0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Jk21

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 29, 2010, 01:48:16 μμ »
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Όλοι εσείς που έχετε  strada και το κράζετε έτσι και έχετε αυτήν την  κάκιστη άποψη για αυτό,
πριν το πάρετε:

1) ΔΕΝ τα ξέρατε τα κουσούρια του???
2) Γιατί καταπιέσατε εαυτούς ώστε να το κρατήσετε???
3) Γιατί το κρατάτε ακόμα???
4) Πως οδηγείτε ένα μοτό που μπορεί να σας σκοτώσει (όπως λέτε..), σε μία στροφή ???
5) Έχετε την εντύπωση πως μόνο η Aprilia έχει άσχημα κουσούρια???

   Θέλετε να πιούμε ένα καφέ κάποια στιγμή να ανταλλάξουμε εμπειρίες από τις εταιρείες και τις μοτό που έχουμε αλλάξει ο κάθε ένας μας (όσοι έχουμε αλλάξει..). Εγώ ας πούμε μπορώ να μιλήσω για Yamaha, Honda, Houqsvarna, Aprilia.
   

    Αν είναι να βάλουμε στα ίδια το versys με το strada τότε μπορούμε να βάλουμε όλα τα τύπου on-off κάτω από 1000cc.. Νομίζω παιδιά πως αν το κάνουμε αυτό δεν θα βρούμε άκρη και μονίμως θα πέφτουμε πάνω στα αυτονόητα.. Πχ πάντα τα δικύλινδρα θα υπερτερούν σε γκάζια έναντι των μονοκύλινδρων... Χαίρω πολύ.. Και άμα βγει ένα on-off τετρακύλινδρο θα τα μ@μ@ει όλα σε γκάζια κατά πολύ αλλά θα είναι αρκετά ακριβότερο και στην αγορά και στα service κλπ κλπ κλπ.. Ξανά χαίρω πολύ... Νομίζω πως δεν γίνεται έτσι σύγκριση .. :thnk:


Υγ. Δεν υπερασπίζομαι την Aprilia (χέστηκα βασικά και για αυτήν και για όλες τις άλλες ...) ούτε και λέω πως εγώ μόνο Aprilia θα παίρνω στη ζωή μου. Μπορεί το Capo να είναι το πρώτο και το τελευταίο Aprilia. Αλλά πραγματικά ρε παιδιά αν είχα τόσο πικρή γεύση από αυτό και δεν έβρισκα άκρη, ΔΕΝ θα το είχα ποια. Από τη στιγμή όμως που και ήξερα και άκρη βρήκα και δεν με απειλεί κανείς πως αν τολμήσω να το αλλάξω θα με μπετώσει στη μέση του Ατλαντικού, δεν καταλαβαίνω πολλές φορές αυτά που διαβάζω..  :dry:

 :bye: :bye: :bye:


   


 

*

road spirit

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 29, 2010, 01:48:52 μμ »
είναι λίγο υποκειμενικό το θέμα, εννοώντας ότι τα κριτήρια που χρησιμοποιεί ο κάθε ένας μας είναι διαφορετικά και εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό :

- από την εμπειρία μας ως αναβάτες, με πόσες μοτοσικλέτες έχουμε βιώσει, πόσα χλμ έχουμε στη σέλα μας και υπο ποιές συνθήκες κλπ κλπ
- απο το τι ζητάμε απο μια μοτοσικλέτα

Έχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :

δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!

Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια. Σε όλα. Μέτριο στήσιμο, απαράδεκτες αποσβέσεις ειδικά σε βάθος 1 έτους οι αναρτήσεις έχουν γίνει σουμιές, απλά ικανοποιητικά φρένα, κινητήρας που για τα δικά μου γούστα είναι χειρότερος απο τον προηγούμενο της rotax (στο δούλεμα του, στην αίσθηση του, στο νεύρο του, σε όλα). Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά απλά αυτό. Απλά καλή.

Ναι ναι ξέρω ξέρω... και εγώ στην αρχή δήλωνα ενθουσιασμένος, αλλά μάλλον ήταν η καψούρα του νέου φλέρτ, της νέας σχέσης, ξέρετε τώρα... το καινούριο μου παιχνίδι που γυαλίζει κλπ κλπ

Κρίνοντας εκ των υστέρων όμως και με πιο ψυχραιμία, δηλώνω ξεκάθαρα ότι το μηχανάκι δεν τα αξίζει. Και δεν το λέω αυτό επειδή ξενέρωσα με το διακόπτη και με άφησε και τα γνωστά περί της εταιρείας. Αναφέρομαι ξεκάθαρα στο λειτουργικό του μέρος. Αφήνω το θέμα της αξιοπιστίας στην άκρη.

Είναι ένα τίμιο μηχανάκι, που θα κάνει πολλά πράγματα, αλλά όχι για 6500 ...

μεταχείρο σε καλή κατάσταση, ναι στα 4.000 μαξ... έτσι θα το έπαιρνα (αν δεν είχα αποτάξει την απρίλια απο τις επιλογές μου)

*

Jk21

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 29, 2010, 01:59:37 μμ »
είναι λίγο υποκειμενικό το θέμα, εννοώντας ότι τα κριτήρια που χρησιμοποιεί ο κάθε ένας μας είναι διαφορετικά και εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό :

- από την εμπειρία μας ως αναβάτες, με πόσες μοτοσικλέτες έχουμε βιώσει, πόσα χλμ έχουμε στη σέλα μας και υπο ποιές συνθήκες κλπ κλπ
- απο το τι ζητάμε απο μια μοτοσικλέτα

Έχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :

δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!

Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια. Σε όλα. Μέτριο στήσιμο, απαράδεκτες αποσβέσεις ειδικά σε βάθος 1 έτους οι αναρτήσεις έχουν γίνει σουμιές, απλά ικανοποιητικά φρένα, κινητήρας που για τα δικά μου γούστα είναι χειρότερος απο τον προηγούμενο της rotax (στο δούλεμα του, στην αίσθηση του, στο νεύρο του, σε όλα). Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά απλά αυτό. Απλά καλή.

Ναι ναι ξέρω ξέρω... και εγώ στην αρχή δήλωνα ενθουσιασμένος, αλλά μάλλον ήταν η καψούρα του νέου φλέρτ, της νέας σχέσης, ξέρετε τώρα... το καινούριο μου παιχνίδι που γυαλίζει κλπ κλπ

Κρίνοντας εκ των υστέρων όμως και με πιο ψυχραιμία, δηλώνω ξεκάθαρα ότι το μηχανάκι δεν τα αξίζει. Και δεν το λέω αυτό επειδή ξενέρωσα με το διακόπτη και με άφησε και τα γνωστά περί της εταιρείας. Αναφέρομαι ξεκάθαρα στο λειτουργικό του μέρος. Αφήνω το θέμα της αξιοπιστίας στην άκρη.

Είναι ένα τίμιο μηχανάκι, που θα κάνει πολλά πράγματα, αλλά όχι για 6500 ...

μεταχείρο σε καλή κατάσταση, ναι στα 4.000 μαξ... έτσι θα το έπαιρνα (αν δεν είχα αποτάξει την απρίλια απο τις επιλογές μου)
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

Άντε γεια σου ρε συνονόματε...!! Αυτό μάλιστα. Αυτό είναι μια σωστή σεβαστή και όμορφη ανάλυση ... Συμφωνώ - διαφωνώ δεν έχει σημασία (προσωπικά άλλωστε δεν έχω εμπειρία από το στραντάκι οπότε..). Σημασία έχει ότι διαβάζω 5 γραμμές και μαθαίνω πως σου φάνηκε η μηχανή, πόσο την είχες κλπ κλπ κλπ  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: Αυτό μάλιστα.
 :blus: Sorry ρε παίδες αλλά βαρέθηκα να διαβάζω για τον διακόπτη (που κάνει 3 ευρώ) και το καντράν που βάζει υγρασία..
 

:bye: :bye: :bye:

 


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 29, 2010, 02:30:41 μμ »
The Versys, despite its height appears to be a lightweight of sorts and it is.  Claimed dry weight is 399 lbs (181kg)
δε νομιζω να παιζει και τοσο ρολο το βαρος του pegaso μιας και μονο ελαφρυ δεν ειναι..το αντιθετο μαλιστα..ειναι το πιο βαρυ στην κατηγορια του αν δεν κανω λαθος..650 μονοκυλινδρα..
ειναι ακριβως ιδια κατηγορια με το versys,αφου και η τιμη τους ειναι παραπλησια και το ευρος χρησης..αλλα για μενα υπερτερει το versys..νετα σκετα.
αν ηταν πιο φθηνο το pegaso αλλαζε το πραγμα..αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα τωρα... :thnk:
το πιο εκνευριστικο απ ολα ειναι οτι εβγαλε ολη την καριερα του,απο την στιγμη που βγηκε το πρωτο μοντελο,μεχρι τωρα που το κοψαν,χωρις να εχει γινει το παραμικρο να λυθει εστω και ενα προβλημα απο την aprilia..παρολο που παρουσιαστηκαν απο την πρωτη στιγμη..και θα μπορουσαν αν ειχαν δωθει αμεσα λυσεις..αλλα..

ωραία όπως τα λες.. κι οταν καποιος εχει φτάσει στο επίπεδο του δικου σου π.χ. ενδοιασμού απομένει ένα πράγμα, για μένα, για να αποφασίσει...

ποιο μου αρεσει περισσοτερο σαν οδηγηση
και πιο ειναι πιο ομορφο στα μάτια μου...  ;)
(συνήθως εκεί κλέβει το παιχνίδι η aprilia και μετα όλοι εμεις ψάχνουμε πατέντες για διακοπτες... ;) :mlk)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 29, 2010, 03:31:32 μμ »
Έχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :

δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!

Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια. Σε όλα. Μέτριο στήσιμο, απαράδεκτες αποσβέσεις ειδικά σε βάθος 1 έτους οι αναρτήσεις έχουν γίνει σουμιές, απλά ικανοποιητικά φρένα, κινητήρας που για τα δικά μου γούστα είναι χειρότερος απο τον προηγούμενο της rotax (στο δούλεμα του, στην αίσθηση του, στο νεύρο του, σε όλα). Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά απλά αυτό. Απλά καλή.

Αν είχες 6,5κ σήμερα τι θα έπαιρνες (καινούριο)?  :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 29, 2010, 05:00:54 μμ »
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Όλοι εσείς που έχετε  strada και το κράζετε έτσι και έχετε αυτήν την  κάκιστη άποψη για αυτό,
πριν το πάρετε:

1) ΔΕΝ τα ξέρατε τα κουσούρια του???

Όχι βέβαια. Κι αυτά που ξέραμε δεν μας φαινόταν μεγάλα στην αρχή που μιλούσε ο "έρωτας". Η τρόμπα βενζίνης δεν είχε αρχίσει να παίρνει με την σειρά τα πηγασάκια.

2) Γιατί καταπιέσατε εαυτούς ώστε να το κρατήσετε???

Γιατί δεν δέχονται επιστροφές μετά την απομάκρυνση από το ταμείο.  :h22: :h22: :h22:

3) Γιατί το κρατάτε ακόμα???

Γιατί δεν μάζεψα ακόμα τα λεφτά για το επόμενο.

4) Πως οδηγείτε ένα μοτό που μπορεί να σας σκοτώσει (όπως λέτε..), σε μία στροφή ???

Με πατέντες.

5) Έχετε την εντύπωση πως μόνο η Aprilia έχει άσχημα κουσούρια???

Όχι βέβαια. Η Aprilia όμως δεν έχει καμία διάθεση να λύσει προβλήματα και με θεωρεί μ@λ@κα και κορόιδο. Γι αυτό κι εγώ δεν έχω διάθεση να την ξανατιμήσω.
Ας είναι καλά το Aprilia Bikers και μερικοί αξιόλογοι μηχανικοί.

Σε κάλυψα?

ΥΓ. @road spirit   :prm
   


 

*

allo_bar

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 29, 2010, 10:45:24 μμ »


Έχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :

δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!

Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια.


o.k αλλά πες μου ενα ον - οφφ μηχανάκι που δεν είναι παντου μέτριο.
ο πήγασος τα κάνει όλα μέτρια αλλά παρ' όλα αυτά καλυτερα απο όλα τα άλλα της κατηγορίας του και απο μερικά μεγαλύτερης κατηγορίας.
και είναι και φθηνότερο απο όλα...
οταν λέμε οτι κάτι δεν αξίζει τα λεφτά του, είναι επειδή στην ίδια κατηγορία υπάρχει κάτι στα ιδια λεφτα ή φθηνότερο ή εστω και λίγο ακριβότερο αλλά και καλύτερο. Υπάρχει;

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 29, 2010, 10:53:50 μμ »
Παράθεση
ωραία όπως τα λες.. κι οταν καποιος εχει φτάσει στο επίπεδο του δικου σου π.χ. ενδοιασμού απομένει ένα πράγμα, για μένα, για να αποφασίσει...

ποιο μου αρεσει περισσοτερο σαν οδηγηση
και πιο ειναι πιο ομορφο στα μάτια μου...  

χι..χι..ρε σεις... αφού πάλι στο παραπάνω κατα βάθος ψυχής καταλήγουμε... κρ..κρ...  :bye:

''you choose with your mind
you buy with your heart ''




α..και για να κανω τον δικηγόρο υπεράσπισης στον allo_bar (αυτη τ φορα...ε..μετα βλέπουμε  :P)
στην ιδια κατηγορία ειναι τα

1. Pegaso
2. XT
3. Fmx...
4. bmw
βάλτε και κατι αλλο....

αν μου πείτε versys v strom κτλ παμε αλλου... και θα βαλω τα κλαμματα... :cry :cry

στα παραπάνω αν καναμε μια Δημοσκόπηση εω μεσα οι περισσοτεροι θα επιλεγαν το aprilia (με τα δικά τους κριτηρια) και σε αλλο japan forum θα επέλγαν τα δικά τους... (πάλι με αλλα κριτηρια...χαχαχα)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 29, 2010, 10:57:57 μμ από Themis »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 29, 2010, 11:00:42 μμ »
α...Γιάννη...(road spirit)..αν ρε φιλε επεφτες σε επιλογη στυλ capo / tuono / rsv νομίζω θα ησουν πολυ φανατίλας apriliaκιας μιας και αυτα δε θα σε προδίδαν.... ετσι λεω... :P

χωρίς να διαφωνω ούτε να αφήνω υπόνοιες για την αντικειμενότητα της επιλογής σου...ε... το τονίζω...  :bye: :bye: απλά το αναφερω χαριτολογώντας...  :D

*

road spirit

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 30, 2010, 01:50:33 μμ »
Αν είχες 6,5κ σήμερα τι θα έπαιρνες (καινούριο)?  :bye: :bye: :bye:

Καλή ερώτηση και δυστυχώς η απάντηση είναι: τίποτα! (σε καινούριο)

Υπενθυμίζω ότι ήμουν σε αυτό το τριπάκι πέρισυ τέτοια περίοδο, όταν πούλησα το πέγκασο, και μέχρι και τον Ιούλιο που έκανα αγορά. Ήθελα ον-οφφ. Επιλογές για καινούριο στα ~ 6.000 - 7.000:

honda transalp 700
yamaha xt660
yamaha xtz 660 tenere
v-strom 650
απρίλια πέγκασο...
ΒΜW G650 GS (το μονοκύλινδρο) - 7000 έχει αλλά δεν ξέρω τι παίζει με βασικές εκδόσεις κλπ, μήπως ανεβαίνει πολύ η τιμή του κλπ

εεχμ, το kawasaki versys... eeee παίδες... αυτό δεν είναι ον-οφφ. Μηχανή με 17άρι τροχό, ΔΕΝ ειναι ον-oφφ, απλά κάποιοι σας (μας) έχουν συνηθήσει στη ταμπέλα : ψηλή μηχανή = ον-οφφ. Άκυρο εντελώς. Είναι ένα στρητ με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων για περισσότερη άνεση και λίγο μεγαλύτερο ground clearance. Άσε που είναι και καφασάκι ...  :P

Όλα τα παραπάνω τα θεωρώ μέτρια... Ή να το πώς αλλιώς: τα θεωρώ ακριβά για αυτό που δίνουν. Με εξαίρεση το βεστρώμ το οποίο έχει ένα πολύ δυνατό κινητήρα και για την κατηγορία του είναι γκάζι, πως να το κάνουμε. ΑΛλά μου είναι κακάσχημο... μπλιαχχχχχ.... ντουλάπα.....

Αν σώνει και καλά ήθελα μονοκύλινδρο θα έπαιρνα το καινούριο τενερέ για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του (μακράν το καλύτερο απο όλα στην παραπάνω λίστα). ΑΛλά τότε θα κοροίδευα τον εαυτό μου, μιας και χωμάτινες διαδρομές θα κάνω σπάνια, και αυτές που θα κάνω θα μπορούν να τις περάσουν όλα τα παραπάνω.

Αν όλα στη παραπάνω λίστα έπαιζαν στα 5000-5500 (max), τότε θα έπαιρνα το τρανσάλπ, αλλά είμαι περίεργος άνθρωπΑς, με βίτσια αρρωστημένα, οπότε δεν σας ζητώ κατανόηση .... Τεσπα, ανώτατο όριο τα 5,5Κ ευρώ... αυτό για μένα είναι το σωστό τίμημα για τη κατηγορία...

Οπότε, αφού παίζουν στα 6,5-7 η επιλογή για μένα είναι μεταχείρο σε καλή κατάσταση ... τίποτα άλλο.

*

road spirit

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 30, 2010, 01:58:49 μμ »

o.k αλλά πες μου ενα ον - οφφ μηχανάκι που δεν είναι παντου μέτριο.
απάντησα στο παραπάνω πόστ

ο πήγασος τα κάνει όλα μέτρια αλλά παρ' όλα αυτά καλυτερα απο όλα τα άλλα της κατηγορίας του και απο μερικά μεγαλύτερης κατηγορίας.
δεν ξέρω σε ποιά μηχανάκια αναφέρεσαι .... από τη λίστα που πόσταρα παραπάνω, το πέγκασο μόνο στην άνετη σέλα υπερτερεί έναντι των xt/xtz ...

οταν λέμε οτι κάτι δεν αξίζει τα λεφτά του, είναι επειδή στην ίδια κατηγορία υπάρχει κάτι στα ιδια λεφτα ή φθηνότερο ή εστω και λίγο ακριβότερο αλλά και καλύτερο. Υπάρχει;
σκέφτομαι διαφορετικά, και νομίζω το προσέγγισα στο προηγούμενο ποστ... Εξάλλου, για μένα το αν αξίζει μια μηχανή δεν είναι απλά αποτέλεσμα σύγκρισης με τους αντιπάλους της στην ίδια κατηγορία κυβισμού ή ευρύτερη κατηγορία, αλλά συνολικά έναντι άλλων δειγμάτων μοτό που θα με εξιτάρουν και θα με κάνουν να γουστάρω...

 :bye:

*

road spirit

Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 30, 2010, 02:01:26 μμ »
α...Γιάννη...(road spirit)..αν ρε φιλε επεφτες σε επιλογη στυλ capo / tuono / rsv νομίζω θα ησουν πολυ φανατίλας apriliaκιας μιας και αυτα δε θα σε προδίδαν.... ετσι λεω... :P

χωρίς να διαφωνω ούτε να αφήνω υπόνοιες για την αντικειμενότητα της επιλογής σου...ε... το τονίζω...  :bye: :bye: απλά το αναφερω χαριτολογώντας...  :D

Θέμη, tuono και rsv πάντα τα γούσταρα (απο τις πρώτες γεννιές) και τα γουστάρω με χίλια ! Το ότι δεν έχω ένα απο αυτά είναι απλά ζήτημα προτεραιοτήτων. Αν ήθελα πχ streetfighter είναι πάρα μα πάρα πολύ πιθανόν ότι ένα τουόνο θα βρισκόταν στα χέρια μου σήμερα  :ohyes:


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 30, 2010, 04:17:22 μμ »
α...Γιάννη...(road spirit)..αν ρε φιλε επεφτες σε επιλογη στυλ capo / tuono / rsv νομίζω θα ησουν πολυ φανατίλας apriliaκιας μιας και αυτα δε θα σε προδίδαν.... ετσι λεω... :P

χωρίς να διαφωνω ούτε να αφήνω υπόνοιες για την αντικειμενότητα της επιλογής σου...ε... το τονίζω...  :bye: :bye: απλά το αναφερω χαριτολογώντας...  :D

Θέμη, tuono και rsv πάντα τα γούσταρα (απο τις πρώτες γεννιές) και τα γουστάρω με χίλια ! Το ότι δεν έχω ένα απο αυτά είναι απλά ζήτημα προτεραιοτήτων. Αν ήθελα πχ streetfighter είναι πάρα μα πάρα πολύ πιθανόν ότι ένα τουόνο θα βρισκόταν στα χέρια μου σήμερα  :ohyes:



πως με νιώθεις... :D :D :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 30, 2010, 07:29:13 μμ »
και η αποψη μου..αν εκανε καινουριο 5.000 θα ηταν ολα μελι γαλα..
ωρες ωρες το βλεπω οτι εχει πολυ προχειροδουλεια πανω..
πχ πλαστικα που καιγονται απο τον ηλιο στο 3μηνο..(ολα τα γνωστα προβληματα,μη τα ξαναλεμε,τα εχω συχαθει)
φρενα ναι..οκ..οχι και τιποτα τρελλο παντως..απο γκαζι..αβαβα..
ναι επιλογη μου ηταν να το παρω..και με καλυψε ο φιλος freco με τις απαντησεις του..δυστυχως οσο ψαχνομουν και ρωτουσα και διαβαζα,δεν μου ειχε αναφερει κανενας,οτι φιλε,θα καψει τρομπα,και θα την ξαναλλαξεις και θα την ξανακαψει..οτι θα βαζει παντα μα παντα νερα το κοντερ,οτι θα καψει διακοπτη που κανει 3 ευρω..οτι θα βρισκει η αλυσιδα στην εξατμιση,οτι θα κινδυνεψεις πανω σε στροφη γιατι θα σου σβησει η απο ρελε πλαινου σταντ η απο διακοπτη,οτι θα χανει λαδια απο το πλαισιο στη βαση του τεποζιτου,και οτι θα σου καιει τις ασφαλειες καθε φορα για διαφορετικο λογο..οτι θα σπασει μεχρι και η βαση της κορνας!!!!ισως να επεσα στην περιπτωση,αλλα μου εχει βγαλει οτι προβλημα μπορειτε να φανταστειτε..
δε τα χω παρει με το μηχανακι..τα χω παρει με την aprilia και το πως μας αντιμετωπιζει..αν ειχαμε μια ανθρωπινη αντιμετωπιση,χαλαλι τα 7000ευρω που μου στοιχησε εμενα(χωρις τις βλαβες)
αλλα οπως ηρθε στην αγορα,ετσι εφυγε..ουτε παξιμαδι δεν αλλαξαν-βελτιωσαν
σε φιλους που ηθελαν να παρουν το ιδιο,τους ειπα..αν εχεις ορεξη και χρημα,να μαθεις αγγλικα,να βαλεις ιντερνετ,να λερωσεις τα χερια σου και γενικοτερα ν ασχοληθεις και να ψαχτεις..μη το παρεις..ο ενας με ακουσε..ο αλλος δε με ακουσε και εχω να το δω ενα χρονο το μηχανακι του(πριν εναμισι χρονο το πηρε)
το δικο μου το χαιρομαι καθε μερα,οσο δουλευει και του χω πιει το αιμα κυριολεκτικα..νομιζω πως τα εβγαλε τα λεφτα του..
και αυτο τον καιρο δουλευει μια χαρα..θα μπουν και λαστιχακια και ειμαστε κομπλε..μη το ματιασω...
τα πα και ξαλαφρωσα..
αυτα..
 :bye: :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αξιζει πλεον τα 6500?
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 30, 2010, 08:08:20 μμ »
Βέβαια το ότι είμαστε ένα μοτοφόρουμ με λίγα σχετικά μοντέλα και έχουμε βρει και αριθμήσει τα προβλήματα που βγάζει ο πήγασος (και όχι μονο) δεν σημαίνει ότι άλλες μάρκες δεν έχουν ποιητικά θέματα και θέματα αξιοπιστίας..  ;)

Και τελικά το θέμα πάει στην αξιοπιστία.. που είναι δεδομένο ότι η aprilia είναι για τα μπάζα και έχει συζητηθεί άπειρες φορές...

 :bye: :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης