0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 17, 2010, 02:52:43 μμ »
Και πόδια κάτω όταν στρίβεις σε χώμα....Ξέρει ο Γιώργος!!!...

αμμο φιλαρακι....αμμοοοοοοο :ohyes:
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος drade

  • ***
  • 181
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 17, 2010, 07:49:38 μμ »
Ok...pegasakias δαγκωτος...χαχαχα... :)
Μου ειπαν παντως σχεδον με διαβεβεωσαν οτι αν δεν θελω να κανω εντουρο αλλα να παω χοματοδρομο κτλ οτι το στραντα παει...
τι λες?

μωρε παειειει....απλα να θυμασαι οτι δεν εχεις κανα εντουρο!
 θελει προσοχη!
Καλή ιδέα είναι και μια aftermarket μεταλλική ποδιά.

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 26, 2010, 02:07:25 μμ »
Ρε τι λέτε τώρα?????

Ούτε ένα ευρώ ξανά σε aprilia και πόσο σε καινούριο μοντέλο.

Έχω από το 2007 ένα strata  μοντέλο 2005( αγορά καινούριο ). Εχω 48.000 χλμ

Τι να κάνω το καλό στήσιμο και τα καλά φρένα???

Τι να κάνω τις καλές τουριστικές δυνατότητες στην κατηγορία του ????

Τι να την κάνω την ομορφιά ?????

Όταν…..
•   Το κοντέρ βάζει υγρασία…… σιλικόνη η λύση .
•   Η αντλία με άφησε 2 φορές , την δεύτερη μέσα στο συνεργείο !!!!!
…..αντικατάσταση με πατέντα η λύση.
•   Ο διακόπτης τα παίζει σε χρόνο dt και σβήνει η μηχανή απροειδοποίητα (σκεπού να οργιάζεις σε κανένα στροφιλικη και να σβήσει!!!! )…..ρελε η λύση
•   Ο ψεκασμός έχει τα μαύρα του τα χάλια , κενά – σκασίματα σβησίματα. Ποιο πλούσιο μίγμα η λύση.
Και το κορυφαίο….
•   Ο σκελετός νοτίζει λάδια από τις βάσεις του ρεζερβουάρ.
Κόλληση και ξανά  κόλληση στην  υπάρχουσα μέχρι να σταματήσει.
(στα μοντέλα του 2006 έχει μια επιπλέον ενισχύσει σε αυτό το σημείο και μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιαστεί πρόβλημα)


Η αντιπροσωπεία είναι απών σε όλα τα προβλήματα !!!!!!


Ας μου πει τώρα κάποιος γιατί να δώσει κάποιος τα λεφτά του για ένα μοντέλο με τόσα σοβαρά προβλήματα

Γιατί να παίζει κάποιος την βόλτα του και την ζωή του κορόνα γράμματα με μια μηχανή η όποια μπορεί να σε αφήσει στην μέση του πουθενά , που μπορεί σβήνοντας να σε σκορπίσει με οποίες συνέπειες…..

Με τόσα λεφτά που έχω δώσει για επισκευές μου έφτανα για να την κάνω τούμπανο με καλούδια του εμπορείου.
Αλλά όχι… έχει γίνει ένα μπουρδέλο με μαζέματα δεξιά και αριστερά.
Και άμα θελήσω κάποτε να την δώσω ξέρετε τι θα πάρω .. τα  ….

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 26, 2010, 02:12:26 μμ »
ολα αυτα που λες,δυστυχως ειναι πραγματικοτητα..και βασανιζουν πολυ κοσμο...
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 26, 2010, 03:06:41 μμ »
@S705

+650  :kalo:
Το κακό είναι ότι μιλάμε για χρόνια προβλήματα που αγνοεί η Aprilia. Συν το ότι πλέον δεν παράγεται.
Με την σειρά μου σίγουρα θα την αγνοήσω σε επόμενη αγορά.

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 890
  • Αντιδράσεις: +1791
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 26, 2010, 04:40:44 μμ »
εγω οσο παιζει το aprilia bikers και όσο κάποιοι με το μερακι τους βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα με τα οποια πρικιζει η απριλια τα μηχανάκια της (για να ξεπαραδιαζόμαστε στα ανταλακτικά, μήπως?) την απριλια γραμμένη θα την έχω αλλά τα μηχανακια της πάντα θα είναι μες τις επιλογες μου.  σωστα μεν ειπώθηκε, τι να τις κανεις τις φρενάρες και την πλαισιαρα και την στησιματάρα άμα σου καιει κάθε τρεις και λίγο τον διακόπτη...
όμως εγω συπληρώνω... 'ψαξτη λίγο, ρίξε μια ματια στο ιντερνετ (έχει γίνει καθημερινοτητα πλέον) φτιαξε τα προβληματακια, και τότε να δεις τι κάνεις αμα έχεις μηχανακι με πλαισιαρα, στησιματαρα φρεναρες κ.τ.λ. ;)
 Γιατί, οκ, απαράδεκτο ειναι για καινουργιο μηχανάκι να έχει τέτοια προβλήματα και όντως αυτα ειναι αρκετα για να σε κάνουν να μην πάρεις καινουργιο το στραντα. αλλά αφου οι πατέντες έχουν βρεθει, και στοιχίζουν όλες μαζί λιγότερο από την τρόμπα βενζίνης μόνη της, το μόνο που έχει να κάνει ένας υποψύφιος αγοραστης aprilia καινουργιου ή όχι, είναι ενα καλό ψάξιμο στο ιντερνετ.
 :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 26, 2010, 05:15:08 μμ »
τελικά μάλλον είναι υποκειμενική η απάντηση για το straDa και το αν αξίζει τα 6500...ο καθένας κάνει αυτό που νομίζει και αισθάνεται...
ζυγίζεις τα προβλήματα απο την μία και το στήσιμο της μηχανής απο την άλλη, βάζεις στο παιχνίδι την τσέπη σου και το νευρικό σου σύστημα άν αντέχουν ή όχι, καθώς επίσης κ την απουσία της εταιρείας κ τελικά αποφασίζεις  :bye:

life begins at the end of your comfort zone

*

Αποσυνδεδεμένος S705

  • **
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 26, 2010, 07:27:48 μμ »

Την γουστάρω ακόμα την μηχανή μου , μετά από όλα αυτά που μου έχει κάνει .
Απόδειξη
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9553.0

Και άμα την δει κάνεις, χαρτί την έχω αλλά με όλες αυτές τις πατέντες και τα προβλήματα την λέω μπουρδέλο .
 

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ
 ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΙΤΑΓΑ.............
 ......ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #38 - : Μάρτιος 27, 2010, 03:46:06 πμ »
εγω οσο παιζει το aprilia bikers και όσο κάποιοι με το μερακι τους βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα με τα οποια πρικιζει η απριλια τα μηχανάκια της (για να ξεπαραδιαζόμαστε στα ανταλακτικά, μήπως?) την απριλια γραμμένη θα την έχω αλλά τα μηχανακια της πάντα θα είναι μες τις επιλογες μου.  σωστα μεν ειπώθηκε, τι να τις κανεις τις φρενάρες και την πλαισιαρα και την στησιματάρα άμα σου καιει κάθε τρεις και λίγο τον διακόπτη...
όμως εγω συπληρώνω... 'ψαξτη λίγο, ρίξε μια ματια στο ιντερνετ (έχει γίνει καθημερινοτητα πλέον) φτιαξε τα προβληματακια, και τότε να δεις τι κάνεις αμα έχεις μηχανακι με πλαισιαρα, στησιματαρα φρεναρες κ.τ.λ. ;)
 Γιατί, οκ, απαράδεκτο ειναι για καινουργιο μηχανάκι να έχει τέτοια προβλήματα και όντως αυτα ειναι αρκετα για να σε κάνουν να μην πάρεις καινουργιο το στραντα. αλλά αφου οι πατέντες έχουν βρεθει, και στοιχίζουν όλες μαζί λιγότερο από την τρόμπα βενζίνης μόνη της, το μόνο που έχει να κάνει ένας υποψύφιος αγοραστης aprilia καινουργιου ή όχι, είναι ενα καλό ψάξιμο στο ιντερνετ.
 :ohyes: :ohyes: :ohyes:


 :ohyes: :io: :io:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 27, 2010, 05:16:34 μμ »
εγω οσο παιζει το aprilia bikers και όσο κάποιοι με το μερακι τους βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα με τα οποια πρικιζει η απριλια τα μηχανάκια της (για να ξεπαραδιαζόμαστε στα ανταλακτικά, μήπως?) την απριλια γραμμένη θα την έχω αλλά τα μηχανακια της πάντα θα είναι μες τις επιλογες μου...

Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ.
Όσο υπάρχουν άτομα που αγοράζουν Aprilia (και δηλώνουν ότι θα αγοράζουν) παραβλέποντας την αδιαφορία της εταιρίας σε χοντρά (για μένα) προβλήματα που μπορεί να σου κοστίσουν ατύχημα με ποιός ξέρει τι αποτελέσματα, η Aprilia θα ζει και θα βασιλεύει εις βάρος μας.
Ο διακόπτης κοστίζει 2-3 ευρώ να τον φτιάξεις αλλά (μακρυά από μας) μπορεί να σου κοστίσει τη ζωή. Συνεχίζετε το θεωρείτε μικρό πρόβλημα επειδή υπάρχει φθηνή λύση?
Ήμαρτον παιδιά. Ας σοβαρευτούμε.
Την πλαισιάρα, τη στησιματάρα τις φρενάρες τι τις θες? Για πιο απολαυστική και ασφαλή οδήγηση. Τι να το κάνω να μπαίνω με χίλια στη στροφή και να ρίχνω άγκυρα στο φρενάρισμα όταν μπορεί να με σκοτώσει ο διακόπτης ακόμα και στο ίσιωμα?
Την πλαισιάρα, τη στησιματάρα και τις φρενάρες τις έχει αποκλειστικότα η Arpilia?
Ας γίνουμε επιτέλους ευσυνείδητοι καταναλωτές. Ας πούμε όχι σε αυτούς που μας κοροϊδεύουν. 6500 ευρώ δώσαμε. Δεν είναι λίγα.

ΥΓ. Και ναι... κι εγώ χαίρομαι τον πήγασο όσο δεν πάει άλλο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα χαιρόμουν και ένα άλλο μηχανάκι.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #40 - : Μάρτιος 27, 2010, 05:25:26 μμ »
όπως εχει 1000ειπωθει...: και ο freco εχει δικιο.. η απάντηση ειναι καπου στη μέση... διοτι και αλλη μοτο να παρεις μπορεί να δυλευει ο διακοπτης αλλά να σου κόψει πλαίσιο ή να βαρέσει μπιέλα... :pray: και μιλάω για japan... (οπότε πάρε τουλάχιστον αυτην που γουσταρεις περισσοτερο...)

αρα..επειδή σε όλες τις εταιρείες περισσοτερο η λιγοτερο κατι θα ειναι μαπα συμφώνησα με τη λύση...''διακοπτης πατεντα 2 ευρω...''.. ΄΄οχι..βεβαια δεν ειναι αυτη η σωστή λογική.. η σωστη ειναι αυτη του freco με το να διεκδικούμε αυτα που πληρώσαμε...
απλά ειμαι πιο ρεαλιστής και το τοποθετώ στην πραξη...  :bye:

Υ.Γ.
το να φωνάζει και να διεκδικεί καποιος σήμερα ειναι ο μονος τρόπος παντως.. (αναφερομενος σαν πελάτης σε μια εταιρεία...)

*

nikos force

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #41 - : Μάρτιος 28, 2010, 11:02:39 πμ »
Δεν ρωτας τα παιδια αν αξιζει να δωσεις 7290 για ενα XT????
Το μονοκυλινδρο το επιλεγεις επειδη θελεις μονοκυλινδρο,δεν μπορεις να το συγκρινεις με 2κυλινδρα και 4κυλινδρα του ιδιου κυβισμου
Οσο για το ABS δεν λεω καλο ειναι να υπαρχει αλλα αν μαθεις να φρεναρεις χωρις τοτε δεν θα εχεις ιδιαιτερο προβλημα.



 :ohyes: :ohyes: :ohyes: αλλωστε σε μια συγκριση καλο ειναι να συγκρίνεις ομοια πραγματα ....το να συγκρινει κανεις το Versys με τον πήγασο ειναι σαν να συγκρινεις ...ντοματες με πατατες ...ανομοια παντελως ...και λεω εγω ...γιατι να παρεις ...Versys ...και οχι ..Vstrom

Τον πηγασο τον παίρνει κανεις για συγκεκριμένα πραγματα ...και για μενα ειναι απο τα τιμιότερα μηχανάκια που εχουν βγεί ποτε !!!  

γιατι ρε παιδια ειναι ανομοια και το πηγασο και το βερσυς στοχευουν ακριβως το ιδιο target group απλα με λιγο πιο διαφορετικες λυσεις ... τα κοινα τους σημεια ειναι περισσοτερα απο τα σημεια που τα διοφοροποιουν , με κυριοτερο του μοτερ ... απλα η παιρνεις πηγασο και κερδιζεις ελαχιστα σε βαρος -αμελητεο-  η παιρνεις βερσυς και κερδιζεις λιγο σε ανεση εκτος πολεως ...

και το ξαναλεω και τα 2 μηχανακια ειναι ενα ενα τρελο μπασταρδεμα που αποσκοπει στο ιδιο κοινο

σαν να ξεχωριζετε το μιλλε με το gsxr ...τελειως διαφορετικα αλλα το κοινο τους target group τα τοποθετει στην ιδια κατηγορια

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #42 - : Μάρτιος 28, 2010, 05:48:21 μμ »
ε...εντάξει στοχεουν στο ιδιο κοινο και εγω αυτο πιστευω, απλά ισως τα παιδια αναφερονται σε μονοκύλινδρο και δικύλινδρο...

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #43 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:53:21 μμ »
The Versys, despite its height appears to be a lightweight of sorts and it is.  Claimed dry weight is 399 lbs (181kg)
δε νομιζω να παιζει και τοσο ρολο το βαρος του pegaso μιας και μονο ελαφρυ δεν ειναι..το αντιθετο μαλιστα..ειναι το πιο βαρυ στην κατηγορια του αν δεν κανω λαθος..650 μονοκυλινδρα..
ειναι ακριβως ιδια κατηγορια με το versys,αφου και η τιμη τους ειναι παραπλησια και το ευρος χρησης..αλλα για μενα υπερτερει το versys..νετα σκετα.
αν ηταν πιο φθηνο το pegaso αλλαζε το πραγμα..αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα τωρα... :thnk:
το πιο εκνευριστικο απ ολα ειναι οτι εβγαλε ολη την καριερα του,απο την στιγμη που βγηκε το πρωτο μοντελο,μεχρι τωρα που το κοψαν,χωρις να εχει γινει το παραμικρο να λυθει εστω και ενα προβλημα απο την aprilia..παρολο που παρουσιαστηκαν απο την πρωτη στιγμη..και θα μπορουσαν αν ειχαν δωθει αμεσα λυσεις..αλλα..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

kosmaskou

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #44 - : Μάρτιος 29, 2010, 12:27:15 μμ »
και εγω θεωρω οτι στο ιδιο κοινο απευθυνονται. μηχανακια ασφαλτινα που λογω ψηλοτερων αναρτησεων (γυρω στα 180 κιλα) ανεβαινουν πεζοδρομια και πανε σε βατο χωματοδρομο. και για μενα το kawa ειναι καλυτερο απλα η τιμη τους δεν ειναι ιδια παιδια. € 6500 το strada, € 8000 (8500 abs) το versys. 1500 euro  δεν ειναι και λιγα. το παλιο εκανε 7280 απο οτι θυμαμαι.
για οσα ειπε ο freco παραπανω για το διακοπτη συμφωνω σε ολα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης