0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και κάπου εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Ζήση για την αποστολή δώρου του διακόπτη και τις ακριβείς οδηγίες. Πιο πολύ όμως χάρηκα μια νέα φιλία που ξεκινά με βάση και αιτία το φόρουμ και φυσικά την αγάπη μας για την μηχανή. Ζήση με έκανες να αισθανθώ τυχερός που σε γνώρισα. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!!!!
Πολύ καλή και γρήγορη λύση η αλλαγή του κάτω μέρους. Η διαφορά όμως έγκειται στο να αποτρέψουμε την επανάληψη του φαινομένου!Η αποτροπη της επανάληψης λοιπόν λέει ο,τι πρέπει να μπεί και ρελέ 30/40Α με το κεντρικό διακόπτη σε ρόλο διέγερσης του πηνείου του ρελέ.Οι λόγοι που ο διακόπτης αστοχεί και ξεκολλάνε τα καλώδια έχουν ξανασυζητηθεί. Ψυχρές κολλήσεις, αρκετά ampere που περνάνε απευθείας από τον κεντρικό διακόπτη, καταπονήσεις του σημείου κατά τις περιστροφές του τιμονιού! Για να αποφύγουμε λοιπον τα 30ρια σε τακτά χρονικά διαστήματα που παλιά τα συνεργεία πρότειναν αλλαγή όλου του διακόπτη με κόστος €280 πρέπει να μπεί ρελέ. Έτσι είχαμε πράξει αρκετοί ιδιοκτήτες του παλαιότερου πήγασου αλλά και του νεότερου πήγασου.Ο Μάνος παρέλαβε πρόσφατα έτοιμο κιτάκι με το κάτω μέρος του διακόπτη και ρελέ έτοιμο με οδηγίες πώς να τα συνδέσει!Τα πήγε περίφημα στην τοποθέτηση και τη συνδεσμολογία και νομίζω θα έχει ήσυχο το κεφάλι του από αυτό το κομμάτι.
Παράθεση από: zisakos_1986 στις Σεπτέμβριος 02, 2020, 06:51:38 μμΠολύ καλή και γρήγορη λύση η αλλαγή του κάτω μέρους. Η διαφορά όμως έγκειται στο να αποτρέψουμε την επανάληψη του φαινομένου!Η αποτροπη της επανάληψης λοιπόν λέει ο,τι πρέπει να μπεί και ρελέ 30/40Α με το κεντρικό διακόπτη σε ρόλο διέγερσης του πηνείου του ρελέ.Οι λόγοι που ο διακόπτης αστοχεί και ξεκολλάνε τα καλώδια έχουν ξανασυζητηθεί. Ψυχρές κολλήσεις, αρκετά ampere που περνάνε απευθείας από τον κεντρικό διακόπτη, καταπονήσεις του σημείου κατά τις περιστροφές του τιμονιού! Για να αποφύγουμε λοιπον τα 30ρια σε τακτά χρονικά διαστήματα που παλιά τα συνεργεία πρότειναν αλλαγή όλου του διακόπτη με κόστος €280 πρέπει να μπεί ρελέ. Έτσι είχαμε πράξει αρκετοί ιδιοκτήτες του παλαιότερου πήγασου αλλά και του νεότερου πήγασου.Ο Μάνος παρέλαβε πρόσφατα έτοιμο κιτάκι με το κάτω μέρος του διακόπτη και ρελέ έτοιμο με οδηγίες πώς να τα συνδέσει!Τα πήγε περίφημα στην τοποθέτηση και τη συνδεσμολογία και νομίζω θα έχει ήσυχο το κεφάλι του από αυτό το κομμάτι. παντως εγω στα τοσα χρονια και με πολλους πελατες με strada και μαλιστα ο ενας με 98000 χλμ δεν ειχαν μεχρι στιγμης θεμα με διακοπτη....τωρα τι να πω ...βαζοντας ρελε και τραβοντας ρευμα απευθειας απο την μπαταρια ξεκιναν αλλα προβληματα διαρροων....ειδομεν
Απο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.ΑΛΛΑΕπειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?Ευχαριστω εκ των προτερων.
Παράθεση από: Dominator στις Ιανουάριος 25, 2021, 04:35:18 μμΑπο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.ΑΛΛΑΕπειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?Ευχαριστω εκ των προτερων.διακοπτης πορτατιφ=ενας διακοπτης με δυο καλωδια που στα ακρα βαζεις 2 φισακια τα οποια ταιριαζουν στο φις που κουμπωνει ο κεντρικος διακοπτης ωστε αν μεινεις απο διακοπτη ξεκουμπωνεις τον κεντρικο διακοπτη και κουμπωνεις το διακοπτη πορτατιφ δηλαδη καταργεις τον κεντρικο και θετεις σε λειτουργια τα ηλεκτρικα της μηχανης με αυτη την πατεντα για να μη μεινεις στο δρομο
Γεια!Ο κεντρικοσ διακόπτης αποτεληται από 2 κομματια. Το πάνω μέρος που μπαίνει το κλειδί και διαβάζει το immobilizer και το κάτω που είναι ο διακόπτης. Τα δυο είναι βιδωμένα μαζί με μια ή δυο βίδες. Αν αλλάξεις μόνο το κάτω κομμάτι του διακόπτη που έχει και το πρόβλημα και κρατήσεις το πάνω, θα κρατήσεις μαζί και τα κλειδιά σου.Αν για καποιο λόγο αλλάξεις όλο τον κεντρικό διακόπτη, θα χρειαστείς καινούργια κλειδιά.Αν ποτέ χρειαστεί, προσπάθησε να αλλάξεις μόνο το κάτω. Θα σου βγει πιο οικονομικά
Παράθεση από: cool στις Ιανουάριος 25, 2021, 09:13:29 μμΠαράθεση από: Dominator στις Ιανουάριος 25, 2021, 04:35:18 μμΑπο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.ΑΛΛΑΕπειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?Ευχαριστω εκ των προτερων.διακοπτης πορτατιφ=ενας διακοπτης με δυο καλωδια που στα ακρα βαζεις 2 φισακια τα οποια ταιριαζουν στο φις που κουμπωνει ο κεντρικος διακοπτης ωστε αν μεινεις απο διακοπτη ξεκουμπωνεις τον κεντρικο διακοπτη και κουμπωνεις το διακοπτη πορτατιφ δηλαδη καταργεις τον κεντρικο και θετεις σε λειτουργια τα ηλεκτρικα της μηχανης με αυτη την πατεντα για να μη μεινεις στο δρομοΕυχαριστω για την απάντηση αλλα όπως ειπα ειμαι ασχετος. Υπαρχει περιπτωση κάποιος με φωτογραφιες να μου δειξει πως γινεται?Κατι σαν γεφυρα?Δεν αφηνεις το ρευμα να παει στο διακοπτη και το γυριζεις πισω?Καταλαβα καλα η μπα?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι