γεια σας ξανα. όπως είπα και στο πρώτο μου μηνημα είμαι προς το παρόν κατοχος μιάς yamaha XT αλλά , θα γίνω συντομα σχετικά κάτοχος μιας strada. το μόνο που μου λείπει είναι ένα test ride και τα λεφτά, τα οποια όμως σιγά σιγά εχουν μαζευτεί (αντε παιδιά λίγη δουλειά ακόμα και θα τα καταφέρω
).
ξερω οτι θέλω μονοκύλινδρο all around μοτορι, όμορφο και αλήτικο στην εμφάνηση (βέβαια τι να γίνει; αλήτικη εμφάνιση σαν απο japan εντουρο της δεκαετίας 80 δεν βγάζουν πια
) δυνατό αλλά στα μέτρα μου, ωστε να το ευχαριστιέμαι συνεχως παντού και πάντα.
έχω ξεπεράσει το θέμα οτι τα απριλια είναι μάπα και όλη αυτή τη φοβία που κυκλοφορεί και έχω καταλήξει στο οτι: ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
έχω συμβιβαστει με την ιδέα οτι έχει και κάποια προβληματάκια αλλά τα βρίσκω αμελητέα. Έτσι και αλλιώς έχω ζήσει μια ήρεμη ζωή πάνω στο ΧΤ που τελικά όντως δεν σπάει και δεν χαλάει. Ας δοκιμάσω και μια λιγότερο ήρεμη φάση
παρ'όλο που έχω ρουφήξει το site θα ήθελα να ρωτήσω για μια συνολική εικόνα του, κυρίως σε οτι αφορά τις μακρινές βόλτες ή το ταξίδι. δηλαδή:
με πόσα κάνεις ταξιδι με φραπέ στο χέρι
, με πόσα κάνει άνετα ταξίδι για σένα και τη μηχανή, με πόσα άνετα για την μηχανή αλλά όχι τόσο για σενα και που αρχίζουν τα όρια της? Δηλαδη για να το κάνω πιο λιανα :με το ΧΤ ξέρω οτι με 90-100 θα ειχα και φραπέ αν δεν φοραγα κράνος
, με 110- 120 ταξιδευεις κι εσυ και αυτό ανετα, με 130 η μηχανή οκ αλλα η μέση την ακουει και με 140-150 τελικιάζει κουράζεται λίγο κουράζει αρκeτά (σε βαράει και ό αερας) και γίνεται και κάπως επικύνδυνο καθοτι δεν έχει φρένα απότελεσματικά για τετοιες ταχύτητες.
δικάβαλος?
σε χωματόδρομο (βατό όχι για εντουρο) τι?όπως και να γίνει στην ελλάδα είμαστε και θα βρείς ή καλήτερα θα ψάξεις να βρεις ένα τέτοιο! για συμπεριφορα πλαισου-αναρτησεων-φρένων δε ρωτάω, εχω πειστει... αστερι
και last but don't least
υπάρχουν ΠΡΩΙΝ κάτοχοι του strada και αν ναι γιατί πρωιν? ήταν κατι που τους χάλασε ή τους έλειπε ή απλά προτιμησαν κάτι άλλο? θα με ενδοιεφεραν και αυτές οι απόψεις
Υ.Γ. μάλλον μακρυγόρησα για νέος, ευχαριστώ