0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

El Presidente

Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #150 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:09:07 μμ »
 :ohmy:Πω-Πω.. :ohmy:Τι θυελλα αντιδρασεων ειναι αυτη που βλεπω?.. :cry:

 :D :P :P Το ξερα οτι θα συμβει αυτο :ohyes: Το περιμενα :ohyes:
 :blus:Για να μην σας πω ,οτι το ανεβασα κ (σχεδον)επιτηδες :blus: :blus: :blus:

 :)Ετσι επρεπε ομως ,για να επιβεβαιωσω-για αλλη μια φορα-αυτο που γουσταρω στο  :abh:

Δυναμικη εκφραση αποψεων-με Επιχειρηματολογια-κατοπιν κριτικης σκεψης-η οποια πηγαζει μεσα απο την ΧΡΗΣΗ,αρα,κ την ΓΝΩΣΗ του "αντικειμενου" (στην προκειμενη, του Πηγασου)

 :brv: :abh: :prm


Υ.Γ.: :thnk:..Παντως..εδω που τα λεμε..
        1.δεν το θαβει κιολας,λεγοντας οτι ειναι μια τιμια μοτοσυκλετα,μαλλον το τιμα.
        2.Απλα το συγκριτικο εχει να κανει με την καλυτερη On-Off,κ ετσι επρεπε να ειναι αυτη που ειναι κοντυνοτερη στο 50-50(%)
        3.Επισης,η συγκριση γινεται με πολυ πιο συγρονες(χρονολογικα παρουσιαζομενες)μοτο,-διαφορετικης φιλοσοφιας χρησης-κ-τυπων κινητηρα.

 και...4.Ειμαι της αποψης ,οτι,ΑΠΟΛΥΤΟΙ για την αποψη μας,μπορουμε να ειμαστε ΜΟΝΟΝ,οταν,εχουμε Αμεση σχεση κ προσβαση,σε αυτα,τα οποια κρινουμε η συγκρινουμε ,οποτε,απο τη στιγμη που δεν εχουμε την δυνατοτητα να τα δοκιμασουμε ολα αυτα τα μηχανακια κατω απο τις ιδιες συνθηκες ,Μηπως..λεω..Μηπως,να σκεφτουμε την πιθανοτητα,οτι,μπορει τα πραγματα να ειναι κ ετσι,οπως τα εγραψαν οι συγκεκριμενοι συντακτες-δοκιμαστες-δημοσιογραφοι-μοτοσυκλετιστες???  

 :cry: Νεους "Ασκους" ανοιγω του Αιολου :srry:
Καινουργια θυελλα μου μυριζει .. :pray:

 :thnk:..Σας ακουω φιλτατοι  :abh:

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #151 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:10:17 μμ »
Tελικα σ'αυτο το ποστ εχουμε μπερδεψει το Strada με το Trail!Νικο πιστευω οτι η Aprilia με το Trail θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα εαν ειχε προσεξει στο σχεδιασμο του και εφτιαχνε ενα μηχανακι με χαρακτηρα Adventure οπως εκανε η Yamaha με το Tenere.Απο πλευρας αναρτησεων,πλαισιου και φρενων το Trail δεν εχει κατι λιγοτερο η διαφορετικο απο το Tenere για off-road χρηση.Το υπολοιπο ''ταξιδιωτικο'' πακετο του Tenere-και το Adventure look-ομως ειναι που κανει την διαφορα και που πιστευω οτι θα δωσει καλες πωλησεις στο Tenere!Tωρα οσον αφορα τα αρθρα των περιοδικων αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι οταν κυκλοφορησει ενα νεο μοντελο στην αγορα παντα αναθεωρουν την γνωμη τους για καποιο αντιστοιχο που ειχαν κανει τεστ-παρουσιαση,ειναι νομος του μαρκετινκ! :bye:
All i want from my birthday is another birthday...

*

El Presidente

Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #152 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:26:21 μμ »
Tελικα σ'αυτο το ποστ εχουμε μπερδεψει το Strada με το Trail!Νικο πιστευω οτι η Aprilia με το Trail θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα εαν ειχε προσεξει στο σχεδιασμο του και εφτιαχνε ενα μηχανακι με χαρακτηρα Adventure οπως εκανε η Yamaha με το Tenere.Απο πλευρας αναρτησεων,πλαισιου και φρενων το Trail δεν εχει κατι λιγοτερο η διαφορετικο απο το Tenere για off-road χρηση.Το υπολοιπο ''ταξιδιωτικο'' πακετο του Tenere-και το Adventure look-ομως ειναι που κανει την διαφορα και που πιστευω οτι θα δωσει καλες πωλησεις στο Tenere!Tωρα οσον αφορα τα αρθρα των περιοδικων αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι οταν κυκλοφορησει ενα νεο μοντελο στην αγορα παντα αναθεωρουν την γνωμη τους για καποιο αντιστοιχο που ειχαν κανει τεστ-παρουσιαση,ειναι νομος του μαρκετινκ! :bye:
Ετσι..πολυ σωστες οι παρατηρησεις σου φιλε μου :ohyes:
Να συμμπληρωσω επισης,οτι,οταν κυκλοφορει ενα νεο μοντελο στην αγορα ,αυτο γινεται παντα,μετα απο ερευνα κ εξελιξη της καθε εταιριας.ωστε να παρουσιασει στο αγοραστικο κοινο ενα προιον,καλυτερο,απο αυτα που ηδη κυκλοφορουν στην αγορα.
Οποτε,να μην μας ξενιζει η πιθανοτητα,οτι μπορει,να ειναι,Οντως κ καλυτερο. ;)

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #153 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:30:01 μμ »
Ακομα και ετσι να ειναι El presidente δηλαδη το τεστ να κρινει το ποιο μηχανακι ειναι πιο κοντα στο on-off, το στρομα και το τρανσεξουαλ ειναι πιο on-off απο το trail? ε μην τρελαθουμε κιολας.Τρελλος παπας τους βαφτισε! Να πανε να τους διαβασει κανενανς παπας  :oo! :oo!
Θα συμφωνησω με τον Skier  στο οτι θα επρεπε η απριλια να προσεξει την εμφανιση του trail να ειναι πιο brutale-adventure  ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ :P ρε παιδι μου. Το φανταζεσαι με μεταλλικες βαλιτσες και καμμια χαζομαρα θηκη για χαρτες ή κατι τετοιο? Κορυφη θα ηταν και το tenere  θα ειχε παει απατο(οχι πως παει καλυτερα τωρα),ασε που εδω μεσα νομιζω το ψηφισαμε και ως το ασχημοτερο μοτο

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #154 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:42:24 μμ »
Tελικα σ'αυτο το ποστ εχουμε μπερδεψει το Strada με το Trail!Νικο πιστευω οτι η Aprilia με το Trail θα τα πηγαινε πολυ καλυτερα εαν ειχε προσεξει στο σχεδιασμο του και εφτιαχνε ενα μηχανακι με χαρακτηρα Adventure οπως εκανε η Yamaha με το Tenere.Απο πλευρας αναρτησεων,πλαισιου και φρενων το Trail δεν εχει κατι λιγοτερο η διαφορετικο απο το Tenere για off-road χρηση.Το υπολοιπο ''ταξιδιωτικο'' πακετο του Tenere-και το Adventure look-ομως ειναι που κανει την διαφορα και που πιστευω οτι θα δωσει καλες πωλησεις στο Tenere!Tωρα οσον αφορα τα αρθρα των περιοδικων αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι οταν κυκλοφορησει ενα νεο μοντελο στην αγορα παντα αναθεωρουν την γνωμη τους για καποιο αντιστοιχο που ειχαν κανει τεστ-παρουσιαση,ειναι νομος του μαρκετινκ! :bye:
Κατα την γνώμη μου πάντα, πιστεύω ότι το "adventure style" αποφάσισαν να το αλλάξουν μετά από τον πήγασο του 1997-2004 και δίνοντας περισσότερη προσοχή στο streetaδικο κομμάτι, βγήκε το strada.
Για να μην χάσουν όμως και τους πολλούς οπαδούς του adventure style που υπήρχαν από τον παλιό πήγασο 650ie βγήκε το και το trail με κάποιες ελαφριές μετατροπές.
Σίγουρα είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι σύμφωνα με την σχέση "τιμή-απόδοση" αλλά πάλι κατα την γνώμη μου δεν μπορεί να έχει την ίδια χρήση με το παλαιότερο μοντέλο. Λογικά αν ήθελε να εξελίξει τον παλιό πήγασο θα έπρεπε να κάνει κατι σαν την YAMAHA(tenere)  η την BMW(gs), για να μπορεί να "φορτώνεται" να μπαίνει άνετα στο χώμα και να μην φοβάσαι να περάσεις κατσάβραχα. Παρόλα αυτά έγινε το strada σύμφωνα με τις προσταγες του μαρκετινγκ.
Προσοχή! Δεν κάνω σύγκριση το παλιό πήγασο με τον καινούριο (strada-trail) είναι διαφορετικά και δεν έχουν καμιά σχέση. Απλά λέω τι έγινε κάνοντας η Απριλια ανανέωση μοντέλου πήγασο 650cc μονοκύλινδρο.

*

El Presidente

Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #155 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:45:12 μμ »
Ακομα και ετσι να ειναι El presidente δηλαδη το τεστ να κρινει το ποιο μηχανακι ειναι πιο κοντα στο on-off, το στρομα και το τρανσεξουαλ ειναι πιο on-off απο το trail? ε μην τρελαθουμε κιολας.Τρελλος παπας τους βαφτισε! Να πανε να τους διαβασει κανενανς παπας  :oo! :oo!

:P Οχι..με τιποτα αυτα τα δυο δεν ειναι πιο off. :pray:..Απλα το αποτελεσμα βγηκε κατοπιν αθροισματος βαθμολογιας στις επιμερους λειτουργικες δυνατοτητες της καθε μοτο.
Θα προσπαθησω να ανεβασω τον σχετικο πινακα για να καταλαβουν κ αυτοι που δεν εχουν το περιοδικο,τι?εννοω


Θα συμφωνησω με τον Skier  στο οτι θα επρεπε η απριλια να προσεξει την εμφανιση του trail να ειναι πιο brutale-adventure  ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ :P ρε παιδι μου. Το φανταζεσαι με μεταλλικες βαλιτσες και καμμια χαζομαρα θηκη για χαρτες ή κατι τετοιο? Κορυφη θα ηταν και το tenere  θα ειχε παει απατο(οχι πως παει καλυτερα τωρα),ασε που εδω μεσα νομιζω το ψηφισαμε και ως το ασχημοτερο μοτο

:P Νταξ...ασχημοπαπο ειναι :P οντως..αλλα..περι ορεξεως..κολοκυθοπιτα :P :P
Mr.Powerphot :)..αν νομιζετε οτι ειμαστε εκτος θεματος :blus:..ξηλωστε μας κ πεταξτε μας αλλου..fan-park :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #156 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:46:48 μμ »
Προσωπικα με 16 λιτρα τεποζιτο μηχανακι on-off εγω δεν...............  :thdn:  
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #157 - : Αύγουστος 04, 2008, 09:58:33 μμ »
Kαι παλι προσωπικα ομιλωντας κυριοι,εγω θα αγοραζα το Tenere,και ναι, δεν το βρισκο ασχημο,ειναι κι αυτο ενα ''τιμιο'' μηχανακι και εχει 20+ λιτρα τεποζιτο.Ολα αυτα εαν δεν ειχα τον Πηγασο φυσικα! :bye:
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #158 - : Αύγουστος 04, 2008, 10:05:43 μμ »
...και...4.Ειμαι της αποψης ,οτι,ΑΠΟΛΥΤΟΙ για την αποψη μας,μπορουμε να ειμαστε ΜΟΝΟΝ,οταν,εχουμε Αμεση σχεση κ προσβαση,σε αυτα,τα οποια κρινουμε η συγκρινουμε ,οποτε,απο τη στιγμη που δεν εχουμε την δυνατοτητα να τα δοκιμασουμε ολα αυτα τα μηχανακια κατω απο τις ιδιες συνθηκες ,Μηπως..λεω..Μηπως,να σκεφτουμε την πιθανοτητα,οτι,μπορει τα πραγματα να ειναι κ ετσι,οπως τα εγραψαν οι συγκεκριμενοι συντακτες-δοκιμαστες-δημοσιογραφοι-μοτοσυκλετιστες???  

Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Όμως,
εγώ τουλάχιστον (και ο Δημήτρης - dimogrec) έχουμε strada και όχι trail. Τα σημεία που σχολιάσαμε είναι κοινά και στα δύο μηχανάκια (ζελατίνα - φώτα) και η εμφάνιση που είναι θέμα προσωπικού γούστου.
Όπως είδες τα σχόλια μας δεν είναι μόνο θετικά.
Όμως είναι προφανές ότι ή δεν ξέρουν τι λένε ή μιλάνε για άλλο μηχανάκι ή ???.
Πως είναι δυνατόν να ταξιδεύουν με 150 και αυτή τη ζελατίνα? Μόνο ψαρακωμένοι ή πυγμαίοι αναβάτες.
Το τιμόνι του κόβει καλά? Τι? Βούτυρο? Όλοι συμφωνούμε ότι ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ όσο θα έπρεπε.
κλπ κλπ.
Συν το ότι αυτά που επιβραβεύουν στο κείμενο τα αποδοκιμάζουν στα συμπεράσματα.

Εκεί βρίσκονται οι αντιρήσεις μας και όχι στο συγκριτικό αυτό καθαυτό.


*

AKIS KARDITSA

Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #159 - : Αύγουστος 04, 2008, 10:12:36 μμ »
Επειδή σήμερα πήρα και γω το τεύχος και το διάβασα....

Σε ένα On-Off Mega Test του Μοτό, στα Σκόπια, δεν έλεγε ότι πήγαινε; Πήγαινε καλά και φαινόταν στις φωτογραφίες, παρέα με άλλα ακριβά θηρία.

Κάπου το έχω ακόμα αυτό το τεύχος, θα το ψάξω..

Αυτό λες? Νο 374 είναι 1/7/2006
Ας σχολιάσει και κάποιος "stradistas" την κατανάλωση στο κόκκινο κυκλάκι.
Ισχυει? :thnk:

εεεεεεε??????? που τα βρήκανε τα 280χλμ αυτονομία....?????? :thnk: θεωρητικά λέω....οτι το trail εχει αυτονομία θεωρητική 260χλμ.....προσωπικά το μεγαλύτερο που έχω δει με μεικτο γκάζι γεμάτο ειναι 220χλμ στο δικο μου.... :ohyes: μιλάμε για ταξίδι και επαρχιακο....με 10 ευρω κάνει μεικτά παλι...160χλμ.... ;)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #160 - : Αύγουστος 04, 2008, 10:41:48 μμ »
Θα συμφωνησω με τον Skier  στο οτι θα επρεπε η απριλια να προσεξει την εμφανιση του trail να ειναι πιο brutale-adventure  ΤΣΟΜΠΑΝΗΣ :P ρε παιδι μου. Το φανταζεσαι με μεταλλικες βαλιτσες και καμμια χαζομαρα θηκη για χαρτες ή κατι τετοιο? Κορυφη θα ηταν και το tenere  θα ειχε παει απατο(οχι πως παει καλυτερα τωρα),ασε που εδω μεσα νομιζω το ψηφισαμε και ως το ασχημοτερο μοτο
παίρνοντας αφορμή απ' αυτό το παραπάνω συνεχίζω την γνώμη μου από την μεριά του καταναλωτή-χρήστη, μια και αυτό είμαι και τίποτα άλλο.
Επιμένω να λέω πάλι ότι δεν συγκρίνω το παλιό με το νέο μοντέλο πήγασο ποιο είναι καλύτερο γιατί δεν συγκρίνονται και γιατί δεν θέλω να ανοίξω αντιπαραθέσεις. :P

Όταν αποφάσισα να αναβαθμιστώ, κι από το pegaso 650ie ήθελα να πάω στο επόμενο, οι σκέψεις μου ήταν εξής:
1) Για προσωπικούς λόγους ήθελα πάλι Απριλια. :ohyes:
2) ήθελα ένα μηχανάκι να είναι ένα "κλικ" παραπάνω από αυτό που είχα (όχι απαραίτητα με παραπάνω cc)
3)Να μπορώ να κάνω αν γίνεται, τα ίδια που έκανα με τον πήγασο.(Ταξίδια μακρινά, όχι ως την Τζαμάικα, αλλά λέμε τώρα, με γεμάτο ντεπόζιτο κι όχι μισογεμάτο, φόρτωμα κάργα, αντοχή, και γενικά ας πούμε ήθελα έναν αναβαθμισμένο πήγασο).
4)Βατές χωμάτινες και λασπωμένες διαδρομές όπως πριν.
5)Σχέση τιμής απόδοσης φυσικά
6)Και οπωσδήποτε να μου αρέσει.

Τότε είχε κυκλοφορήσει αρκετά το strada και trail με περισσότερο την ματιά μου στο trail μια κι ήθελα να είναι πιο κοντά σε αυτά που έκανα με τον πήγασο.
Το πρόβλημα ήταν ότι από τα (6) points που είχα βάλει σαν κριτήρια μόνο το Νο (6) με κάλυπτε.  :(
Δεν μπορούσα να φανταστώ το trail φορτωμένο όπως πριν, δικαβαλο, μπαγκάζια κλπ, σίγουρα δεν θα μπορούσα να συνηθίσω στην ιδέα ότι κάθε φορά που θα δίψαγα εγώ για νερό θα έπρεπε να βάζω και βενζίνη.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μου πέσει σε χώμα η λάσπη και να μην έσπαγε κάτι (αντίθετα με τον πήγασο, αλλά αυτό ας πούμε ότι ούτε και τώρα το κάλυψα)
Έτσι μην βρίσκοντας κάτι από την "νέα" τότε γκάμα της Απριλια αποφάσισα το capo κρατώντας από τα (6) κριτήρια τα (1),(2),(3),(5),και (6).
Το Νο (4) μέχρι στιγμής το έχω αποφύγει. :D

Θέλω να πω ότι άσχετα με το τι μοντέλο βγάζει κάθε φορά μια εταιρία, δεν είναι βέβαιο ότι ένας χρήστης θα είναι ικανοποιημένος με τα προσόντα του, έχοντας για κριτήριο το παλαιότερο που είχε.
Πάντα βέβαια μιλάμε για συγκρίσεις που έχουν να κάνουν μέσα στα μοντέλα της ίδιας εταιρίας κι όχι όλες μαζί μούχτι, γιατί θα μπλέξουμε αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε το ένα μοντέλο μιας εταιρίας με ένα "περίπου" ίδιο μιας άλλης. Εκεί οι συγκρίσεις μοιάζουν περισσότερο "ποδοσφαιρικές" παρά αντικειμενικές.
Γενικά δεν βρήκα αυτό που ζητούσα στο trail ίσως γιατί ζήτησα κατι παραπάνω.
Ίσως να έχει να κανει τελικά και το τι ζητάς απο ένα μηχανάκι και το τι μπορέι να σου δώσει.

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα (πολύ) μια και προσπάθησα να είμαι σύντομος. :D



Υ.Γ. Κι όσο για το εκτός θέματος Κώστα δεν κατάλαβα γιατί το είπες.
Βρες μου ένα ποστ "εντός θέματος". :h22:

*

El Presidente

Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #161 - : Αύγουστος 04, 2008, 11:16:39 μμ »
...και...4.Ειμαι της αποψης ,οτι,ΑΠΟΛΥΤΟΙ για την αποψη μας,μπορουμε να ειμαστε ΜΟΝΟΝ,οταν,εχουμε Αμεση σχεση κ προσβαση,σε αυτα,τα οποια κρινουμε η συγκρινουμε ,οποτε,απο τη στιγμη που δεν εχουμε την δυνατοτητα να τα δοκιμασουμε ολα αυτα τα μηχανακια κατω απο τις ιδιες συνθηκες ,Μηπως..λεω..Μηπως,να σκεφτουμε την πιθανοτητα,οτι,μπορει τα πραγματα να ειναι κ ετσι,οπως τα εγραψαν οι συγκεκριμενοι συντακτες-δοκιμαστες-δημοσιογραφοι-μοτοσυκλετιστες???  

Κώστα έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Όμως,
εγώ τουλάχιστον (και ο Δημήτρης - dimogrec) έχουμε strada και όχι trail. Τα σημεία που σχολιάσαμε είναι κοινά και στα δύο μηχανάκια (ζελατίνα - φώτα) και η εμφάνιση που είναι θέμα προσωπικού γούστου.

1.η εμφάνιση  είναι θέμα προσωπικού γούστου. :ohyes:
               2.Τα φωτα μπορει απλα να ηταν αρυθμιστα(ισως γιατι ετσι τους το παρεδωσαν απο την Απριλια(think:σας θυμιζει κατι?)


Όπως είδες τα σχόλια μας δεν είναι μόνο θετικά.
Όμως είναι προφανές ότι ή δεν ξέρουν τι λένε ή μιλάνε για άλλο μηχανάκι ή ???.
Πως είναι δυνατόν να ταξιδεύουν με 150 και αυτή τη ζελατίνα? Μόνο ψαρακωμένοι ή πυγμαίοι αναβάτες.

Και αυτο ειναι τελειως προσωπικη υποθεση :ohyes:
Eγω.μ'ενα Ζ1000 που'χα για κανα 6μηνο,πηγαινα βολτα 200-220 δικαβαλος,κ σε μια εξορμηση οπου ολα τ'αλλα ητανε SS,ημουν κολημμενος με 270 στην ουρα ενος φιλου με R1,στο Αρτεμισιο :blus:Οσοι ηταν μαζι μου μου'λεγαν οτι αυτα δεν γινονται...αλλα...εξαρταται απο τις αντοχες κ την τρελλαρα του καθ'ενος :blus: :blus:
Με τον δικο μου Πηγασο δε,πηγαινω παντα τερμα γκαζι στην εθνικη(170-175 με μετραγε ο Ευθυμης με το Capo του στην Παν/νια) κ ουδεποτε μ'εχει ενοχλησει ο Αγερας. :ohyes:
Οποτε....τι να πω..



Το τιμόνι του κόβει καλά? Τι? Βούτυρο? Όλοι συμφωνούμε ότι ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ όσο θα έπρεπε.
κλπ κλπ.

:thnk: :thnk:Ισως να εννοουν,οτι κοβει καλυτερα η περισσοτερο απο τα υπολοιπα??

Συν το ότι αυτά που επιβραβεύουν στο κείμενο τα αποδοκιμάζουν στα συμπεράσματα.

Γι,αυτο ειπα κ οιο πριν για την επιμερους προσθεση της βαθμολογιας

Εκεί βρίσκονται οι αντιρήσεις μας και όχι στο συγκριτικό αυτό καθαυτό.

Και πολυ καλα κανουμε κι εχουμε αντιρησεις. :ohyes: Η διαφωνια...ειναι Υγεια ;)
Δειτε κ τον πινακα




Υ.Γ.:ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΩ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΑΒΙΑΣΤΑ Κ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ
      ΟΥΤΕ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΥ
       Απλα τα παραθετω..κουβεντα να κανουμε...συμπαρασματα να?? βγαζουμε :thnk:Ισως...



*

El Presidente

Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #162 - : Αύγουστος 04, 2008, 11:26:39 μμ »
Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα (πολύ) μια και προσπάθησα να είμαι σύντομος. :D

Υ.Γ. Κι όσο για το εκτός θέματος Κώστα δεν κατάλαβα γιατί το είπες.
Βρες μου ένα ποστ "εντός θέματος". :h22:

 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl ........:kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #163 - : Αύγουστος 05, 2008, 12:55:04 πμ »
Μπορεί να είμαι και προκατελειμένος αλλά το συγκριτικό μου φαίνεται μούφα...

Σε καμια περίπτωση δεν λέω οτι ο πήγασος ειναι γαμάτο ή καλύτερο μηχανάκι γενικά από τα υπόλοιπα (γιατί δεν τα έχω οδηγήσει), απλά οι βαθμολογίες στα περισσότερα επιμέρους δεν στέκουν για μένα...

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: Για υποψήφιους αγοραστές Strada
« Απάντηση #164 - : Αύγουστος 05, 2008, 08:18:45 πμ »
εμενα εντος πολεως αθηνας ειχε καταναλωση 5,5lt

 εχει αρκετα καλη αυτονομια..

 230-250 χλμ.εξαρταται απο το στυλ οδηγησης κ σε ποιες στροφες το δουλευεις..
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης