0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Διαφώνω ότι είμαι τυχερός που ακόμα πάω εφόσον έδειχνε 8000. Και αυτό διότι όσες φορές το πήγα τόσο και ειδικά το καλοκαίρι που έκανα κάποιες μεγαλύτερες αποστάσεις, ποτέ μα ποτέ δεν άνέβασε θερμοκρασία πάνω απο 3 μπάρες και ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργεία το βεντιλατέρ του. Κόφτη στις 8000 μόνο μια φορά χτύπησα που το παράκανα. Όσο για τα όργανα συμφωνώ οτι μπορούν να λένε ότι θέλουν.Αυτό όμως ισχύει για τα ψηφιακά, που μπορούν να σου πούν και οτι απενεργοποιήθηκε το ABS και το TC.Στα ναλογικά/μηχανικά όμως δεν υπάρχουν τέτοιες π@π@ριες.Το μόνο που μπορεί να σου κλέψει είναι 100-150 στροφές και καμμιά 15ρια παραπάνω χιλιόμετρα.(αν είχε ταχύμετρο).Δεν ξέρω ο προηγούμενος αν είχε κάνει κάτι με την πρώτη ευκαιρία θα το ψάξω γιατι....Μ'ΑΡΕΣΕ!!! Κάγκουρας στα γεράματα δεν γίνομαι με το Pegasακι τουλάχιστον, αλλά αυτό το παραπάνω που έδειναν οι 1000 στροφές το γουσταρα.
Η ισχύς της μηχανής ( STRADA ) ουσιαστικά σταματά στις 6800 RPM εαν θυμάμαι καλά . Μετά από εκείκαι πέρα , όσες περιστροφές παραπάνω να κάνει ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα ανέβει η ιπποδύναμη ή η ροπή
Παράθεση από: jyapgr στις Δεκέμβριος 01, 2009, 10:19:54 πμΗ ισχύς της μηχανής ( STRADA ) ουσιαστικά σταματά στις 6800 RPM εαν θυμάμαι καλά . Μετά από εκείκαι πέρα , όσες περιστροφές παραπάνω να κάνει ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα ανέβει η ιπποδύναμη ή η ροπή Όχι μόνο δεν θα ανεβει η ισχύς, αλλά θα πέσει κιόλας. Η δε ροπή, έχει ήδη αρχίσει να καταποντίζεται αρκετά νωρίτερα. Πάντως, αν το strada πιάνει κόφτη με πέμπτη, χρειάζεται όντως μια έκτη σχέση ή πιο μακρύ γρανάζωμα κι όχι ανέβασμα του κόφτη.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι