0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος xmen

  • *******
  • 1081
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 655i.e.
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Λαστιχα για TRAIL
« Απάντηση #15 - : Αύγουστος 31, 2008, 12:32:30 πμ »
Θα συμφωνήσω με τον Zeppelin, επίσης κάνε χιλιόμετρα ώστε να μάθεις τον χαρακτήρα τους.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Λαστιχα για TRAIL
« Απάντηση #16 - : Αύγουστος 31, 2008, 12:47:47 πμ »
ρε παιδιά τωρα το πηρα το trail αστροτο εχει επανο pirelli scorpion σε ενα φρεναρισμα αποτομο (φορτηγατζης) εχασα ολο το πισω μερο δεξια αριστερα. Βεβαια ηταν και λιγο γυαλι τι να κανω?

Τα pirelli scorpion είναι άψογα λάστιχα σε ταξίδι με στροφες αλλά ΜΟΝΟ όταν ζεσταθούν.
Μέσα στην πόλη θέλουν πολύ προσοχή ειδικά όταν υπάρχει κλιση σε δρόμο κακής κατασκευής γλυστράνε σαν να είσαι πάνω σε...βούτυρο.
Απλά όπως σου είπε κι ο Ανδρέας κανε πολλά τεστ ride χαλαρά μέχρι να φύγει από πάνω τους η "καινουργίλα".  :D


Υ.Γ. Καλώς ήρθες στο site. :bye:

*

JOTIS75

Απ: Λαστιχα για TRAIL
« Απάντηση #17 - : Σεπτέμβριος 15, 2008, 06:57:40 μμ »
Εδώ στο νισή έχουμε στροφές πολλές στροφές και με τα scorpion το μόνο που κάνω είναι να πιγένω στης στροφές σαν την πάπια. Με το Σκούτερ μου έχω καλύετρο κράτημα. Εκτός αυτού το χωριό που μένω έχει λυθόστροτα, δίλαδί είναι όλο ένα λυθόστροτο και όταν πάω να σταματίσω μου φεύγει από τα χέρια. Τίποτα το καλό αυτό το λάστιχο κατά εμένα την άνοιξη που θα την ξαναβγάλω για μόνημα θα πάρουν δρόμο και λέω να πάρω Metzeler........

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Λαστιχα για TRAIL
« Απάντηση #18 - : Σεπτέμβριος 15, 2008, 09:40:41 μμ »
Εδώ στο νισή έχουμε στροφές πολλές στροφές και με τα scorpion το μόνο που κάνω είναι να πιγένω στης στροφές σαν την πάπια. Με το Σκούτερ μου έχω καλύετρο κράτημα.

Κάτι έχουνε τα εργοστασιακά Scorpion δεν εξηγείται αλλιώς, εγώ μέχρι που τα άλλαξα δεν είχα "στρίψει" ποτέ. Τρελή ανασφάλεια.
Σταθερή αξία το Tourance, εξίσου καλό φαίνεται και το Battlewing για την ώρα, που είναι λίγο πιο "αργό" στο πλάγιασμα αλλά σου δίνει την αίσθηση του κάπως πιο "σίγουρου" πατήματος στην ευθεία.

Επίσης υπάρχει το νέο Scorpion Trail με την παράξενη χάραξη! Δεν το βάζεις να μας πεις καμιά γνώμη;  :)

Και υπάρχει πισινό Tourance EXP για πήγασο αλλά όχι μπροστινό (100/90-19) ακόμα! Η Metzeler τά χασε! Δηλαδή τι θα βάλουμε μπροστά; το παλιό; Εν τω μεταξύ έβγαλε το EXP σε... 120/90-17 για το παλιό Transalp (όχι radial παρακαλώ) αλλά μπροστά πάλι πρέπει να βάλεις το απλό Tourance.
Το άλλο ωραίο; Ενώ έχει μπροστινό 110/80R-19, δεν βγάζει πίσω το 140/80R-17, ώστε τουλάχιστον να καλύψει το νέο BMW F650GS!
Παρεμπιπτόντως, όξω (στην ευρώπη εννοώ) τους έχει απογοητεύσει η διάρκεια του Tourance EXP, το οποίο τρώγεται σχεδόν με το διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το παλιό. Στην ελλάδα, βέβαια, με τους ελεεινούς δρόμους μας, ίσως αυτό να μην συμβαίνει.

Επίσης, σχετικά με το Battlewing, όξω (και πάλι) αρχίζει να ξεθυμαίνει ο αρχικός ενθουσιασμός...πάντως στον Πήγασο που τα έχω πάνε ακόμα μια χαρά. Είναι όμως μόλις 6 μηνών, μετά τον 1-1,5 χρόνο θα δούμε αν θα "κρεμάσουν"....

 :bye:
Masquerade

*

spy1

Απ: Λαστιχα για TRAIL
« Απάντηση #19 - : Σεπτέμβριος 16, 2008, 10:23:19 πμ »
Έχει ειπωθεί και παραπάνω αλλά το λέω και εγώ, στην πόλη το μαμά λάστιχο θέλει πολύ προσοχή, ειδικά σε συνδυασμό με το πίσω αρκετά δυνατό φρένο του trail. Σε ταξίδια και δικάβαλο είναι μια χαρά. Την είχα πατήσει και εγώ έτσι ακριβώς τον πρώτο καιρό δυνατό φρενάρισμα και το πίσω χόρευε σαν τρελό χέστηκα. Τώρα πια σε απότομο φρενάρισμα  δεν πατάω το πίσω όταν ο δρόμος δεν έχει κλίση, σε κατηφόρα δεν παίζει βέβαια. Το ξέρω ότι είναι λάθος αλλά δυο τρεις φορές που χρειάστηκε δεν είχα κανένα πρόβλημα το μηχανάκι σταμάτησε εκεί που ήθελα. Για δικάβαλος όμως είναι μια χαρά και τα λάστιχα και το δυνατό πίσω φρένο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης