0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
είναι λίγο υποκειμενικό το θέμα, εννοώντας ότι τα κριτήρια που χρησιμοποιεί ο κάθε ένας μας είναι διαφορετικά και εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό :- από την εμπειρία μας ως αναβάτες, με πόσες μοτοσικλέτες έχουμε βιώσει, πόσα χλμ έχουμε στη σέλα μας και υπο ποιές συνθήκες κλπ κλπ- απο το τι ζητάμε απο μια μοτοσικλέταΈχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια. Σε όλα. Μέτριο στήσιμο, απαράδεκτες αποσβέσεις ειδικά σε βάθος 1 έτους οι αναρτήσεις έχουν γίνει σουμιές, απλά ικανοποιητικά φρένα, κινητήρας που για τα δικά μου γούστα είναι χειρότερος απο τον προηγούμενο της rotax (στο δούλεμα του, στην αίσθηση του, στο νεύρο του, σε όλα). Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά απλά αυτό. Απλά καλή. Ναι ναι ξέρω ξέρω... και εγώ στην αρχή δήλωνα ενθουσιασμένος, αλλά μάλλον ήταν η καψούρα του νέου φλέρτ, της νέας σχέσης, ξέρετε τώρα... το καινούριο μου παιχνίδι που γυαλίζει κλπ κλπΚρίνοντας εκ των υστέρων όμως και με πιο ψυχραιμία, δηλώνω ξεκάθαρα ότι το μηχανάκι δεν τα αξίζει. Και δεν το λέω αυτό επειδή ξενέρωσα με το διακόπτη και με άφησε και τα γνωστά περί της εταιρείας. Αναφέρομαι ξεκάθαρα στο λειτουργικό του μέρος. Αφήνω το θέμα της αξιοπιστίας στην άκρη. Είναι ένα τίμιο μηχανάκι, που θα κάνει πολλά πράγματα, αλλά όχι για 6500 ...μεταχείρο σε καλή κατάσταση, ναι στα 4.000 μαξ... έτσι θα το έπαιρνα (αν δεν είχα αποτάξει την απρίλια απο τις επιλογές μου)
The Versys, despite its height appears to be a lightweight of sorts and it is. Claimed dry weight is 399 lbs (181kg)δε νομιζω να παιζει και τοσο ρολο το βαρος του pegaso μιας και μονο ελαφρυ δεν ειναι..το αντιθετο μαλιστα..ειναι το πιο βαρυ στην κατηγορια του αν δεν κανω λαθος..650 μονοκυλινδρα..ειναι ακριβως ιδια κατηγορια με το versys,αφου και η τιμη τους ειναι παραπλησια και το ευρος χρησης..αλλα για μενα υπερτερει το versys..νετα σκετα.αν ηταν πιο φθηνο το pegaso αλλαζε το πραγμα..αλλα ετσι οπως ειναι τα πραγματα τωρα... το πιο εκνευριστικο απ ολα ειναι οτι εβγαλε ολη την καριερα του,απο την στιγμη που βγηκε το πρωτο μοντελο,μεχρι τωρα που το κοψαν,χωρις να εχει γινει το παραμικρο να λυθει εστω και ενα προβλημα απο την aprilia..παρολο που παρουσιαστηκαν απο την πρωτη στιγμη..και θα μπορουσαν αν ειχαν δωθει αμεσα λυσεις..αλλα..
Έχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια. Σε όλα. Μέτριο στήσιμο, απαράδεκτες αποσβέσεις ειδικά σε βάθος 1 έτους οι αναρτήσεις έχουν γίνει σουμιές, απλά ικανοποιητικά φρένα, κινητήρας που για τα δικά μου γούστα είναι χειρότερος απο τον προηγούμενο της rotax (στο δούλεμα του, στην αίσθηση του, στο νεύρο του, σε όλα). Ποιότητα κατασκευής καλή, αλλά απλά αυτό. Απλά καλή.
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Όλοι εσείς που έχετε strada και το κράζετε έτσι και έχετε αυτήν την κάκιστη άποψη για αυτό, πριν το πάρετε: 1) ΔΕΝ τα ξέρατε τα κουσούρια του???
2) Γιατί καταπιέσατε εαυτούς ώστε να το κρατήσετε???
3) Γιατί το κρατάτε ακόμα???
4) Πως οδηγείτε ένα μοτό που μπορεί να σας σκοτώσει (όπως λέτε..), σε μία στροφή ???
5) Έχετε την εντύπωση πως μόνο η Aprilia έχει άσχημα κουσούρια???
Έχοντας ζήσει με pegaso trail, αγορασμένο καινούριο, για 2,5 χρόνια και περίπου 25.000 χλμ αν θυμάμαι καλά, η δικιά μου ταπεινή άποψη είναι ότι :δεν τα αξίζει τα 6.500... με την καμία!Αν το τιμολογούσα τώρα, θα το έβαζα μάξιμουμ, με το ζόρι, 5.500 ευρώ. Είναι μια μηχανή που είναι παντού μέτρια.
ωραία όπως τα λες.. κι οταν καποιος εχει φτάσει στο επίπεδο του δικου σου π.χ. ενδοιασμού απομένει ένα πράγμα, για μένα, για να αποφασίσει...ποιο μου αρεσει περισσοτερο σαν οδηγησηκαι πιο ειναι πιο ομορφο στα μάτια μου...
Αν είχες 6,5κ σήμερα τι θα έπαιρνες (καινούριο)?
o.k αλλά πες μου ενα ον - οφφ μηχανάκι που δεν είναι παντου μέτριο.
ο πήγασος τα κάνει όλα μέτρια αλλά παρ' όλα αυτά καλυτερα απο όλα τα άλλα της κατηγορίας του και απο μερικά μεγαλύτερης κατηγορίας.
οταν λέμε οτι κάτι δεν αξίζει τα λεφτά του, είναι επειδή στην ίδια κατηγορία υπάρχει κάτι στα ιδια λεφτα ή φθηνότερο ή εστω και λίγο ακριβότερο αλλά και καλύτερο. Υπάρχει;
α...Γιάννη...(road spirit)..αν ρε φιλε επεφτες σε επιλογη στυλ capo / tuono / rsv νομίζω θα ησουν πολυ φανατίλας apriliaκιας μιας και αυτα δε θα σε προδίδαν.... ετσι λεω... χωρίς να διαφωνω ούτε να αφήνω υπόνοιες για την αντικειμενότητα της επιλογής σου...ε... το τονίζω... απλά το αναφερω χαριτολογώντας...
Παράθεση από: Themis στις Μάρτιος 29, 2010, 11:00:42 μμα...Γιάννη...(road spirit)..αν ρε φιλε επεφτες σε επιλογη στυλ capo / tuono / rsv νομίζω θα ησουν πολυ φανατίλας apriliaκιας μιας και αυτα δε θα σε προδίδαν.... ετσι λεω... χωρίς να διαφωνω ούτε να αφήνω υπόνοιες για την αντικειμενότητα της επιλογής σου...ε... το τονίζω... απλά το αναφερω χαριτολογώντας... Θέμη, tuono και rsv πάντα τα γούσταρα (απο τις πρώτες γεννιές) και τα γουστάρω με χίλια ! Το ότι δεν έχω ένα απο αυτά είναι απλά ζήτημα προτεραιοτήτων. Αν ήθελα πχ streetfighter είναι πάρα μα πάρα πολύ πιθανόν ότι ένα τουόνο θα βρισκόταν στα χέρια μου σήμερα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι