0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΜΕΡΑ....ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΠΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΟΥ Η ΜΙΖΑ ΔΕΝ ΑΝΑΤΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΨΣ ΠΡΕΠΕΙ Κ ΛΕΙΟΥΡΓΩ ΤΟ ΧΕΙΡΟΓΚΑΖΟ..ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΛΕΡ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥ ΣΒΗΣΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΥ ΤΣΑΟΥΦ.ΟΜΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΡΕΜΟΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΣΒΗΝΕΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΛΛΙΚΣ ΘΟΡΥΒΟΣ.ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Η ΜΗΧΑΝΗ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΒΗΝΕΙ.ΛΕΤΕ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ??ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.ΚΡΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ
Παιδία βοήθεια-----ερχόμενος τώρα το βράδυ σπίτι μου η μηχανή εν κινήσει μου έσβησε κανα δυο φορές και αυτό το είχε κλάνει και το πρωί--αυτό συμβαίνει συνήθωσ στην αλλαγή ταχύτητασ στο συμπλεκτάρισμα δηλαδή--ξέρετε τι μπορεί να συμβαίνει???λέτε να φταίει το κόμπλερ???
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΡ ΟΤΑΝ ΣΒΗΝΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ. Άλλο φταίει.
Και μιας είμαι και γω νεος στο χώρο (newby), Στέλιος 40, στα γεράματα πήρα κιαγω Πήγασο του 04, θα μας πει κάποιος που να πάω να μου ρυθμίσουν αυτόν τον εγκέφαλο; (εμένα συνήθως σβήνει οταν αφήσω γκάζι και έχει ζεσταθεί η μηχανή)Ευχαριστώ!
να πας στον ψωμόπουλο στον πειραιά...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι