0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος manosz

  • *
  • 25
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Strada 650
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #105 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 08:18:06 μμ »
Και κάπου εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Ζήση για την αποστολή δώρου του διακόπτη και τις ακριβείς οδηγίες. Πιο πολύ όμως χάρηκα μια νέα φιλία που ξεκινά με βάση και αιτία το φόρουμ και φυσικά την αγάπη μας για την μηχανή. Ζήση με έκανες να αισθανθώ τυχερός που σε γνώρισα. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5477
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4661
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #106 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 09:32:05 μμ »
Και κάπου εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Ζήση για την αποστολή δώρου του διακόπτη και τις ακριβείς οδηγίες. Πιο πολύ όμως χάρηκα μια νέα φιλία που ξεκινά με βάση και αιτία το φόρουμ και φυσικά την αγάπη μας για την μηχανή. Ζήση με έκανες να αισθανθώ τυχερός που σε γνώρισα. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!!!!
Μάνο δεν ήταν τπτ φίλε. Μην το συζητάς καν.
Η χαρά και η έκπληξη ήταν όλη δική μου που σε γνώρισα και γνώρισα έναν άνθρωπο με δύναμη και μεγαλείο ψυχής, όπου πέραν όλων των άλλων με την οικογένειά του αποτελούν πολύ σημαντικά κομμάτια της υποβρύχιου ψαρέματος, της εξέλιξης του εξοπλισμού, των καινοτομιών κ.α και που από μικρός χάζευα βιντεάκια για τεχνικές, για βουτιές, για εξοπλισμούς κτλ κτλ του Βασίλη και δικά σου.

Βουτιά τώρα με την πρώτη ευκαιρία φιλαράκι να ξαναμπούμε στη γαλήνη του βυθού που μόνο κάποιος που κάνει ελεύθερη κατάδυση με τις δυνάμεις τις δικές του και μόνο μπορεί να καταλάβει το συναίσθημα!

Ευχαριστώ και για τις συμβουλές σου τις οποίες άκουσα με πολύ προσοχή!!!


Υ.Γ. Δυνατός να μείνεις και θα τα πούμε σύντομα από κοντά.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #107 - : Σεπτέμβριος 02, 2020, 10:56:57 μμ »
Πολύ καλή και γρήγορη λύση η αλλαγή του κάτω μέρους. Η διαφορά όμως έγκειται στο να αποτρέψουμε την επανάληψη του φαινομένου!
Η αποτροπη της επανάληψης λοιπόν λέει ο,τι πρέπει να μπεί και ρελέ 30/40Α με το κεντρικό διακόπτη σε ρόλο διέγερσης του πηνείου του ρελέ.
Οι λόγοι που ο διακόπτης αστοχεί και ξεκολλάνε τα καλώδια έχουν ξανασυζητηθεί. Ψυχρές κολλήσεις, αρκετά ampere που περνάνε απευθείας από τον κεντρικό διακόπτη, καταπονήσεις του σημείου κατά τις περιστροφές του τιμονιού! Για να αποφύγουμε λοιπον τα 30ρια σε τακτά χρονικά διαστήματα που παλιά τα συνεργεία πρότειναν αλλαγή όλου του διακόπτη με κόστος €280  :psdof:  πρέπει να μπεί ρελέ.

Έτσι είχαμε πράξει αρκετοί ιδιοκτήτες του παλαιότερου πήγασου αλλά και του νεότερου πήγασου.

Ο Μάνος παρέλαβε πρόσφατα έτοιμο κιτάκι με το κάτω μέρος του διακόπτη και ρελέ έτοιμο με οδηγίες πώς να τα συνδέσει!
Τα πήγε περίφημα στην τοποθέτηση και τη συνδεσμολογία και νομίζω θα έχει ήσυχο το κεφάλι του από αυτό το κομμάτι. ;)
παντως εγω στα τοσα χρονια και με πολλους πελατες με strada και μαλιστα ο ενας με 98000 χλμ δεν ειχαν μεχρι στιγμης θεμα με διακοπτη....τωρα τι να πω ...βαζοντας ρελε και τραβοντας ρευμα απευθειας απο την μπαταρια ξεκιναν αλλα προβληματα διαρροων....ειδομεν

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5477
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4661
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #108 - : Σεπτέμβριος 03, 2020, 12:07:29 πμ »
Πολύ καλή και γρήγορη λύση η αλλαγή του κάτω μέρους. Η διαφορά όμως έγκειται στο να αποτρέψουμε την επανάληψη του φαινομένου!
Η αποτροπη της επανάληψης λοιπόν λέει ο,τι πρέπει να μπεί και ρελέ 30/40Α με το κεντρικό διακόπτη σε ρόλο διέγερσης του πηνείου του ρελέ.
Οι λόγοι που ο διακόπτης αστοχεί και ξεκολλάνε τα καλώδια έχουν ξανασυζητηθεί. Ψυχρές κολλήσεις, αρκετά ampere που περνάνε απευθείας από τον κεντρικό διακόπτη, καταπονήσεις του σημείου κατά τις περιστροφές του τιμονιού! Για να αποφύγουμε λοιπον τα 30ρια σε τακτά χρονικά διαστήματα που παλιά τα συνεργεία πρότειναν αλλαγή όλου του διακόπτη με κόστος €280  :psdof:  πρέπει να μπεί ρελέ.

Έτσι είχαμε πράξει αρκετοί ιδιοκτήτες του παλαιότερου πήγασου αλλά και του νεότερου πήγασου.

Ο Μάνος παρέλαβε πρόσφατα έτοιμο κιτάκι με το κάτω μέρος του διακόπτη και ρελέ έτοιμο με οδηγίες πώς να τα συνδέσει!
Τα πήγε περίφημα στην τοποθέτηση και τη συνδεσμολογία και νομίζω θα έχει ήσυχο το κεφάλι του από αυτό το κομμάτι. ;)
παντως εγω στα τοσα χρονια και με πολλους πελατες με strada και μαλιστα ο ενας με 98000 χλμ δεν ειχαν μεχρι στιγμης θεμα με διακοπτη....τωρα τι να πω ...βαζοντας ρελε και τραβοντας ρευμα απευθειας απο την μπαταρια ξεκιναν αλλα προβληματα διαρροων....ειδομεν
Μα δε χρειάστηκε να τραβήξουμε ρεύμα από τη μπαταρία απευθείας.
Η συνδεσμολογία έγινε πάνω στα δυο ήδη υπάρχοντα καλώδια του παλιού διακόπτη και δεν τραβήχτηκε άλλη γραμμή από τη μπαταρία.
Ο κεντρικός διακόπτης απλά κλείνει κύκλωμα μεταξύ των δύο επαφών του ρελέ οπότε και περνάει ρεύμα στο υπόλοιπο κύκλωμα της μηχανής. Ολο το φορτίο όμως πλέον το διαχειρίζεται το ρελέ. Ακόμα καλύτερα θα μπορούσε ο διακόπτης απλά να κλείνει το κύκλωμα του καλωδίου της γείωσης με ελαφρώς διαφορετική συνδεσμολογία στο ρελέ.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #109 - : Ιανουάριος 25, 2021, 04:35:18 μμ »
Απο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.
Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.
ΑΛΛΑ
Επειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?
Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?
Ευχαριστω εκ των προτερων.

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #110 - : Ιανουάριος 25, 2021, 09:13:29 μμ »
Απο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.
Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.
ΑΛΛΑ
Επειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?
Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
διακοπτης πορτατιφ=ενας διακοπτης με δυο καλωδια που στα ακρα βαζεις 2 φισακια τα οποια ταιριαζουν στο φις που κουμπωνει ο κεντρικος διακοπτης ωστε αν μεινεις απο διακοπτη ξεκουμπωνεις τον κεντρικο διακοπτη και κουμπωνεις το διακοπτη πορτατιφ δηλαδη καταργεις τον κεντρικο και θετεις σε λειτουργια τα ηλεκτρικα της μηχανης με αυτη την πατεντα για να μη μεινεις στο δρομο
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #111 - : Ιανουάριος 25, 2021, 10:05:58 μμ »
Απο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.
Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.
ΑΛΛΑ
Επειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?
Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
διακοπτης πορτατιφ=ενας διακοπτης με δυο καλωδια που στα ακρα βαζεις 2 φισακια τα οποια ταιριαζουν στο φις που κουμπωνει ο κεντρικος διακοπτης ωστε αν μεινεις απο διακοπτη ξεκουμπωνεις τον κεντρικο διακοπτη και κουμπωνεις το διακοπτη πορτατιφ δηλαδη καταργεις τον κεντρικο και θετεις σε λειτουργια τα ηλεκτρικα της μηχανης με αυτη την πατεντα για να μη μεινεις στο δρομο
Ευχαριστω για την απάντηση αλλα όπως ειπα ειμαι ασχετος. Υπαρχει περιπτωση κάποιος με φωτογραφιες να μου δειξει πως γινεται?
Κατι σαν γεφυρα?
Δεν αφηνεις το ρευμα να παει στο διακοπτη και το γυριζεις πισω?
Καταλαβα καλα η μπα?

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #112 - : Ιανουάριος 25, 2021, 11:07:49 μμ »
Και μια ακομη ερωτηση πιο πολυ να ξερω εγκυκλοπεδικα.
Αν αλλαξω ποτε διακοπτη ολόκληρο, το κλειδι του καινουριου διακοπτη θα λειτουργει η δεν θα το αναγνωρίζει η μηχανη?

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 890
  • Αντιδράσεις: +1791
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #113 - : Ιανουάριος 25, 2021, 11:50:09 μμ »
Γεια!Ο κεντρικοσ διακόπτης αποτεληται από 2 κομματια. Το πάνω μέρος που μπαίνει το κλειδί και διαβάζει το immobilizer και το κάτω που είναι ο διακόπτης. Τα δυο είναι βιδωμένα μαζί με μια ή δυο βίδες. Αν αλλάξεις μόνο το κάτω κομμάτι του διακόπτη που έχει και το πρόβλημα και κρατήσεις το πάνω, θα κρατήσεις μαζί και τα κλειδιά σου.
Αν για καποιο λόγο αλλάξεις όλο τον κεντρικό διακόπτη, θα χρειαστείς καινούργια
κλειδιά.
Αν ποτέ χρειαστεί, προσπάθησε να αλλάξεις μόνο το κάτω. Θα σου βγει πιο οικονομικά

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #114 - : Ιανουάριος 25, 2021, 11:54:49 μμ »
Γεια!Ο κεντρικοσ διακόπτης αποτεληται από 2 κομματια. Το πάνω μέρος που μπαίνει το κλειδί και διαβάζει το immobilizer και το κάτω που είναι ο διακόπτης. Τα δυο είναι βιδωμένα μαζί με μια ή δυο βίδες. Αν αλλάξεις μόνο το κάτω κομμάτι του διακόπτη που έχει και το πρόβλημα και κρατήσεις το πάνω, θα κρατήσεις μαζί και τα κλειδιά σου.
Αν για καποιο λόγο αλλάξεις όλο τον κεντρικό διακόπτη, θα χρειαστείς καινούργια
κλειδιά.
Αν ποτέ χρειαστεί, προσπάθησε να αλλάξεις μόνο το κάτω. Θα σου βγει πιο οικονομικά
Εστω οτι αλλαζω ολο το διακοπτη.
Τα νεα κλειδια θα λειτουργουν κανονικα η θα θελουν καποιο συγχρονισμο?
Αυτο δε ξερω.
Π. χ στο ebay πουλανε σετ διακοπτη και κλειδαρια σελας οπως αυτό
https://www.ebay.com/itm/Set-kit-locks-keys-compatible-with-APRILIA-PEGASO-650-STRADA-1998-2009/174163766328?epid=520437537&hash=item288cf82c38:g:4~0AAOSwc5JeJoA3
Aυτο απλα το βαζεις και εισαι ετοιμος η θέλει και κατι αλλο.?

*

Αποσυνδεδεμένος john_kerasi

  • ********
  • 890
  • Αντιδράσεις: +1791
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #115 - : Ιανουάριος 26, 2021, 12:03:09 πμ »
Νομίζω θα είναι κάτι που θα ξέρει να το κάνει ο μάστορας που θα στο βάλει.

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #116 - : Ιανουάριος 26, 2021, 12:45:03 πμ »
Ρωταω να ξερω για να δω αν είναι κάτι πολυπλοκο η οχι

*

Αποσυνδεδεμένος cool

  • *****
  • 598
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: kawasaki versys 650
  • Αντιδράσεις: +64
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #117 - : Ιανουάριος 26, 2021, 07:41:28 μμ »
Απο οτι μου ειπε ο προηγούμενος ιδιοκτητης δεν εχει κανει την πατέντα με το ρελε αλλα κολλησε λεει ενα καλωδιο στο κατω μερος του διακοπτη και κουμπωσε αναποδα τις επαφες.
Δε ξερω τι εννοει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν κανει διακοπες η μηχανη.
ΑΛΛΑ
Επειδη ειμαι ασχετος, μπορει καποιος να μου εξηγησει απλα, τι κανω αν μου το κανει σε καποιο ταξιδι?
Γραφετε για διακοπτη πορτατιφ. Τι εννοειτε?
Ευχαριστω εκ των προτερων.
διακοπτης πορτατιφ=ενας διακοπτης με δυο καλωδια που στα ακρα βαζεις 2 φισακια τα οποια ταιριαζουν στο φις που κουμπωνει ο κεντρικος διακοπτης ωστε αν μεινεις απο διακοπτη ξεκουμπωνεις τον κεντρικο διακοπτη και κουμπωνεις το διακοπτη πορτατιφ δηλαδη καταργεις τον κεντρικο και θετεις σε λειτουργια τα ηλεκτρικα της μηχανης με αυτη την πατεντα για να μη μεινεις στο δρομο
Ευχαριστω για την απάντηση αλλα όπως ειπα ειμαι ασχετος. Υπαρχει περιπτωση κάποιος με φωτογραφιες να μου δειξει πως γινεται?
Κατι σαν γεφυρα?
Δεν αφηνεις το ρευμα να παει στο διακοπτη και το γυριζεις πισω?
Καταλαβα καλα η μπα?
ενα προχειρο σχεδιο,με τον προσθετο διακοπτη στην ουσια καταργεις εντελως τον κεντρικο απλα αν η μοτο εχει immobilizer αφηνεις και το κλειδι μεσα για αναγνωριση,ρωτα εναν ηλεκτρολογο μιας και δεν ξερεις μην κανεις κανενα βραχυκυκλωμα
θανασης  ΛΑΜΙΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Dominator

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso strada
  • Αντιδράσεις: +34
Απ: Κεντρικός διακόπτης
« Απάντηση #118 - : Ιανουάριος 26, 2021, 07:47:57 μμ »
Μαλιστα. Σαν γεφυρα δηλαδη.
Καταλαβα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης