0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το κλειδι το βαζεις μεσα για το immobilizer? Και αφου δεν έχει πια καλώδιο κάτω από το διακόπτη, πώς μεταδίδεται ο κωδικός;
Μετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο που παλεύω με το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα πως η βλάβη αυτή είναι συνδυασμός και των δύο αιτιών: προσπάθεια διαχείρισης υπερβολικού διερχόμενου ρεύματος και αστήρικτη καλωδίωση.Όσες προσπάθειες έκανα να κολλήσω τα καλώδια πάντα κατέληγαν στο αποτέλεσμα που αναφέρει και ο φίλος: ολοένα και μεγαλύτερη φθορά- λιώσιμο των πλαστικών.Αυτή την εποχή στο Strada έχει μπει μεταχειρισμένο κάτω τμήμα του διακόπτη, ενώ ο διακόπτης του ...λαμπατέρ... έχει μόνιμη θέση με κλέμα έτοιμη στο ντουλαπάκι κάτω από την σέλα ...,ενώ μια ίδια έχει τοποθετηθεί στο καλώδιο που φεύγει κάτω από τον διακόπτη.Το καλώδιο το έχω προεκτείνει και το έχω στηρίξει με zip-tie στο πάνω μέρος του διακόπτηΣε κάθε στραβή κόβεις το zip, βάζεις κατσαβιδάκι, λύνεις, συνδέεις καλώδιο διακόπτη και έφυγες.Δεν έχεις καλώδια στον αέρα με μονωτικές και τέτοια, και δεν κινδυνεύεις να κάψεις ασφάλειες ή να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στην μηχανή.Μια προσωρινή λύση βέβαια...Σε δεύτερη φάση έχω προμηθευτεί από ebay μεταχειρισμένο κάτω διακόπτη από παλιό Pegaso αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να δω αν τελικά ταιριάζει η περιστροφή του κλειδιού γιατί εκεί έχω μια υποψία ότι μπορεί να μην είναι οκ...ίδωμεν (τα τέσσερα καλώδια δεν με απασχολούν, θα βρω τα ρεύματα)ίσως κάνει και αυτός:http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS50-Ignition-Switch-and-Keys-/172854011680?hash=item283ee6e720:g:oOEAAOSwtGlZCu~aΚατά τα άλλα πολλοί συνδέουν μόνιμο διακόπτη on-off στα καλώδια και τον τοποθετούν στο τιμόνι:https://www.uride.gr/eng/parts/PW.240-044-en εννοείται πως το κλειδί μένει στην κλειδαριά για να δίνει κωδικό στο immobΕναλλακτικά η τοποθέτηση διακόπτη σε κρυφό σημείο της μοτο προσφέρεται και σαν αντικλεπτική option Υπομονή... νέο διακόπτη και ρελέ και είσαι οκ...
Παράθεση από: Aprilius στις Οκτώβριος 06, 2017, 12:50:39 πμΜετά από σχεδόν ενάμιση χρόνο που παλεύω με το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα πως η βλάβη αυτή είναι συνδυασμός και των δύο αιτιών: προσπάθεια διαχείρισης υπερβολικού διερχόμενου ρεύματος και αστήρικτη καλωδίωση.Όσες προσπάθειες έκανα να κολλήσω τα καλώδια πάντα κατέληγαν στο αποτέλεσμα που αναφέρει και ο φίλος: ολοένα και μεγαλύτερη φθορά- λιώσιμο των πλαστικών.Αυτή την εποχή στο Strada έχει μπει μεταχειρισμένο κάτω τμήμα του διακόπτη, ενώ ο διακόπτης του ...λαμπατέρ... έχει μόνιμη θέση με κλέμα έτοιμη στο ντουλαπάκι κάτω από την σέλα ...,ενώ μια ίδια έχει τοποθετηθεί στο καλώδιο που φεύγει κάτω από τον διακόπτη.Το καλώδιο το έχω προεκτείνει και το έχω στηρίξει με zip-tie στο πάνω μέρος του διακόπτηΣε κάθε στραβή κόβεις το zip, βάζεις κατσαβιδάκι, λύνεις, συνδέεις καλώδιο διακόπτη και έφυγες.Δεν έχεις καλώδια στον αέρα με μονωτικές και τέτοια, και δεν κινδυνεύεις να κάψεις ασφάλειες ή να κάνεις μεγαλύτερη ζημιά στην μηχανή.Μια προσωρινή λύση βέβαια...Σε δεύτερη φάση έχω προμηθευτεί από ebay μεταχειρισμένο κάτω διακόπτη από παλιό Pegaso αλλά λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάτσει να ασχοληθώ για να δω αν τελικά ταιριάζει η περιστροφή του κλειδιού γιατί εκεί έχω μια υποψία ότι μπορεί να μην είναι οκ...ίδωμεν (τα τέσσερα καλώδια δεν με απασχολούν, θα βρω τα ρεύματα)ίσως κάνει και αυτός:http://www.ebay.co.uk/itm/Aprilia-RS50-Ignition-Switch-and-Keys-/172854011680?hash=item283ee6e720:g:oOEAAOSwtGlZCu~aΚατά τα άλλα πολλοί συνδέουν μόνιμο διακόπτη on-off στα καλώδια και τον τοποθετούν στο τιμόνι:https://www.uride.gr/eng/parts/PW.240-044-en εννοείται πως το κλειδί μένει στην κλειδαριά για να δίνει κωδικό στο immobΕναλλακτικά η τοποθέτηση διακόπτη σε κρυφό σημείο της μοτο προσφέρεται και σαν αντικλεπτική option Υπομονή... νέο διακόπτη και ρελέ και είσαι οκ...Παιδιά γιατί παιδεύεστε με ημίμετρα αμφιβόλου κατάληξης και δεν βάζετε ρελέ να ησυχάσει το κεφάλι σας. Κόστος υλικών που δεν ξεπερνάει τα 10ευρώ και αν πιάνουν τα χέρια σας λήγει εκεί αλλιώς και ενα έξτρα κόστος για την τοποθέτηση από ηλεκτρολόγο.Συνδιάστε τις οδηγίες του πρώτου post με τις φωτό από εδώ http://www.apriliabikers.gr/portal/pegaso-650-cube-and-ie/oristikh-lysh-gia-ton-kentrik-diakpth-toy-pegaso/msg412003/#msg412003 και οριστικά έτοιμος ο διακόπτης. 3 χρόνια στον πήγασο που είχα δεν έκανε κιχ και πολλοί ακόμα που το έκαναν ησύχασαν με το θέμα διακόπτη.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι