APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 07, 2009, 03:55:51 μμ

Τίτλος: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 07, 2009, 03:55:51 μμ
επειδη μου ειχε ξεφυγει τοσο καιρο,μολις το ειδα στο pdf που επαιξε εδω μεσα,ετρεξα να το μονταρω κ εγω..
απλη υποθεση ειναι τελικα,δεν ειναι τιποτα δυσκολο..απλα βγαζουμε το φιλτρο αερα με τη γνωστη διαδικασια..
ξεκινωντας με τα εργαλεια που θα χρειαστουμε..

(http://i277.photobucket.com/albums/kk52/mitsaras22/DSC00014.jpg)

στη συνεχεια,κοβουμε εδω...με προσοχη μη φαμε κανα δαχτυλο

(http://i277.photobucket.com/albums/kk52/mitsaras22/DSC00016.jpg)

και τελος,αν θελουμε και μπορουμε,στεγανοποιουμε με λιγο σιλικονη,γιατι μολις το εβγαλα ειδα οτι ειχε μια κολλα εκει απο τη μανα του..οποτε εβαλα κ εγω..

(http://i277.photobucket.com/albums/kk52/mitsaras22/DSC00017.jpg)


τελειωνουμε την διαδικασια μ ενα καλο πλησιμο...και ετοιμο...
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 07, 2009, 04:00:58 μμ
τωρα σε σχεση με πριν,το μηχανακι πηρε 5 αλογα περιπου σε ολο το φασμα των στροφων,θα βαλω και διαγραμμα απο δυναμομετρο σε λιγο..
πλακα κανω εννοειται..
εμενα μου φανηκε οτι πηρε λιιιιιγο στα χαμηλα και γενικοτερα..ισως ειναι και η ιδεα μου..παντως σιγουρα δεν εχασε,οποτε μη το φοβαστε..
θα κανω κανα 2 βολτιτσες ακομα να δω και καλυτερα τι και πως,αλλα γενικοτερα μια χαρα,και περασα κ ενα ευχαριστο πρωινο μαστορευοντας..
(φοραω Κ&Ν και ακραπες υποψην..)
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 07, 2009, 07:21:42 μμ
τωρα σε σχεση με πριν,το μηχανακι πηρε 5 αλογα περιπου σε ολο το φασμα των στροφων,θα βαλω και διαγραμμα απο δυναμομετρο σε λιγο..
πλακα κανω εννοειται..
εμενα μου φανηκε οτι πηρε λιιιιιγο στα χαμηλα και γενικοτερα..ισως ειναι και η ιδεα μου..παντως σιγουρα δεν εχασε,οποτε μη το φοβαστε..
θα κανω κανα 2 βολτιτσες ακομα να δω και καλυτερα τι και πως,αλλα γενικοτερα μια χαρα,και περασα κ ενα ευχαριστο πρωινο μαστορευοντας..
(φοραω Κ&Ν και ακραπες υποψην..)

Ωραίος! :bye:

Αν το κρουασάν είναι αλλη μαρκα κι ο καφες Γαλλικός κανει? :h22:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 08, 2009, 02:03:26 πμ
οτι κρουασαν θες,αρκει να υπαρχει και τσοκο μπλουμ..με τον καφε δεν εχουμε προβλημα.. :P :P :tez: :tez: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: dr3@dlock στις Νοέμβριος 08, 2009, 05:23:32 μμ
Κέρδίζεις και σε κιλά μάλλον εεεε??? ΤΟ σκέφτομαι να το κανω.Καμμια ιδέα για after market φιλτρο?
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: ZografoC στις Νοέμβριος 08, 2009, 05:28:27 μμ
Κέρδίζεις και σε κιλά μάλλον εεεε??? ΤΟ σκέφτομαι να το κανω.Καμμια ιδέα για after market φιλτρο?

Οτι κερδισεις απο το φιλτρο θα το παρεις παλι με το molto και το choco   :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: freco στις Νοέμβριος 08, 2009, 06:20:11 μμ
Εγώ με Acrapes, χωρίς K&N, είδα αισθητή διαφορά. Θα ήθελα να δω και κάποιον με μαμά εξατμίσεις να μας πει τα αποτελέσματα της μόντας.

PS Ίσως φταίει και ο καφές που ήταν φραπογαλάδα. Κρουασάν δεν έφαγα. Μήπως να το ξαναδοκιμάσω με κρουασάν???  :thnk:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: scandaldj στις Νοέμβριος 08, 2009, 10:54:17 μμ
με k&n και μαμα εξατμισεις λιγο καλυτερα χαμιλα
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 09, 2009, 03:06:58 μμ
Κέρδίζεις και σε κιλά μάλλον εεεε??? ΤΟ σκέφτομαι να το κανω.Καμμια ιδέα για after market φιλτρο?
κατι ψηλα..μη φανταστεις τπτ ιδιαιτερο.. :tez: :tez:
για φιλτρο δοκιμασε το Κ&Ν...μονοδρομος πιστευω..
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: dr3@dlock στις Νοέμβριος 09, 2009, 04:03:55 μμ
Ακόμα και αυτά τα ψιλά κάτι είναι φίλε μου. Τιμή περίπου 60 για το Κ&Ν?
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 09, 2009, 04:06:09 μμ
ακριβως :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Stradakias στις Νοέμβριος 09, 2009, 05:31:27 μμ
χωρις φιλτρο εγω αλλα με ακραπες σε παω μια φαναρι φαναρι να δουμε την μοντα σου !!
 :souza: :str:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 10, 2009, 03:49:03 πμ
οποτε σε βολευει.. ;) ;) :D :D
λεπτομεριες με πμ... :bye: :bye: :P
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: lord στις Νοέμβριος 10, 2009, 03:51:15 πμ
εχουμε και choco ρε????




 :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: freco στις Νοέμβριος 10, 2009, 10:16:04 πμ
Spam On
Μια ερώτηση. Τα καινούργια Transalp "λογικά" μας ρίχνουν στα strada, έτσι? Γιατί χτες κυνήγησα ένα "γρήγορο" και δεν είδα να μου φεύγει. Εντάξει παίζουν κι άλλα ρόλο, χέρια, μόντες, βενζίνη κλπ. Μου έκανε εντύπωση. Μην φανταστείτε καμιά κόντρα. 2 φανάρια. Απλά τον είδα που έφευγε τεζόπουλος και τον κυνήγησα.
Spam Off.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: jyapgr στις Νοέμβριος 11, 2009, 07:43:36 μμ
Καλησπέρες συμφορουμίτες .

Λοιπόν εγώ θα διαφωνήσω με την αλλαγή σε φιλτροκούτι τουλάχιστον όχι έτσι .

Ο κινητήρας έχει μια συγκεκριμένη αναλογία καυσίμου αέρα . Όταν πάμε και δίνουμε
περισσότερο αέρα, το μείγμα γίνετε πιο φτωχό δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο νευρικό
το μηχανάκι αλλά έτσι ανεβάζουμε άσκοπα την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης με
συνέπεια αυξημένες τριβές .

Μόνο με καυσανάλυση προτείνεται η οποιαδήποτε αλλαγή ακόμα και αυτή .(Βλέπε αλλαγή φίλτρου)

Spam@ O pegasos τo τρώει το transalp καθότι είναι και βαρίδι κομματάκι, στρίβει και φρενάρει
καλύτερα ο πήγασος αν και μονόδισκος το δε factory ακόμα καλύτερα . Εκεί που υπερτερεί κατά
κράτος το transalp είναι το ταξίδι με 2 άτομα !! αρχοντικά και ή ποιότητα κύλισης ότι σημαίνει αυτό .

Καλές βόλτες  :bye:
JyapGR

Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 12, 2009, 03:20:35 πμ
δεν αλλαζει η εισαγωγη αερα..η διατομη της παραμενη ιδια,αρα και η ποσοτητα που μπαινει στο φιλτροκουτι..απλα αλλαζει η διαδρομη της και ο αερας μπαινει πιο αμεσα στο φιλτρο,με πιο ομαλη ροη,με οτι αυτο συνεπαγεται..ετσι πιστευω εγω τουλαχιστων..
με ενα απλο σχεδιο,το φιλτροκουτι ειναι καπως ετσι...

(http://i277.photobucket.com/albums/kk52/mitsaras22/filtrokouti.jpg)


στο περιπου δηλαδη,πανω κατω ετσι ειναι απο μεσα..
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: freco στις Νοέμβριος 12, 2009, 10:24:22 πμ
+1
Έτσι είναι.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: jyapgr στις Νοέμβριος 12, 2009, 07:58:04 μμ

Καλησπέρα φίλε Μητσάρα ,

Παρεμπιπτόντως  έχουμε και κοινές ρίζες από το Αιτωλικό , λοιπόν δεν συμφωνώ με την έννοια ότι
οφείλεις να δεις τα καύσιμα σου μετά την αλλαγή . Το μέγεθος παραμένει ίδιο στο κουτί αλλά
η πυκνότητα του αέρα διαφέρει .
  Επειδή και ο έτερος Καππαδόκης  συμφωνεί ας λάβουμε υπόψη  και το Ιταλικό forum ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?s=1b8cd1f36157c3caa0bce2ab339d847f&t=167471) και ο καθένας ας σχηματίσει την δική του άποψη .
Και επειδή είναι τσάμπα τα +  δίνω  +1000 για να κάνει κάποιος ρύθμιση air/fuel μετά από οποιαδήποτε αλλαγή στην εισαγωγή ή εξαγωγή  της μηχανής του.

Φιλικά Πάντα ... :bye:

JyapGR

Σημ . Η ιδανική αναλογία αέρα / καυσ. 14.7:1 για ατμοσφαιρικούς κινητήρες (ΝΑ)
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: freco στις Νοέμβριος 13, 2009, 08:05:13 μμ
...  Επειδή και ο έτερος Καππαδόκης  συμφωνεί ας λάβουμε υπόψη  και το Ιταλικό forum ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?s=1b8cd1f36157c3caa0bce2ab339d847f&t=167471) και ο καθένας ας σχηματίσει την δική του άποψη .
Και επειδή είναι τσάμπα τα +  δίνω  +1000 για να κάνει κάποιος ρύθμιση air/fuel μετά από οποιαδήποτε αλλαγή στην εισαγωγή ή εξαγωγή  της μηχανής του.

Τυχαίνει να είμαι ο ίδιος freco που γράφει κι εκεί και το έχω διαβάσει, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς?
Η μόνη αναφορά είναι αυτή

I theory yes, as the induction system should operate freer and run leaner.  EFI systems can compensate to some degree.  In practice an freer flowing air filter (e.g. K&N) would probably have a bigger impact.

και δεν λένε ότι σώνει και ντε πρέπει να πας για ρύθμιση.
Δεν γίνεσαι πιο συγκεκριμένος?
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: jyapgr στις Νοέμβριος 14, 2009, 11:56:10 πμ
...  Επειδή και ο έτερος Καππαδόκης  συμφωνεί ας λάβουμε υπόψη  και το Ιταλικό forum ΕΔΩ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?s=1b8cd1f36157c3caa0bce2ab339d847f&t=167471) και ο καθένας ας σχηματίσει την δική του άποψη .
Και επειδή είναι τσάμπα τα +  δίνω  +1000 για να κάνει κάποιος ρύθμιση air/fuel μετά από οποιαδήποτε αλλαγή στην εισαγωγή ή εξαγωγή  της μηχανής του.

Τυχαίνει να είμαι ο ίδιος freco που γράφει κι εκεί και το έχω διαβάσει, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς?
Η μόνη αναφορά είναι αυτή

I theory yes, as the induction system should operate freer and run leaner.  EFI systems can compensate to some degree.  In practice an freer flowing air filter (e.g. K&N) would probably have a bigger impact.

και δεν λένε ότι σώνει και ντε πρέπει να πας για ρύθμιση.
Δεν γίνεσαι πιο συγκεκριμένος?

Καλημέρα φίλε Freco ,

Δεν νομίζω ότι χωράει περαιτέρω ανάλυση το θέμα από όσα έχω αναφέρει . Άλλωστε στο forum υπάρχουν
ειδικοί γιατί έγω δεν είμαι .Λέω την άποψη μου πάντα . Εαν απλά με ρωτάς για να δείς εαν μπορώ να στο
εξηγήσω τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Όταν με αλλαγές που κάνεις στην παροχή αέρα της μηχανής αλλάζει η αναλογία καυσίμου δηλ. απο 14.7:1 σε 15.2:1 τότε λέμε ότι το μείγμα είναι φτωχότερο . Ο εγκέφαλος (ECU) μπορεί να ελέγξει αυτήν την αναλογία σε κάποιο βαθμό ιδιαίτερα όσοι έχουν Lamda .
Δεν είναι κάτι τρομερό για να συνεχίσουμε το θέμα νομίζω. Θεωρώ ότι ο καθένας που διάβασε τα παραπάνω έχει σχηματίσει άποψη. Αυτό που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας είναι ότι τα σωστά
σε αναλογία καύσιμα σε συνδυασμό με σωστή σειρά μπουζί επιτρέπουν στον κινητήρα μας να δουλεύει πιο
σωστά , οικονομικότερα , χωρίς κατάλοιπα καύσης , χωρίς υψηλές θερμοκρασίες ή τριβές . Κάτι επίσης που
πρέπει να πω και αφορά τα λάδια , είναι ότι και αυτά έχουν ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας .Οπότε εάν
κυναγάμε τον κινητήρα με πολύ παγωμένα λάδια (0-60 C) ή πάρα πολύ ζεστά ( 120+) τότε δεν προστατεύονται σωστά τα μεταλλικά μέρη του κινητήτα .Οι ιδανικές τιμές είναι 80-110 C.

Χαιρετώ

Καλές Βόλτες .... :bye:

JyapGR
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 14, 2009, 12:20:43 μμ
Νομίζω ότι όλες οι συζητήσεις μπορούν να γίνονται πιο ενδιαφέρουσες, (ειδικά οι τεχνικές), χωρίς να χρειάζονται ειρωνικά σχόλια με "καππαδόκες" και "(+)(-)" στο τετράγωνο.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: freco στις Νοέμβριος 14, 2009, 12:37:55 μμ
...Εαν απλά με ρωτάς για να δείς εαν μπορώ να στο εξηγήσω τα πράγματα είναι συγκεκριμένα.

Καλημέρα και εντελώς φιλικά, δεν κατάλαβα την παραπομπή σου στο άλλο forum μιας και κανείς δεν έχει πάει για ρύθμιση λόγω της μόντας. Όσον αφορά τα λεγόμενα σου συμφωνώ στην λογική απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο να πας για ρύθμιση. Αυτό είναι όλο.
Δεν με ενδιαφέρει να μου αποδείξεις τι ξέρεις ούτε έχω διάθεση να σε ειρωνευτώ ή κάτι άλλο.

Καλό μεσημέρι και καλές βόλτες  :bye:.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: jyapgr στις Νοέμβριος 14, 2009, 12:47:08 μμ
Νομίζω ότι όλες οι συζητήσεις μπορούν να γίνονται πιο ενδιαφέρουσες, (ειδικά οι τεχνικές), χωρίς να χρειάζονται ειρωνικά σχόλια με "καππαδόκες" και "(+)(-)" στο τετράγωνο.

Καλησπέρα φίλε μου ,

Νομίζω παρεξηγείς τα γραφόμενα μου . Εννοείται πως δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση από την άλλη άλλο
να γράφεις κάτι και άλλο να το συζητάς έτερε "Καππαδόκη" .  Λοιπόν αυτό το νόημα έχει :
Σημαίνει, να κι άλλος ομοϊδεάτης (με την έννοια του παγαπόντη ή μπαγαπόντη), που έρχεται για υποστήριξη του υπάρχοντος.

Ελπίζω το φιλικά πάντα να το έλαβες υπόψη σου η αλλιώς " με το συμπάθειο "

Χαιρετώ ...

Καλές Βόλτες . :bye:

JyapGR

P.S.  H άποψη σου για την " μόντα ;"


Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: jyapgr στις Νοέμβριος 14, 2009, 12:57:28 μμ
...Εαν απλά με ρωτάς για να δείς εαν μπορώ να στο εξηγήσω τα πράγματα είναι συγκεκριμένα.

Καλημέρα και εντελώς φιλικά, δεν κατάλαβα την παραπομπή σου στο άλλο forum μιας και κανείς δεν έχει πάει για ρύθμιση λόγω της μόντας. Όσον αφορά τα λεγόμενα σου συμφωνώ στην λογική απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο να πας για ρύθμιση. Αυτό είναι όλο.
Δεν με ενδιαφέρει να μου αποδείξεις τι ξέρεις ούτε έχω διάθεση να σε ειρωνευτώ ή κάτι άλλο.

Καλό μεσημέρι και καλές βόλτες  :bye:.


Καλησπέρα φίλε Freco ,

Μην με παρεξηγείς γράφω με καλή διάθεση πάντα , πολλές φορές όμως στα γραφόμενα μας
δεν περνάει πάντα αυτό που θέλουμε να πούμε η o τρόπος που μιλάμε . Άλλωστε όσοι βρισκόμαστε
εδώ έχουμε ( οι περισσότεροι τουλάχιστον )  το ίδιο μεράκι και προσπαθούμε να προστατεύσουμε
ο ένας το άλλον . Ζητάω συγνώμη έαν πέρασε κάτι στραβά, πρόθεσή μου ήταν να αστειευτώ με το
έτερος καππαδόκης κτλ.

Καλή συνέχεια ..

P.S. Βλέπε avatar

JyapGR :tez:
Τίτλος: Απ: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 14, 2009, 04:14:35 μμ
P.S.  H άποψη σου για την " μόντα ;"
Πρακτικά νομίζω ότι δεν είναι πρόβλημα να γίνει, κι αν ήμουν στην σέλα ενός strada ίσως να το έκανα, μια και δεν βλέπω ιδιαίτερες διαφορές.
Κάποιος ειδικός όμως ίσως να μπορεί να μας το πει με συγκεκριμένα δεδομένα.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: AlexDorso στις Νοέμβριος 15, 2009, 10:09:46 πμ
δεν αλλαζει η εισαγωγη αερα..η διατομη της παραμενη ιδια,αρα και η ποσοτητα που μπαινει στο φιλτροκουτι..απλα αλλαζει η διαδρομη της και ο αερας μπαινει πιο αμεσα στο φιλτρο,με πιο ομαλη ροη,με οτι αυτο συνεπαγεται..ετσι πιστευω εγω τουλαχιστων..
με ενα απλο σχεδιο,το φιλτροκουτι ειναι καπως ετσι...

(http://i277.photobucket.com/albums/kk52/mitsaras22/filtrokouti.jpg)


στο περιπου δηλαδη,πανω κατω ετσι ειναι απο μεσα..


η μαμα εισαγωγη παει πιο χαμηλα και ισως παιζει το ρολο νεροπαγιδας Η παγιδα για αλλα στερεα.... μαλλον.....

παρολα αυτα και εγω εχω την (κακη) συνηθεια να αλλαζω πραγματα στα μηχανακια μου, πραγματα τα εχουμε πλερωσει αδρα....

δεν νομιζω να αλλαζει η ποσοτητα του αερα για να θελει ρυθμιση.... ουτε ξερω εαν η ροη του αερα μετα τη μοντα ειναι ιδανικοτερη.  ξερω  ομως οτι το φιλαρακι μας πηγε με την ιταλιδα του για καφε και κρουασαν για κανενα τριωρο και αυτο ειναι το καλυτερο..... :kalo: :kalo:

Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 17, 2009, 05:27:07 μμ
αυτο ακριβως..περασα ενα ευχαριστο πρωινο μιας κ εγω εχω το μικροβιο του σκαλισματος...σε οτι κ αν ειχα..
και στο θεμα τωρα,σαν παγιδα αν λειτουργουσε,δε θα εβρισκα 2 σφηκες και μια μελισσα στην μπροστα μερια του φιλτρου..οποτε..αν θελει καποιος,το κανει..αν δε θελει το αφηνει ως εχει..και δεν τρεχει τιποτα..
 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 17, 2009, 07:50:20 μμ
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά από που να μπει σκουπιδάκι αφού η εισαγωγή είναι μέσα στην σέλα ??
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Νοέμβριος 18, 2009, 02:28:59 πμ
ελα μου ντε...???
παντως,οντως βρηκα 2-3 ζουμπερα μεσα στο φιλτρο..απο που τρυπωσαν δεν ξερω..
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: john_kerasi στις Φεβρουάριος 10, 2010, 02:12:29 μμ
+1 και από εμενα για τη μοντα στο φιλτροκουτι. Το έκανα κι εγώ και οι εντυπώσεις που έχω ειναι πολύ θετικές. όπως ειπε και ο μητσος το μηχανάκι χαμηλά έχει πάρει λίγο (ή σου δίνει αυτή την εντυπωση), όχι τιποτα φοβερό πάντως. Σου δίνει όμως μια σαφή αισθηση οτι λειτουργει πιο ομαλά και πιο άνετα στις χαμηλές στροφες. Οτι αναπνέει καλύτερα. Δεν βρηκα κάπου όμως, λόγω και βροχής, πιο ανοιχτό δρόμο για να το τρέξω λίγο και να δώ και τι γίνεται ψηλά. Ειδωμεν...
Μετα την μόντα πάντως, το μηχανάκι δεν σου δίνει πουθενα την αισθηση οτι η τροποποιηση αυτή του κάνει κάποιο κακό, οπότε δεν νομιζω οτι κάποιος θα έχει κάτι να φοβάται για το αν θα την εφαρμόσει ή όχι... Αν θέλεις το κάνεις αν δεν θέλεις πάλι δεν τρεχει. Δεν έχει και προβλημα έτσι όπως ειναι.
Η αλήθεια ειναι όμως οτι για να το έχουν φτιαξει έτσι όπως το έχουν, ε κάτι θα ξέρουν παραπάνω γι αυτό και με την πρώτη ευκαιρία θα του κάνω και μια καυσανάλυση να δουμε τι παίζει πραγματικά!
Από θόρυβο τωρα, δεν είδα καμια διαφορα με πριν. Βεβαια εγω τις ακραπες τις έχω ταπομένες.
Πάντως είναι πολυ ευκολη διαδικασία και αν δεν σου αρεσει μετα, ειτε ξανα κολάς το κομματι που έκοψες ή αλλάζεις αυτό το κομματι και το φερνεις αμέσωσ στην προηγουμενη κατασταση. 
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 10, 2010, 05:18:15 μμ
Δεν θυμαμαι εαν εχω ξαναρωτησει, αλλα δυναμομετρηση εχετε δει με την μοντα και χωρις? :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Φεβρουάριος 10, 2010, 05:25:07 μμ
θα το παω το απογευμα εγω ρε εδω στην πατρα..να δω..και με,και χωρις...εχω κατι ευρα περισσευουμενα..ενδιαφερεσαι να το κανεις στο στραντα σου εσυ?
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 10, 2010, 06:05:52 μμ
θα το παω το απογευμα εγω ρε εδω στην πατρα..να δω..και με,και χωρις...εχω κατι ευρα περισσευουμενα..ενδιαφερεσαι να το κανεις στο στραντα σου εσυ?


Εαν ειρωνευεσαι φιλαρακι αυτο που εγραψα, τοτε εισαι αξιος της μοιρας σου. Εγω το βλεπω σαν παραπλανηση.....ΕΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ


 :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Φεβρουάριος 10, 2010, 06:07:50 μμ
ειρωνευομαι φιλαρακι..δεν αναγκασα κανεναν να το κανει ουτε παραπλανησα κανεναν..αμα θες το κανεις..αμα δε θες τ αφηνεις...
εγω γουσταρα και το κανα..
μια χαρα δουλευε πριν...μια χαρα δουλευει και τωρα..

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: bros400pgm στις Φεβρουάριος 10, 2010, 06:10:51 μμ
ειρωνευομαι φιλαρακι..δεν αναγκασα κανεναν να το κανει ουτε παραπλανησα κανεναν..αμα θες το κανεις..αμα δε θες τ αφηνεις...
εγω γουσταρα και το κανα..
μια χαρα δουλευε πριν...μια χαρα δουλευει και τωρα..

 :bye: :bye:


Ωραια, αυτο το διαβασα.........Στην ερωτηση μου ομως δεν απαντησες.................Μπορει να χανει καπου αλλου το μηχανακι. Μπορει και οχι.
Γνωριζεις?
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Φεβρουάριος 10, 2010, 06:11:27 μμ
γνωριζω..πολυ καλα...δε χανει πουθενα...

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: john_kerasi στις Φεβρουάριος 10, 2010, 08:23:22 μμ
Κοιτα δεν του εχω κάνει εγώ. Σε αυτό το αγγλικό σάιτ όμως που ο freco αλιευσαι τη μόντα ήταν ένας που ισχυριζόταν οτι από δυναμομετρηση είδε 0,5 hp πάνω (σιγα τα αυγα δλδ.  :P) δεν έβαλε όμως το γραφιμα να το δουμε κι εμεις. Τωρα βεβαια θα μου πεις, και θα έχεις δίκιο, οτι από λογια μπουχτισαμε. Μέχρι λοιπόν να εμφανιστει κάποιος με στοιχεια να μας πει, μενει μονο ο χρονος και τα χιλιομετρα να μας δειξουν το αποτελεσμά της.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: freco στις Φεβρουάριος 10, 2010, 09:14:29 μμ
Να πω κι εγώ με την σειρά μου ότι δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης. Αναφέρθηκε γιατί οι περισσότεροι στην Αγγλία το έχουν κάνει, αναφέρουν "κάποια διαφορά" στη λειτουργία του κινητήρα, και είναι πανεύκολο να γίνει αλλά και να διορθωθεί.
Εγώ το έκανα και είδα βελτίωση στην απόκριση και στη λειτουργία. Δεν περιμένω να κερδίσω πολλά σε μηχανάκι 48 ίππων. Εμένα με ικανοποιεί και είπα να το αναφέρω.
Ηρεμία αδέλφια.
Τίτλος: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
Αποστολή από: Μητσαρας στις Φεβρουάριος 10, 2010, 09:25:22 μμ
Να πω κι εγώ με την σειρά μου ότι δεν υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης. Αναφέρθηκε γιατί οι περισσότεροι στην Αγγλία το έχουν κάνει, αναφέρουν "κάποια διαφορά" στη λειτουργία του κινητήρα, και είναι πανεύκολο να γίνει αλλά και να διορθωθεί.
Εγώ το έκανα και είδα βελτίωση στην απόκριση και στη λειτουργία. Δεν περιμένω να κερδίσω πολλά σε μηχανάκι 48 ίππων. Εμένα με ικανοποιεί και είπα να το αναφέρω.
Ηρεμία αδέλφια.
μαζι σου αδερφε..
 :bye: :bye: