0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αγαπητοί συμφορουμίτες... Σήμερα το πρωί πήρα μια μεγάλη χαρά αλλά και μια λύπη. Και για να γίνω πιο σαφής:Σήμερα έκανα την πρώτη μου μικτή διαδρομή (στροφιλίκια και εθνική) με τα καινούργια λάστιχα (Bridgestone BT-016). Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ο πλάγιος άνεμος... Δοκιμάζοντας αργότερα, διαπίστωσα ότι το κάνει γενικότερα.Κάνοντας διάφορες δοκιμές, παρατήρησα ότι ακόμη και με 160 χλμ/ώρα αν κουνήσω λίγο το τιμόνι, αυτό αρχίζει να ταλαντώνεται, αλλά σταδιακά σταματάει (μετά από 3-4 ταλαντώσεις). Μετά τα 170 όμως το φαινόμενο δεν σταματάει ποτέ. Αντίθετα, ξεκινάει μόνο του.Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.Περιμένω τα "φώτα" σας και τις ιδέες σας για το τι μπορεί να φταίει,Φιλικά, Αντώνης
Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo.
Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.
Παράθεση από: Antonis_GR στις Ιανουάριος 18, 2009, 11:32:07 μμΑγαπητοί συμφορουμίτες... Σήμερα το πρωί πήρα μια μεγάλη χαρά αλλά και μια λύπη. Και για να γίνω πιο σαφής:Σήμερα έκανα την πρώτη μου μικτή διαδρομή (στροφιλίκια και εθνική) με τα καινούργια λάστιχα (Bridgestone BT-016). Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ο πλάγιος άνεμος... Δοκιμάζοντας αργότερα, διαπίστωσα ότι το κάνει γενικότερα.Κάνοντας διάφορες δοκιμές, παρατήρησα ότι ακόμη και με 160 χλμ/ώρα αν κουνήσω λίγο το τιμόνι, αυτό αρχίζει να ταλαντώνεται, αλλά σταδιακά σταματάει (μετά από 3-4 ταλαντώσεις). Μετά τα 170 όμως το φαινόμενο δεν σταματάει ποτέ. Αντίθετα, ξεκινάει μόνο του.Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.Περιμένω τα "φώτα" σας και τις ιδέες σας για το τι μπορεί να φταίει,Φιλικά, ΑντώνηςΑν δεν είναι τίποτε αλλο μηχανολογικό, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι το λαστιχο στραβό.Το είχα το προβλημα κι εγώ στο capo με Bridgestone όταν τα άλλαξα εξαφανίστηκε.Βεβαι έβαλα παλι Bridgestone γιατι κατα τα άλλα ήμουν ευχαριστημένος.Υ.Γ. Πάει πανω απο 180 ο πήγασος?
Ελαστικο με πιο γρηγορη κορωνα(πιο V) = Μικροτερο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Υψηλη ταχυτητα = Ακομα Μικροτερο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Αντισταση του αγερα στο κορμι σου = Ελαχιστο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Ταλαντωσεις της μοτοσυκλετας λογω αναρτησης κ Αγερατου-Τσιφτετελοειδους κουνηματος κορμιου = Υπερβολικη νευρικοτητα που πρεπει να διορθωθει ,υποβοηθουμενη απο ελαχιστη κ διαταραγμενη πλεον προσφυση + Υποσυνηδειτες "διορθωσεις"-σφιξιματα χεριων στο τιμονι = Επιδεινωση του προβληματος.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι