γεια σας παιδια....εγω βασικα θα ηθελα να ρωτισω κατι που με εχει προβληματισει καπως ασχετο απ το θεμα σας αλλα τελοςπαντων... υπαρχει καποιος τροπος να ανεβασουμε τον κοφτη χωρις να χαλασει η αποδοση της μηχανης κ η καταναλωση? (ειναι καπως σπαστικο να σε κοβει στα 7000 κ κατι ψιλα....)
Δεν μπορουμε να απαντησουμε γιατι ειναι
σε αυτο το topic
Οσο για το θεμα του φιλου με τον Pegaso:
Εχω ρυθμισει απειρα ΧΤ660 που εχουν το ιδιο μοτερ και ιδιο συτημα ρυθμισης του CO μεσω των οργανων της μοτοσυκλετας.
Το νουμερο που δειχνει το οργανο (πχ 22) ειναι κωδικος βαση του οποιου ο εγκεφαλος εχει ρυθμιστει να κρατα το μπεκ περισσοτερα msec ανοιχτο.
Χωρις καυσαναλυτή δεν μπορεις να ξερεις πραγματικα τι μπαινει μεσα στον θαλαμο καυσης.