APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: manos_fast στις Ιανουάριος 25, 2009, 05:46:40 μμ
-
:thnk: προβλημα που συναντησα οδηγοντας 2η φορα το καινουργιο μοτο μου.Αφηνοντας τα χερια απο το τιμονι ειχα μια κλιση προς τα αριστερα, με αποτελεσμα να στριβει αριστερα .:thnk: πλαγιαζα λιγο δεξια το σωμα μου και τοτε πηγενα ευθια. :cry: κατι γινετε με το κεντρο βαρους .Οδηγησα φιλου factory καινουργιο !, μια απ τα ιδια,πηγα στο εξου/νο servise aprilia.Με Ρυθμισεις βελτιωση 30% .Περασε καιρος, με τα πολλα μπασιματα και 7000km. Διορθωσε 95%....Πως θα ειναι αραγε οταν αλαξω λαστιχα??? :thnk: :bye:
-
Πρωτα απ'ολα οι συνθηκες ηταν τελειες?
(κλιση δρομου-πλαγιος ανεμος-πιεσεις ελαστικων-ευθυγραμμιση πισω τροχου)
Αν τα παραπανω τα εχεις τσεκαρει.....μετα βλεπεις τα καλαμια μηπως εχουν "στριψει" μεσα
στις μανες......και μετα πιανεις το μετρημα!! ;)
Παντως καθολου απιθανο να ειναι και απο λαστιχα...(εχει συμβει σε φιλο με v-strom)
:bye: :bye:
-
:thnk: προβλημα που συναντησα οδηγοντας 2η φορα το καινουργιο μοτο μου.Αφηνοντας τα χερια απο το τιμονι ειχα μια κλιση προς τα αριστερα, με αποτελεσμα να στριβει αριστερα .:thnk: πλαγιαζα λιγο δεξια το σωμα μου και τοτε πηγενα ευθια. :cry: κατι γινετε με το κεντρο βαρους .Οδηγησα φιλου factory καινουργιο !, μια απ τα ιδια,πηγα στο εξου/νο servise aprilia.Με Ρυθμισεις βελτιωση 30% .Περασε καιρος, με τα πολλα μπασιματα και 7000km. Διορθωσε 95%....Πως θα ειναι αραγε οταν αλαξω λαστιχα??? :thnk: :bye:
Έχω το ίδιο μηχανάκι και είχα κι εγώ την ίδια εντύπωση / διαπίστωση όταν το πρωτοπήρα. Τραβούσε αριστερά. Τώρα μετά από 7500 χλμ έχει διορθωθεί αρκετά αν όχι εντελώς. Αφήνω τα χέρια και πάει ευθεία (σχεδόν).
Οπότε μάλλον κάτι παίζει με τα λάστιχα.
-
:thnk: προβλημα που συναντησα οδηγοντας 2η φορα το καινουργιο μοτο μου.Αφηνοντας τα χερια απο το τιμονι ειχα μια κλιση προς τα αριστερα, με αποτελεσμα να στριβει αριστερα .:thnk: πλαγιαζα λιγο δεξια το σωμα μου και τοτε πηγενα ευθια. :cry: κατι γινετε με το κεντρο βαρους .Οδηγησα φιλου factory καινουργιο !, μια απ τα ιδια,πηγα στο εξου/νο servise aprilia.Με Ρυθμισεις βελτιωση 30% .Περασε καιρος, με τα πολλα μπασιματα και 7000km. Διορθωσε 95%....Πως θα ειναι αραγε οταν αλαξω λαστιχα??? :thnk: :bye:
Έχω το ίδιο μηχανάκι και είχα κι εγώ την ίδια εντύπωση / διαπίστωση όταν το πρωτοπήρα. Τραβούσε αριστερά. Τώρα μετά από 7500 χλμ έχει διορθωθεί αρκετά αν όχι εντελώς. Αφήνω τα χέρια και πάει ευθεία (σχεδόν).
Οπότε μάλλον κάτι παίζει με τα λάστιχα.
Το trail είναι αλφάδι πάντως.. +1 για τα λάστιχα λοιπόν.. :bye:
-
Άκου τώρα τι διαπίστωσα εγώ.
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Πρίν 1000 χιλιόμετρα άλλαξα λάστιχα (14300) και είδα βελτίωση.
Πρίν 2 βδομάδες άλλαξα τιμόνι και πάλι είδα βελτίωση.
Πρίν 3 μέρες λέω σε ένα φίλο να το οδηγήσει να μου πει την γνώμη του, ακόμα περιμένω να έρθει, απλά μου είπε να το κάνω με πολλά χιλιόμετρα για να πιάσει το κέντο βάρους.(προσωπικά το θεωρώ βλακεία αυτό που λέει γιατί άλλα μηχανάκια που είχα και με μικρές ταχύτητες ευθεία πήγαιναν)
Σήμερα άφησα τα χέρια και η μηχανή πήγαινε ευθεία :pray:
Τι να πω... :thnk:
Θέλω να την δοκιμάσω και χωρίς μπαγκαζιέρα.
ΥΓ
Με 2 άτομα πάντα πήγαινε κανονικά
-
και έμενα βρε παιδιά αριστερά τραβάει!!!!
Από την πρώτη μέρα.
Άλλαξα λάστιχα , τα ιδία .
Άλλαξα λάδια στα μπροστινά , τα ιδία.
Σε όλους τους δρόμους , με οποιαδήποτε συνθήκη
Τι να πω?????
Δεν ξέρω.
-
Όταν λέτε "τραβάει", το κάνει ομαλά, η και με λίγο κούνημα του τιμονιού?
Συνήθως αν έχει και λίγο κούνημα το τιμόνι είναι πιο ύποπτο να φταίει το λάστιχο.
-
Πρίν 2 βδομάδες άλλαξα τιμόνι και πάλι είδα βελτίωση.
το να αλλαξεις τιμονι δεν διαφοροποιει κατι ...
και θεοστραβο να ειναι το τιμονι ...,αν δεν υπαρχει αλλου προβλημα ,οταν αφηνεις τα χερια , ευθεια θα πηγαινει ...
-
Όταν λέτε "τραβάει", το κάνει ομαλά, η και με λίγο κούνημα του τιμονιού?
Συνήθως αν έχει και λίγο κούνημα το τιμόνι είναι πιο ύποπτο να φταίει το λάστιχο.
Ομαλά και ήσυχα !!!!!
Απλά στριβεί μονή της προς τα αριστερά.
Έλεγα , στην αρχή ότι κάθομαι στραβά και ότι φταίω εγώ.
Αλλά δεν. όπως και να έβαζα τον πισινό μου στην σέλλα , τα ιδία έκανε.
Αυτό είναι που λέμε , μηχανή με άποψη !!!!
-
Α . και κάτι που ξέχασα να αναφέρω.
Όταν έχω μόνο το δεξί βαλιτσάκι πάνω στην μηχανή , αυτή τότε πάει ευθεία…..
-
Α . και κάτι που ξέχασα να αναφέρω.
Όταν έχω μόνο το δεξί βαλιτσάκι πάνω στην μηχανή , αυτή τότε πάει ευθεία…..
Βάζεις γενικά το ένα βαλιτσάκι μόνο ή το έβαλες μόνο για δοκιμή?
-
:pray: :pray:
ρε τι άλλο θα ακούσουμε.. καλά..συγγνώμη.. και τόσον καιρό δηλαδή γιατί δεν το εχει αναφερει κανένας... :pray:
Τεσπα... εγώ νομίζω ότι ειναι θέμα λαστιχου... ίσως όλη η παρτίδα να ήταν λίιιγο ''καμμένη'' και για αυτό παρουσιάζεται σε όλους...
από την άλλη όμως επιφυλάσσομαι για την περιπτωση που ειπε καποιος οτι εχει αλλάξει και λάστιχα και εξακολουθεί΄, οπότε τότε μάλλον πάμε σε...''άλλα'' θέματα...
από μπουκάλες όπως αναφερθηκε..πλαίσιο, δισκόπλακα... χιλια δυο πράγμτατα.... :thnk:
πάντως εαν ισχυουν αυτά είναι περίεργο που δεν το ανέφερε ποτέ κανείς και.. φυσικά ''κακό'' που η εταιρεία εκανε τον κινεζο....τσιγκ..τσογκ...
πάντως... για να χαριτολογήσουμε και λίγο... θα.... ξύνει πιο εύκολα από αριστερα.... :P :( :bye:
-
οντως ξυνει πιο ευκολα απο αριστερα... ;) :P
-
α.. για τσεκάρετε και κάτι πολύ εύκολο... μήπως ειναι διαφορετικού βάρους τα αντιβαρα στο τιμόνι, στα γκριπ... :D χα !
-
Αλλάξτε μηχανή :ohyes:
-
η στραβος ειναι ο γυαλος η στραβα αρμενιζουμε δλδ.. :tez:
ευκολο ειναι ν αλλαξουμε μηχανη,παντρμενοι ανθρωποι??(με τη μηχανη ετσι..??) :P
-
Μου είπε ο μηχανικός μου να αλλάξουμε λάδια στις μπουκάλες, μπορεί λέει να έχει πέσει λιγότερο στη μια μπουκάλα γι'αυτο το κάνει.
Όταν το κάνω θα σας πώ.
-
παίδες απο αριστερά είναι η αλυσίδα πάντα όταν αφήνεις τα χέρια λόγο του φρένου του κινητήρα τραβάει λίγο...
και που να δείτε ποσο τράβαγε το breva με τον άξονα....!
:bye:
-
παίδες απο αριστερά είναι η αλυσίδα πάντα όταν αφήνεις τα χέρια λόγο του φρένου του κινητήρα τραβάει λίγο...
και που να δείτε ποσο τράβαγε το breva με τον άξονα....!
:bye:
to r6 enos filoy den trabaei katholoy.
to stradaki trabaei akoma kai me nekra!!!!