0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

cerebrumaster

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #15 - : Σεπτέμβριος 21, 2009, 08:32:15 πμ »
RESPECT:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:


Δουλεύει κανονικά τώρα δηλαδή? Δεν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία ?από κατανάλωση?
Χρειάζεται ρύθμιση πάλι για την καινούρια αντλία η μπαίνει πάνω και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο??

*

cerebrumaster

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #16 - : Σεπτέμβριος 21, 2009, 08:40:38 πμ »
 MWK 44 είναι ο τύπος του φίλτρου ετσι?ποσο πήγε το μαλλί για αυτό? ευχαριστώ

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 21, 2009, 01:42:05 μμ »
RESPECT:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:


Δουλεύει κανονικά τώρα δηλαδή? Δεν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία ?από κατανάλωση?
Χρειάζεται ρύθμιση πάλι για την καινούρια αντλία η μπαίνει πάνω και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο??

Δουλεύει μια χαρά. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

Το κόστος αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 120Ε

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 21, 2009, 06:05:57 μμ »
το κυκλωμα λειτουργει στα 3 bar κ υπαρχει πιεσοστατης για την διατηρηση της πιεσης.
η τρομπα του εργοστασιου ειναι πολωνικης κατασκευης αν θυμαμαι καλα.η ζημια που παθαινει ειναι να τελειωνουν τα καρβουνακια της αλλα κ να φθειρεται πολυ ο συλεκτης.

μπορουμε να ταιριαξουμε πολλες τρομπες , κ διαφορους τυπους, μην μενετε σε εναν κωδικο που χρησιμοποιησαμε σε αυτην την μετατροπη.

ειναι μεγαλυτερη η τρομπα σε παροχη κ οχι σε πιεση, η πιεση αρκει να ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη απο την πιεση εκτονωσης του πιεσοστατη...ακομα κ 3.1 bar να ειναι ,αρκει.

το γνησιο φιλτρο βενζινης ειναι πλαστικο κ ζηταει κ κανα 20ρικο η απριλια κ δεν ειναι κ πολυ εμπιστο....το φιλτρο της man ειναι οτι πιο μικρο κ αξιοπιστο με κοστος γυρω στα 18 (εξαρτατε απο τον εμπορο) ειναι λιγο δυσευρετο ομως.

δεν αλλαζει τιποτα στην λειτουργεια της μηχανης προς το χειροτερο , απεναντιας βελτιωνεται η αποκριση του αποτομου γκαζιου χαρη στην μεγαλυτερη παροχη της τρομπας.

υπαρχουν κ πιο φθηνες λυσεις για τρομπες, με 50 -80 ευρω αλλα ειναι εργοστασια σε τριτες χωρες κ δεν εμπνεουν εμπιστοσυνη...walbro γερμανιας κ ειναι υπερ του δεοντος αξιοπιστη.

για οποια πληροφορια στειλτε πμ


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 21, 2009, 11:08:51 μμ »
το κυκλωμα λειτουργει στα 3 bar κ υπαρχει πιεσοστατης για την διατηρηση της πιεσης.
η τρομπα του εργοστασιου ειναι πολωνικης κατασκευης αν θυμαμαι καλα.η ζημια που παθαινει ειναι να τελειωνουν τα καρβουνακια της αλλα κ να φθειρεται πολυ ο συλεκτης.

μπορουμε να ταιριαξουμε πολλες τρομπες , κ διαφορους τυπους, μην μενετε σε εναν κωδικο που χρησιμοποιησαμε σε αυτην την μετατροπη.

ειναι μεγαλυτερη η τρομπα σε παροχη κ οχι σε πιεση, η πιεση αρκει να ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη απο την πιεση εκτονωσης του πιεσοστατη...ακομα κ 3.1 bar να ειναι ,αρκει.

το γνησιο φιλτρο βενζινης ειναι πλαστικο κ ζηταει κ κανα 20ρικο η απριλια κ δεν ειναι κ πολυ εμπιστο....το φιλτρο της man ειναι οτι πιο μικρο κ αξιοπιστο με κοστος γυρω στα 18 (εξαρτατε απο τον εμπορο) ειναι λιγο δυσευρετο ομως.

δεν αλλαζει τιποτα στην λειτουργεια της μηχανης προς το χειροτερο , απεναντιας βελτιωνεται η αποκριση του αποτομου γκαζιου χαρη στην μεγαλυτερη παροχη της τρομπας.

υπαρχουν κ πιο φθηνες λυσεις για τρομπες, με 50 -80 ευρω αλλα ειναι εργοστασια σε τριτες χωρες κ δεν εμπνεουν εμπιστοσυνη...walbro γερμανιας κ ειναι υπερ του δεοντος αξιοπιστη.

για οποια πληροφορια στειλτε πμ



 :kalo: :kalo: :kalo:

*

cerebrumaster

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #20 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 08:31:46 πμ »
Παιδιά πραγματικά πολύ καλή δουλεία μας ανοίξατε τα μάτια γνωρίσαμε καλυτέρα και το πρόβλημα αν ο φίλος bill λέει ότι τρώει τα καρβουνάκια από το μοτέρ τότε μιλάμε για πολύ ευτελές εξάρτημα (όπως και με τον διακόπτη αν δεν κάνει ο ιταλός την μ@λ@κι@ του………..)
Οπότε εγώ ρωτώ θα έχει καμία σχέση αν αφήνουμε το ντεπόζιτο μισο αδειο?ζοριζετε η αντλία με αποτέλεσμα να κάνει αυτό που προείπαμε?

*

GIGIKAS

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #21 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 12:43:29 μμ »
http://www.walbro255.com/individual-fuel-pumps.html Μαγκες για ριχτε μια ματια εδω.

*

GIGIKAS

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #22 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 12:50:52 μμ »
Νομιζω οτι κανει και η τρομπα απο mitsubishi evo8 / 9 ετσι βρηκα αυτο το site αλλαζουν τη μαμισια με WALBRO τετοιου τυπου

*

GIGIKAS

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #23 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 07:50:10 μμ »
http://www.euromotoelectrics.com/product_p/ff-859.htm το φιλτρο ειναι απο ορισμενα μοντελα BMW αρα το βρισκουμε στην αντιπροσωπεια

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #24 - : Σεπτέμβριος 22, 2009, 10:50:35 μμ »
Παιδιά πραγματικά πολύ καλή δουλεία μας ανοίξατε τα μάτια γνωρίσαμε καλυτέρα και το πρόβλημα αν ο φίλος bill λέει ότι τρώει τα καρβουνάκια από το μοτέρ τότε μιλάμε για πολύ ευτελές εξάρτημα (όπως και με τον διακόπτη αν δεν κάνει ο ιταλός την μ@λ@κι@ του………..)
Οπότε εγώ ρωτώ θα έχει καμία σχέση αν αφήνουμε το ντεπόζιτο μισο αδειο?ζοριζετε η αντλία με αποτέλεσμα να κάνει αυτό που προείπαμε?


θα βαλω κ φωτο με γνησια τρομπα ανοιγμενη που παρεδωσε πνευμα να δειτε τι παθαινει.

το να αφηνεις το τεποζιτο αδειο εχει να κανει καθαρα με την ψυξη της τρομπας...αυτο ισχυει περισοτερο στα αυτοκινητα που η εμβαπτιζομενη τρομπα ειναι τοποθετημενη ορθια με αποτελεσμα λογο ογκου το τεποζιτο στα τελευταια λιτρα να την αφηνει ακαλυπτη κ ενα αυτοκινητο με σταθερη ταχυτητα δεν εχει αναταραξεις ωστε να ψυχεται απο τα ΄΄κυματα΄΄ της βενζινης.

στο μηχανακι δεν ισχυει κατι τετοιο...ειναι μονο θεωρια...αν σκεφτεις οτι με 2 λιτρα ,λογο μικρου ογκου του τεποζιτου η τρομπα καλυπτεται επαρκως ,ασε δε που με τις στροφες κ τα φρεναρισματα η βενζινη ανακατευεται συνεχως...

βεβαια υπαρχει κ η θεωρια οτι η τρομπα χωρις να ''πιανει '' βενζινη , λογο ελειψης φορτιου υπερστρεφει αλλα κ παλι το μονο που μπορει να παθει ειναι υπερθερμανση....οποτε ερχομαστε στα ιδια...

ελπιζω να εγινα κατανοητος

*

cerebrumaster

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #25 - : Σεπτέμβριος 23, 2009, 08:28:37 πμ »
απολύτως :kalo:

*

jkarabob

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #26 - : Οκτώβριος 01, 2009, 09:48:18 μμ »
και με αποτελεσμα να πας αντιπροσωπεια και να σου πουν 500-600€ για καινουργια.
Καλα μας κοροειδευουν?? μου φαινεται ο κυριος της πατεντας θα δεχτει κλησεις για να φτιαξει πολλα μηχανακια και να βγαζει κανα εξτρα ευρω

*

jkarabob

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #27 - : Οκτώβριος 05, 2009, 10:56:58 πμ »
σημερα πηρα τηλεφωνο σε δυο αντιπροσωπειες SAAB και με το κωδικο που εχεται γραψει δεν το αναγνωριζει σαν ανταλλακτικο
και ο ενας μου ειπε οτι walbro αντλιες ειναι του εμποριου και στα αμαξια τα γνησια ανταλλακτικα ειναι της GM
Μπορειτε να πειτε απο που ακριβως αγοραστηκε η WALBRO? με συγχωρειτε ειμαι απεγνωσμενος γιατι εμεινε το μηχανακι μου και δεν την παλεβω και τα λεωφορεια και τα τρενα

*

cerebrumaster

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #28 - : Οκτώβριος 10, 2009, 12:30:31 μμ »
παιδια το φιλτρο βρεθηκε τελικα μετα απο πολυ ψαξιμο ηταν κατω απο την μυτη μου....
τερμα λιοσιων στισ 3 γεφυρες υπαρχει η αντιπροσοπεια της mann 19€ καμια σχεση με τα απλα φιλτρα που εχουν 2€.
αυριο λογικα θα γινει η τοποθετιση θα βγαλω και καμια φωτο να δουμε το αποτελεσμα....

*

cerebrumaster

Απ: Επισκευή Τρόμπας Βενζίνης
« Απάντηση #29 - : Οκτώβριος 11, 2009, 01:17:06 μμ »
δυστυχως πανω στην φουργια μου δεν εβγαλα φωτο το καινουργιο φιλτρο........εγω την εκανα την αλλαγη αληθεια λεω :2fun: :rlf: :2fun: :2fun: :rlf: :2fun: :rlf:

εχουμε και λεμε ολο αυτο το πραγμα που βλεπετε ειναι μεσα στο ντεποζητο ΜΕΣΑ στην βενζηνη μαζι με τα καλωδια της αντλιας μεζι με τους σενσορες μαζι με ολα
εχει μια διαφορα η δικεια μου αντλια απο αυτην που βλεπουμε πιο πισω...
Πιστευω τις διαφορες ειναι ευκολο να τις διακρηνει κανεις........
Εχω 13000χιλ περιπου η βενζηνη απο την πλευρα του φιλτρου για το injection εβγαινε ΜΑΥΡΗ

μερικες συμβουλες τωρα....
1.αν ειναι μισο αδειο το ντεποζιτο ισως να μην θελει αδειασμα(βγαλσιμο και τουμπα)
2.προσοχη οπως θα βγαλετε την αντλια(ολο το σετ)μην πεσει τιποτα μεσα στο ντεποζητο(εχει μεγαλη τρυπα).
3.οταν τελειωσετε την αλλαγη βαλτε παλι πισω την βενζηνη και ανοιγοκλειστε τον κεντρικο διακοπτη για να αρχισει να τραβαει η αντλια και να μπει βενζηνη στο κυκλωμα(σωλινακια/αντλια/φιλτρο).
4.οταν σταματησει να κανει περιεργους θοριβους βαλτε μπροστα.





 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης