APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: john_kerasi στις Φεβρουάριος 07, 2010, 06:50:15 μμ
-
Όπως λέει και και ο τιτλος 2 απλες απορειες για το πως δουλευουμε τον πήγασο
1) έχει κάπου τσοκ να το ανοιγεις για να ξεκινήσεις τον κινητηρα? δεν έχω προσέξει κάπου να έχει κάτι τέτοιο. έχω προσέξει όμως οτι όταν η μηχανη είναι κρύα και την αναβω, το ρελαντι δεν ειναι στις 1500 στροφες αλλά στις 2000. ¨οταν η θερμοκρασια φτάνει στην 3η μπάρα τότε το ρελαντί πέφτει μόνο του στις 1500 στροφες και πλέον λειτουργει σωστα. Ειναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο? συμβαινει και σε εσάς?
2) Μια μέρα κυκλοφορουσα σε έντονη κινηση και ως εκ τουτου πήγαινα πολύ ωρα με 1η και 2η. Συνεχεις σχεδον αλλαγες. Σε κάποια φάση η μηχανη ανέβασε θερμοκρασια στην 4η μπάρα, πήρε μπροστα το βεντιλατερ και μετα από λιγο έπεσε η θερμοκρασια. Δυο στενα πιο κάτω ξαναανεβηκε η θερμοκρασια και μετα ξανα έπεσε. Εγώ καθόλη τη δειαρκεια συνέχισα να κάνω μανουβρες μες την κίνηση, ήπια πάντα καθότι φοβόμουν μην δω και 5η μπαρα στο θερμόμετρο. Τελικά κανενα προβλημα. Μόνο που επειδη μέχρι τώρα οδηγουσα αερόψυκτο μηχανάκι και χωρις καμια ένδειξη για θερμοκρασια (μόνο η ζέστη στα πόδια μου με πληροφορουσε) δεν ξέρω καθόλου από ψηγεια και βεντιλατερ. Ηθελα λοιπόν να ρωτησω: τι κάνουμε όταν ανοιγει το βεντιλατερ? Συνεχίζουμε το δρόμο μας και το αφηνουμε να κάνει τη δουλειά του, ακινητοποιουμε τη μηχανη αλλα δεν την σβηνουμε για να συνεχίζει να δουλεύει το σύστημα ψήξης ή την ακινητοποιουμε τη σβήνουμε τελείως και ξεκινάμε όταν αυτή έχει κρυώσει?
Ευχαριστω προκαταβολικα
:bye: :bye: :bye:
-
Όπως λέει και και ο τιτλος 2 απλες απορειες για το πως δουλευουμε τον πήγασο
1) έχει κάπου τσοκ να το ανοιγεις για να ξεκινήσεις τον κινητηρα? δεν έχω προσέξει κάπου να έχει κάτι τέτοιο. έχω προσέξει όμως οτι όταν η μηχανη είναι κρύα και την αναβω, το ρελαντι δεν ειναι στις 1500 στροφες αλλά στις 2000. ¨οταν η θερμοκρασια φτάνει στην 3η μπάρα τότε το ρελαντί πέφτει μόνο του στις 1500 στροφες και πλέον λειτουργει σωστα. Ειναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο? συμβαινει και σε εσάς?
Αυτό είναι το αυτόματο chock. Φυσιολογικό, αν και οι 2000 στροφές μου ακούγονται πολλές. Που κυκλοφορείς? Στην Ανταρκτική? :P
2) Μια μέρα κυκλοφορουσα σε έντονη κινηση και ως εκ τουτου πήγαινα πολύ ωρα με 1η και 2η. Συνεχεις σχεδον αλλαγες. Σε κάποια φάση η μηχανη ανέβασε θερμοκρασια στην 4η μπάρα, πήρε μπροστα το βεντιλατερ και μετα από λιγο έπεσε η θερμοκρασια. Δυο στενα πιο κάτω ξαναανεβηκε η θερμοκρασια και μετα ξανα έπεσε. Εγώ καθόλη τη δειαρκεια συνέχισα να κάνω μανουβρες μες την κίνηση, ήπια πάντα καθότι φοβόμουν μην δω και 5η μπαρα στο θερμόμετρο. Τελικά κανενα προβλημα. Μόνο που επειδη μέχρι τώρα οδηγουσα αερόψυκτο μηχανάκι και χωρις καμια ένδειξη για θερμοκρασια (μόνο η ζέστη στα πόδια μου με πληροφορουσε) δεν ξέρω καθόλου από ψηγεια και βεντιλατερ. Ηθελα λοιπόν να ρωτησω: τι κάνουμε όταν ανοιγει το βεντιλατερ? Συνεχίζουμε το δρόμο μας και το αφηνουμε να κάνει τη δουλειά του, ακινητοποιουμε τη μηχανη αλλα δεν την σβηνουμε για να συνεχίζει να δουλεύει το σύστημα ψήξης ή την ακινητοποιουμε τη σβήνουμε τελείως και ξεκινάμε όταν αυτή έχει κρυώσει?
Συνεχίζεις κανονικά. No problem.
-
Όπως λέει και και ο τιτλος 2 απλες απορειες για το πως δουλευουμε τον πήγασο
1) έχει κάπου τσοκ να το ανοιγεις για να ξεκινήσεις τον κινητηρα? δεν έχω προσέξει κάπου να έχει κάτι τέτοιο. έχω προσέξει όμως οτι όταν η μηχανη είναι κρύα και την αναβω, το ρελαντι δεν ειναι στις 1500 στροφες αλλά στις 2000. ¨οταν η θερμοκρασια φτάνει στην 3η μπάρα τότε το ρελαντί πέφτει μόνο του στις 1500 στροφες και πλέον λειτουργει σωστα. Ειναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο? συμβαινει και σε εσάς?
2) Μια μέρα κυκλοφορουσα σε έντονη κινηση και ως εκ τουτου πήγαινα πολύ ωρα με 1η και 2η. Συνεχεις σχεδον αλλαγες. Σε κάποια φάση η μηχανη ανέβασε θερμοκρασια στην 4η μπάρα, πήρε μπροστα το βεντιλατερ και μετα από λιγο έπεσε η θερμοκρασια. Δυο στενα πιο κάτω ξαναανεβηκε η θερμοκρασια και μετα ξανα έπεσε. Εγώ καθόλη τη δειαρκεια συνέχισα να κάνω μανουβρες μες την κίνηση, ήπια πάντα καθότι φοβόμουν μην δω και 5η μπαρα στο θερμόμετρο. Τελικά κανενα προβλημα. Μόνο που επειδη μέχρι τώρα οδηγουσα αερόψυκτο μηχανάκι και χωρις καμια ένδειξη για θερμοκρασια (μόνο η ζέστη στα πόδια μου με πληροφορουσε) δεν ξέρω καθόλου από ψηγεια και βεντιλατερ. Ηθελα λοιπόν να ρωτησω: τι κάνουμε όταν ανοιγει το βεντιλατερ? Συνεχίζουμε το δρόμο μας και το αφηνουμε να κάνει τη δουλειά του, ακινητοποιουμε τη μηχανη αλλα δεν την σβηνουμε για να συνεχίζει να δουλεύει το σύστημα ψήξης ή την ακινητοποιουμε τη σβήνουμε τελείως και ξεκινάμε όταν αυτή έχει κρυώσει?
Ευχαριστω προκαταβολικα
:bye: :bye: :bye:
όλα είναι πααααραα πολύ φυσιολογικα! ...κ το βεντιλατερ σου μια χαρα δουλευει οπως μας τα λες! keep rolling...! :bye:
-
Ευχαριστώ παιδια. Να ειστε καλα!
-
παλιωσε λιγο το θεμα αλλα μιας και το πηρε το ματι μου εχω να πω οτι το manual αναφερει οτι οταν αναβει στις 4-5 μπαρες για αρκετη ωρα και οχι μονο για 2-3 λεπτα τοτε το καλυτερο ειναι να αραξεις με νεκρα και να παιζεις το γκαζι στις 3000 στροφες για να κυκλοφορισει το υγρο πιο γρηγορα.
-
Δεν μου ακούγεται λογικό αλλά για να το λένε αυτοί κάτι θα ξέρουν. :hm$
-
αυτο το καναμε εμεις στο Lada που ειχαμε οταν κολαγαμε στην κινηση σταματα ξεκινα και ανεβαινε θερμοκρασια, αραζαμε στο πλαι, και για λιγη ωρα κραταγαμε το γκαζι σε 3000 - 3500 και ως εκ θαυματος επεφτε η θερμοκρασια...
τι εποχες και εκεινες....
-
αναβαμε και το καλοριφερ στο φουλ ;)
-
λογικο μου ακουγεται ολο αυτο διονυση.....μην ανησυχεις!
-
λογικο μου φαινεται πια κι εμενα :) ουτως ή άλλος δουλευει μια χαρα
δεν ανισυχώ πια, τωρα απολαμβανω... ανοιγει και ο καιρός :tez:
υ.γ. όντως πάλιωσε το θεματάκι, λύθηκαν και οι απορίες από νωρις αλλα ευχαριστω και για τα προσφατα post :kalo: :ohyes: