Οταν ειχα πρωτοπαρει την μηχανη ο διακοπτης των φλας κολλουσε, δηλαδη αν το εκανα αριστερά εμενε εκει και έπρεπε να το επαναφερω με το χερι στη μεση.
Ελυσα λιγο τη βιδα που συγκρατει όλο το σύστημα πανω στο τιμονι (μιση στροφη) και τωρα επανερχεται στη μεση και απλα το παταω μεσα για να σβησει. Παρολα αυτα ειναι πολυ μαλακος, δε ξερω πως να το περιγραψω, ο τρόπος που λειτουργει και αναρωτιόμουν αν τον ανοιξω μηπως φτιαχνεται. Αν εχει καποιο εξαρτημα που αλλάζει.
πλακωσε το στο wd40
Λοιπον το χειρουργειο εγινε.
Ειχε ενα ελατηριακι μεσα με μια μπιλιτσα.
Η μπιλιτσα μου επεσε κατω και εψαχνα 2 ωρες να την βρω.
Αφου την βρηκα εριξα λοιγο wd 40 στο ελατηριο καθαρισα λιγο τον διακοπτη αλλα διαφορα καμια.
Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι αν ειχα ενα ελατηριακι 2 με 3 χιλιοστα πιο μακρυ θα λειτουργούσε καλύτερα. Δυστυχως ενα που εχω ειναι λιγο πιο φαρδυ και δεν μπαινει μεσα στη τρυπα του διακοπτη. Οποτε μενει ως εχει και αν ποτε πεσει στην αντίληψη μου καποιο ελατηριακι πιο μακρυ θα το δοκιμασω. Αυτο που πιστευω οτι φταιει ειναι το ελατηριο που με τον καιρό εχει χασει την ταλαντωση του.
Αλλα οποιος δοκιμάσει κάτι αντιστοιχο, προσοχή την μπιλιτσα στη κορυφη του ελατηριου. Αν χαθει δε λειτουργεί ο διακοπτης....