0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

G.P.V.

ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« - : Μάιος 09, 2009, 11:23:48 μμ »
1. Σε pegaso μοντ. 2000-καρμπυρατέρ, τι βενζίνη πρέπει να βάζουμε τελικά; Μολυβδούχα (παλιά super), ή αμόλυβδη; Υπάρχει πρόβλημα με τα καυσαέρια που θα βγαίνουν από την εξάτμιση, εάν θα χρησιμοποιηθεί αμόλυβδη; (λόγω απουσίας καταλύτη, ίσως;)
2. Το πρόβλημα που μου παρουσιάζεται εδώ και 3 μήνες και μέχρι σήμερα δεν μπορώ να βρώ λύση (γιατί όποτε πηγαίνω σε συνεργείο, απλά δεν το κάνει), μήπως έχει παρουσιαστεί και σε κάποιον άλλον; Συγκεκριμένα: Βάζω μπροστά το πρωί, 1η γκαζιά όλα καλά, 2η.. επίσης, στην 3η όμως....ο κινητήρας παρουσιάζει διακοπές εντονότατες στις 2.500 στροφές, όπως ακριβώς κάνει όταν επεμβαίνει κόφτης. Εάν επιμείνω επί 5΄λεπτά στο όριο των 2.500 (με τις διακοπές να συνεχίζονται), ο κινητήρας καθαρίζει σε αυτό το σημείο και φτάνει πλέον στο όριο των 3.500 χωρίς διακοπές. Από εκεί και πέρα, συνεχίζεται το ίδιο βιολί!. Δηλαδή: Παραμονή επί άλλα 5΄λεπτά στις 3.500, μέχρι να καθαρίσει ο κινητήρας και να μου κάνει την χάρη, να φτάσει στις 4.500. Άλλα 5΄λεπτά δούλεμα εκεί, έως ότου φτάσουμε στις 5.500. Από εκεί και πέρα, καθαρίζει τελείως και μπορείς να ξεκινήσεις. Στην πορεία, όλα καλά. Σταματάω κάπου για 2 ώρες περίπου, πάω να βάλω μπρός,...πάλι τα ίδια!!!(Σε αναμονή λιγότερη των 2 ωρών, δεν το παρουσιάζει). Από το σπίτι μέχρι το συνεργείο της Απρίλια (περιοχή Άλιμος), έχει καθαρίσει και δεν το κάνει!! Ειλικρινά έχω απελπιστεί πιά, και δεν μπορώ να βρώ μια λύση! - Βοήθεια παιδιά!!!!



*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #1 - : Μάιος 10, 2009, 12:38:00 πμ »
Αν και δείχνουν μυστήρια τα πράγματα έτσι που μας τα λες, δεν θα έβλαπτε να ρίξεις μια ματιά στον ανορθωτή σου. Αν έχεις πολύμετρο, ο έλεγχος είναι πανεύκολος. Αν δεν έχεις πολύμετρο, δοκίμασε να δεις αν αυτή η συμπεριφορά αλλάζει ανάβοντας ή σβήνοντας τη μεγάλη σκάλα των φώτων.
Αυτά για να δεις αν το πρόβλημα ειναι ηλεκτρικό, γιατί μπορεί να ειναι και πρόβλημα τροφοδοσίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2009, 12:40:26 πμ από harlek »
Masquerade

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #2 - : Μάιος 10, 2009, 12:30:39 μμ »
1. Σε pegaso μοντ. 2000-καρμπυρατέρ, τι βενζίνη πρέπει να βάζουμε τελικά; Μολυβδούχα (παλιά super), ή αμόλυβδη; Υπάρχει πρόβλημα με τα καυσαέρια που θα βγαίνουν από την εξάτμιση, εάν θα χρησιμοποιηθεί αμόλυβδη; (λόγω απουσίας καταλύτη, ίσως;)
2. Το πρόβλημα που μου παρουσιάζεται εδώ και 3 μήνες και μέχρι σήμερα δεν μπορώ να βρώ λύση (γιατί όποτε πηγαίνω σε συνεργείο, απλά δεν το κάνει), μήπως έχει παρουσιαστεί και σε κάποιον άλλον; Συγκεκριμένα: Βάζω μπροστά το πρωί, 1η γκαζιά όλα καλά, 2η.. επίσης, στην 3η όμως....ο κινητήρας παρουσιάζει διακοπές εντονότατες στις 2.500 στροφές, όπως ακριβώς κάνει όταν επεμβαίνει κόφτης. Εάν επιμείνω επί 5΄λεπτά στο όριο των 2.500 (με τις διακοπές να συνεχίζονται), ο κινητήρας καθαρίζει σε αυτό το σημείο και φτάνει πλέον στο όριο των 3.500 χωρίς διακοπές. Από εκεί και πέρα, συνεχίζεται το ίδιο βιολί!. Δηλαδή: Παραμονή επί άλλα 5΄λεπτά στις 3.500, μέχρι να καθαρίσει ο κινητήρας και να μου κάνει την χάρη, να φτάσει στις 4.500. Άλλα 5΄λεπτά δούλεμα εκεί, έως ότου φτάσουμε στις 5.500. Από εκεί και πέρα, καθαρίζει τελείως και μπορείς να ξεκινήσεις. Στην πορεία, όλα καλά. Σταματάω κάπου για 2 ώρες περίπου, πάω να βάλω μπρός,...πάλι τα ίδια!!!(Σε αναμονή λιγότερη των 2 ωρών, δεν το παρουσιάζει). Από το σπίτι μέχρι το συνεργείο της Απρίλια (περιοχή Άλιμος), έχει καθαρίσει και δεν το κάνει!! Ειλικρινά έχω απελπιστεί πιά, και δεν μπορώ να βρώ μια λύση! - Βοήθεια παιδιά!!!!
Αν και δείχνουν μυστήρια τα πράγματα έτσι που μας τα λες, δεν θα έβλαπτε να ρίξεις μια ματιά στον ανορθωτή σου. Αν έχεις πολύμετρο, ο έλεγχος είναι πανεύκολος. Αν δεν έχεις πολύμετρο, δοκίμασε να δεις αν αυτή η συμπεριφορά αλλάζει ανάβοντας ή σβήνοντας τη μεγάλη σκάλα των φώτων.
Αυτά για να δεις αν το πρόβλημα ειναι ηλεκτρικό, γιατί μπορεί να ειναι και πρόβλημα τροφοδοσίας.
Αγαπητέ harlek, κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου...
Όχι, δεν μέτρησα τον ανορθωτή με πολύμετρο, πάντως, με την χρήση της μεγάλης σκάλας φώτων, δεν παρουσιάζεται καμμιά μεταβολή στην συγκεκριμένη συμπεριφορά. Να σημειώσω επιπλέον, ότι ήδη από προχθές, αλλάχθηκαν μπουζί, πίπα και μπουζοκαλώδιο, ενώ έγινε και ένας πρόχειρος καθαρισμός των καρπυρατέρ με σπρέϋ καθαρισμού. Επίσης, έγινε καθαρισμός εσωτερικά του ρεζερβουάρ, των σχετικών σωλήνων απολήξεως υγρών, του φίλτρου βενζίνης και τοποθετήθηκε καινούρια βενζίνη 100 οκτ. (super αμόλυβδη) της B.P. (την οποία πάντως, έβαλα για πρώτη φορά - μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα μολυβδούχα). Τίποτα..., το πρόβλημα παραμένει! Μέχρι σήμερα, η μηχανή, έχει κάνει 32.000 - ήρεμα - χιλιόμετρα. Την έχω στην κατοχή μου, από τον Οκτώβριο του 2003 και μέχρι σήμερα δεν μου έχει ξαναπαρουσιάσει κάτι τέτοιο, ούτε κάποιο άλλο ιδιαίτερο πρόβλημα, εκτός από το γνωστό της μανέτας φρένου και του ποδόφρενου..

*

nikitas

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #3 - : Μάιος 10, 2009, 09:19:18 μμ »
εχεις καθαρισει ποτε ζιγκλερ?

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #4 - : Μάιος 10, 2009, 11:38:01 μμ »
Καθαρισμός γενικότερα, με την έννοια να διαλυθούν τα καρμπυρατέρ στον πάγκο, να πλυθούν τα εξαρτήματά τους και να επανασυναρμολογηθούν, όχι. Τώρα βέβαια, πρίν από 10.000 περίπου χλμ. που έκανα το τελευταίο service, ο τεχνίτης μου είπε ότι ρύθμισε τα καρμπυρατέρ, λόγω "σκασιμάτων" που ακούγονταν από τις εξατμίσεις, ειδικά όταν έκλεινα το γκάζι μετά από παρατεταμένη ευθεία, και με ταχύτητα γύρω στα 130 - 140 χλμ. Μετά από αυτήν την ρύθμιση, δεν είχε παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα. Αλλά καθάρισμα των ζιγκλέρ, όχι, δεν έχει απαιτηθεί μέχρι σήμερα. Πάντως, αν και το σκέφτηκα και αυτό, πως είναι δυνατόν, να δουλεύει κανονικά στις 2 πρώτες γκαζιές, να παρουσιάζει μετά το πρόβλημα των διακοπών, και τελικά να καθαρίζει αργότερα (μετά από 1/2 ώρα περίπου, επίμονης λειτουργίας;). Δεν θα έπρεπε κανονικά, να το κάνει από την αρχή λειτουργίας του κινητήρα; Και εάν όχι, το να δουλεύει συνεχώς για 2-3 ώρες και αφού σταματήσω και κρυώσει, να κάνει πάλι τα ίδια, δεν είναι περίεργο; Μία τυχόν βλάβη στον ανορθωτή (ή δεν ξέρω που αλλού στα ηλεκτρικά) παρουσιάζει τέτοια συμπτώματα; Ο πολλαπλασιαστής, ίσως; Η ηλεκτρονική; Πρέπει να αποκλείσω τελείως την περίπτωση ρεύματος; Από την άλλη πάλι, επειδή δεν έχω και πολύ εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο συνεργείο, θα ήθελα να προσπαθήσω μόνος μου έναν καθαρισμό των καρμπυρατέρ, αλλά εκεί που είναι, το να φτάσεις στα ζιγκλέρ, φαίνεται βουνό! Υπάρχει κάποιο συνεργείο εμπιστοσύνης από κέντρο και κάτω; (νότια ή δυτικά προάστια;). Να το πάς όμως, και να το πάρεις καλύτερο από πρίν, όχι χειρότερο και γεμάτο γρατζουνιές! (μου έχει τύχει και αυτό!).

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #5 - : Μάιος 11, 2009, 12:41:14 πμ »
Μία τυχόν βλάβη στον ανορθωτή (ή δεν ξέρω που αλλού στα ηλεκτρικά) παρουσιάζει τέτοια συμπτώματα;

Συχνά, ο χαλασμένος ανορθωτής δίνει υπέρταση όταν ανεβαίνουν οι στροφές, με αποτέλεσμα η ηλεκτρονική να "τα χάνει" και να κόβει την παροχή σπινθήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένας "κόφτης" σαν αυτόν που αντιμετωπίζεις. Γι' αυτό σου λέω, πριν μπλέξεις με την τροφοδοσία, να αποκλείσεις τον ανορθωτή που ελέγχεται και πανεύκολα (απλά θα μετρήσεις την τάση στους πόλους της μπαταρίας τη στιγμή που σου κάνει τα κοψίματα).
Masquerade

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #6 - : Μάιος 11, 2009, 12:51:28 πμ »

Συχνά, ο χαλασμένος ανορθωτής δίνει υπέρταση όταν ανεβαίνουν οι στροφές, με αποτέλεσμα η ηλεκτρονική να "τα χάνει" και να κόβει την παροχή σπινθήρα. Το αποτέλεσμα είναι ένας "κόφτης" σαν αυτόν που αντιμετωπίζεις. Γι' αυτό σου λέω, πριν μπλέξεις με την τροφοδοσία, να αποκλείσεις τον ανορθωτή που ελέγχεται και πανεύκολα (απλά θα μετρήσεις την τάση στους πόλους της μπαταρίας τη στιγμή που σου κάνει τα κοψίματα).

Κάτι τέτοιο, για να πω την αλήθεια, δεν το γνώριζα! Μία φυσιολογική τιμή που θα πρέπει να δείξει το πολύμετρο, στο πόσο περίπου κυμαίνεται;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #7 - : Μάιος 11, 2009, 12:56:19 πμ »
Κάτι τέτοιο, για να πω την αλήθεια, δεν το γνώριζα! Μία φυσιολογική τιμή που θα πρέπει να δείξει το πολύμετρο, στο πόσο περίπου κυμαίνεται;

Μια λογική συμπεριφορά είναι να δείχνει περίπου 12,5 με 13,5 στο ρελαντί και να μην ξεπερνάει τα 15 Volt σε οποιοδήποτε σημείο της κλίμακας των στροφών. Αν φταίει ο ανορθωτής, θα δεις πολύ υψηλές τιμές τάσης λίγο πριν κάνει το "κόψιμο", ενδεχομένως και 16 και 17 Volt.
Masquerade

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #8 - : Μάιος 11, 2009, 01:15:29 πμ »
Μια λογική συμπεριφορά είναι να δείχνει περίπου 12,5 με 13,5 στο ρελαντί και να μην ξεπερνάει τα 15 Volt σε οποιοδήποτε σημείο της κλίμακας των στροφών. Αν φταίει ο ανορθωτής, θα δεις πολύ υψηλές τιμές τάσης λίγο πριν κάνει το "κόψιμο", ενδεχομένως και 16 και 17 Volt.

Παρεπιμπτόντως, τώρα που το λές, εχθές που έλεγξα την μπαταρία, την βρήκα τελείως (μα τελείως!!), στεγνή! Την έχω περίπου 1 χρόνο, και την τελευταία φορά που την κοίταξα (πρίν από 2 μήνες, περίπου), ήταν τα υγρά μεταξύ min & max ένδειξης. Για την συμπήρωσή τους χθές, χρειάστηκε σχεδόν 1 ολόκληρο μπουκάλι υγρών! Εντάξει, έδειχνε σημάδια "πτώσεως", αλλά και τελείως στεγνή, πιά;; Η υπερφόρτιση του ανορθωτή, παρουσιάζει τέτοια συμπτώματα; Εάν τελικά είναι αυτό, ο μαμίσιος ανορθωτής είναι καλή επιλογή, ή θα πρέπει να κοιτάξω σε κάτι άλλο;;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #9 - : Μάιος 11, 2009, 01:58:31 πμ »
Η υπερφόρτιση του ανορθωτή, παρουσιάζει τέτοια συμπτώματα; Εάν τελικά είναι αυτό, ο μαμίσιος ανορθωτής είναι καλή επιλογή, ή θα πρέπει να κοιτάξω σε κάτι άλλο;;

Ασφαλώς και η στεγνή μπαταρία φανερώνει υπερφόρτιση. Όταν υπερφορτίζεις, ο ηλεκτρολύτης βράζει και μετά από λίγο καιρό εξατμίζεται.
Το καλό με το μαμίσιο ανορθωτή είναι ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με το να προσαρμόσεις τις φίσες σύνδεσής του. Προσωπικά, αν και όταν χαλάσει ο δικός μου, θα ξαναβάλω τον μαμίσιο (μου έχει κρατήσει 35.000χλμ). Πάντως, αρκετοί έχουν βάλει άλλες μάρκες και δεν είχαν πρόβλημα. Ένας αξιοπρεπής ηλεκτρολόγος δεν πρόκειται να έχει πρόβλημα με τη σωστή τοποθέτηση του aftermarket ανορθωτή.

Εχε υποψη ότι ο ανορθωτής είναι σύνηθες πρόβλημα του μηχανακίου σου. Άλλοτε δεν φορτίζει (οπότε μένεις από μπαταρία) κι άλλοτε υπερφορτίζει, οπότε παρουσιάζει τα συμπτώματα του δικού σου.
Masquerade

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #10 - : Μάιος 11, 2009, 02:15:53 πμ »
Ασφαλώς και η στεγνή μπαταρία φανερώνει υπερφόρτιση. Όταν υπερφορτίζεις, ο ηλεκτρολύτης βράζει και μετά από λίγο καιρό εξατμίζεται.
Το καλό με το μαμίσιο ανορθωτή είναι ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με το να προσαρμόσεις τις φίσες σύνδεσής του. Προσωπικά, αν και όταν χαλάσει ο δικός μου, θα ξαναβάλω τον μαμίσιο (μου έχει κρατήσει 35.000χλμ). Πάντως, αρκετοί έχουν βάλει άλλες μάρκες και δεν είχαν πρόβλημα. Ένας αξιοπρεπής ηλεκτρολόγος δεν πρόκειται να έχει πρόβλημα με τη σωστή τοποθέτηση του aftermarket ανορθωτή.

Εχε υποψη ότι ο ανορθωτής είναι σύνηθες πρόβλημα του μηχανακίου σου. Άλλοτε δεν φορτίζει (οπότε μένεις από μπαταρία) κι άλλοτε υπερφορτίζει, οπότε παρουσιάζει τα συμπτώματα του δικού σου.

Ειλικρινά, σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου! Αύριο κιόλας, θα κάνω μια πρώτη μέτρηση με πολύμετρο (άν και είμαι σχεδόν σίγουρος για το τι θα αντικρύσω) και σε περίπτωση που το πρόβλημα είναι ο ανορθωτής, τον άλλαξα πάραυτα, με τον γνήσιο. Έτσι και αλλιώς, εάν ο καινούριος μου κρατήσει άλλα 30-35.000 χλμ, θα είμαι ευχαριστημένος! Θα σου στείλω νέα, μετά τον έλεγχο και την - πιθανή - αντικατάσταση.
Και πάλι σ' ευχαριστώ για την βοήθειά σου!!!

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #11 - : Μάιος 11, 2009, 10:15:32 μμ »
Ειλικρινά, σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου! Αύριο κιόλας, θα κάνω μια πρώτη μέτρηση με πολύμετρο (άν και είμαι σχεδόν σίγουρος για το τι θα αντικρύσω) και σε περίπτωση που το πρόβλημα είναι ο ανορθωτής, τον άλλαξα πάραυτα, με τον γνήσιο. Έτσι και αλλιώς, εάν ο καινούριος μου κρατήσει άλλα 30-35.000 χλμ, θα είμαι ευχαριστημένος! Θα σου στείλω νέα, μετά τον έλεγχο και την - πιθανή - αντικατάσταση.
Και πάλι σ' ευχαριστώ για την βοήθειά σου!!!

Αγαπητέ harlek, σε παραδέχομαι!!!
Η μέτρηση της μπαταρίας με το πολύμετρο, έδειξε 14,7 V στο ρελαντί, και 18,1 (!!!!) στις 3.500 στροφές, όταν άρχισαν οι διακοπές του κινητήρα. Αλλάχθηκε επομένως ο ανορθωτής, με τον γνήσιο της Aprilia. (Αγορά: 115,00 ευρώ). Αμέσως μετά την αλλαγή, το πολύμετρο έδειξε 13,4V στο ρελαντί και 14,4 - 14,5V σε όλο το φάσμα των στροφών. Απο εκεί πάντως που πήρα τον ανορθωτή, μου είπαν πως, μία χαλασμένη μπαταρία, υπάρχει ενδεχόμενο να παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα στον ανορθωτή. Όχι δηλ. πως φταίει πάντα ο ανορθωτής, αλλά ορισμένες φορές και η μπαταρία, η οποία "χαλάει" τον ανορθωτή! Δεν ξέρω όμως, εάν τόσο καιρό που επέμενα (ειδικά σε διαδρομές από Δάφνη - Σούνιο και επιστροφή), μου άφησε τελικά κάποιο "κουσούρι" στην ηλεκτρονική. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πως θα το καταλάβω; Υπάρχει περίπτωση να μείνω πουθενά μεσοπέλαγα; Πάντως, από ότι φαίνεται σε μια πρώτη μικρή βόλτα που πήγα (περίπου 3 χλμ.), δεν παρατήρησα κάποια ιδιομορφία στην λειτουργία του κινητήρα.
Πάντως, ειλικρινά, με έσωσες. (Παιδευόμουνα πάνω από 3 μήνες!!). - Και πάλι σ' ευχαριστώ!

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #12 - : Μάιος 11, 2009, 10:27:25 μμ »
Αγαπητέ harlek, σε παραδέχομαι!!!
Η μέτρηση της μπαταρίας με το πολύμετρο, έδειξε 14,7 V στο ρελαντί, και 18,1 (!!!!) στις 3.500 στροφές, όταν άρχισαν οι διακοπές του κινητήρα. Αλλάχθηκε επομένως ο ανορθωτής, με τον γνήσιο της Aprilia. (Αγορά: 115,00 ευρώ). Αμέσως μετά την αλλαγή, το πολύμετρο έδειξε 13,4V στο ρελαντί και 14,4 - 14,5V σε όλο το φάσμα των στροφών. Απο εκεί πάντως που πήρα τον ανορθωτή, μου είπαν πως, μία χαλασμένη μπαταρία, υπάρχει ενδεχόμενο να παρουσιάσει τέτοιο πρόβλημα στον ανορθωτή. Όχι δηλ. πως φταίει πάντα ο ανορθωτής, αλλά ορισμένες φορές και η μπαταρία, η οποία "χαλάει" τον ανορθωτή! Δεν ξέρω όμως, εάν τόσο καιρό που επέμενα (ειδικά σε διαδρομές από Δάφνη - Σούνιο και επιστροφή), μου άφησε τελικά κάποιο "κουσούρι" στην ηλεκτρονική. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πως θα το καταλάβω; Υπάρχει περίπτωση να μείνω πουθενά μεσοπέλαγα; Πάντως, από ότι φαίνεται σε μια πρώτη μικρή βόλτα που πήγα (περίπου 3 χλμ.), δεν παρατήρησα κάποια ιδιομορφία στην λειτουργία του κινητήρα.
Πάντως, ειλικρινά, με έσωσες. (Παιδευόμουνα πάνω από 3 μήνες!!). - Και πάλι σ' ευχαριστώ!

Να είσαι καλά, κι εγώ χαίρομαι που βοήθησα. Όντως, λένε ότι μια χαλασμένη μπαταρία ταλαιπωρεί τον ανορθωτή και μπορεί να τον ξεκάνει, οπότε μπορεί να συνέβη κι αυτό που λες. Πάντως, ο ανορθωτής είναι ένα από τα σημεία που πονάνε οι πήγασοι (και όχι μόνο), άρα είναι πολύ πιθανό απλά να χάλασε πρώτος και να τσιτσίρισε τη μπαταρία.
Μετά από αυτό το βάσανο, η μπαταρία σου λογικά ειναι ταλαιπωρημένη. Στη θέση σου, θα έσκαγα άλλο ένα 40άρι να την αλλάξω κι αυτή, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Απ' όσο έχω ψάξει το θέμα (και το εχω ψάξει αρκετά), δεν θυμάμαι ποτέ να διάβασα ηλεκτρονική που να της έμεινε κουσούρι από την υπέρταση του ανορθωτή. Μην το σκέφτεσαι καν.

Αλήθεια, από που πήρες τον γνήσιο ανορθωτή;
Masquerade

*

G.P.V.

Απ: ΧΡΗΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ-ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
« Απάντηση #13 - : Μάιος 11, 2009, 10:48:30 μμ »
Να είσαι καλά, κι εγώ χαίρομαι που βοήθησα. Όντως, λένε ότι μια χαλασμένη μπαταρία ταλαιπωρεί τον ανορθωτή και μπορεί να τον ξεκάνει, οπότε μπορεί να συνέβη κι αυτό που λες. Πάντως, ο ανορθωτής είναι ένα από τα σημεία που πονάνε οι πήγασοι (και όχι μόνο), άρα είναι πολύ πιθανό απλά να χάλασε πρώτος και να τσιτσίρισε τη μπαταρία.
Μετά από αυτό το βάσανο, η μπαταρία σου λογικά ειναι ταλαιπωρημένη. Στη θέση σου, θα έσκαγα άλλο ένα 40άρι να την αλλάξω κι αυτή, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Απ' όσο έχω ψάξει το θέμα (και το εχω ψάξει αρκετά), δεν θυμάμαι ποτέ να διάβασα ηλεκτρονική που να της έμεινε κουσούρι από την υπέρταση του ανορθωτή. Μην το σκέφτεσαι καν.

Αλήθεια, από που πήρες τον γνήσιο ανορθωτή;

Έτσι λέω και εγώ, να την αλλάξω για να είμαι ήσυχος, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει. Κοιτώντας και το βιβλίο service, διαπιστώνω ότι την τοποθέτησα στις 22/6/2006! (YUASA YUMICRON YB12AL-Α) - πότε πέρασε τόσος καιρός;
Τον ανορθωτή τον αγόρασα από εξουσιοδοτημένο της Aprilia επί της Λ. Αλίμου, στην κατεύθυνση από Βουλ/νης πρός Ποσειδώνος (Motoride νομίζω, ή κάτι σχετικό τέλος πάντων). Με ενημέρωσαν πάντως, πως αυτή είναι η παλιά τιμή του. Τώρα - λένε - μετά τις πρόσφατες αυξήσεις, κοστίζει πλέον, 135,00 ευρώ!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης