλημα!

οκ φίλε μου, τότε το πρόβλημά σου σίγουρα δεν είναι στην ένδειξη...
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: MakisRC51 στις Ιούνιος 05, 2010, 01:30:47 πμ
Φλάτζα κεφαλής ή αντλία νερού.....

ή θερμοστατης.......

Αφου τα δυο τελευταια τα τσεκαρες, μενει το πρωτο  :pray:  :srry:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: jimakos στις Ιούνιος 05, 2010, 01:58:13 μμ
wellcome to the club.... ετοιμασου για 300-350 €, ολοι απο εδω περασαμε.... κουραγιο.. ;)
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: cde στις Ιούνιος 05, 2010, 06:37:35 μμ
ακου και μενα φιλε τι θα σου πω και κανε μια δοκιμη .Ασε τη μηχανη να ζεσταθει στο ρελαντι και πιασε το κολαρο(λαστιχο) που φευγει απο το ψυγειο θα ειναι ζεστο αλλα αν το σφιξεις ειναι μαλακο.Μαρσαρε τη μηχανη και ταυτοχρονα πιασε το λαστιχο αν ειναι σκληρο σα πετρα γαικοντευει να σπασει σου χει φαει φλαντζα 100%.Υπαρχει πιθανοτητα να σουχει κολησει ο θερμοστατης οχι του ψυγειου που ειναι για το βεντιλατερ αλλα αυτος που ειναι πισω απο την αντλια και δεν κυκλοφορει το παραφλου :thnk:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: MakisRC51 στις Ιούνιος 06, 2010, 01:54:59 πμ
ακου και μενα φιλε τι θα σου πω και κανε μια δοκιμη .Ασε τη μηχανη να ζεσταθει στο ρελαντι και πιασε το κολαρο(λαστιχο) που φευγει απο το ψυγειο θα ειναι ζεστο αλλα αν το σφιξεις ειναι μαλακο.Μαρσαρε τη μηχανη και ταυτοχρονα πιασε το λαστιχο αν ειναι σκληρο σα πετρα γαικοντευει να σπασει σου χει φαει φλαντζα 100%.Υπαρχει πιθανοτητα να σουχει κολησει ο θερμοστατης οχι του ψυγειου που ειναι για το βεντιλατερ αλλα αυτος που ειναι πισω απο την αντλια και δεν κυκλοφορει το παραφλου :thnk:

Αυτος λεγεται θερμοστατης (Ειναι το Νο 2 στο σχεδιο (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20%20650&Y=2002&L=AP_PEG1&O=Water%20pump&F=AP_PEG1_EO&L2=AP_PEG1_EO))

Το εξαρτημα που ειναι για το βεντιλατερ λεγεται θερμικος διακοπτης ή "βαλβιδα βεντιλατερ". (το Νο 6 στο σχεδιο (http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Aprilia&T=Pegaso%20%20650&Y=2002&L=AP_PEG1&O=Cooling%20system&F=AP_PEG1_BW&L2=AP_PEG1_BW))

Επανέρχομαι στο θέμα για να σημειώσω το εξής:

το πρώτο πράγμα που έκανα όταν άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία σε άσχετους χρόνους, ήταν να αλλάξω θερμοστάτη! και επειδή δεν διορθώθηκε το πρόβλημα άρχισα να ψάχνω άλλους λόγους.

Να μην τα πολυλογώ, τώρα έβγαλα τελείως τον θερμοστάτη και το πρόβλημα διορθώθηκε. Βέβαια, δουλεύει σχεδόν πάντα κάτω από τους 60 βαθμούς... Ο μάστορας (Αδάμου) είπε ότι δεν υπάρχει θέμα, και να ξαναβάλω θερμοστάτη μετά τον Σεπτέμβρη.

Άρα, ή ο θερμοστάτης που έβαλα ήταν κι αυτός προβληματικός ή ... πείτε καμιά άλλη γνώμη!

Τον εχει βγαλει ηδη τον θερμοστατη οπως αναφερει.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: kalogerlepew στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 01:27:32 μμ
Καλησπερα σε ολους.προσφατα εγινα κι εγω κατοχος. Ενος pegaso 650 ie 01 και μετα απο τρεις χιλιαδες χιλιομετρα μαζι του αντιμετοπιζω αυξηη θερμοκρασιας.πηαινοντας σεσυνεργειο aprilia αρχικα αν θυμαμαι καλα εκαναν εξαερωση στο ψυγειο γιατι δε λειοργουσε σωστα περνω τη μηχανη παλι τα ιδια ξανα πισω επειτα μου ειπαν θερμοστατης φευγω ολα οκ μετα απο μια ωρα κ με ρμοκρασια κοντα στους 90 μου σκιζει το κολαρο απο δεξια που περνανε τα υγρα του ψυγειου παω πισω κ μου λενε φλατζα κεφαλης 350 αφου ηδη εχω δωσει περιπου 150 για τα προηγουμενα.το ερωτημ μου ειναι πρωον αν οντως ειναι φλατζα κ κοστιζει τοσο και αν μπορουσε να διαπιστωθει εξαρχης πρωτου πληρωσω για ολα τα προηγουμενα.ευχαριστω ολους.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Argyris στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 01:39:09 μμ
Καλησπερα σε ολους.προσφατα εγινα κι εγω κατοχος. Ενος pegaso 650 ie 01 και μετα απο τρεις χιλιαδες χιλιομετρα μαζι του αντιμετοπιζω αυξηη θερμοκρασιας.πηαινοντας σεσυνεργειο aprilia αρχικα αν θυμαμαι καλα εκαναν εξαερωση στο ψυγειο γιατι δε λειοργουσε σωστα περνω τη μηχανη παλι τα ιδια ξανα πισω επειτα μου ειπαν θερμοστατης φευγω ολα οκ μετα απο μια ωρα κ με ρμοκρασια κοντα στους 90 μου σκιζει το κολαρο απο δεξια που περνανε τα υγρα του ψυγειου παω πισω κ μου λενε φλατζα κεφαλης 350 αφου ηδη εχω δωσει περιπου 150 για τα προηγουμενα.το ερωτημ μου ειναι πρωον αν οντως ειναι φλατζα κ κοστιζει τοσο και αν μπορουσε να διαπιστωθει εξαρχης πρωτου πληρωσω για ολα τα προηγουμενα.ευχαριστω ολους.


είναι κοινό  πρόβλημα των πηγασων η φλάντζα κεφαλής, ιδιαίτερα αυτών που κινούνται πολύ στην πολή. Το πρώτο δείγμα του προβλήματος ειναι όταν αρχίζουν να ανεβάζουν θερμοκρασία εν κινήση.
Περίεργο που μπήκαν στην διαδικασία για όλα τα άλλα. Ριξε μια προσεκτική ματιά στο παγούρι του ψυγείου για λάδια και αν ανεβάζει θερμοκρασία πάνω απο τους 90
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: pegasakos στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 02:29:13 μμ
Καλησπερα σε ολους.προσφατα εγινα κι εγω κατοχος. Ενος pegaso 650 ie 01 και μετα απο τρεις χιλιαδες χιλιομετρα μαζι του αντιμετοπιζω αυξηη θερμοκρασιας.πηαινοντας σεσυνεργειο aprilia αρχικα αν θυμαμαι καλα εκαναν εξαερωση στο ψυγειο γιατι δε λειοργουσε σωστα περνω τη μηχανη παλι τα ιδια ξανα πισω επειτα μου ειπαν θερμοστατης φευγω ολα οκ μετα απο μια ωρα κ με ρμοκρασια κοντα στους 90 μου σκιζει το κολαρο απο δεξια που περνανε τα υγρα του ψυγειου παω πισω κ μου λενε φλατζα κεφαλης 350 αφου ηδη εχω δωσει περιπου 150 για τα προηγουμενα.το ερωτημ μου ειναι πρωον αν οντως ειναι φλατζα κ κοστιζει τοσο και αν μπορουσε να διαπιστωθει εξαρχης πρωτου πληρωσω για ολα τα προηγουμενα.ευχαριστω ολους.
Σιγουρα μπορουσε να διαπιστωθει πριν αλλαξεις ολα αυτα και ο τροπος ειναι απλος. Ανοιγεις την ταπα του ψυγειου και αν δεις να κανει μπορμπουλιθρες και να φουσκωνει τα νερα καθως δουλευει το μοτερ τοτε 99% φλαντζα κεφαλης. Απλα βαρεθηκαν να βγαλουν πλαστικα (φερινγ) να τσεκαρουν απο την ταπα αν ειναι φλαντζα κεφαλης και σου αλλαξαν αυτα που μπορει να ηταν και που ειναι ευκολα προσβασιμα  :psdof: :psdof: :psdof: (Αυτα ειναι που με κανουν να τους βριζω ολους τους συνεργιαδες εκτος απο εναν) :ohyes:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: kalogerlepew στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 02:49:04 μμ
Το θεμα ειναι οτι ετσι απλα μου λεει ο μηχανικος ε μαλλον φλατζα κεφαλης.αν ειναι να αλλαξω ολο το μηχανακι κ να πω μετα αντε μωρε φλατζα.κεφαλης αυτο το κανω κι εγω.το θεμαειναι οτι δε μου ειπε καν ξερεις θα σ κοψω 100 ευρω γιατι σε ταλαιπωρησαμε λιγο.ξερει καποιος να προτεινει καποιο μηχανικο που ισως κανει καποια καλυτετη τιμη κ τουλαχιστον να βεβαιωθω οτι ειναι αυτο το προβλημα.γιατι τους εχω ικανους να τανοιξουν κ να μην ειναι αυτο κ να νομιζω εγω οτι αλλαξαν φλατζα κεφαλης.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: kalogerlepew στις Σεπτέμβριος 14, 2014, 02:54:42 μμ
Επισης σκεφτομουν μηπως η ενδηξη εινα λαθος καθωςανοιξα κ την ταπα του ψυγεια κ δεν ειδα τα υγρα ψηλα να βραζουν οπως καποιοι.λενε.πρεπει να παω κ σε αλλο μηχανικο να σιγουρευτω.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: chris76 στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 11:59:51 πμ
στείλε pm στον bill
 :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: kalogerlepew στις Σεπτέμβριος 15, 2014, 12:50:04 μμ
Καλημερα σε ολους.εχω στειλει ηδη απο χθες περιμενω απαντηση.εχει συνεργειο μπορω να επικοινωνησω μαζι του διαφεροτικα?
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Σεπτέμβριος 17, 2014, 04:20:18 μμ
Να πω και γω την σημερινή μου εμπειρία.


Το μηχανάκι το έχω 1 χρόνο και οι θερμοκρασίες του ήταν βρέξει χιονίσει καρφωμένη στους 75-80 βαθμούς, και μονο μια φορά στο κέντρο με κίνηση έπιασε 100αράκι (εκει σταμάτησα και περίμενα να κρυώσει).


Το βερντιλατέρ καλοκαίρι υπερωρίες, χειμώνα οκ.. Μόνο σε ταξίδι και γενικά σε κυκλοφορία αέρα στα ψυγεία έβλεπα κανένα 60-70άρι...


Οκ γνωστά αυτά για έναν πήγασο.. Το θέμα είναι η συμπεριφορά μετά από σερβις:
Μετά από ενα χρόνο άλλαξα όλο το ψυκτικό υγρό και το μηχανάκι δεν ανεβάζει θερμοκρασία όπως πριν. Π.χ. σε διαδρομή μέχρι κέντρο και πίσω, με ίδιο καιρό και ίδια κινηση κλπ κλπ... δεν δουλεψε καθόλου βερντιλατέρ.


Και ερωτώ: παίζει ρόλο η "ηλικία" του παραφλού; Αν είναι έτσι να το αλλάζω συχνότερα, δεν ειναι δα και τοσο ακριβό...
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Anestis στις Σεπτέμβριος 17, 2014, 05:30:56 μμ
καθε  2  χρονια  ειναι  καλα,  αλλα  και  μια  φορα  τον  χρονο  ακομα  καλυτερα !!!  καμμια  φορα  συμπληρωνε  αν  χρειαζεται . :bye:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: johnny88 στις Σεπτέμβριος 18, 2014, 09:57:34 μμ
παιδιά εχω τον πήγασο κανα χρόνο, είμαι στην λευκάδα και θερμοκρασία μ ανεβασε 90 βαθμους μόνο για 2 λεπτά μια μέρα π έπεσα σε κίνηση, βεντιλατέρ εχω ακούσει μόνο 2 φορές. Η θερμοκρασία ειναι 60-70 συνέχεια χωρίς κανλενα πρόβλημα, την άλλη βδομάδα θα πάω και Αθήνα και θα δω πως θα δουλέυει και μέσα στην κίνηση. :bye:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: kalogerlepew στις Οκτώβριος 12, 2014, 09:34:43 πμ
Την καλημερα μου σε ολους κ ενα μεγαλο ευχαριστω για τις συμβουλες κ τις απαντησεις σας.ηταν οντως φλατζα κεφαλης το εφτιαξα κ δουλευει μια χαρα,δεν αναβει σχεδον καθολου βεντιλατερ μονο αν πεσεις πολυ ωρα σε κινηση
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 12, 2015, 12:29:06 μμ
Σήμερα και χωρίς συγκεκριμένο λόγο, το μηχανάκι είχε καρφώσει βελόνα θερμοκρασίας στους 110-120 βαθμούς!! 

Έξω 10 βαθμοι με βροχή! Σημειωτέον, κυκλοφορούσα σε ανοιχτό δρόμο και υπήρχε κυκλοφορία αέρα στα ψυγεία!
Τι παίζει ρε παιδιά;

ΥΓ: Διαβάζοντας τα παραπάνω να πω πως κοίταξα το δοχείο ψυκτικού και δεν είχε ουτε διαστολή ούτε "βράζαν" τα νερά. Λέτε να είναι κάποιο πρόβλημα της ένδειξης / θερμοστάτη
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: pit_hal στις Ιανουάριος 12, 2015, 12:40:14 μμ
μήπως κόλλησε ο θερμοστάτης σου κλειστός και δεν ανοίγει να κυκλοφορήσουν τα κρύα νερά απο το ψυγείο?
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 12, 2015, 06:00:34 μμ
Λες; Κάποιος εύκολος τρόπος να το διαπιστώσω;
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: cool στις Ιανουάριος 12, 2015, 06:12:48 μμ
το πρωτο που θα κοιταξεις ειναι να βαλεις μπρος και στο ρελαντι και να δεις αν στους 83 περιπου βαθμους αναψει το βεντιλατερ.αν δεν αναψει κανεις το εξης τεστ.
οπως καθεσαι στη μηχανη στο δεξι σου ποδι στο ψυγειο νερου ειναι ψηλα μια βαλβιδα με δυο καλωδια.τα βγαζεις απ τη βαλβιδα και τα ενωνεις μεταξυ τους με ενα συνδετηρα ή οτι αλλο βρεις,πρεπει κανονικα να δουλεψει το βεντιλατερ,αν οχι μπορει να εχει καει το μοτερ του βεντιλατερ ή ακομη και να μην παει ρευμα,θελει ψαξιμο.κανε πρωτα το τεστ και βλεπουμε
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 13, 2015, 02:05:57 πμ
Ευχαριστώ φίλε κουλ, το βερτιλατέρ δουλεύει.. Βάραγε κόφτες σήμερα σε όλη τη διαδρομή. Δεν σταμάτησε καθόλου...
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 13, 2015, 07:43:59 πμ
το πρωτο που θα κοιταξεις ειναι να βαλεις μπρος και στο ρελαντι και να δεις αν στους 83 περιπου βαθμους αναψει το βεντιλατερ.

 :thnk: :thnk: Στους 83 ανοιγει η βαλβιδα για να κυκλοφορησουν τα νερα μαλλον εννοεις.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: cool στις Ιανουάριος 13, 2015, 01:28:35 μμ
οχι κοσμα ο πηγασος καπου εκει αναβει βεντιλατερ
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 13, 2015, 01:48:46 μμ
Δεν το ηξερα κ υπεθεσα οτι ειναι χαμηλα για να ανοιγει.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Anestis στις Ιανουάριος 13, 2015, 04:22:08 μμ
δεν  κοιτας  και  την  ταπα  του  ψυγειου  αν  ειναι  βουλωμενη ???
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 13, 2015, 09:41:24 μμ
Κυκλοφορησα με 4 βαθμους εξω και σε ανοιχτό δρομο, η θερμοκρασια παραμενη πολυ υψηλή, παρά τη κυκλοφορια αερα στο ψυγείο.


Αρα δεν κυκλοφορει το ψυκτικό υγρό... Τι μπορω να κανω, αν ειναι κατι ευκολο?
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 13, 2015, 11:30:20 μμ
Δεν είμαι σίγουρος για τον θερμοστάτη που βρίσκεται και αν μπορείς να κάνεις κάτι για να ξεκολλήσει ή να τον αλλάξεις κάποιος που ξέρει ας μας πεί.


Εγώ αυτο που θα σου πώ να δοκιμάσεις είναι με σβηστό μηχανάκι να βγάλεις την τάπα του ψυγείου που βρίσκεται στα δεξιά μέσα απο το fairing και να βάλεις μπροστά τη μηχανή κοιτάζοντας παράλληλα αν βγαίνουν τπτ μπουρμουλήθρες απο την ανοιχτή τάπα του ψυγείου. Επίσης άσε για λίγο το μηχανάκι να ζεσταθεί μην είναι τελείως κρύο και ανέβαζε στροφές με ανοιχτή την τάπα κοιτώντας πάλι αν βγάζει μπουρμπουλήθρες. Πρόσεχε μην αφήσεις να ανεβάσει αρκετα μπορεί να υπερχειλίσει παραφλού και να σε κάψει. Όλα τα παραπάνω με προσοχή. Επίσης τσέκαρε μήπως έχεις τπτ σταγονίτσες απο λάδι στο δοχείο υπερχείλησης και αφου τα δοκιμάσεις ενημέρωσέ μας για το αποτέλεσμα.


 :bye:
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 14, 2015, 07:57:30 μμ
Εγω με τοσα σοβαρα θεματα δεν θα επαιζα. Ο θερμοστατης μπορει να βγει και να δοκιμαστει ή να παρακαμφθει?
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 15, 2015, 05:43:53 μμ
Λοιπόν παιδιά και λοιποί γνώστες!


(http://s10.postimg.org/5kj7fg1yx/20150115_170911.jpg)


Δοκίμασα το βεντιλατέρ (1) και δουλεύει κανονικά! Επίσης και ο θερμοστάτης του δουλεύει κανονικά αλλά εν κινήσει δεν λειτουργεί.
Άρα αυτό σημαίνει πως τα υγρά στο ψυγείο δεν ζεσταίνονται, άρα δεν κυκλοφορούν.


Εδώ έρχεται η ερώτηση: Αν γεφυρώσω τις ακίδες στο (2) δεν θα πρέπει λογικά να λειτουργεί η αντλία ψύξης; Αυτή λειτουργεί και όταν η μηχανή είναι κλειστή ή πρεπει να είναι σε λειτουργία;


Διότι αν η αντλία λειτουργεί, τότε πάμε απλά για μια αντικατάσταση του θερμοστάτη (3) ....φαντάζομαι.... Επίσης υπάρχει τρόπος να ελέγξω το θερμοστάτη;


Για πείτε γνώμες ρε λεβέντες!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 15, 2015, 08:23:56 μμ
To 2 ειναι αισθητηρας θερμοκρασιας νερου. Δεν γνωριζω εαν ειναι για το να βλεπεις στο καντραν ή να το βλεπει η ecu.

Ο πηγασος δεν εχει θερμοστατη που ανοιγει κλεινει για να κυκλοφορουν τα νερα? :thnk:



edit:

Στο σχεδιαγραμμα, το νο2 ειναι ο θερμοστατης. Ενδεχεται να εχει κολλησει μισανοιχτος ;)
Δοκιμασε να το βγαλεις εντελως (δεν ξερω εαν βγαινει) και να κανεις δοκιμη.
 
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: cool στις Ιανουάριος 15, 2015, 09:15:22 μμ
Λοιπόν παιδιά και λοιποί γνώστες!


(http://s10.postimg.org/5kj7fg1yx/20150115_170911.jpg)


Δοκίμασα το βεντιλατέρ (1) και δουλεύει κανονικά! Επίσης και ο θερμοστάτης του δουλεύει κανονικά αλλά εν κινήσει δεν λειτουργεί.
Άρα αυτό σημαίνει πως τα υγρά στο ψυγείο δεν ζεσταίνονται, άρα δεν κυκλοφορούν.


Εδώ έρχεται η ερώτηση: Αν γεφυρώσω τις ακίδες στο (2) δεν θα πρέπει λογικά να λειτουργεί η αντλία ψύξης; Αυτή λειτουργεί και όταν η μηχανή είναι κλειστή ή πρεπει να είναι σε λειτουργία;


Διότι αν η αντλία λειτουργεί, τότε πάμε απλά για μια αντικατάσταση του θερμοστάτη (3) ....φαντάζομαι.... Επίσης υπάρχει τρόπος να ελέγξω το θερμοστάτη;


Για πείτε γνώμες ρε λεβέντες!
κωστα καπου εχεις μπερδευτει,λες οτι ο θερμοστατης δουλευει κανονικα αλλα εν κινησει δε λειτουργει,αυτο που το καταλαβες;τα νερα στο ψυγειο δεν κυκλοφορουν οχι γιατι δεν ζεστενονται αλλα γιατι ισως ο θερμοστατης να μενει κλειστος και να μην επιτρεπει την κυκλοφορια.επισης η αντλια ψυξης δεν ειναι ηλεκτρικη,ειναι η τρομπα νερου που παιρνει κινηση απ το μοτερ.αυτο το φις που δειχνεις αν δεν κανω λαθος πρεπει να ειναι απ τη  βαλβιδα θερμοκρασιας.βγαλε το θερμοστατη για να σιγουρευτεις αν φταιει
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 15, 2015, 09:32:21 μμ
Θα σου εξηγήσω:


Ο θερμοστάτης του βεντιλατέρ (1) λειτουργει, τον δοκίμασα με θερμοπιστολο. Τον ζέστανα και το βεντιλατερ δουλεψε! Δεν ξερω σε ποια θερμοκρασία βεβαια.. αλλά δούλεψε!


Εν κινήσει τώρα.. Το μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία, η ένδειξη στο ταμπλό δείχνει 100-110 βαθμούς. Όμως το βεντιλατέρ δεν λειτουργεί! Αυτό τι -νομίζω εγώ πως- σημαίνει: Επειδή ο θερμοστάτης του βεντιλατέρ είναι στο ψυγείο, και εφ' όσον ο θερμοστάτης δοκιμάστηκε και λειτουργεί, άρα το ψυγείο δεν πιάνει θερμοκρασία. Πράγματι μετά από κίνηση το μοτέρ έχει 110 βαθμούς και το ψυγείο το πιάνεις με το χέρι και είναι σχεδόν κρυο - χλιαρό. Άρα δεν κυκλοφορούν τα υγρά.


Αυτό το πλαϊνό το (3) είναι θερμοστάτης που (νομίζω) κλείνει τη κυκλοφορία μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ και μόλις ζεσταθεί επιτρέπει τη κυκλοφορία. Κάνο λάθος; Στο μανουαλ το περιγράφει Temperature Sensor! Αρα υπάρχει ένα σενάριο αυτή η παπαρίτσα να εχει παθει κατι και να μην ανοιγει να περασουν τα υγρά.


Αν ισχύει αυτό, όταν θα γεφύρωνα το (2), δεν θα επρεπε να κυκλοφορεί τα υγρά;


Σας έπρηξα... Σορρυ!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 15, 2015, 09:36:11 μμ
Και να συμπληρώσω κάτι που σκέφτηκα.


Αν το (3) ειναι temperature sensor για να δειχνει απλά το ταμπλό τη θερμοκρασία τότε μπορεί απλα να ειναι λάθος η ένδειξη και όλα να λειτουργουν κανονικά και να μην υπάρχει λόγος ανησυχίας.


Δηλαδή: να μην ειναι 110 οι βαθμοί του μοτέρ αλλά 60-70, και γι αυτό να μην ανάβουν και τα βεντιλατέρ και ολα καλά!


ΥΓ: 80€ κάνει αυτή η μαλακιούλα;
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 15, 2015, 09:37:58 μμ
Στο εγραψα πιο πανω τι ειναι ο temperature sensor.
Εφοσον το ψυγειο ειναι παγωμενο δεν γυρνανε τα νερα, που σημαινει οτι κανεις ζημια στο μοτερ. Στο σκιτσο πιο πανω δειχνει τον θερμοστατη που ανοιγει κ κυκλοφορουν τα νερα. Αμα πιανουν τα χερια σου λυστο.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 15, 2015, 09:48:19 μμ
Ευχαριστώ πολύ για την αμεση απάντηση! Θα κοιτάξω μπας και το ανοιξω
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: pegasakos στις Ιανουάριος 15, 2015, 09:53:37 μμ
Το οργανο δυσκολα χαλαει αλλα αν δεν κανει καλη επαφη καποιο απο τα τρεια καλωδια που εχει αναβει το λαμπακι του ιντζεστιον. Η σειρα ελεγχου αρχιζει πρωτα απο την φλαντζα και μετα πας στα αλλα. Βαζεις την μηχανη μπροστα την αφηνεις να ζεσταθει λιγο και ανοιγεις την ταπα του ψυγειου. Αν δεις και φουσκωνει τα νερα και τα βγαζει εξω περιμενε μεχρι να βγαλει οτι βγαλει και βαλε νερακι μεχρι να καλυφθουν οι κυψελες που φαινονται απο την τρυπα της ταπας. Η μηχανη να δουλευει συνεχεια δεν την σβηνεις. Αν ξαναφουσκωνει τα νερα αφου συμπληρωσεις και κανει και φυσαλιδες καθως ανεβαζεις στροφες 99% φλαντζα κεφαλης. Αν δεν φουσκωνει τα νερα αλλα βλεπεις μια φυσιολογικη ροη οταν ανεβαζεις στροφες τοτε εισαι οκ και γλυτωσες την φλαντζα. :pray:   
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 15, 2015, 11:48:56 μμ
Νικο εγώ ως παθών του ειπα πιο πάνω να κανει το τέστ αλλά προς το παρών δεν το εχει δοκιμάσει.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 16, 2015, 02:06:07 πμ
Ναι παιδια, θα το δοκιμάσω αυριο απογευμα που εχω χρονο και θα σας πω! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον ολους σας!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: pit_hal στις Ιανουάριος 16, 2015, 09:31:36 πμ
Επειδή το μοτέρ αυτό καταπίνει και λίγο τις φλάτζες κεφαλής σαν πασατέμπο καλά είναι για μένα να μήν το ζορίζεις βάζοντας το να δουλεύει στους μέχρι τους 110 βαθμούς.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω τον θερμοστάτη τον βγάζουν και τον βάζουν σε ένα μπρίκι που βράζει νερό για να δούν αν θα ανταποκριθεί στην διαφορά θερμοκρασίας ή αν χάλασε και μένει κολλημένος.
Προσωπικά θα ξεκινούσα απο τον θερμοστάστη γιατί και φλάντζα κεφαλής να είναι στο τέλος θα πρέπει να είσαι σίγουρος για το αν δουλεύει ή οχι καθώς αν αλλάξεις την φλάντζα αλλά ο θερμοστάτης δεν δουλεύει θα σου κάψει και την καινούργια.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 21, 2015, 12:35:07 πμ
Εδώ πληροφορίες για το θερμοστάτη, την αφαίρεσή του κυρίως…
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?176860-Thermostat-replacement


Αν αφαιρέθεί ο θερμοστάτης και γυρνάνε ελέυθερα τα νερά συνέχεια μπορει να έχει συνέπειες στην καλη λειτουργία του μοτέρ, γνωρίζει κανείς?
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 21, 2015, 07:09:25 μμ
Εδώ πληροφορίες για το θερμοστάτη, την αφαίρεσή του κυρίως…
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?176860-Thermostat-replacement (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?176860-Thermostat-replacement)


Αν αφαιρέθεί ο θερμοστάτης και γυρνάνε ελέυθερα τα νερά συνέχεια μπορει να έχει συνέπειες στην καλη λειτουργία του μοτέρ, γνωρίζει κανείς?


Πολύ χρήσιμο το ποστ σου, φαίνεται εύκολο θα δοκιμάσω να τον αφαιρέσω μόνος!


Όσο για την ερώτηση, σίγουρα επηρεάζεται ο χρόνος που κάνει το μοτερ να ζεσταθεί στην αρχή. Κατα τ΄ άλλα δεν νομιζω να τρεχει κατι αλλο.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 21, 2015, 07:13:32 μμ
Στον ψεκασμο ισως παιξει καποιο ρολο, λογο της χαρτογραφησης. Εαν δεν καταφερει να ανεβασει θερμοκρασια πανω απο ενα νουμερο, η ECU νομιζει οτι ειναι σε φαση προθερμανσης και "στελνει" κιαλλο καυσιμο (εμπλουτισμος).
Βεβαια, στο δικο μου που κυκλοφορει συνεχεια τα νερα, δεν εχω δει ποτε προβλημα ακομα και στο δυναμομετρο...... Φυσικα το SXV δεν στεκεται και πολυ ωρα σε χαμηλες στροφες :D
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Ιανουάριος 21, 2015, 07:30:39 μμ
Μα τη θερμοκρασία λειτουργίας (70 βαθμους) θα τη πιασει έτσι κι αλλιώς...


Απλά αντί να τη πιάσει στα 5 λεπτά λειτουργίας, θα τη πιάσει στα 10-15... Από κει και έπειτα θα λειτουργουν όλα όπως και πριν.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 21, 2015, 08:23:02 μμ
Αυτο που λες μπορει να μην ισχυσει ομως, εφοσον η ροη του αερα παγωνει γρηγορα τα νερα. Θελω να πω δεν ειναι απαραιτητο. Φυσικα δεν το λεω με σιγουρια γιατι καθε μηχανακι ειναι διαφορετικο.
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιανουάριος 21, 2015, 10:19:43 μμ
Ο πήγασος πιάνει θερμοκρασίες γρήγορα ειδικά μεσα στην πόλη,οχι οτι το capo δεν πιάνει απλά το capo με το που το χτυπησει λίγο αέρας ψυχεται γρήγορα εν αντιθέσει με τον πήγασο που αργει περισσότερο να ρίξει θερμοκρασίες. Ισως ο bill να μπορεί να μας δώσει τα φώτα του στο θεμα αφαιρεσης του θερμοστάτη...
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: strta στις Μάρτιος 29, 2015, 03:54:58 μμ
http://i24.photobucket.com/albums/c30/GS1150/pegaso%20thermostat/DSCF0027.jpg (http://i24.photobucket.com/albums/c30/GS1150/pegaso%20thermostat/DSCF0027.jpg)


(http://s24.photobucket.com/user/GS1150/media/pegaso%20thermostat/DSCF0027.jpg.html)(http://s24.photobucket.com/user/GS1150/media/pegaso%20thermostat/DSCF0027.jpg.html)(https://drive.google.com/file/d/0B9Fg6ytErezVMW5MbGVabGpDTTQ/view?usp=sharing)
Μια ερώτηση κι απο μενα.

Στην παραπάνω εικόνα πισω απο τη βιδα που αδειαζεις το ψυκτικό εχει μια τρυπα.
Απο εκει εμένα χάνει υγρο σταγόνα σταγονα και μιαφορά την εβδομάδα χρειάζεται συμπληρωμα.
Να υποθέσω καμια φλάντζα μεσα στην ανλία?
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: bill στις Μάρτιος 29, 2015, 06:23:11 μμ
τσιμουχα τρομπας νερου. θελει αλλαγη
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: strta στις Μάρτιος 29, 2015, 07:26:51 μμ
τσιμουχα τρομπας νερου. θελει αλλαγη


Thanks
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: eftaxiaskostas στις Απρίλιος 21, 2015, 08:23:10 μμ
Στο εγραψα πιο πανω τι ειναι ο temperature sensor.
Εφοσον το ψυγειο ειναι παγωμενο δεν γυρνανε τα νερα, που σημαινει οτι κανεις ζημια στο μοτερ. Στο σκιτσο πιο πανω δειχνει τον θερμοστατη που ανοιγει κ κυκλοφορουν τα νερα. Αμα πιανουν τα χερια σου λυστο.


Άν και έχει περάσει ένας μήνας, να σας ενημερώσω και εγώ για το θέμα μου.


Αφαίρεσα τη βαλβίδα-θερμοστάτη από την τρόμπα και αφου την έλεγξα διαπίστωσα πως είχε κολλήσει στη θέση "κλειστό". Άρα τα νερά μέσα στο μοτέρ δεν κυκλοφορούσαν και το μηχανάκι μου είχε μετατραπεί από μόνο του σε ..."αεροψυκτο" :P


Δεν την αντικατέστησα, και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μόνη διαφορά πως το μηχανάκι πιάνει τους ~65 βαθμούς πιο αργά. Μίλησα και με το μάστορα και μου είπε πως ειδικά τώρα που είναι καλοκαίρι δεν υπάρχει κανένα θέμα μιας και το μηχανάκι πιάνει γρήγορα θερμοκρασία σε λειτουργίας σε σχέση με το χειμώνα, που θα μου πρότεινε να βάλω μια καινούρια βαλβίδα.


Άρα τέλος καλό όλα καλά. Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας, χωρις το φορουμ ακομα θα ψαχνόμουν!
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: lepi στις Ιούλιος 24, 2017, 10:21:42 μμ
Λοιπόν ενώ μέχρι σήμερα οι θερμοκρασίες κ τα λοιπά δούλευαν προβλεπόμενα απο οτι διαβάζω κ εδω, σήμερα οι θερμοκρασίες ανέβηκαν ασυνήθιστα... Το βεντιλατερ ξεκινάει κανονικά κοντά στους 90 κ η θερμοκρασία δεν
Πέφτει, το βεντιλατερ δεν σταματά καθώς δεν πέφτει η θερμοκρασία ενώ ανεβαίνει σταδιακά... Ανοίγοντας απαλά σε ανοιχτό δρόμο πέφτει λιγο αλλα στα όρια του βεντιλατερ κ με το που σταματάω ελάχιστα ξαναανεβενει. Είδα μέχρι κ 100 κ κατι όπου κ το έσβησα κ ο ανεμιστήρας δούλευε ωσότου έπεσε η θερμ κ σταμάτησε.
Διαρροές δεν υπάρχουν
Φούσκωμα τα στα νερά δεν υπάρχουν
Ολα πεντακάθαρα κ ενεργά.
Τα κολαρα καίνε οπως και το ψυγείο οποτε νομιζω κυκλοφορούν τα νερά... 
Τι παίζει;διάβασα ολα τα ποστ του φόρουμ κ δεν βρήκα παρόμοιο περιστατικό...
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: Jean στις Δεκέμβριος 24, 2017, 06:35:40 μμ
Λοιπόν ενώ μέχρι σήμερα οι θερμοκρασίες κ τα λοιπά δούλευαν προβλεπόμενα απο οτι διαβάζω κ εδω, σήμερα οι θερμοκρασίες ανέβηκαν ασυνήθιστα... Το βεντιλατερ ξεκινάει κανονικά κοντά στους 90 κ η θερμοκρασία δεν
Πέφτει, το βεντιλατερ δεν σταματά καθώς δεν πέφτει η θερμοκρασία ενώ ανεβαίνει σταδιακά... Ανοίγοντας απαλά σε ανοιχτό δρόμο πέφτει λιγο αλλα στα όρια του βεντιλατερ κ με το που σταματάω ελάχιστα ξαναανεβενει. Είδα μέχρι κ 100 κ κατι όπου κ το έσβησα κ ο ανεμιστήρας δούλευε ωσότου έπεσε η θερμ κ σταμάτησε.
Διαρροές δεν υπάρχουν
Φούσκωμα τα στα νερά δεν υπάρχουν
Ολα πεντακάθαρα κ ενεργά.
Τα κολαρα καίνε οπως και το ψυγείο οποτε νομιζω κυκλοφορούν τα νερά... 
Τι παίζει;διάβασα ολα τα ποστ του φόρουμ κ δεν βρήκα παρόμοιο περιστατικό...
Παρόμοια συμπτώματα είχα και γω και τελικά ήταν το ίδιο το ψυγείο! Από τα χρόνια είχαν κλείσει οι κυψελες και δε περνούσε αέρας από μέσα! Στην aprilia περίπου 320€ σε ένα τύπο έξω που φτιάχνει ψυγεία 160€ + εργασία στον μάστορα! Πρόβλημα τέλος. Δουλεύει και καλύτερα!

Στάλθηκε από το E5303 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: lepi στις Δεκέμβριος 27, 2017, 01:17:48 πμ
sorry επρεπε να ειχα ενημερωσει από καιρο παντοσ ευχαριστω για την απαντηση...
λοιπον το πρόβλημα λυθηκε αφου όμως πρωτα λυθηκαν τα παντα.....
ο προηγούμενος κατοχος μαζι με τον φανταστικο μηχανικο του ειχαν τοποθετησει την προπελα της τρομπας νερου χωρις την ασφαλεια  :pray: :pray: :ohyes:και ετσι η προπελα γυρνοθσε τα νερα οποτε της εκανε κεφι και αν....
Τίτλος: Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Δεκέμβριος 27, 2017, 10:31:08 μμ
Ίσως και να ήταν λάσκα ο πείρος και να έφυγε με τη χρήση της μηχανής. Μου φαίνεται δύσκολο να ηταν τόσο κομάντο ο προηγούμενος μηχανικός να μην τον βάλει καν... τελος καλό όλα καλά λοιπόν!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk