0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #90 - : Ιανουάριος 08, 2022, 09:09:10 μμ »
Καμμένο φλας αριστερα
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΞΥΔΑΚΗΣ

  • **
  • 36
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +21
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #91 - : Ιανουάριος 08, 2022, 09:44:56 μμ »
Καμμένο φλας αριστερα

Ευχαριστώ μητσαρα ...

*

Αποσυνδεδεμένος Ragnar

  • *
  • 5
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #92 - : Ιανουάριος 08, 2022, 11:03:13 μμ »
Γεια σου φίλε!
Το πηγασακι είτε strada είτε trail είναι ΙΔΑΝΙΚΗ πρώτη μοτο.  Έχει πολύ καλο στήσιμο για την κατηγορία του. Θα τα κάνεις όλα μαζί του. Και στην πόλη θα γυρνάς και βόλτες παραέξω αλλά και σε ταξίδια μπορείς να το φορτώσεις και να είσαι στην εθνική με 130+.
Το πρώτο που έβαλες είναι strada. Είναι βαμμένο μαύρο, του λειπει το λιοντάρι από το τεπόζιτο, του λειπει το φτερό πίσω για την πινακίδα και έχει αλλαγμένο τιμόνι. Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά μπορεί ομωσ Και όχι. Τα χιλιόμετρα του είναι λίγα για την ηλικία του και η τιμη του αρκετα καλή. Έχει και τις εξατμισεισ του ;) Αν βρεις τρόπο να τσεκάρεις ότι το μηχανάκι είναι μηχανολογικά εντάξει και να επιβεβαιώσεις ότι τα χλμ είναι πραγματικά τότε θα είσαι μια χαρά.
Το δεύτερο είναι trail. Με 19’’ τροχό μπροστά. Φαίνεται ένταξη από εξωτερικής άποψης καθώς είναι διατηρημένο στην εργοστασιακή του εμφάνιση. Έχει και αυτό την προίκα του.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Επειδή η διαφορά στην τιμή είναι μικρή και όχι απαγορευτική, σκέφτομαι να δω το trail αρχικά, λόγω ότι μοιάζει να βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση. Είδα ότι  ο κάτοχος ανέβασε πρόσφατα την αγγελία και στο FB οπότε λογικά πωλείται ακόμη.

Θα έχει τόση διαφορά η 19άρα μπροστά; Λογικά είναι για καλύτερο off road αλλά επειδή εγώ κυρίως θα κινούμαι σε άσφαλτο, θα έχει κάποια διαφορά;

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #93 - : Ιανουάριος 09, 2022, 12:43:52 πμ »
Γεια σου φίλε!
Το πηγασακι είτε strada είτε trail είναι ΙΔΑΝΙΚΗ πρώτη μοτο.  Έχει πολύ καλο στήσιμο για την κατηγορία του. Θα τα κάνεις όλα μαζί του. Και στην πόλη θα γυρνάς και βόλτες παραέξω αλλά και σε ταξίδια μπορείς να το φορτώσεις και να είσαι στην εθνική με 130+.
Το πρώτο που έβαλες είναι strada. Είναι βαμμένο μαύρο, του λειπει το λιοντάρι από το τεπόζιτο, του λειπει το φτερό πίσω για την πινακίδα και έχει αλλαγμένο τιμόνι. Αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά μπορεί ομωσ Και όχι. Τα χιλιόμετρα του είναι λίγα για την ηλικία του και η τιμη του αρκετα καλή. Έχει και τις εξατμισεισ του ;) Αν βρεις τρόπο να τσεκάρεις ότι το μηχανάκι είναι μηχανολογικά εντάξει και να επιβεβαιώσεις ότι τα χλμ είναι πραγματικά τότε θα είσαι μια χαρά.
Το δεύτερο είναι trail. Με 19’’ τροχό μπροστά. Φαίνεται ένταξη από εξωτερικής άποψης καθώς είναι διατηρημένο στην εργοστασιακή του εμφάνιση. Έχει και αυτό την προίκα του.

Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.

Επειδή η διαφορά στην τιμή είναι μικρή και όχι απαγορευτική, σκέφτομαι να δω το trail αρχικά, λόγω ότι μοιάζει να βρίσκεται σε εργοστασιακή κατάσταση. Είδα ότι  ο κάτοχος ανέβασε πρόσφατα την αγγελία και στο FB οπότε λογικά πωλείται ακόμη.

Θα έχει τόση διαφορά η 19άρα μπροστά; Λογικά είναι για καλύτερο off road αλλά επειδή εγώ κυρίως θα κινούμαι σε άσφαλτο, θα έχει κάποια διαφορά;

Μιας και θα είναι η πρώτη σου μηχανή,καλύτερα θα τα πας με την 19άρα κατά την ταπεινή μου γνώμη,μιας και είναι πιο "αργή" στην συμπεριφορά της απο την 17άρα.Επίσης μιας και δεν ξέρεις ακόμα τι θα σου αρέσει να κάνεις με την μηχανή στο μέλλον,αν θα πηγαίνεις ασφάλτινα ή αμιγώς μικτά ταξίδια,ξεκίνα με κάτι που τα κάνει και τα 2 για αρχή,και μετά αποφασίζεις που θα κινήσε.Οπότε από εμένα δακτωτό το Trail.
 Τα λάστιχα που φοράει το Trail θα είναι φθηνότερα μιας που θα είναι στενότερα.Τα φρένα είναι πιο αδύναμα αλλά εσένα θα σε βοηθήσει αυτό.Επίσης οι ζάντες με τις ακτίνες είναι επισκευάσιμες.
 Να σου πω ότι το Trail δεν έχει δείκτη στάθμης της βενζίνης όπως τα strada,αλλά απλό λαμπάκι ρεζέρβας,παρά το γεγονός ότι έχουν το ίδιο καντράν.
Το πηρούνι τους είναι διαφορετικό και γενικά η ανάρτηση είναι ελαφρώς μαλακότερη στο Trail.
Καλή επιλογή!!!!
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #94 - : Ιανουάριος 09, 2022, 02:52:54 πμ »
Aν δεν έχεις σκοπό να μπαίνεις χώμα συχνά  πας για strada. Το οποίο με λίγο τακουνάτο λάστιχο  μια χαρά πατάει χωματάκι κι αυτό.
Γενικά είναι από τα καλύτερα σχολεία για κάποιον που μπαίνει τώρα στις μηχανές.
Aξίζει μέχρι και το τελευταίο cent διότι απλούστατα τα κάνει όλα. Σίγουρα θα σε καλύψει για αρκετά χρόνια.
Οπως και να χει, με το καλό η αγορά.  Ο,τι κι αν πάρεις.

*

Αποσυνδεδεμένος Ragnar

  • *
  • 5
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #95 - : Ιανουάριος 09, 2022, 12:01:25 μμ »
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας.

Πρωτίστως με ενδιαφέρει να πάρω κάτι σε καλή κατάσταση.
Για να είμαι ειλικρινής δεν κοιτούσα τέτοιου είδους μηχανές (motard) αλλά το pegaso στο μάτι δείχνει έναν διαφορετικό χαρακτήρα. Επίσης, δίαβασα και το νήμα εδώ στο φόρουμ αλλά και γενικά οι περισσότεροι μιλούν για μία αξιόπιστη μηχανή.

Αν με καλύψει και μηχανικά κάποιο πηγασάκι, τότε πολύ πιθανό να μπω στην παρέα σας.  :D

Μία τελευταία ερώτηση, από συντήρηση είναι ΟΚ από οικονομικής άποψης; Επίσης, ανταλλακτικά και αναλώσιμα κυκλοφορούν ευρέως;
Για τον κινητήρα φαντάζομαι πως ναι λόγω του xt.

Επίσης και οι 2 μηχανές που ανέβασα, έχουν το ίδιο σήμα, όπως λέει ο φίλος παραπάνω, καμένο φλας αριστερά;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2022, 12:07:03 μμ από Ragnar »

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 896
  • Αντιδράσεις: +1795
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #96 - : Ιανουάριος 09, 2022, 12:40:59 μμ »
Καλημέρα! Λοιπόν από συντηρηση ειναι μια χαρα! Σερβισ γύρω στα 120Ε + αναλωσημα.
Από ανταλακτικά, για τον κινητηρα υπάρχουν τα πάντα λόγω που το μοτερ αυτο το φοράνε πολλες μοτο. Από ανταλακτικα πέραν του κινητηρα ή ηλεκτρολογικών, μάλλον δε θα χρειαστεις αλλα η αληθεια ειναι οτι για καποια αν τα χρειαστεις μπορει να ταλεπωρηθεις. Εχει καταργησει η aprilia πολλους κωδικους. Ασ πουμε αυτη τη στιγμή ειναι πολυ δυσκολο να βρω γλύστρα για την αλυσιδα. Δεν την χρειαζομαι ακόμα και οταν την χρειαστω φανταζομαι θα ταιριαξουμε (ελπίζω :pray:) από καποιο άλλο μοντέλο αλλα αυτη τη στιγμη μαμα γλύστρα αλυσιδασ δεν υπάρχει... Ούτε και μάσκα φαναριου... Ευτυχως μπορεις να βρεις από ευρωπη καποια ανταλακτικα σε καλες τιμές.
Το σημα αυτό μπορει να ειναι καμμενο φλασ αλλα συχνότερα συμβαίνει να μην ειναι καλα κουμπωμενη η φίσα του φλασ και να θέλει να την βάλεις στη θέση της! Αστεια υποθεση

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #97 - : Ιανουάριος 09, 2022, 12:54:26 μμ »
Μεταξύ των 2 αγγελιών θα κοιτούσα πρώτα το trail.
Το θεωρώ και καλύτερη επιλογή για πρώτη μηχανή, και καλύτερο σχολείο σε περίπτωση που θες να μπεις και χωματάκι, αλλά επίσης μου φαίνεται και σε καλύτερη κατάσταση.

*

Αποσυνδεδεμένος Ragnar

  • *
  • 5
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #98 - : Ιανουάριος 09, 2022, 09:34:34 μμ »
Εμφανισιακά το strada φαινεται πιο ομορφούτσικο, έχει πιο παιχνιδιάρικα χρώματα κτλ. Αλλά εδώ μιλάμε για μηχανή 15ετίας οπότε η σωστή κατάσταση της μηχανής ειναι το πρώτιστο στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Κανόνισα αύριο να το δω, αν κάτι δεν μου κάτσει καλά ίσως δώσω μια ευκαιρία και στο άλλο. Επίσης ότι πατάει και περισσότερο χώμα το trail είναι καλό γιατί έχω παρέα για εξόρμηση αν ψηθώ (αφού μάθω να οδηγάω καλά στην άσφαλτο για αρχή). Δεν ειμαι μικρός, άργησα να μπω στο σπορ αλλά νομίζω το ότι κοιτάω μηχανές αυτής της δυναμικής, δείχνει πως έχω λίγο μυαλό και όλα θα πάνε καλά  :D

Κύριος φόβος αυτή τη στιγμή το ύψος της σέλας καθώς είμαι 1,76-1,77. Σε σέλα με ύψος 79 εκατοστά πατούσα κανονικά κάτω και άνετα, ελπίζω και στα 82 να ισχύσει το ίδιο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #99 - : Ιανουάριος 09, 2022, 11:12:44 μμ »
Δεν έχει ούτε το Strada ούτε το Τrail 820mm ύψος σελας.Και τα δύο είναι στα 780mm οπότε μην ανησυχείς.To Strada Factory είναι στ 820mm,έχει διαφορετική σέλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2022, 11:16:27 μμ από titaniumrx »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος Ragnar

  • *
  • 5
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #100 - : Ιανουάριος 10, 2022, 08:10:33 μμ »
Καλησπέρα και πάλι,

Πήγα με έναν φίλο και είδα το trail που είχα ποστάρει, την έχει ένας ευγενέστατος κύριος, και το αναφέρω αυτό γιατί κυκλοφορούν διάφοροι εκεί έξω. Είναι δεύτερο χέρι, την έχει πολλά χρόνια (αν θυμάμαι καλά περίπου 10) και την πήρε από φίλο του με 5000 χιλιόμετρα.

Η μηχανή ειναι σε εργοστασιακή κατάσταση με μόνη εξαίρεση την λάμπα της μικρής σκάλας που είναι led ή xenon δεν θυμάμαι και τα μπροστινά φλας που έχουν αλλαχτεί με led.
Τα Led φλας δεν τα διαβάζει και για αυτό βγάζει και το error μηνυμα, ενώ δουλεύουν κανονικά. Επειδή μιλήσαμε για να πάει η μηχανή σε μηχανικό θα μπουν πάνω τα μανίσια φλας.

Η μηχανή φυλάσεται σε γκαράζ κλειστό και δίνεται με την βαλίτσα πίσω και με ένα δερμάτινο κάλλυμα ρεζερβουάρ. Δεν παρατήρησα κάποια σκουριά ή κάτι τέτοιο (αν και την είδα χωρίς τον τέλειο φωτισμό) και η μηχανή είχε φυσιολογικές φθορές 15ετίας. Για παράδειγμα οι μανέτες οι οποίες θέλουν αλλαγή και η σέλα η οποία στις ραφές της στο πλάι έχει φθαρεί και ξευτίσει αλλά διατηρεί την μανίσια και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από το πόσο άνετη είναι. Επίσης η μία η μανέτα είναι ταλαιπωρημένη από πτώση εντός του γκαράζ από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτς χωρίς κάποιο άλλο σημάδι σε εκείνη την πλευρά. Από τον ήχο που άκουσα ο κινητήρας νομίζω είναι ΟΚ. Γενικά ο ιδιοκτήτης μου είπε πως πέρα από τα σέρβις δεν το έχει πάει ποτέ στο συνεργείο με πρόβλημα. Διαθέτει και βιβλίο σέρβις, ΚΤΕΟ και έχει πληρωμένα τέλη 2022.

Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά καθώς εδώ στην επαρχία οι αποστάσεις είναι μικρές και η μηχανή κυρίως δουλεύει καλοκαίρι από τον ιδιοκτήτη. Από εκεί και έπειτα, η μηχανή το καλοκαίρι έχει κάνει αλλαγή όλων των υγρών, νέα μπαταρία και τα φίλτρα, ξύδια του κλασσικού σέρβις.

Στα αρνητικά, κυρίως από οικονομικής άποψης είναι όπως είπα ότι η μηχανή θέλει αλλαγή στα λάστιχα και επίσης, στα κοντά θα χρειαστεί από ότι κατάλαβα αλυσιδογράναζα. Επίσης, δεν έχει γίνει ποτέ αλλαγή λαδιών στις αναρτήσεις και νομίζω δεν θα το γλιτώσει μετά από τόσα χρόνια. Το κόστος της αλλαγής μανετών το θεωρώ αμελητέο. Ελπίζω ο μηχανικός να μην βρει ή βγάλει κάτι περισσοτερο. Επιπρόσθετα με προβληματίζει το γεγονός πως λόγω λίγων χιλιομέτρων δεν έχει αλλαχτεί τίποτα από αυτά που περιγράφει ο @john_kerasi στην αρχή αυτού του νήματος, για τρόμπα βενζίνης, κεντρικό κλείδωμα κτλ.

Η μηχανή πωλείται 2300, με βάση τα παραπάνω έξτρα κόστη σκέφτομαι πως αν πάρω ΟΚ από μηχανικής άποψης, να ζητήσω μία τιμή της τάξης των 2000-2100, λόγω του έξτρα κόστους που με το καλημέρα θα πρέπει να επωμιστώ.

Ποια είναι η άποψή σας και για το οικονομικό αλλά και για την μηχανή έτσι όπως το περιέγραψα;

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #101 - : Ιανουάριος 10, 2022, 08:34:53 μμ »
Καλησπέρα και πάλι,

Πήγα με έναν φίλο και είδα το trail που είχα ποστάρει, την έχει ένας ευγενέστατος κύριος, και το αναφέρω αυτό γιατί κυκλοφορούν διάφοροι εκεί έξω. Είναι δεύτερο χέρι, την έχει πολλά χρόνια (αν θυμάμαι καλά περίπου 10) και την πήρε από φίλο του με 5000 χιλιόμετρα.

Η μηχανή ειναι σε εργοστασιακή κατάσταση με μόνη εξαίρεση την λάμπα της μικρής σκάλας που είναι led ή xenon δεν θυμάμαι και τα μπροστινά φλας που έχουν αλλαχτεί με led.
Τα Led φλας δεν τα διαβάζει και για αυτό βγάζει και το error μηνυμα, ενώ δουλεύουν κανονικά. Επειδή μιλήσαμε για να πάει η μηχανή σε μηχανικό θα μπουν πάνω τα μανίσια φλας.

Η μηχανή φυλάσεται σε γκαράζ κλειστό και δίνεται με την βαλίτσα πίσω και με ένα δερμάτινο κάλλυμα ρεζερβουάρ. Δεν παρατήρησα κάποια σκουριά ή κάτι τέτοιο (αν και την είδα χωρίς τον τέλειο φωτισμό) και η μηχανή είχε φυσιολογικές φθορές 15ετίας. Για παράδειγμα οι μανέτες οι οποίες θέλουν αλλαγή και η σέλα η οποία στις ραφές της στο πλάι έχει φθαρεί και ξευτίσει αλλά διατηρεί την μανίσια και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από το πόσο άνετη είναι. Επίσης η μία η μανέτα είναι ταλαιπωρημένη από πτώση εντός του γκαράζ από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτς χωρίς κάποιο άλλο σημάδι σε εκείνη την πλευρά. Από τον ήχο που άκουσα ο κινητήρας νομίζω είναι ΟΚ. Γενικά ο ιδιοκτήτης μου είπε πως πέρα από τα σέρβις δεν το έχει πάει ποτέ στο συνεργείο με πρόβλημα. Διαθέτει και βιβλίο σέρβις, ΚΤΕΟ και έχει πληρωμένα τέλη 2022.

Τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά καθώς εδώ στην επαρχία οι αποστάσεις είναι μικρές και η μηχανή κυρίως δουλεύει καλοκαίρι από τον ιδιοκτήτη. Από εκεί και έπειτα, η μηχανή το καλοκαίρι έχει κάνει αλλαγή όλων των υγρών, νέα μπαταρία και τα φίλτρα, ξύδια του κλασσικού σέρβις.

Στα αρνητικά, κυρίως από οικονομικής άποψης είναι όπως είπα ότι η μηχανή θέλει αλλαγή στα λάστιχα και επίσης, στα κοντά θα χρειαστεί από ότι κατάλαβα αλυσιδογράναζα. Επίσης, δεν έχει γίνει ποτέ αλλαγή λαδιών στις αναρτήσεις και νομίζω δεν θα το γλιτώσει μετά από τόσα χρόνια. Το κόστος της αλλαγής μανετών το θεωρώ αμελητέο. Ελπίζω ο μηχανικός να μην βρει ή βγάλει κάτι περισσοτερο. Επιπρόσθετα με προβληματίζει το γεγονός πως λόγω λίγων χιλιομέτρων δεν έχει αλλαχτεί τίποτα από αυτά που περιγράφει ο @john_kerasi στην αρχή αυτού του νήματος, για τρόμπα βενζίνης, κεντρικό κλείδωμα κτλ.

Η μηχανή πωλείται 2300, με βάση τα παραπάνω έξτρα κόστη σκέφτομαι πως αν πάρω ΟΚ από μηχανικής άποψης, να ζητήσω μία τιμή της τάξης των 2000-2100, λόγω του έξτρα κόστους που με το καλημέρα θα πρέπει να επωμιστώ.

Ποια είναι η άποψή σας και για το οικονομικό αλλά και για την μηχανή έτσι όπως το περιέγραψα;

Εμένα μου αρέσει έτσι όπως τα γράφεις. Δείχνει νοικοκύρη άνθρωπο και όταν ταιριάζουν και τα χλμ με το ΚΤΕΟ και είναι όχημα που δεν έχει λιώσει στην καθημερινότητα της Αθήνας (σχωράτε με οι Αθηναίοι), ένα παραπάνω.

Για τις εργασίες που πρέπει να γίνουν περιφερειακά, μην σε νοιάζει. Λάστιχα και καλλύματα σέλας είναι τίποτα.  Εχω αλλάξει 30 μηχανάκια και χρειάστηκε σε όλα να κάνω κάποιες εργασίες. Στα μεταχειρισμένα έτσι έχουν τα πράγματα. Είναι άλλο όμως να δώσεις 200 ευρώ για λάστιχα που θα τα χαρείς, και σέλα που θα καθίσεις πρώτος και άλλο να δώσεις 500 ευρώ για μηχανική βλάβη ή να πάρεις μηχανή με στραβό πλαίσιο. Αυτά τα κόστη δεν θα τα σκέφτεσαι. Πάντα να ξέρεις πως σε αγορά μεταχειρισμένου θα δώσεις κανα 300άρικο-500άρικο σε αναλώσιμα ανταλλακτικά. Θα ναι λάστιχα; Αλυσογράναζα; Λάδια στα καλάμια; Κάτι θα είναι πάντως. Δεν την γλυτώνεις.


Τρόμπα βενζίνης, κεντρικό κλείδωμα ή άλλα θέματα μην σε νοιάζουν για την ώρα. Είναι θέματα που τα φτιάχνεις όταν και αν βγουν. Αν είναι μηχανή επαρχίας με τόσα χλμ είναι "ξεκούραστη" απο τέτοια θέματα.

Ένα παζάρι μπορείς να το κάνεις αν με καλημέρα θέλει λάστιχα και αλυσογράναζα. Ενα ψαλίδι 10% στην τιμή που βλέπω θα ηταν τίμιο και για τους δύο, αλλά μην το θεωρήσεις και deal breaker αν κόψει λιγότερα ή καθόλου. Σήμερα μηχανάκια 15ετίας με 25.000 πραγματικά χλμ και σπανίζουν, και τα πληρώνεις συγκριτικά με άλλα της εποχής τους που έχουν τριπλάσια ή τετραπλάσια χλμ.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #102 - : Ιανουάριος 10, 2022, 09:46:38 μμ »
περνα λιγο σιλικονη με ενα ποτηρακι πλαστικο κομμενο τις τσιμουχες,κανοντας κυκλικη κινηση στο μπροστινο συστημα,ετσι αν εχουν σκονες κτλπ θ τις σωσεις για ενα διαστημα και αν σκασουν οι τσιμουχες πας για σερβις μπροστινου,που μπορει να ειναι στο μελλο αυτο,δηλ κυκλοφορας ανετα
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΞΥΔΑΚΗΣ

  • **
  • 36
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +21
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #103 - : Ιανουάριος 14, 2022, 09:29:52 μμ »
Γεια σας ... Καινούριος εδώ ...
Ας αρχίσω λοιπόν , θέλω να αγοράσω ένα Strada μεταχειρισμένο αλλά επειδή δεν ξέρω και πολλά από μοτό μπορείτε να μου πείτε τι πρέπει να προσέξω στην μηχανή όταν θα πάω να την δω ...
Από το car βλέπετε κάτι ενδιαφέρον ? Η κάτι φόλα ?
Που αλλού θα βρω κάποια αγγελία ?
Επιτέλους μετά από ένα χρόνο και το πήρα το stradaki ...
Μετά από πολλά όχι αυτό ήθελα αυτό πήρα ... Θα δείξει η πορεία τώρα . Ευχαριστώ όλους που αφιέρωσαν τον χρόνο τους και είπαν την άποψη τους ... (Λογικά τώρα θα χρειαστώ περισσότερο)

Λοιπόν το πήρα ... τώρα τι ???

Βασικά αν ξέρει κάποιος κανένα ηλεκτρονικό να φτιάχνει το φιλμ από το κοντέρ στο Ηράκλειο Κρήτης για να κάνω μια αρχή ...

*

Αποσυνδεδεμένος Pegaso Rider

  • *
  • 22
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso Strada 650 '07
  • Αντιδράσεις: +21
Απ: Αγορά Strada ...
« Απάντηση #104 - : Ιανουάριος 18, 2022, 08:46:11 μμ »
Καλησπέρα φίλε. Σε παραπέμπω στο ήδη υπάρχον topic για αυτό το θέμα που έχουν τα strada
https://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-trail-strada-factory/pinakas-organwn-problhma/

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης