0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Zeppelin στις Μάρτιος 30, 2009, 08:40:18 μμΝαι μόνο το κάτω μέρος πρέπει να αλλάξει... Σου είπε κανείς ότι πρέπει να αλλάξει όλη η κλειδαρία?ναι στην Ιωνια.
Ναι μόνο το κάτω μέρος πρέπει να αλλάξει... Σου είπε κανείς ότι πρέπει να αλλάξει όλη η κλειδαρία?
Αντιμετώπισα κι εγω το ίδιο πρόβλημα αλλα δεν έγινε καμια αλλαγή σε κανένα κομμάτι...απλά έβγαλαν το διακόπτη και κόλλησαν δυο κομμάτια καλώδιο...μεχρι στιγμης δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα εδω και περίπου 2000χλμ απο τότε που έγινε η πατέντα
Μπορεί να γίνει μια διευκρίνιση?Όσο αφορά την βλάβη του διακόπτη το κόψιμο των καλωδίων οφείλετε σε υψηλό ρεύμα ‘Η επειδή στο μοντάρισμα της μηχανής στο εργοστάσιο έχει γίνει μ@λ@κια και με το στρίψιμο του τιμονιού τεντώνετε το καλώδιο και κατά συνέπεια αποκολλειται (κλοτσάει) ???
Είσαι σίγουρος ? πριν αγοράσω τον πήγασο είχα ρωτήσει μηχανικό και μου είπε ότι συμβαίνει αυτό με το τιμόνι χωριά που το βλέπω και εγώ τώρα στο δικό μου.Για τον παλιό πήγασο δεν γνωρίζω αν είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα όμως στον καινούργιο αν δεν βάλεις χέρι στα δεματικα σίγουρα πας για service .
Παράθεση από: cerebrumaster στις Απρίλιος 05, 2009, 10:34:48 μμΕίσαι σίγουρος ? πριν αγοράσω τον πήγασο είχα ρωτήσει μηχανικό και μου είπε ότι συμβαίνει αυτό με το τιμόνι χωριά που το βλέπω και εγώ τώρα στο δικό μου.Για τον παλιό πήγασο δεν γνωρίζω αν είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα όμως στον καινούργιο αν δεν βάλεις χέρι στα δεματικα σίγουρα πας για service .Ναι είμαι πολύ σιγουρος και το έχω τσεκάρει.Αυτό που λες με το τραβηγμένο καλώδιο μπορεί να συμβείαπό λάθος τοποθέτηση αλλά σε έναν στους 100.Κι αν συμβεί τότε όχι απλά ξεκολλά το καλώδιο, αλλάτα ξηλώνει όλα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι