Εδώ στο νισή έχουμε στροφές πολλές στροφές και με τα scorpion το μόνο που κάνω είναι να πιγένω στης στροφές σαν την πάπια. Με το Σκούτερ μου έχω καλύετρο κράτημα.
Κάτι έχουνε τα εργοστασιακά Scorpion δεν εξηγείται αλλιώς, εγώ μέχρι που τα άλλαξα δεν είχα "στρίψει" ποτέ. Τρελή ανασφάλεια.
Σταθερή αξία το Tourance, εξίσου καλό φαίνεται και το Battlewing για την ώρα, που είναι λίγο πιο "αργό" στο πλάγιασμα αλλά σου δίνει την αίσθηση του κάπως πιο "σίγουρου" πατήματος στην ευθεία.
Επίσης υπάρχει το νέο Scorpion Trail με την παράξενη χάραξη! Δεν το βάζεις να μας πεις καμιά γνώμη;
Και υπάρχει πισινό Tourance EXP για πήγασο αλλά όχι μπροστινό (100/90-19) ακόμα! Η Metzeler τά χασε! Δηλαδή τι θα βάλουμε μπροστά; το παλιό; Εν τω μεταξύ έβγαλε το EXP σε... 120/90-17 για το παλιό Transalp (όχι radial παρακαλώ) αλλά μπροστά πάλι πρέπει να βάλεις το απλό Tourance.
Το άλλο ωραίο; Ενώ έχει μπροστινό 110/80R-19, δεν βγάζει πίσω το 140/80R-17, ώστε τουλάχιστον να καλύψει το νέο BMW F650GS!
Παρεμπιπτόντως, όξω (στην ευρώπη εννοώ) τους έχει απογοητεύσει η διάρκεια του Tourance EXP, το οποίο τρώγεται σχεδόν με το διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το παλιό. Στην ελλάδα, βέβαια, με τους ελεεινούς δρόμους μας, ίσως αυτό να μην συμβαίνει.
Επίσης, σχετικά με το Battlewing, όξω (και πάλι) αρχίζει να ξεθυμαίνει ο αρχικός ενθουσιασμός...πάντως στον Πήγασο που τα έχω πάνε ακόμα μια χαρά. Είναι όμως μόλις 6 μηνών, μετά τον 1-1,5 χρόνο θα δούμε αν θα "κρεμάσουν"....