Κυρίες και κύριοι του forum καλησπέρα.
Ενας ακόμα υποψήφιος κάτοχος
Δεν το έχω πάρει ακόμα γιατί... δεν έχω δίπλωμα
:
Αυτό θα διευθετηθεί λίαν συντόμως...
Για την ώρα έχω πήξει στο διάβασμα και εχω διάφορα να μοιραστώ μαζί σας.
Εδώ κάποιος αναφέρει για "τρύπα" στην χαρτογράφηση του ψεκασμού μεταξύ 2,000 - 3,500 στροφών.Υποθέτω οτι με σωστή ρύθμιση ή/και ενα ζευγάρι καλύτερες εξατμίσεις το θέμα θα διορθώνεται.
Βρήκα σε ενα ιταλικό φόρουμ ένα αρκετά μεγάλο θρέντ όπου αναφέρονται ορισμένα προβληματάκια για τις πρώτες παρτίδες της μηχανής.
Οχι, δεν ξέρω Ιταλικά, ας είναι καλά το babelfish.
linkάκια :
στα Ιταλικά,
Αγγλική μετάφρασηΜερικοι ιδιοκτήτες ανέφεραν οτι το τιμόνι, όταν η μηχανή πηγαίνει ευθεία, φαίνεται να είναι ελάχιστα προς τα δεξιά (χωρίς να επηρρεάζεται η πορεία της μηχανής) επίσης, μερικές φορές, τα φλάς σταματάνε να αναβοσβήνουν μετά απο 2-3 κλίκ. Εκτός αυτών, η αίσθηση ήταν πάρα πολύ θετική.
Αυτά κατάλαβα, όποιος Ιταλομαθής συνφορουμίτης έχει όρεξη για διάβασμα ας βοηθήσει
Ερωτήσεις:
Φαίνεται να μπορεί να μπεί και δεύτερος δίσκος μπροστά, ο τροχός δηλαδή έχει τρύπες. Ξέρει κανέις περισσότερα? θα ήταν υπερβολή?
Προστατευτικά κάγκελα υπάρχουν? (δεν αναφέρονται στα αξεσουάρ απο την "μαμα")
Ελπίζω να μήν σας κούρασα. Φιλικά,
Σπύρος