APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: john_kerasi στις Ιανουάριος 13, 2010, 06:35:18 μμ
-
Καλησπέρα σε όλουσ
Κάνοντας σημερα μια βόλτα με το μηχανάκι μου στους δρόμους της πρωτευουσας, σκέφτομαι: «δεν πάω από κανα μαγαζι απρίλια να χαζεψω κανα στραντακι?» και ξεκίνησα. Αναμεσα λοιπόν σε 2 φάκτορυ, 2 στραντα με τα καινουργια χρώματα και ένα μετέχειρο μαύρο, άραζε και ένα στραντακι κόκκινο, στην πένα, καθαρό με τους καθρέπτες πάνω και το φεριγκ του και.... με τις ακραπες πάνω του... Με γλυκοκοιταγε!
Στην αρχή δεν του έδωσα πολύ σημασία καθως ενδιαφερόμουν πιο πολυ για τα φάκτορυ. Σε κάποια δόση όμως μου τράβηξε την προσοχη και ρώτησα το παλικάρι που ήταν εκει τα σχετικά για τιμή και χιλιομετρα (ξέχασα να ρωτήσω χρονιά όμως). Και τελικά το μηχανάκι από ότι μου είπε έχει 22.000 χλμ και είναι στα 3500-3700 Ε (μου είπε ακριβή τιμή αλλά η άσωτη ζωη μου καμια φορά με κάνει να μη συγκρατώ εύκολα όλες τις πληροφορίες) κομπλέ με μεταβιβάσεις, άδειες, πινακίδες κ.λ.π. Τινάχτηκα! Ωπα, λέω! Λεφτά για στραντάκι από το εργοστάσιο μπορει να μην έχουμε αλλά και πρόβλημα με κάτι μεταχειρισμένο δεν έχουμε.Ασε που υπομονη να μαζέψουμε 6000Ε για μηχανή επίσης δεν έχουμε! Και 22000 χλμ είναι σχεδόν τιποτα. Και με τις εξατμίσεις επάνω έτοιμες! Και μου μένουν και λεφτα στην ακρη για βελτειωση των ελλατηρίων των αναρτησεων πολύ συντομα!Όπως καταλαβαινετε αρχισα να ψηνομαι πολυ ασχημα. Αυριο λέω να πάω να το κάνω και μια βόλτα.
Θα ήθελα μονο να με βοηθήσει κάποιος στο τι θα πρέπει να κοιτάξω, πιο ειδικά αν απόφασίσω να το αγοράσω. Και πέρα από τα βασικά (φρένα, λάστιχα, αλυσιδα,τυχον διαροες κ.λ.π.)
α) πως μπορώ να τσεκάρω τα ευαίσθητα σημεία της μοτοσυκλέτας (ηλεκτρικά, υγρασίες στο κοντερ κλπ) και αν έχουν π.χ. πατενταριστει ανάλογα?
β) Είναι εφικτό να διαρίνω δια γυμνου οφθαλμού, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης είχε εφαρμόσει την πατέντα για το διακόπτη ή την τρόμπα ή αν έχει επεμβει στο κοντερ π.χ.?
γ) πια χρονια βγαινανε τα κοκκινα στραντα?
δ) Αν θέλετε επεισης ρίχνετε και μια γνώμη, πως σας φένεται το πακέτο στράντα με 22.000χλμ στα 3700Ε για ενα μηχανακι που λέει οτι ειναι στην πένα. Σας φαινονται πολλά, λίγα, νορμάλ, θα μπορουσα να βρώ καλύτερα ή θα αξιζε περισσοτερο να δώσω κάτι παραπάνω για κάτι πιο φρέσκο?
Γεια χαρα σας παίδες και ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντησεις!
:bye: :bye: :bye:
-
καταρχην αυτα που φαινονται πιο ευκολα ειναι να τσεκαρεις τις εξατμισεις,να δεις δηλαδη το λαιμο απο το τελικο που ειναι στην μερια της αλυσιδας μηπως βρισκει πανω και τον εχει φαει..μιας κ εχει παρουσιαστει το φαινομενο σε αρκετα με ακραπες..
την υγρασια θα τη δεις μονο αν το δει ο ηλιος και κανει την εμφανιση της κ αυτη..
η μοντα με την τρομπα δεν φαινεται,εκτος κ αν τη βγαλεις..ουτε ο διακοπτης φενεται αν εχει αλλαχτει..
απο ηλεκτρικα δεν εχω ακουσει τπτ για προβληματα,εκτος κ αν εχει συναγερμο η φωτα ξενου
τωρα για το αν εχει προβει στις αλλαγες που αναφερεις..ρωτα τον...
και τελος η τιμη ειναι μια χαρα..ποσο πιο χαμηλα να παει το ερμο το στραντακι
τσεκαρε και κανα 2 μεταχειρισμενα που παιζουν εδω μεσα.. ;)
νομιζω επαιζε κ ενα φακτορυ.. :kalo:
-
Παίζει ακόμα http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9277.0#top (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9277.0#top)
Άντε και καλορίζικο το Stradaki :bye:
-
γεια σου μητσαρα :D
από εσενα την κόλησα την ασθενεια από τότε που δουλευαμε μαζί στο κινέζικο και αραζες το δικό σου απ' εξω, θυμασαι? :P
εσύ τα φταις που τωρα ειμαι σε φωτιές :tez: :tez: :tez:
να 'σαι καλα!
-
ε δικαιολογημενα τοτε..μιας και ειναι μακραν το ομορφοτερο στραντα που κυκλοφορει... :tez: :tez: :D :D
ακομα εκει δουλευω...κανω καριερα... :D :D
-
Αφου δεν σε πειραζουν τα 22.000km τα 6.000 μαλλον θα ειναι ακομη καλυτερα.....
Ριξε μια ματια http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9606.0
-
γεια σου μητσαρα :D
από εσενα την κόλησα την ασθενεια από τότε που δουλευαμε μαζί στο κινέζικο και αραζες το δικό σου απ' εξω, θυμασαι? :P
εσύ τα φταις που τωρα ειμαι σε φωτιές :tez: :tez: :tez:
να 'σαι καλα!
Aμα εχεις προτυπο του Μητσαρα, καλα ξεμπερδεματα τοτε.................... :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
:P :P :P :P :P :P :P
ps. Πατρα εισαι?
-
γεια σου μητσαρα :D
από εσενα την κόλησα την ασθενεια από τότε που δουλευαμε μαζί στο κινέζικο και αραζες το δικό σου απ' εξω, θυμασαι? :P
εσύ τα φταις που τωρα ειμαι σε φωτιές :tez: :tez: :tez:
να 'σαι καλα!
Aμα εχεις προτυπο του Μητσαρα, καλα ξεμπερδεματα τοτε.................... :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
:P :P :P :P :P :P :P
ps. Πατρα εισαι?
εσυ τι πεταγεσαι ρε?? :tez:
-
Νομίζω ότι τα προβλήματα που βγάζει ο Πήγασος δεν φαίνονται με το μάτι γιατί είναι κυρίως ηλεκτρικά (διακποτής, κοντερ, τρομπα κτλ).
Ακού ίσως την τρόμπα να δεις αν σου ακούγεται ότι ζορίζεται (αν και αυτό είναι υποκειμένικο) και απλά κοίτα ότι θα κοίταγες σε μια οποιαδήποτε μοτο.
:bye:
-
Φίλε μου με το καλό να το πάρεις να το χαρείς…..
τσέκαρε το καλώδιο του διακόπτη σε τι κατάσταση βρίσκετε(σε αντίστοιχη αγορά βρέθηκε κατόπιν εορτής σφαγμένο σε 5 μεριές )
τσέκαρε γενικά όλο το τιμόνι από αντίβαρα μανετες μέχρι καθρέφτες…
δες μασπιεδες λεβιέ ταχυτήτων και φρένου
και γενικά δες αν εχει κάτι στραβωμένο ή ασύμμετρο μερικές φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις κάτι όμως μπορείς να καταλάβεις αν έχει πέσει….
Φίλος ήθελε να αγοράσει χτ660 και είχε πολλές εκδορές στο αριστερό προστατευτικό της εξάτμισης κατά τα λεγόμενα του πωλητή δεν είχε πέσει ποτέ.
Χαζεψετο αρκετά αν έχει κάτι θα το δεις όσο αφορά πεσίματα και στουκες….μην ακους τις ιστορίες που λένε οι πωλητές
‘’δεν μπορούσε να το κουμαντάρει και το έδωσε’’
‘’Γέννησε η γυναίκα του και το έδωσε’’
-
Χαζεψετο αρκετά αν έχει κάτι θα το δεις όσο αφορά πεσίματα και στουκες….μην ακους τις ιστορίες που λένε οι πωλητές
‘’δεν μπορούσε να το κουμαντάρει και το έδωσε’’
‘’Γέννησε η γυναίκα του και το έδωσε’’
χαχαχαχα σωστός .....
επίσης ...τα λαστιχάκια κοιτα ....( ημερομηνίες ), τους δίσκους ....( εκει φαίνεται η φθορά ) το χρώμα ... ενδελεχώς ...
καντο και καμμια βόλτα να δείς ..αν τραβαει ....δεξιά αριστερά !!
;)
-
Τελικά το οδηγησα! Τι να πω? Από οδηγηκη συμπεριφορα, γκαζι, φρενο, κίνηση... αστερι! Δεν τραβουσε δεξια ή αριστερα, άρα υποθέτω οτι δεν έχει φάει κανενα σοβαρο τρακάρισμα. Από λάστιχα εδειχνε οκ για το λιγο που το οδηγησα. Από φρένα δεν το συζητώ καν... Μια ερώτηση μόνο... Του φάκτορυ δηλ. πόσο πιο καλα είναι? Ενθουσιαστηκα μαλλον, αν και θα μου παρει λιγο καιρό να συνηθησω τη θέση οδηγησης. Τόσα χλμ. με το ΧΤ τον κόσμο τον βλέπω πάνω από τη μηχανη. Θα μου πάρει λιγο να συνηθίσω να τον βλέπω από μέσα από ένα strada
Τα θετικά:
α)Θετική εντύπωση μου έκανε οτι ο κινητηρας λειτουργουσε πολυ ομαλα και στρωτά σε χαμηλές στροφες με σταθερό γκαζι αλλα και οτι δεν έκανε και έντονα σκασίματα η εξάτμηση στο κλισιμο του γκαζιου. Εως και ελάχιστα... Με το ΧΤ κάνω περισσοτερα :tez: Επειδή έχω διαβάσει κατα καιρους διαφορα για μη καλα ρυθμισματα αλλα και επειδη είχε κίνηση, προσπάθησα και το οδηγησα αρκετα στα χαμηλα με σταθερο γκάζι μήπως και διακρινω τυχόν αρυθμίες (βέβαια μηχανικός δεν ειμαι αλλα λέμε τώρα...) και το μηχανάκι έδειχνε να δουλευει αριστα.
β)Καλή εντυπωση μου έκανε και ο συμπλέκτης! θα το πώ και μη με βαρεσετε...Πολλες φορες αμα περπατάω διπλα από κάποια αραγμένη μηχανη, κάνω μια και παταω το συμπλέκτη! Έτσι για να πάρω την αίσθηση. Ειχα παρατηρηση σε στραντα, όχι σε όλα, λοιπόν κάποιες φορες ο συμπλέκτης να είναι κάπως τραχύς ή σκληρός κάτι που το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν ειχε. Ισα ίσα που ήταν μια χαρα.
γ) Ο χτυπος στο κιβώτιο ταχυτήτων. :tez: Οδηγώντας τόσο καιρο το ΧΤ έμαθα να την βρίσκω με το ΓΚΤΟΥΠ όταν ανεβάζω ταχύτητες. Το ακους και από μεσα σου λές "πάρ'τα" :tez: :tez: :tez: Και έμαθα και πώς γίνεται να μη χτυπάει πολύ στα κατεβάσματα (πάντα βρίσκεις μια καλη ευκαιρία για ξερογκαζια). Αληθεια μου αρεσει αν και ξέρω οτι τους περισσοτερους τους χαλάει
Οδηγηκα λοιπόν αστερι!
Τα μειον τώρα:
α)Το μηχανάκι δεν έχει 22000χλμ αλλα 25000χλμ σύμφωνα με το κοντερ... Που θα πει οτι, αν έχει αλλαξει κοντερ ο προηγουμενος ιδιοκτητης, έχει κάνει παραπάνω...
β) Το πλαστικό της ουρας (αυτό πάνω απω το πίσω φαναρι) και το μασπιε για το πισω φρένο και το δεξι πατακι του συνοδηγου είχαν εμφανή τα σημαδια του χρόνου πάνω τους. Ηταν ολιγον τι ξεθωριασμένο το πλαστικο αρκετά πατημενο το φρένο και λιγο απροθημο να ανοιξει το πατακι... Όχι κάτι που προδιδε κακη συντηρηση αλλά μάλον κάτι που δικαιολογήται από τα 25000χλμ. Παρ' όλα αυτά δεν αστραφτε κι όλας...
γ) τη μηχανη, το μαγαζί την έχει έξω και όχι μέσα στη βιτρίνα και άρα είχε τη σκονίτσα της σε μερικά σημεια όπωσ στις κλειδώσεις από τα πατακια. Στην αρχή φοβηθηκα για σκουρια αλλα μόλις το σκουπισα λίγο με ένα πανακι απόδειχτηκε απλά βρωμίτσα
δ) ο λαιμός της αριστερης εξάτμησης επίσης προδηδε το φλερτ του με την αλυσιδα. Δεν ειχε τρυπήσει κάτι αλλα...Ω ναι... στο παρελθον ειχαν έρθει σε επαφή... :( :( :(
ε) μια μικρή εκδορά στο δεξι αντιβαρο του τιμονιου και το λιγο ξεφτισμένο- σκασμένο χρώμα της πλάκας που γραφει aprilia πανω στο τιμόνι προδηδε είτε πτώση της μηχανής είτε ξυσιμο του τιμονιου σε κάποιο τοιχο. Δε διεκρινα όμως ανάλογη εκδορα σε μασπιε, πατακια, πλαστικά ούτε και το τιμονι ήταν στραβό οπότε και από πτώση να ήταν, δεν μιλαμε για κάτι σοβαρό. Αλωστε αν πάρω απλό στραντα σίγουρα και άμεσα θα του βάλω το τιμονι του φάκτορυ.
στ) Το καλώδιο του κεντρικου διακόπτη ήταν κάποια χιλιοστα τραβημένο. Για την ακριβεια ήταν λίγο τραβηγμένο το μαυρο προστατευτικό περιβλημα αφήνοντας τα 2 αν διεκρινα σωστα καλωδια εκτεθημένα όχι όμως γυμνά. Φαινονταν δηλαδη τα χρώματα των καλωδιων και όχι το σύρμα. Η ένωση τους με τον διακόπτη φαινόταν οκ (βεβαια ούτε ηλεκτρολογος ειμαι αλλα λέμε τώρα...)
Αυτό λοιπόν το μηχανακι με τις ακραπες και το ΚΝ φιλτρο πάνω και το μαμα φερινγκ από σερβις έτοιμο με φρεσκα λαστιχάκια και αλυσιδογράναζα και την μεταβιβαση της αδειας , στην κατασταση που σας περιγράφω ειναι που το βρίσκω 3700Ε. Εντάξει δεν ειναι ίσως η πιο χρυση ευκαιρία για μηχανακι 4-5 χρόνων αλλά δεν μου φαινεται και άσχημα... Και προ πάντων τα έχω τωρα... ενώ ένα με εναμισι χιλιαρικο παραπάνω για φακτορυ δεν έχω τωρα...
Και να το το προβλημα... Το χτυπάω ή περιμένω? Και αν το χτυπήσω μήπως δεινω πολλά για ενα στραντα? Και αν περιμένω για φάκτορυ, δεν θα αναιβουν οι τιμές όσο καλοκαιριάζει? Πόσο άλλο πια να περιμένει κάποιος για τη μηχανη που γουστάρει?
Το ξέρω οτι σε αυτές τις ερωτησεις ουσιαστικά θα απαντησω μόνος μου. Και οι γνωμες σας όμως για μένα μετρανε... οποτε, από γνώμες δώστε ότι εχετε ευχαριστηση!
Ευχαριστω και πάλι προκαταβολικά :bye: :bye: :bye:
-
Εντάξει οκ το μηχανάκι δεν φαίνεται να έχει και τιποτα σοβαρο από τις περιγραφές σου
Παντως αν ήμουν στη θέση σου σίγουρα θα έβλεπα κι άλλα...το λές και μόνος σου ότι δεν είναι καμμία τρελλη ευκαιρία και σίγουρα θα πεταγόμουν μία Αθήνα (αν δεν είσαι εδω) να δω τα Stradakia που παίζουν στο site γτ έχουν πολύ λιγότερα χλμ. Η διαφορά με το Factory δεν είναι μεγάλη (700€ ίσως να τα βολευατε καπως...) και εξατμίσεις μπορείς να βάλεις οποιαδήποτε στιγμή αργοτερα σε αντίθεση με τισ ζάντες και τα φρένα που πιθανότατα να μην μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις. Και το απλό με τα 6000χλμ είναι στην ίδια τιμή με αυτό που έχεις δει και έχει 22000...είναι καλές περιπτώσεις.
Νομίζω είναι καλύτερα να πάρεις ένα μηχανάκι που έχει λιγότερα ίσως εξτρα αλλά είναι καλύτερα συντηρημένο με λιγότερα χλμ και φθορές (που δεν χρειάζεται ακόμα λάστιχα ή αλυσιδογράναζα) από το αντίθετο . Άλλωστε η βάση είναι πιο σημαντική από τα επιμέρους.
Αυτά
ελπίζω να βοήθησα και όταν πάρεις το μηχανάκι σου....
kerasi ΠΑΓΩΤΟ!!! :tez: :tez:
-
Ποιό ΧΤ έχεις?
Πάντως το φακτορυ εγώ το συνιστώ κυρίως λόγο εμφάνισης. Αν τα δεις δίπλα δίπλα θα καταλάβεις τι λέω. Και το απλό έχει πολύ καλά φρένα (μιας και αυτή είναι η πιο ουσιαστική διαφορά).
Οπότε αν η εμφάνιση δεν παίζει ρόλο για σένα δες το και για το απλό. Όπλα συνήθως τα σχεδόν όλοι όσοι κοιτάνε Aprilia έχουν υπολογίζουν ιδιαίτερα την εμφάνιση.
:bye: :bye:
-
XT 500E του 2002
Παιζει και η εμφάνιση το ρόλο της αλλα να σου πώ... η χρυση ζάντα μου φαινεται πολύ κιτσ ρε παιδι μου. Χαθηκε να την ειχαν απλά μαυρη? περι ορεξεως όμως σπανακοπιτα :tez:
βέβαια οι φρενάρες και οι ακτινωτες ζάντες με δελεάζουν αλλά και ο καπιταλισμος με προσγειωνει :psdof: :psdof: :psdof:
αλήθεια πόσο έχουν οι ζάντες αν τις αγοράσει κάποιος? Ξέρει κανεις? Ειναι πολλά τα λεφτα?
-
αλήθεια πόσο έχουν οι ζάντες αν τις αγοράσει κάποιος? Ξέρει κανεις? Ειναι πολλά τα λεφτα?
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν συμφέρει με τίποτα να βάλεις εσύ τα extra του φακτορυ στο απλό strada. :bye:
-
ελα συναδελφε.. :tez: :tez:
οτι και να κανεις..μη το βιαστεις παντως..σιγουρα θα παιζουν και καλυτερες ευκαιριες..
η διαφορα τους ειναι σε καποια carbon κομματια,τα οποια ειναι λιγο ψιλοτσιμπημενα να τα βαλεις μετα στο απλο στραντα,ειναι η αληθεια..
στο τιμονι..το φακτορυ εχει φατμπαρ..αλλα και στο απλο αλλαζει απνευκολα,οπως εκανα κ εγω..
αλλες ζαντες..δεν νομιζω παντως να καταλαβαινει κανεις διαφορα με τις απλες..
και αλλα φρενα..χωρις φυσικα το απλο να υπολοιπεται σε αυτα..
τα πισω μαρσπιε,κολλανε καμια φορα..δεν ειναι τιποτα,λιγο λαδακι θελουν..
το πλαστικο της ουρας ειναι ενα θεμα.το καιει ευκολα ο ηλιος και ο καιρος γενικοτερα..εγω το εβαψα και ησυχασα...130ε εχει αν θες καινουριο,το οποιο παλι ετσι θα καταληξει..
κατα τη γνωμη μου,κανε καμια γυρα ακομη αφου εχεις ψηθει...
τα λεμε ρεεεε!!!!
:bye: :bye:
-
Φατμπαρ??? :dry:
-
ω ναι..νομιζω το φακτορυ φοραει το τιμονι του tuono το οποιο ειναι φατμπαρ(χοντροτερη μπαρα δλδ)
και δεν ξερω αν αλλαζει και η γωνια στα χερια...
-
Κατι ασχετο-σχετικο...Ποσες ταχυτητες εχει το Strada?
-
5..αν και σηκωνε και μια 6
:bye: :bye:
-
αυτη η 6η ειναι το μαραζι μου... :cry:
-
Λοιπόν παιδια... αφου το εψαξα λιγο παραπάνω το θέμα... και αφου έχω που τρώγομαι καιρό...εεεεε... πως να το πω... ντρεπομαι και λιγο... :blus: :blus: :blus: εεεεεεε...
από σημερα γίνομαι κι εγώ καβαλαρης ενός κοκκινου pegaso strada :tez: :tez: :tez: :tez:
το παραλαμβανω σημερα το απογευματακι και βουρ για την πρωτη βόλτα
καλα ε, ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ που μετραω τα λεπτα αντιστροφα ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Ευχαριστω όλους που ποσταραν στην προσπαθεια αναζήτησης του δικου μου πήγασου. :kalo: :kalo: :kalo:
Το μονο που μένει ειναι η εκδοση της ασφαλειας, η προληπτική εφαρμογη των πατεντων περι τρόμπας και κεντρικου διακοπτη και μετά...ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ :P :P :P :D :D :D :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Τις προσεχεις ημερες θα ακολουθησουν και φωτογραφίες της νέας αλλά και της πρωην μηχανης μου:bye: :bye: :bye:
-
ωραιος ρε μαν..αντε επιτελους..σε καταλαβαινω..υπομονη..ωρες εμειναν..
αντε βαλε και καμια φωτο να χαζεψουμε οταν με το καλο το παρεις...
:bye: :bye:
-
Αντε με το καλο περιμένουμε!
-
Με το καλο το νεο σου μοτορι!
Να το ευχαριστηθεις στο επακρο!
Καλες βόλτες!
-
Με το καλό και καλά χιλιόμετρα.
:a018 στο STRADA club. :bye:
-
αντε με το καλο διονυση!
να παμε και κανα βολτακι..... :bye: :bye: :bye:
-
Απο Αρμακολα το πηρες??Το εχω δει εαν ειναι αυτο... :kalo:
-
ευχαριστω παιδια!
Τρεις μερες τωρα μόνο στο κρεβατι μου που δεν το έχω βάλει! Μεσα σε 24 ώρες... τσουπ...160 χιλιομετρακια. Βεβαια ειναι πολύ νωρις ακόμα και θα μου πάρει λιγο να συνηθήσω τη νέα θέση οδηγησης αλλα το καταλαβαινω από τώρα οτι το μηχανακι ειναι άλλη φάση από το ΧΤ. πιο δυνατο, πιο στριφτερο και σιγουρα πιο ταξιδιαρικο.
ΑΣΤΕΡΙ... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
ειχες ταξει κατι φωτος.... ;)
-
Το ξερω αλλα ακόμα τώρα που είναι φρεσκο φρεσκο με το που το βλέπω το καβαλάω και βρουμ βρουμ...
που μυαλο για φωτογραφίες... Δε θα αργησουν όμως. Σε λίγες μερες θα μπουν πάντως :ohyes:
-
μπηκανε και οι φωτογραφίες που ειχα τάξει στο χώρο που είναι προορισμένος από τους διαχειριστες
για σενα όμως μητσαρα, δεν χρειαζονται. Ειμαι πάτρα αυτές τις μέρες και θα βρεθουμε από κοντά :P :P :P