APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: yannis_k76 στις Ιούλιος 22, 2008, 03:07:32 μμ
-
αναφέρομαι μόνο στο TRAIL
(για το strada υπάρχει θρεντ εδω : http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=3517.0)
έχει αλλάξει κανείς τα μαμά με κάτι άλλο?
michelin anakee
bridgestone battlewing
metzeler tourance
pirelli scorpion trail (τονίζω το trail, γιατι τα απλά scorpion που φορά απο την μάνα του είναι εντελώς μα εντελώς απαράδεκτα... μήπως έχουν διαφορά αυτά τα δυο μοντέλα)
για πείτε εντυπώσεις... με ενδιαφέρει κυρίως το κράτημα και η αίσθηση/ πληροφόρηση που δίνει το λάστιχο στη στροφή ... αντοχή σε φθορά είναι δευτερεύουσας σημασίας
-
αν δεν κάνω λάθος ο Zeppelin πρεπει να φοράει Metzeler....αν κάνω...σκοτώστε με.. :blus: ναι βρε παιδία για πειτε...να ξέρουμε για αργοτερα....τα scorpion δεν ειναι κι ο,τι καλύτερο.. ;)
-
αν δεν κάνω λάθος ο Zeppelin πρεπει να φοράει Metzeler....αν κάνω...σκοτώστε με.. :blus: ναι βρε παιδία για πειτε...να ξέρουμε για αργοτερα....τα scorpion δεν ειναι κι ο,τι καλύτερο.. ;)
Όχι Άκη ακόμα τα μαμά έχω. Άλλά όταν αλλάξω μάλλον θα βάλω τα tourance μιας και ακούω συνεχώς θετικά σχόλια...
Τα scorpion τα έχω δυο χρόνια και παρότι έχουν ακόμα αρκετό τακούνι έχουν αρχίσει να μην με κρατάνε.. (κακό λάστιχο γενικότερα) :bye:
-
Βαλε αυτα: http://www.dunlopmotorcycle.com/tirecatalog_tire.asp?id=83 . :bye:
-
αν δεν κάνω λάθος ο Zeppelin πρεπει να φοράει Metzeler....αν κάνω...σκοτώστε με.. :blus: ναι βρε παιδία για πειτε...να ξέρουμε για αργοτερα....τα scorpion δεν ειναι κι ο,τι καλύτερο.. ;)
Όχι Άκη ακόμα τα μαμά έχω. Άλλά όταν αλλάξω μάλλον θα βάλω τα tourance μιας και ακούω συνεχώς θετικά σχόλια...
Τα scorpion τα έχω δυο χρόνια και παρότι έχουν ακόμα αρκετό τακούνι έχουν αρχίσει να μην με κρατάνε.. (κακό λάστιχο γενικότερα) :bye:
ουπς....sorry Ανδρεα :blus: μάλλον θα είχες πει οτι θα έβαζες τα Metzeler....και νομιζα οτι τα είχες ηδη βάλει...
αυτα τα dunlop ειναι περισσοτερο για άσφαλτο....δεν ειναι 50-50 σαν τα scorpion ή μου φαινεται...σαν αυτα φοράει το v-strom...??? :thnk:
-
λεπόν
ρωτώντας απο δω και απο εκεί, δεν εχω ακούσει αρνητικά μέχρι τώρα για τα anakee ή για τα battlewing αλλά ούτε και θετικές γνώμες. Μάλλον αδιάφορα...
για τα τουρανς της μετζελερ ακούω μόνο καλά λόγια και μάλλον για εκεί παω
τα dunlop δεν θέλω να τα βλέπω
-
Σκέφτεται κανείς για το πίσω να δοκιμάσει για το πίσω λάστιχο την εναλλακτική διάσταση που προτείνει το μανιουλ 140/80 M/C 17 69H; Αξίζει τον κόπο προσφέρει κάτι παραπάνω;
-
Σκέφτεται κανείς για το πίσω να δοκιμάσει για το πίσω λάστιχο την εναλλακτική διάσταση που προτείνει το μανιουλ 140/80 M/C 17 69H; Αξίζει τον κόπο προσφέρει κάτι παραπάνω;
Το μαμά λάστιχο τι διαστάσεις έχει?
-
Στο μάνιουαλ γράφει 130/80 M/C 17 65H, δεν θυμάμαι άν όντως φοράει αυτή τη διάσταση
-
παιδες για τα Metzeler στον παλιο τον πήγασο έχω ακουσει τα καλύτερα....ειδικά για το βρεγμένο.... :kalo: έχει φανταστική συμπεριφορά.... :ohyes:
παντως εγώ ειμαι αναμεσα σε Metzeler και Michelin.... ;)
-
To trail φοράει ίδιες διαστάσεις με το 650ie και επειδή έχει παρόμοια γεωμετρία μπορείτε να πάρετε αρκετές πληροφορίες από τα post του γενικού thread "Λάστιχα".
Προσωπική άποψη (από εμπειρία) εν συντομία:
Anakee: Μακριά, μεγάλη ασάφεια/ανασφάλεια στις στροφές από το πίσω λάστιχο, αργή κορώνα (δύσκολο πλάγιασμα).
Tourance: Πάρα πολύ καλό γενικώς, ζεσταίνεται πιο αργά από το Anakee, αλλά όταν ζεσταθεί είναι βεντούζα. Πολύ γρήγορη κορώνα, που του δίνει σπορτίφ αίσθηση αλλά του κοστίζει σε σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Προειδοποιεί πριν γλιστρήσει και όταν γλιστράει το κάνει προοδευτικά. Αντέχει πολλά χιλιόμετρα. Τα σχόλια αφορούν το "RADIAL" πισινό, γιατί βγαίνει και σε απλό (130/80-17, χωρίς "R") το οποίο δεν έχω δοκιμάσει. Σημ: Η Metzeler πρόσφατα ανακοίνωσε το Tourance EXP σε 130/80R-17 για πίσω.
BattleWing: Ένα πιο πολιτισμένο Tourance, με καλύτερη ποιότητα κύλισης και ελαφρά πιο αργή κορώνα. Σταθερότερο στην ευθεία, κρατάει στις στροφές σαν το Tourance όταν είναι ζεστό, αλλά νομίζω λίγο χειρότερα όταν ειναι κρύο. Προειδοποιεί πριν γλιστρήσει, αλλά όταν το κάνει γλιστράει πιο απότομα από το Tourance. Συνολικά το θεωρώ ισοδύναμο με το Tourance, αλλά έχει εμφανώς ταχύτερη φθορά (κι αυτό δε σημαίνει μόνο ότι θ' αναγκαστείς να το αλλάξεις πιο γρήγορα, αλλά και ότι τα χαρακτηριστικά του στο στρίψιμο θ' αρχίσουν να αλλοιώνονται ταχύτερα)
[Scorion Trail: Είναι ο απόγονος του "καταραμένου" Scorpion 90 S/T, παράξενη χάραξη, άντε να το βάλει κάποιος να μας πει.]
Για τη διάσταση 140/80R-17 θα έλεγα όχι. Στον παλιό πήγασο το manual δίνει εναλλακτικά 140/70R-17, μια διάσταση που δε βρίσκεις σε λάστιχα on-off. Το 140/80R-17 που λες μπαίνει οριακά στη ζάντα του Trail και θα δώσει "άχρηστο" πλάτος, δυσκολότερο πλάγιασμα της μηχανής, αυξημένες τριβές κύλισης, ενώ θα "μακρύνει" και τις σχέσεις μετάδοσης, κόβοντας ελαφρά σε ρεπρίζ. Επίσης, θα αυξήσει ελάχιστα το ύψος του πίσω μέρους της μηχανής, πράγμα που θα κάνει τη γεωμετρία της λίγο ταχύτερη, εκτός κι αν αντισταθμίσεις αυτή τη μεταβολή πειράζοντας την προφόρτιση του ελατηρίου.
-
Ευχαριστώ ήσουν κατατοπιστικότατος :kalo:
-
Ευχαριστώ ήσουν κατατοπιστικότατος :kalo:
αρκετα μπορω να πω.. :kalo:
Tourance Exp ε....μμμμμ..για να δουμε.... :thnk:
-
ρε παιδιά τωρα το πηρα το trail αστροτο εχει επανο pirelli scorpion σε ενα φρεναρισμα αποτομο (φορτηγατζης) εχασα ολο το πισω μερο δεξια αριστερα. Βεβαια ηταν και λιγο γυαλι τι να κανω?
-
ρε παιδιά τωρα το πηρα το trail αστροτο εχει επανο pirelli scorpion σε ενα φρεναρισμα αποτομο (φορτηγατζης) εχασα ολο το πισω μερο δεξια αριστερα. Βεβαια ηταν και λιγο γυαλι τι να κανω?
εντάξει μην ανχώνεσε, πρώτον τα λάστιχά ίσως θέλουν και αυτά λίγο "στρώσιμο" ακόμα και δεύτερον το πίσω φρένο είναι αρκετά καλό και θέλει λίγο να βρεις που μπλοκάρει. Σίγουρα θα φταιει και ο δρόμος όπως λες.
Σίγουρα τα scorpion δεν ειναι και τα καλύτερα λάστιχα σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι ίσως είναι λίγο νωρίς να βγάζεις συμπεράσματα :bye: :bye:
-
Θα συμφωνήσω με τον Zeppelin, επίσης κάνε χιλιόμετρα ώστε να μάθεις τον χαρακτήρα τους.
-
ρε παιδιά τωρα το πηρα το trail αστροτο εχει επανο pirelli scorpion σε ενα φρεναρισμα αποτομο (φορτηγατζης) εχασα ολο το πισω μερο δεξια αριστερα. Βεβαια ηταν και λιγο γυαλι τι να κανω?
Τα pirelli scorpion είναι άψογα λάστιχα σε ταξίδι με στροφες αλλά ΜΟΝΟ όταν ζεσταθούν.
Μέσα στην πόλη θέλουν πολύ προσοχή ειδικά όταν υπάρχει κλιση σε δρόμο κακής κατασκευής γλυστράνε σαν να είσαι πάνω σε...βούτυρο.
Απλά όπως σου είπε κι ο Ανδρέας κανε πολλά τεστ ride χαλαρά μέχρι να φύγει από πάνω τους η "καινουργίλα". :D
Υ.Γ. Καλώς ήρθες στο site. :bye:
-
Εδώ στο νισή έχουμε στροφές πολλές στροφές και με τα scorpion το μόνο που κάνω είναι να πιγένω στης στροφές σαν την πάπια. Με το Σκούτερ μου έχω καλύετρο κράτημα. Εκτός αυτού το χωριό που μένω έχει λυθόστροτα, δίλαδί είναι όλο ένα λυθόστροτο και όταν πάω να σταματίσω μου φεύγει από τα χέρια. Τίποτα το καλό αυτό το λάστιχο κατά εμένα την άνοιξη που θα την ξαναβγάλω για μόνημα θα πάρουν δρόμο και λέω να πάρω Metzeler........
-
Εδώ στο νισή έχουμε στροφές πολλές στροφές και με τα scorpion το μόνο που κάνω είναι να πιγένω στης στροφές σαν την πάπια. Με το Σκούτερ μου έχω καλύετρο κράτημα.
Κάτι έχουνε τα εργοστασιακά Scorpion δεν εξηγείται αλλιώς, εγώ μέχρι που τα άλλαξα δεν είχα "στρίψει" ποτέ. Τρελή ανασφάλεια.
Σταθερή αξία το Tourance, εξίσου καλό φαίνεται και το Battlewing για την ώρα, που είναι λίγο πιο "αργό" στο πλάγιασμα αλλά σου δίνει την αίσθηση του κάπως πιο "σίγουρου" πατήματος στην ευθεία.
Επίσης υπάρχει το νέο Scorpion Trail με την παράξενη χάραξη! Δεν το βάζεις να μας πεις καμιά γνώμη; :)
Και υπάρχει πισινό Tourance EXP για πήγασο αλλά όχι μπροστινό (100/90-19) ακόμα! Η Metzeler τά χασε! Δηλαδή τι θα βάλουμε μπροστά; το παλιό; Εν τω μεταξύ έβγαλε το EXP σε... 120/90-17 για το παλιό Transalp (όχι radial παρακαλώ) αλλά μπροστά πάλι πρέπει να βάλεις το απλό Tourance.
Το άλλο ωραίο; Ενώ έχει μπροστινό 110/80R-19, δεν βγάζει πίσω το 140/80R-17, ώστε τουλάχιστον να καλύψει το νέο BMW F650GS!
Παρεμπιπτόντως, όξω (στην ευρώπη εννοώ) τους έχει απογοητεύσει η διάρκεια του Tourance EXP, το οποίο τρώγεται σχεδόν με το διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το παλιό. Στην ελλάδα, βέβαια, με τους ελεεινούς δρόμους μας, ίσως αυτό να μην συμβαίνει.
Επίσης, σχετικά με το Battlewing, όξω (και πάλι) αρχίζει να ξεθυμαίνει ο αρχικός ενθουσιασμός...πάντως στον Πήγασο που τα έχω πάνε ακόμα μια χαρά. Είναι όμως μόλις 6 μηνών, μετά τον 1-1,5 χρόνο θα δούμε αν θα "κρεμάσουν"....
:bye:
-
Έχει ειπωθεί και παραπάνω αλλά το λέω και εγώ, στην πόλη το μαμά λάστιχο θέλει πολύ προσοχή, ειδικά σε συνδυασμό με το πίσω αρκετά δυνατό φρένο του trail. Σε ταξίδια και δικάβαλο είναι μια χαρά. Την είχα πατήσει και εγώ έτσι ακριβώς τον πρώτο καιρό δυνατό φρενάρισμα και το πίσω χόρευε σαν τρελό χέστηκα. Τώρα πια σε απότομο φρενάρισμα δεν πατάω το πίσω όταν ο δρόμος δεν έχει κλίση, σε κατηφόρα δεν παίζει βέβαια. Το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά δυο τρεις φορές που χρειάστηκε δεν είχα κανένα πρόβλημα το μηχανάκι σταμάτησε εκεί που ήθελα. Για δικάβαλος όμως είναι μια χαρά και τα λάστιχα και το δυνατό πίσω φρένο.