0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 30, 2009, 10:06:44 μμ »
Ναι μόνο το κάτω μέρος πρέπει να αλλάξει...

Σου είπε κανείς ότι πρέπει να αλλάξει όλη η κλειδαρία?
ναι στην Ιωνια.
Αν αλλαχτεί όλο το σύστημα είσαι αναγκασμένος να χρησιμοποιείς 2 διαφορετικά κλειδιά (το νέο για τον διακόπτη και το παλιό για τα υπόλοιπα).
Αυτό χωρίζεται σε δυο κομμάτια είναι σχεδόν όπως του παλιού πήγασου.


*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 30, 2009, 10:09:56 μμ »
Ναι μόνο το κάτω μέρος πρέπει να αλλάξει...

Σου είπε κανείς ότι πρέπει να αλλάξει όλη η κλειδαρία?
ναι στην Ιωνια.

Ή δεν ήξερε ή απλά έψαχνε για κορόιδα.. και τα δύο αρνητικά είναι...  :dry:

*

allo_bar

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 31, 2009, 02:29:09 μμ »
Αντιμετώπισα κι εγω το ίδιο πρόβλημα αλλα δεν έγινε καμια αλλαγή σε κανένα κομμάτι...
απλά έβγαλαν το διακόπτη και κόλλησαν δυο κομμάτια καλώδιο...
μεχρι στιγμης δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα εδω και περίπου 2000χλμ απο τότε που έγινε η πατέντα

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 31, 2009, 02:56:46 μμ »
Αντιμετώπισα κι εγω το ίδιο πρόβλημα αλλα δεν έγινε καμια αλλαγή σε κανένα κομμάτι...
απλά έβγαλαν το διακόπτη και κόλλησαν δυο κομμάτια καλώδιο...
μεχρι στιγμης δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα εδω και περίπου 2000χλμ απο τότε που έγινε η πατέντα

Μακάρι να σου αντέξει αλλά δυστυχώς το να κολλήσεις τα καλώδια δεν έχει αποδειχτεί να είναι αξιόπιστη λύση..
 :bye:

*

cerebrumaster

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 05, 2009, 10:16:01 μμ »
Μπορεί να γίνει μια διευκρίνιση?
Όσο αφορά την βλάβη του διακόπτη το κόψιμο των καλωδίων οφείλετε σε υψηλό ρεύμα ‘Η επειδή στο μοντάρισμα της μηχανής  στο εργοστάσιο έχει γίνει  μ@λ@κια  και με το στρίψιμο του τιμονιού τεντώνετε το καλώδιο και κατά συνέπεια αποκολλειται  (κλοτσάει) ???

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 05, 2009, 10:25:49 μμ »
Μπορεί να γίνει μια διευκρίνιση?
Όσο αφορά την βλάβη του διακόπτη το κόψιμο των καλωδίων οφείλετε σε υψηλό ρεύμα ‘Η επειδή στο μοντάρισμα της μηχανής  στο εργοστάσιο έχει γίνει  μ@λ@κια  και με το στρίψιμο του τιμονιού τεντώνετε το καλώδιο και κατά συνέπεια αποκολλειται  (κλοτσάει) ???

Λόγω χαμηλής αντοχής-ποιότητας στην κατασκευή του διακόπτη όσον αφορά την ένταση του φορτίου που περνά απο αυτόν. :bye:

*

cerebrumaster

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 05, 2009, 10:34:48 μμ »
Είσαι σίγουρος ? πριν αγοράσω τον πήγασο είχα ρωτήσει μηχανικό και μου είπε ότι συμβαίνει αυτό με το τιμόνι χωριά που το βλέπω και εγώ τώρα στο δικό μου.
Για τον παλιό  πήγασο δεν γνωρίζω αν είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα όμως στον καινούργιο αν δεν βάλεις χέρι στα δεματικα σίγουρα πας για service .

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 05, 2009, 10:38:51 μμ »
Είσαι σίγουρος ? πριν αγοράσω τον πήγασο είχα ρωτήσει μηχανικό και μου είπε ότι συμβαίνει αυτό με το τιμόνι χωριά που το βλέπω και εγώ τώρα στο δικό μου.
Για τον παλιό  πήγασο δεν γνωρίζω αν είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα όμως στον καινούργιο αν δεν βάλεις χέρι στα δεματικα σίγουρα πας για service .

Ναι είμαι πολύ σιγουρος και το έχω τσεκάρει.
Αυτό που λες με το τραβηγμένο καλώδιο μπορεί να συμβεί
από λάθος τοποθέτηση αλλά σε έναν στους 100.
Κι αν συμβεί τότε όχι απλά ξεκολλά το καλώδιο, αλλά
τα ξηλώνει όλα.

*

cerebrumaster

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 05, 2009, 10:50:07 μμ »
Thanks!you are the man.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 06, 2009, 01:16:39 πμ »
Είσαι σίγουρος ? πριν αγοράσω τον πήγασο είχα ρωτήσει μηχανικό και μου είπε ότι συμβαίνει αυτό με το τιμόνι χωριά που το βλέπω και εγώ τώρα στο δικό μου.
Για τον παλιό  πήγασο δεν γνωρίζω αν είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα όμως στον καινούργιο αν δεν βάλεις χέρι στα δεματικα σίγουρα πας για service .

Ναι είμαι πολύ σιγουρος και το έχω τσεκάρει.
Αυτό που λες με το τραβηγμένο καλώδιο μπορεί να συμβεί
από λάθος τοποθέτηση αλλά σε έναν στους 100.
Κι αν συμβεί τότε όχι απλά ξεκολλά το καλώδιο, αλλά
τα ξηλώνει όλα.

Ακριβώς..

Αν κοβόταν απο το τιμόνι τότε θα κοβόταν το καλώδιο... αν δεις όμως τον διακόπτη θα δεις την κόλληση σαν να έχει ξεκολλήσει ...  αν πας αν ξεκολήσεις όμως το άλλο καλώδιο με το χέρι θα δείς ότι δεν γίνετε ακόμα και αν βάλεις πολύ  δύναμη...

Αυτό σημαίνει ότι η κόλληση λιώνει από την θερμοκρασία που αναπτύσσετε λόγω του υψηλού ρεύματος.

 :bye:

*

Reload

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 21, 2009, 07:19:59 μμ »
Εμενα που επρεπε να αλλαξω διακοπτη στο trail μου ειπε οτι πωλειται μαζι με το πανω μερος που μπαινουνε τα κλειδια 135 ευρω συνολικα...πανω στη βιασυνη μου δε σκεφτηκα να ρωτησω σε αλλα συνεργεια...ξερει κανεις σιγουρα αν πωλειται ξεχωριστα;υπαρχει σε καποιο καταλαγο με τα ανταλλακτικα της απριλια να το δω;

*

Αποσυνδεδεμένος scandaldj

  • ***
  • 180
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 21, 2009, 07:52:11 μμ »
καταρχην γιατι πρεπει να αλλαξεις διακοπτη αν ειναι για τον παραπανω λογο δεν θελει αλλαγη
A P R I L I A     P E G A S O    S T R A D A

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 21, 2009, 09:38:36 μμ »
Εδώ φαίνεται όντως ότι είναι ένα κομμάτι.. εγώ όμως (και όχι μόνο εγώ) είχα αλλάξει μόνο το κάτω κομμάτι...




Μήπως δεν το πουλάνε ξεχωριστά πλέον επίτηδες?

Το καινούριο κλειδί ανοίγει την σέλα ή πρέπει να αλλάξεις όλο το κιτ?


*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #28 - : Απρίλιος 21, 2009, 11:42:24 μμ »
λογικα δεν παιζει να λειτουργει το ιδιο κλειδι..οποτε το σετακι ειναι απαρετητο..εκτος κ αν κουβαλαμε 2 διαφορετικα κλειδια...
επισης,κ εγω μονο το κατω κομματι αλλαξα......... :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Reload

Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #29 - : Απρίλιος 22, 2009, 04:46:16 μμ »
για πιο λογο λες μανο;ειναι διαφορετικο το κλειδι για τη σελα.απλα μου πουλησε ολοκληρο το κοματι επειδη μου ειπε οτι δεν πουλιεται ξεχωριστα κ μου αλλαξε μονο το κατω μερος...εσας ποσα σας πηρανε που σας πουλησανε μονο το κατω μερος χωρις τα κλειδια;

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης