0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #45 - : Ιανουάριος 15, 2015, 09:32:21 μμ »
Θα σου εξηγήσω:


Ο θερμοστάτης του βεντιλατέρ (1) λειτουργει, τον δοκίμασα με θερμοπιστολο. Τον ζέστανα και το βεντιλατερ δουλεψε! Δεν ξερω σε ποια θερμοκρασία βεβαια.. αλλά δούλεψε!


Εν κινήσει τώρα.. Το μοτέρ ανεβάζει θερμοκρασία, η ένδειξη στο ταμπλό δείχνει 100-110 βαθμούς. Όμως το βεντιλατέρ δεν λειτουργεί! Αυτό τι -νομίζω εγώ πως- σημαίνει: Επειδή ο θερμοστάτης του βεντιλατέρ είναι στο ψυγείο, και εφ' όσον ο θερμοστάτης δοκιμάστηκε και λειτουργεί, άρα το ψυγείο δεν πιάνει θερμοκρασία. Πράγματι μετά από κίνηση το μοτέρ έχει 110 βαθμούς και το ψυγείο το πιάνεις με το χέρι και είναι σχεδόν κρυο - χλιαρό. Άρα δεν κυκλοφορούν τα υγρά.


Αυτό το πλαϊνό το (3) είναι θερμοστάτης που (νομίζω) κλείνει τη κυκλοφορία μέχρι να ζεσταθεί το μοτέρ και μόλις ζεσταθεί επιτρέπει τη κυκλοφορία. Κάνο λάθος; Στο μανουαλ το περιγράφει Temperature Sensor! Αρα υπάρχει ένα σενάριο αυτή η παπαρίτσα να εχει παθει κατι και να μην ανοιγει να περασουν τα υγρά.


Αν ισχύει αυτό, όταν θα γεφύρωνα το (2), δεν θα επρεπε να κυκλοφορεί τα υγρά;


Σας έπρηξα... Σορρυ!

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #46 - : Ιανουάριος 15, 2015, 09:36:11 μμ »
Και να συμπληρώσω κάτι που σκέφτηκα.


Αν το (3) ειναι temperature sensor για να δειχνει απλά το ταμπλό τη θερμοκρασία τότε μπορεί απλα να ειναι λάθος η ένδειξη και όλα να λειτουργουν κανονικά και να μην υπάρχει λόγος ανησυχίας.


Δηλαδή: να μην ειναι 110 οι βαθμοί του μοτέρ αλλά 60-70, και γι αυτό να μην ανάβουν και τα βεντιλατέρ και ολα καλά!


ΥΓ: 80€ κάνει αυτή η μαλακιούλα;

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #47 - : Ιανουάριος 15, 2015, 09:37:58 μμ »
Στο εγραψα πιο πανω τι ειναι ο temperature sensor.
Εφοσον το ψυγειο ειναι παγωμενο δεν γυρνανε τα νερα, που σημαινει οτι κανεις ζημια στο μοτερ. Στο σκιτσο πιο πανω δειχνει τον θερμοστατη που ανοιγει κ κυκλοφορουν τα νερα. Αμα πιανουν τα χερια σου λυστο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #48 - : Ιανουάριος 15, 2015, 09:48:19 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την αμεση απάντηση! Θα κοιτάξω μπας και το ανοιξω

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #49 - : Ιανουάριος 15, 2015, 09:53:37 μμ »
Το οργανο δυσκολα χαλαει αλλα αν δεν κανει καλη επαφη καποιο απο τα τρεια καλωδια που εχει αναβει το λαμπακι του ιντζεστιον. Η σειρα ελεγχου αρχιζει πρωτα απο την φλαντζα και μετα πας στα αλλα. Βαζεις την μηχανη μπροστα την αφηνεις να ζεσταθει λιγο και ανοιγεις την ταπα του ψυγειου. Αν δεις και φουσκωνει τα νερα και τα βγαζει εξω περιμενε μεχρι να βγαλει οτι βγαλει και βαλε νερακι μεχρι να καλυφθουν οι κυψελες που φαινονται απο την τρυπα της ταπας. Η μηχανη να δουλευει συνεχεια δεν την σβηνεις. Αν ξαναφουσκωνει τα νερα αφου συμπληρωσεις και κανει και φυσαλιδες καθως ανεβαζεις στροφες 99% φλαντζα κεφαλης. Αν δεν φουσκωνει τα νερα αλλα βλεπεις μια φυσιολογικη ροη οταν ανεβαζεις στροφες τοτε εισαι οκ και γλυτωσες την φλαντζα. :pray:   

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5449
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4539
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #50 - : Ιανουάριος 15, 2015, 11:48:56 μμ »
Νικο εγώ ως παθών του ειπα πιο πάνω να κανει το τέστ αλλά προς το παρών δεν το εχει δοκιμάσει.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #51 - : Ιανουάριος 16, 2015, 02:06:07 πμ »
Ναι παιδια, θα το δοκιμάσω αυριο απογευμα που εχω χρονο και θα σας πω! Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον ολους σας!

*

Αποσυνδεδεμένος pit_hal

  • *****
  • 228
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Trail
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #52 - : Ιανουάριος 16, 2015, 09:31:36 πμ »
Επειδή το μοτέρ αυτό καταπίνει και λίγο τις φλάτζες κεφαλής σαν πασατέμπο καλά είναι για μένα να μήν το ζορίζεις βάζοντας το να δουλεύει στους μέχρι τους 110 βαθμούς.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω τον θερμοστάτη τον βγάζουν και τον βάζουν σε ένα μπρίκι που βράζει νερό για να δούν αν θα ανταποκριθεί στην διαφορά θερμοκρασίας ή αν χάλασε και μένει κολλημένος.
Προσωπικά θα ξεκινούσα απο τον θερμοστάστη γιατί και φλάντζα κεφαλής να είναι στο τέλος θα πρέπει να είσαι σίγουρος για το αν δουλεύει ή οχι καθώς αν αλλάξεις την φλάντζα αλλά ο θερμοστάτης δεν δουλεύει θα σου κάψει και την καινούργια.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5449
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4539
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #53 - : Ιανουάριος 21, 2015, 12:35:07 πμ »
Εδώ πληροφορίες για το θερμοστάτη, την αφαίρεσή του κυρίως…
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?176860-Thermostat-replacement


Αν αφαιρέθεί ο θερμοστάτης και γυρνάνε ελέυθερα τα νερά συνέχεια μπορει να έχει συνέπειες στην καλη λειτουργία του μοτέρ, γνωρίζει κανείς?
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #54 - : Ιανουάριος 21, 2015, 07:09:25 μμ »
Εδώ πληροφορίες για το θερμοστάτη, την αφαίρεσή του κυρίως…
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?176860-Thermostat-replacement


Αν αφαιρέθεί ο θερμοστάτης και γυρνάνε ελέυθερα τα νερά συνέχεια μπορει να έχει συνέπειες στην καλη λειτουργία του μοτέρ, γνωρίζει κανείς?


Πολύ χρήσιμο το ποστ σου, φαίνεται εύκολο θα δοκιμάσω να τον αφαιρέσω μόνος!


Όσο για την ερώτηση, σίγουρα επηρεάζεται ο χρόνος που κάνει το μοτερ να ζεσταθεί στην αρχή. Κατα τ΄ άλλα δεν νομιζω να τρεχει κατι αλλο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #55 - : Ιανουάριος 21, 2015, 07:13:32 μμ »
Στον ψεκασμο ισως παιξει καποιο ρολο, λογο της χαρτογραφησης. Εαν δεν καταφερει να ανεβασει θερμοκρασια πανω απο ενα νουμερο, η ECU νομιζει οτι ειναι σε φαση προθερμανσης και "στελνει" κιαλλο καυσιμο (εμπλουτισμος).
Βεβαια, στο δικο μου που κυκλοφορει συνεχεια τα νερα, δεν εχω δει ποτε προβλημα ακομα και στο δυναμομετρο...... Φυσικα το SXV δεν στεκεται και πολυ ωρα σε χαμηλες στροφες :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος eftaxiaskostas

  • **
  • 44
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie (2002)
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #56 - : Ιανουάριος 21, 2015, 07:30:39 μμ »
Μα τη θερμοκρασία λειτουργίας (70 βαθμους) θα τη πιασει έτσι κι αλλιώς...


Απλά αντί να τη πιάσει στα 5 λεπτά λειτουργίας, θα τη πιάσει στα 10-15... Από κει και έπειτα θα λειτουργουν όλα όπως και πριν.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #57 - : Ιανουάριος 21, 2015, 08:23:02 μμ »
Αυτο που λες μπορει να μην ισχυσει ομως, εφοσον η ροη του αερα παγωνει γρηγορα τα νερα. Θελω να πω δεν ειναι απαραιτητο. Φυσικα δεν το λεω με σιγουρια γιατι καθε μηχανακι ειναι διαφορετικο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5449
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4539
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #58 - : Ιανουάριος 21, 2015, 10:19:43 μμ »
Ο πήγασος πιάνει θερμοκρασίες γρήγορα ειδικά μεσα στην πόλη,οχι οτι το capo δεν πιάνει απλά το capo με το που το χτυπησει λίγο αέρας ψυχεται γρήγορα εν αντιθέσει με τον πήγασο που αργει περισσότερο να ρίξει θερμοκρασίες. Ισως ο bill να μπορεί να μας δώσει τα φώτα του στο θεμα αφαιρεσης του θερμοστάτη...
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος strta

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650ie
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Θερμοκρασία Πήγασος 2002
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 29, 2015, 03:54:58 μμ »
http://i24.photobucket.com/albums/c30/GS1150/pegaso%20thermostat/DSCF0027.jpg



Μια ερώτηση κι απο μενα.

Στην παραπάνω εικόνα πισω απο τη βιδα που αδειαζεις το ψυκτικό εχει μια τρυπα.
Απο εκει εμένα χάνει υγρο σταγόνα σταγονα και μιαφορά την εβδομάδα χρειάζεται συμπληρωμα.
Να υποθέσω καμια φλάντζα μεσα στην ανλία?
Η Ζωή Είναι Ωραία Γι' αυτό
Μην :pint: όταν οδηγείτε
:prm τους άλλους
:idea:  :idea:  :idea: και φοράτε πάντα το κράνος σώζει ζωές.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης