0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Tελικα σ'αυτο το ποστ εχουμε μπερδεψει το Strada με το Trail!Νικο πιστευω οτι η Aprilia με το Trail θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα εαν ειχε προσεξει στο σχεδιασμο του και εφτιαχνε ενα μηχανακι με χαρακτηρα Adventure οπως εκανε η Yamaha με το Tenere.Απο πλευρας αναρτησεων,πλαισιου και φρενων το Trail δεν εχει κατι λιγοτερο η διαφορετικο απο το Tenere για off-road χρηση.Το υπολοιπο ''ταξιδιωτικο'' πακετο του Tenere-και το Adventure look-ομως ειναι που κανει την διαφορα και που πιστευω οτι θα δωσει καλες πωλησεις στο Tenere!Tωρα οσον αφορα τα αρθρα των περιοδικων αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι οταν κυκλοφορησει ενα νεο μοντελο στην αγορα παντα αναθεωρουν την γνωμη τους για καποιο αντιστοιχο που ειχαν κανει τεστ-παρουσιαση,ειναι νομος του μαρκετινκ!
Ακομα και ετσι να ειναι El presidente δηλαδη το τεστ να κρινει το ποιο μηχανακι ειναι πιο κοντα στο on-off, το στρομα και το τρανσεξουαλ ειναι πιο on-off απο το trail? ε μην τρελαθουμε κιολας.Τρελλος παπας τους βαφτισε! Να πανε να τους διαβασει κανενανς παπας Οχι..με τιποτα αυτα τα δυο δεν ειναι πιο off. ..Απλα το αποτελεσμα βγηκε κατοπιν αθροισματος βαθμολογιας στις επιμερους λειτουργικες δυνατοτητες της καθε μοτο.Θα προσπαθησω να ανεβασω τον σχετικο πινακα για να καταλαβουν κ αυτοι που δεν εχουν το περιοδικο,τι?εννοωΘα συμφωνησω με τον Skier στο οτι θα επρεπε η απριλια να προσεξει την εμφανιση του trail να ειναι πιο brutale-adventure ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ ρε παιδι μου. Το φανταζεσαι με μεταλλικες βαλιτσες και καμμια χαζομαρα θηκη για χαρτες ή κατι τετοιο? Κορυφη θα ηταν και το tenere θα ειχε παει απατο(οχι πως παει καλυτερα τωρα),ασε που εδω μεσα νομιζω το ψηφισαμε και ως το ασχημοτερο μοτο Νταξ...ασχημοπαπο ειναι οντως..αλλα..περι ορεξεως..κολοκυθοπιτα
...και...4.Ειμαι της αποψης ,οτι,ΑΠΟΛΥΤΟΙ για την αποψη μας,μπορουμε να ειμαστε ΜΟΝΟΝ,οταν,εχουμε Αμεση σχεση κ προσβαση,σε αυτα,τα οποια κρινουμε η συγκρινουμε ,οποτε,απο τη στιγμη που δεν εχουμε την δυνατοτητα να τα δοκιμασουμε ολα αυτα τα μηχανακια κατω απο τις ιδιες συνθηκες ,Μηπως..λεω..Μηπως,να σκεφτουμε την πιθανοτητα,οτι,μπορει τα πραγματα να ειναι κ ετσι,οπως τα εγραψαν οι συγκεκριμενοι συντακτες-δοκιμαστες-δημοσιογραφοι-μοτοσυκλετιστες???
Παράθεση από: xmen στις Αύγουστος 04, 2008, 01:52:51 πμΕπειδή σήμερα πήρα και γω το τεύχος και το διάβασα....Σε ένα On-Off Mega Test του Μοτό, στα Σκόπια, δεν έλεγε ότι πήγαινε; Πήγαινε καλά και φαινόταν στις φωτογραφίες, παρέα με άλλα ακριβά θηρία. Κάπου το έχω ακόμα αυτό το τεύχος, θα το ψάξω..Αυτό λες? Νο 374 είναι 1/7/2006Ας σχολιάσει και κάποιος "stradistas" την κατανάλωση στο κόκκινο κυκλάκι.Ισχυει?
Επειδή σήμερα πήρα και γω το τεύχος και το διάβασα....Σε ένα On-Off Mega Test του Μοτό, στα Σκόπια, δεν έλεγε ότι πήγαινε; Πήγαινε καλά και φαινόταν στις φωτογραφίες, παρέα με άλλα ακριβά θηρία. Κάπου το έχω ακόμα αυτό το τεύχος, θα το ψάξω..
Θα συμφωνησω με τον Skier στο οτι θα επρεπε η απριλια να προσεξει την εμφανιση του trail να ειναι πιο brutale-adventure ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ ρε παιδι μου. Το φανταζεσαι με μεταλλικες βαλιτσες και καμμια χαζομαρα θηκη για χαρτες ή κατι τετοιο? Κορυφη θα ηταν και το tenere θα ειχε παει απατο(οχι πως παει καλυτερα τωρα),ασε που εδω μεσα νομιζω το ψηφισαμε και ως το ασχημοτερο μοτο
Παράθεση από: El Presidente στις Αύγουστος 04, 2008, 09:09:07 μμ...και...4.Ειμαι της αποψης ,οτι,ΑΠΟΛΥΤΟΙ για την αποψη μας,μπορουμε να ειμαστε ΜΟΝΟΝ,οταν,εχουμε Αμεση σχεση κ προσβαση,σε αυτα,τα οποια κρινουμε η συγκρινουμε ,οποτε,απο τη στιγμη που δεν εχουμε την δυνατοτητα να τα δοκιμασουμε ολα αυτα τα μηχανακια κατω απο τις ιδιες συνθηκες ,Μηπως..λεω..Μηπως,να σκεφτουμε την πιθανοτητα,οτι,μπορει τα πραγματα να ειναι κ ετσι,οπως τα εγραψαν οι συγκεκριμενοι συντακτες-δοκιμαστες-δημοσιογραφοι-μοτοσυκλετιστες??? Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Όμως,εγώ τουλάχιστον (και ο Δημήτρης - dimogrec) έχουμε strada και όχι trail. Τα σημεία που σχολιάσαμε είναι κοινά και στα δύο μηχανάκια (ζελατίνα - φώτα) και η εμφάνιση που είναι θέμα προσωπικού γούστου.1.η εμφάνιση είναι θέμα προσωπικού γούστου. 2.Τα φωτα μπορει απλα να ηταν αρυθμιστα(ισως γιατι ετσι τους το παρεδωσαν απο την Απριλια(think:σας θυμιζει κατι?) Όπως είδες τα σχόλια μας δεν είναι μόνο θετικά.Όμως είναι προφανές ότι ή δεν ξέρουν τι λένε ή μιλάνε για άλλο μηχανάκι ή ???. Πως είναι δυνατόν να ταξιδεύουν με 150 και αυτή τη ζελατίνα? Μόνο ψαρακωμένοι ή πυγμαίοι αναβάτες.Και αυτο ειναι τελειως προσωπικη υποθεση Eγω.μ'ενα Ζ1000 που'χα για κανα 6μηνο,πηγαινα βολτα 200-220 δικαβαλος,κ σε μια εξορμηση οπου ολα τ'αλλα ητανε SS,ημουν κολημμενος με 270 στην ουρα ενος φιλου με R1,στο Αρτεμισιο :blus:Οσοι ηταν μαζι μου μου'λεγαν οτι αυτα δεν γινονται...αλλα...εξαρταται απο τις αντοχες κ την τρελλαρα του καθ'ενος Με τον δικο μου Πηγασο δε,πηγαινω παντα τερμα γκαζι στην εθνικη(170-175 με μετραγε ο Ευθυμης με το Capo του στην Παν/νια) κ ουδεποτε μ'εχει ενοχλησει ο Αγερας. Οποτε....τι να πω..Το τιμόνι του κόβει καλά? Τι? Βούτυρο? Όλοι συμφωνούμε ότι ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ όσο θα έπρεπε.κλπ κλπ. :thnk:Ισως να εννοουν,οτι κοβει καλυτερα η περισσοτερο απο τα υπολοιπα??Συν το ότι αυτά που επιβραβεύουν στο κείμενο τα αποδοκιμάζουν στα συμπεράσματα.Γι,αυτο ειπα κ οιο πριν για την επιμερους προσθεση της βαθμολογιαςΕκεί βρίσκονται οι αντιρήσεις μας και όχι στο συγκριτικό αυτό καθαυτό.Και πολυ καλα κανουμε κι εχουμε αντιρησεις. Η διαφωνια...ειναι Υγεια
Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα (πολύ) μια και προσπάθησα να είμαι σύντομος. Υ.Γ. Κι όσο για το εκτός θέματος Κώστα δεν κατάλαβα γιατί το είπες.Βρες μου ένα ποστ "εντός θέματος".
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι