0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

artech

Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« - : Νοέμβριος 09, 2009, 09:28:08 μμ »
Γεια σας!

Αντιμετωπίζω ένα ζήτημα με την Pegaso μου (μοντέλο 2009), που δεν είμαι σίγουρος πού οφείλεται.

Κατά καιρούς που στο κέντρο της Αθήνας γίνεται κάποια πορεία κι είμαστε όλοι ο ένας πάνω στον άλλον, χρειάζεται να πηγαίνω με πρώτη μέσα (άντε και καμιά δευτέρα όταν ανοίγει ο δρόμος) και να δουλεύω συνέχεια το συμπλέκτη. Μετά από περίπου 10 λεπτά που έχει ζεσταθεί και κάπως παραπάνω, σε χαμηλές ταχύτητες ή όταν είμαι σταματημένος, η πρώτη δεν βγαίνει.  :dry: Ο επιλογέας δηλαδή δεν κουνιέται προς τα πάνω, είναι σαν να πηγαίνω να βάλω από πέμπτη έκτη που δεν έχει. Λύνεται όταν βγω σε ανοιχτό δρόμο, ανεβάσω λίγο ταχύτητα και πάω κατευθείαν σε δευτέρα. Από 'κεί και πέρα είναι οκ.
Επίσης πριν από κάτι μέρες, μπήκα κατ' ανάγκη σε λίγο χώμα, το οποίο είχε γίνει λάσπη και τέλος πάντων δούλεψα για κάνα τέταρτο πολύ πιο έντονα συμπλέκτη κι όταν βγήκα και σταμάτησα όχι μόνο η πρώτη δεν έβγαινε αλλά με τέρμα τραβηγμένο συμπλέκτη η μοτοσυκλέτα προχωρούσε.  :dry:

Εγώ ήξερα σε μια honda που έχω της κακιάς ώρας με τρία εκατομμύρια χιλιόμετρα ότι, όταν κάνει τέτοια, θέλει λάδι στο κιβώτιο, οπότε την πήγαινα σε έναν ταλαίπωρο εδώ πιο κάτω, του έλεγα να βάλει ό,τι έχει, άμα δεν του έφταναν συμπλήρωνε με τηγανόλαδο κι όλα μια χαρά.  :tez: Είναι κι εδώ θέμα λαδιού φαντάζομαι, σωστά; Όταν έκανα σέρβις φορούσαμε ακόμα κοντομάνικα, οπότε φαντάζομαι ότι το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) κάνουν ό,τι νά 'ναι, συνεπώς... αν είναι, τι λάδια να της βάλω; Κάτι συγκεκριμένο σε μάρκα και τύπο; Συνήθως δεν είμαι τόσο ανήσυχος με τα μηχανήματα, αλλά θέλω να την προσέχω για να μου κρατήσει για πάντα, συν το ότι είναι και κάπως ζήτημα ασφάλειας...

Καλό βράδυ προς το παρόν!  :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:17:39 μμ »
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει? Υποπτεύομαι ότι δεν έχεις κάνει ακόμα το πρώτο service. Μετά το πρώτο service (αν έπεσα μέσα) θα δεις δραματική αλλαγή (προς το καλύτερο)  :bye:

*

cerebrumaster

Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:22:17 μμ »
γεια σου και εσενα!
βασικα το μηχανακι θελει λαδακι 15-50 ημισυνθετικο agip αυτο λεει και το μανουαλι.
δεν τρεχει τιποτα αν βαλεις ipone πχ ή motul(δεν θυμαμε πως γραφοντε)
αυτο που λες οτι πατιναρει μονο του ισως να ειναι κακορυθμισμενος ο συμπλεκτης σου
οταν ζεστενετε αλαζει κατα πολυ ο τζογος της μανετας (επομενο ειναι).
να σε ρωτησω οταν πας να αλλαζεις ταχυτητα κουμπωνει κανονικα ή πρεπει να βαλεις πολυ δυναμη??

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 10, 2009, 04:03:09 πμ »
δες τη ντιζα απο συμπλέκτη για αρχη και στη χειρότερη κατι παιζει με τα δισκάκια, αλλά ο κυρ Μαστορας θα την παρει πρεφα τη δουλεια..

μήπως την ειχες ακινητοποιημενη για παρα πολύ διαστημα και σε κακη κατασταση..???
φυσικά θεωρουμε οτι εχεις λαδια μεσα και οτι ειναι το σωστό ιξώδες.... :bye:

*

glayxs

Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 10, 2009, 08:43:27 πμ »
γιατι να φταινε τα λαδια?? πως?
ακομη και κατω απο το ελαχιστο να ειχε λαδι, ταχυτητα θα αλλαζε με πολυ μικρη δυσκολια και περισσοτερο θορυβο.!
ειναι τετοια η κατασκευη του κιβωτιου που πιστεψτε με θα αλλαζε !!
ο πηγασος απο οτι καταλαβα εχει συμπλεκτη με ντιζα και οχι υδραυλικο... αν ειναι ετσι το δικο μου το ξερο κεφαλι μου λεει πως πρεπει να ψαξει τις συνδεσεις απο μανετα μεχρι δισκο καπου ενδιαμεσα ειναι το θεμα.


*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 10, 2009, 09:01:37 πμ »
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει? Υποπτεύομαι ότι δεν έχεις κάνει ακόμα το πρώτο service. Μετά το πρώτο service (αν έπεσα μέσα) θα δεις δραματική αλλαγή (προς το καλύτερο)  :bye:


 :ohyes: :ohyes: :ohyes:



το έκανε συνέχεια κ το δικό μου όταν ήταν καινούριο..δεν μπορώ να θυμηθω για πόσα χιλιόμετρα (το χω κ 2 χρονια  :D).έστρωσε μετα το πρώτο σέρβις.
είναι κάτι για το οποίο έχω διαβάσει να παραπονιούνται κ σε φόρουμ στην ιταλία. οπότε αν όντως έχεις κάνει λίγα χιλιόμετρα κάνε υπομονή, θέλει "δούλεμα" το σασμάν, αν πάλι έχεις ήδη κάνει το πρώτο σέρβις κ δεν βλέπεις βελτίωση άρχισε να το ψάχνεις. αλλά έχω την εντυπωση ότι δεν είναι για να αγχώνεσαι. ;)
life begins at the end of your comfort zone

*

ΒΑΣΙΛΗΣ

Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 10, 2009, 09:40:09 πμ »
Καταρχην ρυθμισε την ντιζα του συμπλεκτη,να εχει περιπου. 1 cm  τζογο,(στην ακρη της μανετας εννοω).Οσον αφορα τα λαδια οταν ζεστενονται πολυ (μεσα στην κινηση πρωτη-δευτερα)χανουν μερος απο τις ιδιοτητες τους και αυτο φενεται πρακτικα απο τον συμπλεκτη και τις αλλαγες ταχυτητων,επισης συμβαινει αν το λαδι δεν ειναι και τοoσο καλης ποιοτητας η εχει κανει πολλα  χιλιομετρα και εχει σπασει οπως λεμε,γιαυτο και η κρυστα ειπε οτι βελτιωθηκε μετα το servise. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 10, 2009, 10:22:55 πμ »
Πηγαινε σε ενα σφιχτο κομματι που θελει συνεχεια ανεβοκατεβασματα ταχυτητες και μετα και το σερβισ να δεις οτι θα ειναι μια χαρα το σασμαν σου.Να θυμασαι οτι μια μηχανη δεν στρωνεται με το να βαλεις 5-6  και να κανεις σερι 1000 χλμ. ;)
Δουλεψε το σασμαν μιας και ειναι κανουριο απο οτι φαινεται το μηχανακι και θα δεις! Φτιαξε και τον τζογο στον συμπλεκτη αμεσα χωρις βεβαια να τον σφιξεις τερμα!
Βρες εναν καλο μαστορα που να ασχολειται για τα σερβις γιατι μετα απο καθε σερβις θα νομιζεις οτι εχεις παρει αλλη μηχανη :P!
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις! :bye:

*

artech

Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 11, 2009, 10:23:08 πμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!  :kalo: :bye:

Έχω κάνει ~3500km κι έχω κάνει το πρώτο σέρβις. Yπό κανονικές συνθήκες, το κιβώτιο δουλεύει μια χαρά, ούτε δύναμη θέλει ούτε σχέσεις χάνει.

Η αλήθεια είναι πως το ζήτημα βελτιώθηκε αρκετά μετά το πρώτο σέρβις, αλλά όχι ώστε να μην με ανησυχεί. Βέβαια δεν το είχα πει στο συνεργείο τότε, γιατί το θεωρούσα κάπως λογικό, αλλά δεν μειώθηκε τόσο, ώστε να το ξεχάσω... Θα τους το πω την επόμενη φορά, θα κοιτάξω να σφίξω λίγο και τη ντίζα του συμπλέκτη μέσα στο σ/κ που έρχεται και θα δω.  :thnk:

Καλημέρα σε όλους!!  :D

*

allo_bar

Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 11, 2009, 10:35:08 πμ »
Το οτι δεν βγαινει η πρώτη όταν ζεσταθεί ωφείλεται στα λάδια.
Μου το έκανε κι εμένα παλιότερα και διορθώθηκε όταν άλλαξα λάδια. Θα κοιτάξω να βρω τι έχω βάλει και θα σου πω.
Όσο για το οτι πρωχωράει με κρατημενο συμπλέκτη... θελει να ρυθμίσεις λίγο τη μανέτα (αν δεν ξέρεις πως κανε μια βόλτα απ' το μηχανικό, είναι ουτε 30 δευτερόλεπτα δουλειά)

*

glayxs

Απ: Λάδια, ξύδια ή κάτι άλλο;
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 11, 2009, 02:11:24 μμ »
υπαρχει καποιος που να γνωριζει για να μου πει και εμενα γιατι οφειλετε στα λαδια??? εγκυκλοπαιδικα θελω να μαθω....
ο πηγασος εχει υγρο καρτερ και το κιβωτιο φιλοξενειτε στην ουσια μεσα στο καρτερ ετσι δεν ειναι ???
αρα ελειπης λιπανση δεν παιζει.
οσο χαλια και αν ειναι τα λαδια ... δεν  μπορω να καταλαβω γιατι να μην ξεκουμπωνει μια σχεση
τα φωτα σας .... παρακαλω

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης