0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χωρίς πολλά σχόλια μιας και δεν ήμουν παρών στην εγχείρηση.Στις φωτό θα δείτε πως βγαίνει το ντεπόζιτο. Πως βγαίνει η τρόμπα. Πως έγινε στο περίπου η μόντα. Ποια τρόμπα και ποιο φίλτρο χρησιμοποιήθηκε. H τρόμπα είναι από SAAB (αν δεν κάνω λάθος turbo) και μπορεί να ανεβάσει πιο πολλά psi από την μαμά (δεν θυμάμαι πόσο).To κόστος για τα υλικά ήταν γύρω στα 120Ε (αν θυμάμαι καλά).Στις φωτός P7170402-4 φαίνεται η μαυρίλα του μαμά φίλτρου μετά από 10000 χλμ.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιακουμπ που βρήκε λίγο χρόνο να κάνουμε την μόντα και που μοιράζεται τις φωτό μαζί μας για να μην μας πιάνουνε κάποιοι κότσους
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιακουμπ που βρήκε λίγο χρόνο να κάνουμε την μόντα και που μοιράζεται τις φωτό μαζί μας για να μην μας πιάνουνε κάποιοι κότσους
Η τρόμπα είναι WALBROΤώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ και εδώ εδώ)
Παράθεση από: Zeppelin στις Σεπτέμβριος 17, 2009, 12:13:08 μμΗ τρόμπα είναι WALBROΤώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ και εδώ εδώ) Καλημέρα φιλε Zep.....Έχω μία ερώτηση σχετικά . Ρυθμίσατε την πίεση σε 46psi ή την αφήσατε αυξημένη ; Εαν όχι σου δημιουργεί κάποιοπρόβλημα ; thx JyapGR
Παράθεση από: jyapgr στις Σεπτέμβριος 20, 2009, 10:58:13 πμΠαράθεση από: Zeppelin στις Σεπτέμβριος 17, 2009, 12:13:08 μμΗ τρόμπα είναι WALBROΤώρα από πιο μοντέλο SAAB δεν θυμάμαι. Η επίλογη έτσι κιαλλίώς έγινε με το μάτι, οπότε αν μπορείτε να πάτε την μαμά τρόμπα θα δείτε ποια ταιριάζει (λογικά ταιριάζουν διάφορα μοντέλα αν κρίνω από εδώ και εδώ εδώ) Καλημέρα φιλε Zep.....Έχω μία ερώτηση σχετικά . Ρυθμίσατε την πίεση σε 46psi ή την αφήσατε αυξημένη ; Εαν όχι σου δημιουργεί κάποιοπρόβλημα ; thx JyapGR Από οτι ξέρω η μηχανή έχει πιεσοστάτη. Αν δεν κάνω λάθος μόλις η πίεση φτάσει στην επιθυμητή τιμή τότε ο πιεσοστάτης σταματάει την τρόμπα.Επίσης φαντάζομαι πως το ότι η τρόμπα σηκώνει πιο πολλά psi σημαίνει ότι ανεβάζει πίεση πιο εύκολο και ίσως πιο γρήγορα. Δεν ανεβάζει παραπάνω από το κανονικό. Οπότε δεν παίζει κανένα πρόβλημα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι