0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καμμένο φλας αριστερα
Γεια σου φίλε! Το πηγασακι είτε strada είτε trail είναι ΙΔΑΝΙΚΗ πρώτη μοτο. Έχει πολύ καλο στήσιμο για την κατηγορία του. Θα τα κάνεις όλα μαζί του. Και στην πόλη θα γυρνάς και βόλτες παραέξω αλλά και σε ταξίδια μπορείς να το φορτώσεις και να είσαι στην εθνική με 130+. Το πρώτο που έβαλες είναι strada. Είναι βαμμένο μαύρο, του λειπει το λιοντάρι από το τεπόζιτο, του λειπει το φτερό πίσω για την πινακίδα και έχει αλλαγμένο τιμόνι. Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά μπορεί ομωσ Και όχι. Τα χιλιόμετρα του είναι λίγα για την ηλικία του και η τιμη του αρκετα καλή. Έχει και τις εξατμισεισ του Αν βρεις τρόπο να τσεκάρεις ότι το μηχανάκι είναι μηχανολογικά εντάξει και να επιβεβαιώσεις ότι τα χλμ είναι πραγματικά τότε θα είσαι μια χαρά. Το δεύτερο είναι trail. Με 19’’ τροχό μπροστά. Φαίνεται ένταξη από εξωτερικής άποψης καθώς είναι διατηρημένο στην εργοστασιακή του εμφάνιση. Έχει και αυτό την προίκα του.
Παράθεση από: john_kerasi στις Ιανουάριος 08, 2022, 05:38:38 μμΓεια σου φίλε! Το πηγασακι είτε strada είτε trail είναι ΙΔΑΝΙΚΗ πρώτη μοτο. Έχει πολύ καλο στήσιμο για την κατηγορία του. Θα τα κάνεις όλα μαζί του. Και στην πόλη θα γυρνάς και βόλτες παραέξω αλλά και σε ταξίδια μπορείς να το φορτώσεις και να είσαι στην εθνική με 130+. Το πρώτο που έβαλες είναι strada. Είναι βαμμένο μαύρο, του λειπει το λιοντάρι από το τεπόζιτο, του λειπει το φτερό πίσω για την πινακίδα και έχει αλλαγμένο τιμόνι. Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά μπορεί ομωσ Και όχι. Τα χιλιόμετρα του είναι λίγα για την ηλικία του και η τιμη του αρκετα καλή. Έχει και τις εξατμισεισ του Αν βρεις τρόπο να τσεκάρεις ότι το μηχανάκι είναι μηχανολογικά εντάξει και να επιβεβαιώσεις ότι τα χλμ είναι πραγματικά τότε θα είσαι μια χαρά. Το δεύτερο είναι trail. Με 19’’ τροχό μπροστά. Φαίνεται ένταξη από εξωτερικής άποψης καθώς είναι διατηρημένο στην εργοστασιακή του εμφάνιση. Έχει και αυτό την προίκα του.Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Επειδή η διαφορά στην τιμή είναι μικρή και όχι απαγορευτική, σκέφτομαι να δω το trail αρχικά, λόγω ότι μοιάζει να βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση. Είδα ότι ο κάτοχος ανέβασε πρόσφατα την αγγελία και στο FB οπότε λογικά πωλείται ακόμη.Θα έχει τόση διαφορά η 19άρα μπροστά; Λογικά είναι για καλύτερο off road αλλά επειδή εγώ κυρίως θα κινούμαι σε άσφαλτο, θα έχει κάποια διαφορά;
Καλησπέρα και πάλι,Πήγα με έναν φίλο και είδα το trail που είχα ποστάρει, την έχει ένας ευγενέστατος κύριος, και το αναφέρω αυτό γιατί κυκλοφορούν διάφοροι εκεί έξω. Είναι δεύτερο χέρι, την έχει πολλά χρόνια (αν θυμάμαι καλά περίπου 10) και την πήρε από φίλο του με 5000 χιλιόμετρα.Η μηχανή ειναι σε εργοστασιακή κατάσταση με μόνη εξαίρεση την λάμπα της μικρής σκάλας που είναι led ή xenon δεν θυμάμαι και τα μπροστινά φλας που έχουν αλλαχτεί με led.Τα Led φλας δεν τα διαβάζει και για αυτό βγάζει και το error μηνυμα, ενώ δουλεύουν κανονικά. Επειδή μιλήσαμε για να πάει η μηχανή σε μηχανικό θα μπουν πάνω τα μανίσια φλας.Η μηχανή φυλάσεται σε γκαράζ κλειστό και δίνεται με την βαλίτσα πίσω και με ένα δερμάτινο κάλλυμα ρεζερβουάρ. Δεν παρατήρησα κάποια σκουριά ή κάτι τέτοιο (αν και την είδα χωρίς τον τέλειο φωτισμό) και η μηχανή είχε φυσιολογικές φθορές 15ετίας. Για παράδειγμα οι μανέτες οι οποίες θέλουν αλλαγή και η σέλα η οποία στις ραφές της στο πλάι έχει φθαρεί και ξευτίσει αλλά διατηρεί την μανίσια και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από το πόσο άνετη είναι. Επίσης η μία η μανέτα είναι ταλαιπωρημένη από πτώση εντός του γκαράζ από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτς χωρίς κάποιο άλλο σημάδι σε εκείνη την πλευρά. Από τον ήχο που άκουσα ο κινητήρας νομίζω είναι ΟΚ. Γενικά ο ιδιοκτήτης μου είπε πως πέρα από τα σέρβις δεν το έχει πάει ποτέ στο συνεργείο με πρόβλημα. Διαθέτει και βιβλίο σέρβις, ΚΤΕΟ και έχει πληρωμένα τέλη 2022.Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά καθώς εδώ στην επαρχία οι αποστάσεις είναι μικρές και η μηχανή κυρίως δουλεύει καλοκαίρι από τον ιδιοκτήτη. Από εκεί και έπειτα, η μηχανή το καλοκαίρι έχει κάνει αλλαγή όλων των υγρών, νέα μπαταρία και τα φίλτρα, ξύδια του κλασσικού σέρβις. Στα αρνητικά, κυρίως από οικονομικής άποψης είναι όπως είπα ότι η μηχανή θέλει αλλαγή στα λάστιχα και επίσης, στα κοντά θα χρειαστεί από ότι κατάλαβα αλυσιδογράναζα. Επίσης, δεν έχει γίνει ποτέ αλλαγή λαδιών στις αναρτήσεις και νομίζω δεν θα το γλιτώσει μετά από τόσα χρόνια. Το κόστος της αλλαγής μανετών το θεωρώ αμελητέο. Ελπίζω ο μηχανικός να μην βρει ή βγάλει κάτι περισσοτερο. Επιπρόσθετα με προβληματίζει το γεγονός πως λόγω λίγων χιλιομέτρων δεν έχει αλλαχτεί τίποτα από αυτά που περιγράφει ο @john_kerasi στην αρχή αυτού του νήματος, για τρόμπα βενζίνης, κεντρικό κλείδωμα κτλ.Η μηχανή πωλείται 2300, με βάση τα παραπάνω έξτρα κόστη σκέφτομαι πως αν πάρω ΟΚ από μηχανικής άποψης, να ζητήσω μία τιμή της τάξης των 2000-2100, λόγω του έξτρα κόστους που με το καλημέρα θα πρέπει να επωμιστώ.Ποια είναι η άποψή σας και για το οικονομικό αλλά και για την μηχανή έτσι όπως το περιέγραψα;
Γεια σας ... Καινούριος εδώ ... Ας αρχίσω λοιπόν , θέλω να αγοράσω ένα Strada μεταχειρισμένο αλλά επειδή δεν ξέρω και πολλά από μοτό μπορείτε να μου πείτε τι πρέπει να προσέξω στην μηχανή όταν θα πάω να την δω ... Από το car βλέπετε κάτι ενδιαφέρον ? Η κάτι φόλα ? Που αλλού θα βρω κάποια αγγελία ?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι