0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 10, 2009, 03:18:19 μμ »
ψηφιακο ειναι και το στροφομετρο του στραντα..ηλεκτρονικο..
επισις η θερμοκρασια ειναι το τελευταιο που κινδινευει το μοτερ οταν δουλευει σε υψηλους ρυθμους περιστροφης...για μενα,αστο ετσι οπως ειναι τωρα το μηχανακι να εχεις το κεφαλι σου ησυχο..για να μη συζηταμε μετα για αστοχιες και στο μοτερ... :bye: :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 10, 2009, 03:27:03 μμ »
Διαφώνω ότι είμαι τυχερός που ακόμα πάω εφόσον έδειχνε 8000. Και αυτό διότι όσες φορές το πήγα τόσο και ειδικά το καλοκαίρι που έκανα κάποιες μεγαλύτερες αποστάσεις, ποτέ μα ποτέ δεν άνέβασε θερμοκρασία πάνω απο 3 μπάρες και ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργεία το βεντιλατέρ του. Κόφτη στις 8000 μόνο μια φορά χτύπησα που το παράκανα. Όσο για τα όργανα συμφωνώ οτι μπορούν να λένε ότι θέλουν.Αυτό όμως ισχύει για τα ψηφιακά, που μπορούν να σου πούν και οτι απενεργοποιήθηκε το ABS και το TC.Στα ναλογικά/μηχανικά όμως δεν υπάρχουν τέτοιες π@π@ριες.Το μόνο που μπορεί να σου κλέψει είναι 100-150 στροφές και καμμιά 15ρια παραπάνω χιλιόμετρα.(αν είχε ταχύμετρο).
Δεν ξέρω ο προηγούμενος αν είχε κάνει κάτι με την πρώτη ευκαιρία θα το ψάξω γιατι....Μ'ΑΡΕΣΕ!!! Κάγκουρας στα γεράματα δεν γίνομαι με το Pegasακι τουλάχιστον, αλλά αυτό το παραπάνω που έδειναν οι 1000 στροφές το γουσταρα.

κοιτα δε θα καταφερουμε να σου αποδείξουμε ολοι εδώ μεσα ποσο παει πραγματικά ο Πήγασος και οτι κατι δε στεκει στα λεγόμενα σου... (στροφες λάθος κτλ...)..

οσον αφορα τη θερμοκρασια δε θα σου ανεβει αφου εισαι εν κινήσει παρά μονο αν ειναι να το παρεις παραμάσχαλα και θα στο κανει μια και εξω΄..

Υ.Γ.
μιλάμε οτι πας με 8000 πορεία και οχι να το κοφτάρεις για 2 '' καθως αλλάζεις ταχύτητα ε... (όχι οτι ειναι και το πιο ενδεδειγμενο αυτο, αλλά λέμε...  :bye:)

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 10, 2009, 10:38:08 μμ »
Συνήθως σε βόλτα με ελέυθερο δρόμο, μέχρι πόσες στροφές ανεβάζεται στις 2 τελευταίες σχέσεις?
Τελικά ουτε στο πως οδηγάμε το ιδιο μηχανάκι θα συμφωνήσουμε. Για αυτο το forum αυτο είναι τόσο ωραίο. Δεκτές όλες οι απόψεις.

*

glayxs

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 11, 2009, 01:27:33 πμ »
 εγω προσωπικα θα ανεβω αρκετα αλλα θα προσπαθησω με ευλαβεια να μεινω μακρια απο τον κοφτη μου...
εξαλλου το μηχανακι μου ουτε motard  ειναι ουτε supersport...
για αλλη δουλεια ειναι ρυθμισμενο το μοτερακι μου
μου αρεσει να το ανοιγω οχι ομως και να του πεταω τα ματια εξω!!
παλιοτερα ειχα street εκει αλλαζε το θεμα .... εκει του πεταγα τα μυαλα στην ασφαλτο (με συνεση παντα)
αν θυμαμαι καλα το πηγασος εχει την μεγαλυτερη τιμη στην ροπη του γυρω στις 5500rpm?? ξερω οτι ειναι μοτερ καλο... ομως ειναι και μονοκυλινδρο πραγμα που παει να πει πως λογικα θα κρεμαει και αποτομα ... μετα απο λιγο ...τις 8000 rpm με τραβηγμα ακομα, τις κοβω λιγο ανεφικτες παντως :thnk:
οσον αφορα τα οργανα , ας με διορθωσει καποιος αν ειμαι λαθος, εχω την εντυπωση πως τα λεγομενα μηχανικα στην ουσια ηταν μαγνητικα! και ολοι ξρουμε πως μαγνητικα οργανα και διπλα ρευματα δεν κολλανε για αυτο και τετοια οργανα πολλες φορες εχαναν οχι 15 χλμ/ωρα αλλα 20χλμ/λεπτο!
οπως και να εχει οπως προαναφερθηκε μπορει τα οργανα του πηγασου να εχουνδεικτες ομως ειναι ηλεκτρονικα οπως και στην πλειαδα των μοτοσυκλετων σημερα!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 11, 2009, 01:32:20 πμ από glayxs »

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 11, 2009, 02:25:19 πμ »
με 5η τερματισμενο βλεπω 7 σκαρτο..6.900 εκει γυρω...αλλα ζοριζεται πολυ..και μετα τις 6.500 οχι απλα κρεμαει...ψοφαει.. :P
δεν ειναι και κανα husqvarna-ktm...καθημερινο μοτο ειναι..ψιλοσπορ θα ελεγα εγω..
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 11, 2009, 02:28:08 πμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

factortzanis

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 30, 2009, 02:40:54 μμ »
γεια σας παιδια....θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει καποιος τροπος να επεμβουμε στον εγκεφαλο της μηχανης και να ανεβασουμε τον κοφτη χωρις να συνεπαγετε οτι θα επεμβουμε στις ηδη υπαρχουσες ρυθμισεις (αν μπορουμε βεβαια προς το καλητερο καλο ειναι...αλλιος αστο...  ;) ) ξερω πως με παραλληλο εγκεφαλο(power commander) γινεται, αλλα αυτο θελει τον καταλληλο μηχανικο (μαστορατζα!) και μια φουσκομενη τσεπη....και αυτο με ρισκο για το αν θα πετυχει η εγχειριση....
 
ευχαριστω εκ τον προτερον.... 

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 30, 2009, 06:18:47 μμ »
λογικα γινεται..με power commander πχ,αλλα για μενα ειναι πολυ κακο για το τιποτα..δε νομιζω να δεις τρελες διαφορες..και συν οτι το μοτερ αυτο,δεν ειναι κανα μοτερ τρελλων επιδοσεων να κερδισεις και πολλα εκει πανω..ασε μην αρχισουν να τιθονται και θεματα αξιοπιστιας μετα..
κ εγω θα ηθελα 1000rpm παραπανω,αλλα δε βλεπω ν αξιζει..
 :bye: :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

dr3@dlock

RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 30, 2009, 08:02:06 μμ »
Έχω αναφερθεί ξανά σε άλλο θέμα ( http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10175.0) λέγοντας οτι το Strada πρίν κάτι "δοκιμές" για την τρόμπα δούλευε στις 8000χλς χωρίς κάποιο πρόβλημα (απ'οτι φαίνεται).Αυτές η χίλιες επιπλέον στροφές έδιναν κάτι παραπάνω όταν υπήρχε ελέυθερος δρόμος.... :P
Προφανώς ο προηγούμενος κάτι είχε κάνει και το μηχανάκι δούλευε εκεί.Κάτι που δεν ξέρω είναι αν σε περίπτωση που συνδεθεί το "Power Kommanto" και αλλαχθούν ρυθμίσεις, αν αυτές μένουν και όταν αποσυνδεθεί. Η μεχρι στιγμής μόνη διαφορα που έχω καταλάβει είναι στην τελική σε ίδιες συνθήκες (όσο γίνεται). 178 στις 7600 με 167 στις 6900(δεν ήθελα να ακούσω πάλι τον κόφτη).

*

glayxs

Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #23 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 12:22:14 πμ »
αληθεια αυτο το μηχανακι εχει παει ποτε νορμαλ????????????????????? :thnk: :thnk:
ολο για κοφτες και κοντα σε κοφτες διαβαζω οτι λειτουργει(ενιοτε και πανω απο αυτους!!!!)
ειναι το 1ο μηχανακι δυαδικης μορφης , εχει μονο 2 καταστασεις!!!:---> 0 : σταματημενο σε ρελαντι
και 1 : στους κοφτες!!!!! οι ενδιαμεσες στροφες απλα μας εμποδιζουν!!! :P :P

*

factortzanis

Απ: RE: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #24 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 02:32:33 πμ »
συγνωμη φιλε dr3@dlock αλλα εμενα με 5η στις 7100 που χτυπα κοφτη δειχνει το κοντερ 189 με 190(με ευνοηκες συνθικες κ ψιλοκατηφορα)πως γινεται να λεει εσενα στις 6900...167...κ ενιοτε 178 στις 7600 :hm$ οσο κ αν πουμε οτι κλεβει το κοντερ..???
βασηκα για την τελικη θα θελα να ανεβασω κ τον κοφτη γιατι καταλαβαινω οτι το μοτερ εχει να δοσει χιλιομετρα ακομα...  :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #25 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 09:37:51 πμ »
Εμένα στα 180 κάτι παθαίνει και δεν παίρνει την 5η.  :h22: :h22: :h22:

Ας είμαστε πιο λογικοί ρε παιδιά. Έστω ότι μπορεί με πατέντα να πιάνει 200 και δεν έχει πρόβλημα η μηχανή.
Πιστεύετε ότι είναι ασφαλές με αυτό το μηχανάκι?
Αν μπορούσε να πηγαίνει με ασφάλεια δεν θα του έβαζαν άλλη μια ταχύτητα να πηγαίνει πιο ξεκούραστα? Είναι ένα μηχανάκι που η χρήση του δεν είναι για 200. Ηρεμήστε και απολαύστε το.
Αν θέλετε γκάζια πάρτε ένα street και εκτοξευτείτε.

*

jyapgr

Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #26 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 10:19:54 πμ »
Καλημέρα και καλό μήνα ,

Η ισχύς της  μηχανής ( STRADA ) ουσιαστικά σταματά στις 6800 RPM  εαν θυμάμαι καλά . Μετά από εκεί
και πέρα , όσες περιστροφές παραπάνω να κάνει ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα ανέβει η  ιπποδύναμη ή η ροπή . Το πιθανότερο δε είναι να "κόβεις" μέρες ζωής από τον κινητήρα του οποίος δουλεύει συνέχεια στα κόκκινα .

Καλές βόλτες.

JYAPGR
 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #27 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 10:22:39 πμ »
Δεν κοιτάς και το όργανο σου μήπως έχει κάποιο πρόβλημα, γιατί πιο πιθανό μου φαίνεται αυτό το ενδεχόμενο  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #28 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 11:33:56 πμ »

Η ισχύς της  μηχανής ( STRADA ) ουσιαστικά σταματά στις 6800 RPM  εαν θυμάμαι καλά . Μετά από εκεί
και πέρα , όσες περιστροφές παραπάνω να κάνει ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα ανέβει η  ιπποδύναμη ή η ροπή
 

Όχι μόνο δεν θα ανεβει η ισχύς, αλλά θα πέσει κιόλας. Η δε ροπή, έχει ήδη αρχίσει να καταποντίζεται αρκετά νωρίτερα. Πάντως, αν το strada πιάνει κόφτη με πέμπτη, χρειάζεται όντως μια έκτη σχέση ή πιο μακρύ γρανάζωμα κι όχι ανέβασμα του κόφτη.
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
Απ: επεμβαση στον κοφτη
« Απάντηση #29 - : Δεκέμβριος 01, 2009, 12:18:13 μμ »

Η ισχύς της  μηχανής ( STRADA ) ουσιαστικά σταματά στις 6800 RPM  εαν θυμάμαι καλά . Μετά από εκεί
και πέρα , όσες περιστροφές παραπάνω να κάνει ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα ανέβει η  ιπποδύναμη ή η ροπή
 

Όχι μόνο δεν θα ανεβει η ισχύς, αλλά θα πέσει κιόλας. Η δε ροπή, έχει ήδη αρχίσει να καταποντίζεται αρκετά νωρίτερα. Πάντως, αν το strada πιάνει κόφτη με πέμπτη, χρειάζεται όντως μια έκτη σχέση ή πιο μακρύ γρανάζωμα κι όχι ανέβασμα του κόφτη.
αυτο ειναι γεγονος..η πεμπτη του εχει πολυ νευρο..εγω ολο μπερδευομαι και ψαχνω και για 6η...θα το ξηλωσω καμια μερα..
GRAZIE ITALIA ! ! !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης