0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Antonis_GR

Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« - : Ιανουάριος 18, 2009, 11:32:07 μμ »
Αγαπητοί συμφορουμίτες... Σήμερα το πρωί πήρα μια μεγάλη χαρά αλλά και μια λύπη. Και για να γίνω πιο σαφής:
Σήμερα έκανα την πρώτη μου μικτή διαδρομή (στροφιλίκια και εθνική) με τα καινούργια λάστιχα (Bridgestone BT-016). Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ο πλάγιος άνεμος... Δοκιμάζοντας αργότερα, διαπίστωσα ότι το κάνει γενικότερα.
Κάνοντας διάφορες δοκιμές, παρατήρησα ότι ακόμη και με 160 χλμ/ώρα αν κουνήσω λίγο το τιμόνι, αυτό αρχίζει να ταλαντώνεται, αλλά σταδιακά σταματάει (μετά από 3-4 ταλαντώσεις). Μετά τα 170 όμως το φαινόμενο δεν σταματάει ποτέ. Αντίθετα, ξεκινάει μόνο του.
Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.
Περιμένω τα "φώτα" σας και τις ιδέες σας για το τι μπορεί να φταίει,
Φιλικά, Αντώνης



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 18, 2009, 11:55:13 μμ »
Αγαπητοί συμφορουμίτες... Σήμερα το πρωί πήρα μια μεγάλη χαρά αλλά και μια λύπη. Και για να γίνω πιο σαφής:
Σήμερα έκανα την πρώτη μου μικτή διαδρομή (στροφιλίκια και εθνική) με τα καινούργια λάστιχα (Bridgestone BT-016). Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ο πλάγιος άνεμος... Δοκιμάζοντας αργότερα, διαπίστωσα ότι το κάνει γενικότερα.
Κάνοντας διάφορες δοκιμές, παρατήρησα ότι ακόμη και με 160 χλμ/ώρα αν κουνήσω λίγο το τιμόνι, αυτό αρχίζει να ταλαντώνεται, αλλά σταδιακά σταματάει (μετά από 3-4 ταλαντώσεις). Μετά τα 170 όμως το φαινόμενο δεν σταματάει ποτέ. Αντίθετα, ξεκινάει μόνο του.
Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.
Περιμένω τα "φώτα" σας και τις ιδέες σας για το τι μπορεί να φταίει,
Φιλικά, Αντώνης
Αν δεν είναι τίποτε αλλο μηχανολογικό, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι το λαστιχο στραβό.
Το είχα το προβλημα κι εγώ στο capo με Bridgestone όταν τα άλλαξα εξαφανίστηκε.
Βεβαι έβαλα παλι Bridgestone γιατι κατα τα άλλα ήμουν ευχαριστημένος.

Υ.Γ. Πάει πανω απο 180 ο πήγασος? :thnk:

*

Antonis_GR

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 19, 2009, 12:09:28 πμ »
Όταν ο λαστιχάς τοποθέτησε το μπροστινό λάστιχο, κατά τη διάρκεια της ζυγοστάθμισης μου φάνηκε ότι η ζάντα ήταν λίγο στραβιά. Τον ρώτησα αν πρέπει να πάω για ακτινολόγηση και μου είπε ότι αν δεν μου κουνάει να μην το πειράξω καθόλου. Το μόνο που μου είπε είναι να αλλάξω οπωσδήποτε ρουλεμάν γιατί ακουγόταν πολύ. Πράγμα που έκανα αμέσως την επόμενη.

Υ.Γ. Στο GPS έχω δεί μέχρι 194.8 λίγο πριν τον Ισθμό προς Αθήνα (ψιλοκατηφόρα), ενώ το κοντέρ του Vstrom που γυρίζαμε μαζί έλεγε 205 και το δικό μου κοντέρ 197. Το έχω μακρύνει λίγο μέ ένα δόντι μπροστά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2009, 12:53:38 πμ από Antonis_GR »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 19, 2009, 12:58:55 πμ »
Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo.

Ενδεχομένως πληρώνεις την πιο άγρια κορώνα των BT016, η οποία δίνει ταχύτερο πλάγιασμα, αλλά τα κάνει υπερευαίσθητα στην ευθεία.

Παράθεση
Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.

Αφού το πρόβλημα το έχεις μόνο πάνω από τα 170... ε απλά μην ανοίγεις τέρμα το γκάζι όταν περνάς από τη γνωστή κατηφόρα!  :D
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 19, 2009, 03:08:01 μμ »
σε μενα το κανε αλλα το θεωρω φυσιολογικο.με τα μαμα λαστιχα.

μετα τα 165-170 επειδη με χτυπουσε ο αερας στους ωμους,αυτο μετεφραζοτανε σε ταλαντωσεις στο τιμονι.
 επισης το μπουφαν που φορουσες ηταν σφιχτο πανω σου ή σακουλιαζε κ εβαζε αερα απο μεσα??βαλιτσα εχεις?ζελατινα?
 το λαστιχο το στρωσες πριν το βαλεις στα δυσκολα(στροφιλικια)?αν το ζορισες μπορει να κατσε στραβα στην ζαντα..

μετα κοιτα για μηχανολογικα ή αν ηταν στραβο το λαστιχο..

 αυτα μπορω να σκεφτω..
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 19, 2009, 03:31:24 μμ »
Αγαπητοί συμφορουμίτες... Σήμερα το πρωί πήρα μια μεγάλη χαρά αλλά και μια λύπη. Και για να γίνω πιο σαφής:
Σήμερα έκανα την πρώτη μου μικτή διαδρομή (στροφιλίκια και εθνική) με τα καινούργια λάστιχα (Bridgestone BT-016). Στα στροφιλίκια εντυπωσιάστηκα από το κράτημα, αλλά κυρίως από τη γεωμετρία των ελαστικών (απείρως καλύτερα από τα Diablo). Στην εθνική όμως έκανα μια φρικτή διαπίστωση: Μετά τα 170-175 χλμ/ώρα το μηχανάκι μου άρχισε να ταλαντώνεται αριστερά-δεξιά, πράγμα που δεν το είχα αντιμετωπίσει ποτέ με τα Diablo. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ο πλάγιος άνεμος... Δοκιμάζοντας αργότερα, διαπίστωσα ότι το κάνει γενικότερα.
Κάνοντας διάφορες δοκιμές, παρατήρησα ότι ακόμη και με 160 χλμ/ώρα αν κουνήσω λίγο το τιμόνι, αυτό αρχίζει να ταλαντώνεται, αλλά σταδιακά σταματάει (μετά από 3-4 ταλαντώσεις). Μετά τα 170 όμως το φαινόμενο δεν σταματάει ποτέ. Αντίθετα, ξεκινάει μόνο του.
Δεν δοκίμασα να πάω πάνω από 180 γιατί φοβήθηκα μην το "χάσω" τελείως.
Περιμένω τα "φώτα" σας και τις ιδέες σας για το τι μπορεί να φταίει,
Φιλικά, Αντώνης
Αν δεν είναι τίποτε αλλο μηχανολογικό, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να είναι το λαστιχο στραβό.
Το είχα το προβλημα κι εγώ στο capo με Bridgestone όταν τα άλλαξα εξαφανίστηκε.
Βεβαι έβαλα παλι Bridgestone γιατι κατα τα άλλα ήμουν ευχαριστημένος.

Υ.Γ. Πάει πανω απο 180 ο πήγασος? :thnk:

Ναι παιζει να ειναι στραβό το λάστιχο !!! ΚΑι στον Αντουαn έιχε τύχει και στον Νικο και σε άλλους !!!

Οσο για οτι λέει ο κ.Αντώνης .....ναι αλήθεια είναι !!!

Factory rulezzzzzzzzz

Αλλωστε το εχει στρώσει ιδανικά !!!!

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2009, 03:32:56 μμ από saddle69 »

*

Kavaliwtis

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 19, 2009, 03:36:52 μμ »
Χθες συζητουσαμε με το Cris.

Ιδια περιπτωση με το μποστινο στο Shiver του, σε Dunlop Qualifier (αν θυμαμαι καλα)

Το στειλαν στην Dunlop η οποια και διεγνωσε σπασμενο ενα λινο, και εστειλε καινουριο λαστιχο χωρις χρεωση

*

ethnikaras

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #7 - : Ιανουάριος 19, 2009, 07:24:29 μμ »
εαν εχεις την εκδοση r με ακτινωτη ζαντα αντε κανε μια ακτινολογηση χωρις το λαστιχο πανω και χωρις αντιβαρα. :thnk:

*

El Presidente

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #8 - : Ιανουάριος 19, 2009, 08:04:17 μμ »
Η πιθανοτητα 'ελατωματικου" ελαστικου>ειναι μια εκδοχη...αλλωστε...εχει ξανασυμβει κ στις καλυτερες οικογενειες ελαστικων...οποτε...το τσεκαρεις.
Αλλα...αν δεν ειναι (μονον) αυτο....τοτε:
Ελαστικο με πιο γρηγορη κορωνα(πιο V) = Μικροτερο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Υψηλη ταχυτητα = Ακομα Μικροτερο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Αντισταση του αγερα στο κορμι σου = Ελαχιστο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Ταλαντωσεις της μοτοσυκλετας λογω αναρτησης κ Αγερατου-Τσιφτετελοειδους κουνηματος κορμιου = Υπερβολικη νευρικοτητα που πρεπει να διορθωθει ,υποβοηθουμενη απο ελαχιστη κ διαταραγμενη πλεον προσφυση + Υποσυνηδειτες "διορθωσεις"-σφιξιματα χεριων στο τιμονι = Επιδεινωση του προβληματος.
Πιο απλα:το μπροστινο ελαστικο,λογω των αιτιων που προανεφερα>>μολις! που ακουμπα ελαχιστα στην ασφαλτο>>εμφανιζοντας ευαισθησια στους συντονισμους>>οι οποιοι προερχονται απο την ανορθωση της μοτοσυκλετας ως προς τον αξονα του κεντρου βαρους της>>κατι το οποιο αλλαζει τελειως τη γεωμετρια της>>με συνεπεια να γινεται πολυ νευρικη κ ασταθης.
Πιθανη(εως κ σιγουρη) λυση:>>Σφιξε την προφορτιση του ελατηριου της πισω αναρτησης-ωστε:οι δυναμεις ανωσης που ασκουνται στη μοτο>να μην αλλαζουν τοσο δραματικα τη γεωμετρια της>κ να μπορει ετσι να ανταπεξερχεται("διορθωνει") αξιοπρεπως,στις οριακες συνθηκες-για την κατηγορια της-στις οποιες θελεις να την χρησιμοποιεις.


Ουφφφφφφφφφφφ....το'πα...... :blus:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #9 - : Ιανουάριος 19, 2009, 08:19:57 μμ »
Ελαστικο με πιο γρηγορη κορωνα(πιο V) = Μικροτερο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Υψηλη ταχυτητα = Ακομα Μικροτερο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Αντισταση του αγερα στο κορμι σου = Ελαχιστο ιχνος επαφης εμπροσθιου ελαστικου-ασφαλτου + Ταλαντωσεις της μοτοσυκλετας λογω αναρτησης κ Αγερατου-Τσιφτετελοειδους κουνηματος κορμιου = Υπερβολικη νευρικοτητα που πρεπει να διορθωθει ,υποβοηθουμενη απο ελαχιστη κ διαταραγμενη πλεον προσφυση + Υποσυνηδειτες "διορθωσεις"-σφιξιματα χεριων στο τιμονι = Επιδεινωση του προβληματος.

Αυτό ακριβώς νομίζω ότι συμβαίνει κι εγώ. Το στραβό λάστιχο, απ' όσο ξέρω κουνάει σε ταχύτητες πολύ κάτω των...170.
Masquerade

*

allo_bar

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #10 - : Ιανουάριος 19, 2009, 08:31:02 μμ »
Σε όλα τα παραπάνω, αν προσθέσουμε:
Πάρκινσον οδηγού λόγω ηλικίας + πολλοί καφέδες = Αδυναμία ελέγχου των ταλαντώσεων των χεριών οι οποιες μεταφέρονται στον τροχό
Αν τωρα θεωρήσουμε πιθανό έως σιγουρο οτι ο εν λόγω οδηγός τη γρασσάρει την αλυσίδα... = ανεξέλεγκτη κίνηση γοφων...
καταλαβαίνουμε οτι το πρόβλημα δεν πρεπει να οφείλετε ουτε στο ελαστικό ούτε στη μοτοσυκλέτα  :P :P :P

*

zlionakis

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #11 - : Ιανουάριος 19, 2009, 09:04:08 μμ »
Είχα μια συζήτηση με τον λαστιχά μου ο οποίος είναι πολλά χρόνια στη δουλειά αυτή..

Μου είπε πως έχει επιστρέψει πάρα πολλά ελαστικά τα οποία είχαν πρόβλημα (στραβά από μαμά) πίσω..
Αλλά πάντα φροντίζει τους πελάτες σε τέτοια περίπτωση με δωρεάν αντικατάσταση του ελαστικού με καινούριο.

Μήπως θα έπρεπε να το κοιτάξεις??? :thnk: :thnk:

*

Antonis_GR

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #12 - : Ιανουάριος 19, 2009, 10:45:40 μμ »
Αγαπητοί φίλοι, κατ΄αρχήν σας ευχαριστώ για τη συμπαράσταση στο πρόβλημά μου. Μελέτησα πολύ προσεκτικά όλες σας τις απαντήσεις και έχω να πω τα εξής:

Σαν πρώτη κίνηση έχω κανονίσει να πάω αύριο στο λαστιχά να ελέγξει όπως μου είπε τη ζυγοστάθμιση και την πιθανότητα ανάγκης ακτινολόγησης. Αν αυτά είναι Ο.Κ. θα ελέγξουμε την πιθανότητα στραβού ελαστικού.
Όμως... εκ των υστέρων έκανα μια στενάχωρη διαπίστωση: Στο επίσημο site της Bridgestone για το Pegaso Factory, η εταιρία προτείνει διάσταση μπροστινού ελαστικού 120/70/17 και ΟΧΙ 110/70/17 που είναι τα Diablo που φοράει από τη μάνα του. Επίσης, στις πιέσεις ελαστικών συνιστά 2,3 (Μ) και 2,5 (Π) αντί των 2 και 2,1 που προτείνει η Pirelli. Συνεπώς μέχρι αυτό το σημείο υποψιάζομαι ότι έχουν γίνει 2 λάθη. Η διάσταση και η πίεση. Δεν ξέρω κατά πόσον αυτά τα δεδομένα δημιουργούν την ταλάντωση.

Η απάντηση του El Presidente πραγματικά με εντυπωσίασε! Συνέβησαν όλα ακριβώς όπως τα περιγράφει!  :prm
Όντως, η αίσθηση που δημιουργείται πριν την ταλάντωση είναι ότι το μηχανάκι χάνει την μπροστινή πρόσφυση κλίνοντας ελάχιστα προς τα πίσω. Ταυτόχρονα, οι υποσυνείδητες "διορθώσεις" επιδεινώνουν το πρόβλημα. Βέβαια, αυτό το φαινόμενο δεν το αντιμετώπιζα πριν την αλλαγή των ελαστικών και αυτό είναι που με ανησυχεί. Κατά τη διάρκεια των "δοκιμών" δοκίμασα και να γείρω μπροστά (για μετατόπιση του βάρους) και το να αφήσω το μηχανάκι να διορθώσει μόνο του τον "τσιφτετελισμό". Στην πρώτη περίπτωση είδα μικρή βελτίωση, αλλά στη δεύτερη όχι. Δεν μπορούσα να κάνω και τα δύο ταυτόχρονα γιατί με τον αέρα δεν είχα από που να κρατηθώ ώστε να μπορέσω να γείρω μπροστά χωρίς να κρατιέμαι από το τιμόνι.  :D

Για την απάντηση του giorgos: Η αλήθεια είναι ότι τα λάστιχο τα "έστρωσα" ελάχιστα. Σχεδόν τα τερμάτισα (4-5 χιλιοστά έμειναν πριν από την άκρη του μετά από 60 χιλιόμετρα νορμαλ διαδρομής στην εθνική και 10-15 μέσα στην πόλη. Όσο για ζελατίνες, μπαγαζιέρες μπουφάν κ.λ.π. οι συνθήκες ήταν ίδιες με τις διαδρομές μου με τα Diablo.

Για την απάντηση του allo_bar: Σου υποσχέθηκα ότι δεν θα πω τίποτε για τη Σαββατιάτικη βόλτα μας, αλλά με αυτά που λες περί πάρκινσον και ...κούνημα της ...αλυσίδας θα σε "δώσω" στεγνά!  :D :D
...Που λέτε λοιπόν φίλοι συναπριλιανοί, ο φίλος μου ο Κώστας (allo_bar) μου ζήτησε να δοκιμάσουμε τα μηχανάκια μας (κόντρα φανάρι-φανάρι). Την πρώτη φόρα, μου είπε ότι μάλλον δεν ξεκίνησε καλά. Τη δεύτερη ότι κάτι του απέσπασε την προσοχή. Την τρίτη ότι του έκανε "κράτημα" ο κινητήρας. Την τέταρτη ότι δεν είδε εγκαίρως το πράσινο. Την πέμπτη αναρωτήθηκε μήπως είναι κουλός!  :D :D Όσο για τις "δοκιμές" μας σε στροφιλίκια... θα σας τα πει ο ίδιος  ;)
Αγαπημένε μου φίλε Κώστα, τα 'θελες και τάπαθες. Άκου εκεί να με πείς π...γερο!  :P

Αύριο, μετά την επίσκεψη στο λαστιχά θα έχει "ιατρικό ανακοινωθέν"

Φιλικά, Αντώνης

*

Antonis_GR

Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #13 - : Ιανουάριος 20, 2009, 10:16:39 μμ »
Ιατρικό ανακοινωθέν:
Σήμερα, κατά την 12ην μεσημβρινήν, το μηχανάκι μου επισκεύθηκε το λαστιχά με σκοπό τη διάγνωση της ασθένειας που προκαλεί την ταλάντωση. Ο τροχός απεσπάσθη εκ του ψαλιδίου και τοποθετήθηκε εις την ειδικήν συσκευήν ζυγοστάθμισης με σκοπό αφ' ενός τον επανέλεγχο της ορθής τοποθέτησης των βαριδίων εις τη ζάντα και αφ' ετέρου τον οπτικό έλεγχο της ζάντας για πιθανές στρεβλώσεις. Τα αποτελέσματα και των δύο εξετάσεων ήτο αρνητικά.
Ο λαστιχάς μετά από ώριμην σκέψιν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν γνωρίζει τι φταίει... Παρατηρώντας πιο προσεκτικά το σετ ελαστικό-ζάντα απεφάνθην ότι το 110/70/17 δεν ταιρίαζει με την 3.5 ζάντα του factory. Το σωστό θα ήταν να έχει τοποθετηθεί 120/70/17 όπως προτείνει και η Bridgestone (τώρα γιατί δεν μου το είπε από την αρχή πριν το βάλει, δεν το γνωρίζω). Μου πρότεινε διάφορες μεθόδους αντιμετώπισης του προβλήματος οι οποίες αφ΄ενός μεν ήτο και χρονοβόρες (να βάλουμε ένα μεταχειρισμένο να το δοκιμάσω στην εθνική αν κουνάει), αλλά κυρίως ...κοστοβόρες (να αγοράσω καινούργιο λάστιχο 120/70/17 χωρίς όμως να αφαιρεθεί η αξία το φρεσκοφορεμένου 110/70/17 σαν μεταχειρισμένο, το οποίο θα πρέπει να βάλω μόνος μου αγγελία να πουλήσω)!
Αρνήθηκα και τις δύο μεθόδους θεραπείας και μετά από διαπραγματεύσεις καταλήξαμε στο ότι θα προσπαθήσει να κάνει επιστροφή το ελαστικό (που μπορεί και να είναι στραβό) και να μου φέρει ένα καινούργιο 120/70/17. Την απάντηση θα την έχω τη Δευτέρα.

 :( :( :(

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Αλλαγή ελαστικών και ταλαντώσεις
« Απάντηση #14 - : Ιανουάριος 20, 2009, 10:28:49 μμ »
Με τις υγείες σου  :( :( :(

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης