0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

allo_bar

Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 23, 2009, 03:45:30 μμ »

(Πάντως για όταν πάω, προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο από το οποίο είστε ευχαριστημένοι; Αν είναι σωστό για το φόρουμ. Μένω στο Φάληρο.)

Γειτονα, εγω πηγαίνω στον Παργινό και είμαι πολύ ευχαριστημένος...
είναι και κοντά μας...
Κωνσταντινουπόλεως 59 Υμητος

*

artech

Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 29, 2009, 02:42:57 μμ »
Μετά από κάμποσο καιρό που έχω το CO στο 22, έχω παρατηρήσει ότι το λαμπάκι ανάβει πια γύρω στα 180. Προφανώς συμβαίνει επειδή, αφού δίνει περισσότερο καύσιμο, ανεβάζω σχέση πιο σύντομα οπότε μακροπρόθεσμα χρησιμοποιώ λιγότερη βενζίνη. Όταν μετά από καιρό πάω και συνεργείο για ανάλυση καυσαερίων, θα αναφέρω.  ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 30, 2009, 12:32:41 πμ »
Μετά από κάμποσο καιρό που έχω το CO στο 22, έχω παρατηρήσει ότι το λαμπάκι ανάβει πια γύρω στα 180. Προφανώς συμβαίνει επειδή, αφού δίνει περισσότερο καύσιμο, ανεβάζω σχέση πιο σύντομα οπότε μακροπρόθεσμα χρησιμοποιώ λιγότερη βενζίνη. Όταν μετά από καιρό πάω και συνεργείο για ανάλυση καυσαερίων, θα αναφέρω.  ;)

Βασικά το νούμερο δεν λέει κάτι σαν νούμερο αφού κάθε μηχανή διαφέρει. Το λέω για να μην νομίσει κανείς ότι υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο νούμερο που η μηχανή αποδίδει καλύτερα.

Ευχαριστούμε πάντως για την ενημέρωση  :bye: :bye:

*

factortzanis

Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 30, 2009, 01:26:51 πμ »
γεια σας παιδια....εγω βασικα θα ηθελα να ρωτισω κατι που με εχει προβληματισει καπως ασχετο απ το θεμα σας αλλα τελοςπαντων...  υπαρχει καποιος τροπος να ανεβασουμε τον κοφτη χωρις να χαλασει η αποδοση της μηχανης κ η καταναλωση? (ειναι καπως σπαστικο να σε κοβει στα 7000 κ κατι ψιλα....)

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 30, 2009, 11:15:28 πμ »
γεια σας παιδια....εγω βασικα θα ηθελα να ρωτισω κατι που με εχει προβληματισει καπως ασχετο απ το θεμα σας αλλα τελοςπαντων...  υπαρχει καποιος τροπος να ανεβασουμε τον κοφτη χωρις να χαλασει η αποδοση της μηχανης κ η καταναλωση? (ειναι καπως σπαστικο να σε κοβει στα 7000 κ κατι ψιλα....)

Δεν μπορουμε να απαντησουμε γιατι ειναι  :a013 σε αυτο το topic

Οσο για το θεμα του φιλου με τον Pegaso:
Εχω ρυθμισει απειρα ΧΤ660 που εχουν το ιδιο μοτερ και ιδιο συτημα ρυθμισης του CO μεσω των οργανων της μοτοσυκλετας.
Το νουμερο που δειχνει το οργανο (πχ 22) ειναι κωδικος βαση του οποιου ο εγκεφαλος εχει ρυθμιστει να κρατα το μπεκ περισσοτερα msec ανοιχτο.
Χωρις καυσαναλυτή δεν μπορεις να ξερεις πραγματικα τι μπαινει μεσα στον θαλαμο καυσης.
 :bye: :bye:

*

artech

Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #20 - : Δεκέμβριος 10, 2009, 10:11:04 πμ »
Ααα, πολύ ενδιαφέρον. Ευχαριστούμε!  :)

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: DIAGNOSIS/CO ADJUSTMENT??????
« Απάντηση #21 - : Δεκέμβριος 10, 2009, 04:17:37 μμ »
 :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

 :bonjour: :bonjour: :bonjour: :bonjour:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης