0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

jyapgr

Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 11, 2009, 07:43:36 μμ »
Καλησπέρες συμφορουμίτες .

Λοιπόν εγώ θα διαφωνήσω με την αλλαγή σε φιλτροκούτι τουλάχιστον όχι έτσι .

Ο κινητήρας έχει μια συγκεκριμένη αναλογία καυσίμου αέρα . Όταν πάμε και δίνουμε
περισσότερο αέρα, το μείγμα γίνετε πιο φτωχό δίνει την εντύπωση ότι είναι πιο νευρικό
το μηχανάκι αλλά έτσι ανεβάζουμε άσκοπα την θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης με
συνέπεια αυξημένες τριβές .

Μόνο με καυσανάλυση προτείνεται η οποιαδήποτε αλλαγή ακόμα και αυτή .(Βλέπε αλλαγή φίλτρου)

Spam@ O pegasos τo τρώει το transalp καθότι είναι και βαρίδι κομματάκι, στρίβει και φρενάρει
καλύτερα ο πήγασος αν και μονόδισκος το δε factory ακόμα καλύτερα . Εκεί που υπερτερεί κατά
κράτος το transalp είναι το ταξίδι με 2 άτομα !! αρχοντικά και ή ποιότητα κύλισης ότι σημαίνει αυτό .

Καλές βόλτες  :bye:
JyapGR


*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 12, 2009, 03:20:35 πμ »
δεν αλλαζει η εισαγωγη αερα..η διατομη της παραμενη ιδια,αρα και η ποσοτητα που μπαινει στο φιλτροκουτι..απλα αλλαζει η διαδρομη της και ο αερας μπαινει πιο αμεσα στο φιλτρο,με πιο ομαλη ροη,με οτι αυτο συνεπαγεται..ετσι πιστευω εγω τουλαχιστων..
με ενα απλο σχεδιο,το φιλτροκουτι ειναι καπως ετσι...




στο περιπου δηλαδη,πανω κατω ετσι ειναι απο μεσα..
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2009, 03:22:36 πμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 12, 2009, 10:24:22 πμ »
+1
Έτσι είναι.

*

jyapgr

Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #18 - : Νοέμβριος 12, 2009, 07:58:04 μμ »

Καλησπέρα φίλε Μητσάρα ,

Παρεμπιπτόντως  έχουμε και κοινές ρίζες από το Αιτωλικό , λοιπόν δεν συμφωνώ με την έννοια ότι
οφείλεις να δεις τα καύσιμα σου μετά την αλλαγή . Το μέγεθος παραμένει ίδιο στο κουτί αλλά
η πυκνότητα του αέρα διαφέρει .
  Επειδή και ο έτερος Καππαδόκης  συμφωνεί ας λάβουμε υπόψη  και το Ιταλικό forum ΕΔΩ και ο καθένας ας σχηματίσει την δική του άποψη .
Και επειδή είναι τσάμπα τα +  δίνω  +1000 για να κάνει κάποιος ρύθμιση air/fuel μετά από οποιαδήποτε αλλαγή στην εισαγωγή ή εξαγωγή  της μηχανής του.

Φιλικά Πάντα ... :bye:

JyapGR

Σημ . Η ιδανική αναλογία αέρα / καυσ. 14.7:1 για ατμοσφαιρικούς κινητήρες (ΝΑ)

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #19 - : Νοέμβριος 13, 2009, 08:05:13 μμ »
...  Επειδή και ο έτερος Καππαδόκης  συμφωνεί ας λάβουμε υπόψη  και το Ιταλικό forum ΕΔΩ και ο καθένας ας σχηματίσει την δική του άποψη .
Και επειδή είναι τσάμπα τα +  δίνω  +1000 για να κάνει κάποιος ρύθμιση air/fuel μετά από οποιαδήποτε αλλαγή στην εισαγωγή ή εξαγωγή  της μηχανής του.

Τυχαίνει να είμαι ο ίδιος freco που γράφει κι εκεί και το έχω διαβάσει, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς?
Η μόνη αναφορά είναι αυτή

I theory yes, as the induction system should operate freer and run leaner.  EFI systems can compensate to some degree.  In practice an freer flowing air filter (e.g. K&N) would probably have a bigger impact.

και δεν λένε ότι σώνει και ντε πρέπει να πας για ρύθμιση.
Δεν γίνεσαι πιο συγκεκριμένος?

*

jyapgr

Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #20 - : Νοέμβριος 14, 2009, 11:56:10 πμ »
...  Επειδή και ο έτερος Καππαδόκης  συμφωνεί ας λάβουμε υπόψη  και το Ιταλικό forum ΕΔΩ και ο καθένας ας σχηματίσει την δική του άποψη .
Και επειδή είναι τσάμπα τα +  δίνω  +1000 για να κάνει κάποιος ρύθμιση air/fuel μετά από οποιαδήποτε αλλαγή στην εισαγωγή ή εξαγωγή  της μηχανής του.

Τυχαίνει να είμαι ο ίδιος freco που γράφει κι εκεί και το έχω διαβάσει, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς?
Η μόνη αναφορά είναι αυτή

I theory yes, as the induction system should operate freer and run leaner.  EFI systems can compensate to some degree.  In practice an freer flowing air filter (e.g. K&N) would probably have a bigger impact.

και δεν λένε ότι σώνει και ντε πρέπει να πας για ρύθμιση.
Δεν γίνεσαι πιο συγκεκριμένος?

Καλημέρα φίλε Freco ,

Δεν νομίζω ότι χωράει περαιτέρω ανάλυση το θέμα από όσα έχω αναφέρει . Άλλωστε στο forum υπάρχουν
ειδικοί γιατί έγω δεν είμαι .Λέω την άποψη μου πάντα . Εαν απλά με ρωτάς για να δείς εαν μπορώ να στο
εξηγήσω τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Όταν με αλλαγές που κάνεις στην παροχή αέρα της μηχανής αλλάζει η αναλογία καυσίμου δηλ. απο 14.7:1 σε 15.2:1 τότε λέμε ότι το μείγμα είναι φτωχότερο . Ο εγκέφαλος (ECU) μπορεί να ελέγξει αυτήν την αναλογία σε κάποιο βαθμό ιδιαίτερα όσοι έχουν Lamda .
Δεν είναι κάτι τρομερό για να συνεχίσουμε το θέμα νομίζω. Θεωρώ ότι ο καθένας που διάβασε τα παραπάνω έχει σχηματίσει άποψη. Αυτό που πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας είναι ότι τα σωστά
σε αναλογία καύσιμα σε συνδυασμό με σωστή σειρά μπουζί επιτρέπουν στον κινητήρα μας να δουλεύει πιο
σωστά , οικονομικότερα , χωρίς κατάλοιπα καύσης , χωρίς υψηλές θερμοκρασίες ή τριβές . Κάτι επίσης που
πρέπει να πω και αφορά τα λάδια , είναι ότι και αυτά έχουν ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας .Οπότε εάν
κυναγάμε τον κινητήρα με πολύ παγωμένα λάδια (0-60 C) ή πάρα πολύ ζεστά ( 120+) τότε δεν προστατεύονται σωστά τα μεταλλικά μέρη του κινητήτα .Οι ιδανικές τιμές είναι 80-110 C.

Χαιρετώ

Καλές Βόλτες .... :bye:

JyapGR

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #21 - : Νοέμβριος 14, 2009, 12:20:43 μμ »
Νομίζω ότι όλες οι συζητήσεις μπορούν να γίνονται πιο ενδιαφέρουσες, (ειδικά οι τεχνικές), χωρίς να χρειάζονται ειρωνικά σχόλια με "καππαδόκες" και "(+)(-)" στο τετράγωνο.

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #22 - : Νοέμβριος 14, 2009, 12:37:55 μμ »
...Εαν απλά με ρωτάς για να δείς εαν μπορώ να στο εξηγήσω τα πράγματα είναι συγκεκριμένα.

Καλημέρα και εντελώς φιλικά, δεν κατάλαβα την παραπομπή σου στο άλλο forum μιας και κανείς δεν έχει πάει για ρύθμιση λόγω της μόντας. Όσον αφορά τα λεγόμενα σου συμφωνώ στην λογική απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο να πας για ρύθμιση. Αυτό είναι όλο.
Δεν με ενδιαφέρει να μου αποδείξεις τι ξέρεις ούτε έχω διάθεση να σε ειρωνευτώ ή κάτι άλλο.

Καλό μεσημέρι και καλές βόλτες  :bye:.

*

jyapgr

Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #23 - : Νοέμβριος 14, 2009, 12:47:08 μμ »
Νομίζω ότι όλες οι συζητήσεις μπορούν να γίνονται πιο ενδιαφέρουσες, (ειδικά οι τεχνικές), χωρίς να χρειάζονται ειρωνικά σχόλια με "καππαδόκες" και "(+)(-)" στο τετράγωνο.

Καλησπέρα φίλε μου ,

Νομίζω παρεξηγείς τα γραφόμενα μου . Εννοείται πως δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση από την άλλη άλλο
να γράφεις κάτι και άλλο να το συζητάς έτερε "Καππαδόκη" .  Λοιπόν αυτό το νόημα έχει :
Σημαίνει, να κι άλλος ομοϊδεάτης (με την έννοια του παγαπόντη ή μπαγαπόντη), που έρχεται για υποστήριξη του υπάρχοντος.

Ελπίζω το φιλικά πάντα να το έλαβες υπόψη σου η αλλιώς " με το συμπάθειο "

Χαιρετώ ...

Καλές Βόλτες . :bye:

JyapGR

P.S.  H άποψη σου για την " μόντα ;"



*

jyapgr

Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #24 - : Νοέμβριος 14, 2009, 12:57:28 μμ »
...Εαν απλά με ρωτάς για να δείς εαν μπορώ να στο εξηγήσω τα πράγματα είναι συγκεκριμένα.

Καλημέρα και εντελώς φιλικά, δεν κατάλαβα την παραπομπή σου στο άλλο forum μιας και κανείς δεν έχει πάει για ρύθμιση λόγω της μόντας. Όσον αφορά τα λεγόμενα σου συμφωνώ στην λογική απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο να πας για ρύθμιση. Αυτό είναι όλο.
Δεν με ενδιαφέρει να μου αποδείξεις τι ξέρεις ούτε έχω διάθεση να σε ειρωνευτώ ή κάτι άλλο.

Καλό μεσημέρι και καλές βόλτες  :bye:.


Καλησπέρα φίλε Freco ,

Μην με παρεξηγείς γράφω με καλή διάθεση πάντα , πολλές φορές όμως στα γραφόμενα μας
δεν περνάει πάντα αυτό που θέλουμε να πούμε η o τρόπος που μιλάμε . Άλλωστε όσοι βρισκόμαστε
εδώ έχουμε ( οι περισσότεροι τουλάχιστον )  το ίδιο μεράκι και προσπαθούμε να προστατεύσουμε
ο ένας το άλλον . Ζητάω συγνώμη έαν πέρασε κάτι στραβά, πρόθεσή μου ήταν να αστειευτώ με το
έτερος καππαδόκης κτλ.

Καλή συνέχεια ..

P.S. Βλέπε avatar

JyapGR :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 14, 2009, 12:59:39 μμ από jyapgr »

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #25 - : Νοέμβριος 14, 2009, 04:14:35 μμ »
P.S.  H άποψη σου για την " μόντα ;"
Πρακτικά νομίζω ότι δεν είναι πρόβλημα να γίνει, κι αν ήμουν στην σέλα ενός strada ίσως να το έκανα, μια και δεν βλέπω ιδιαίτερες διαφορές.
Κάποιος ειδικός όμως ίσως να μπορεί να μας το πει με συγκεκριμένα δεδομένα.

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #26 - : Νοέμβριος 15, 2009, 10:09:46 πμ »
δεν αλλαζει η εισαγωγη αερα..η διατομη της παραμενη ιδια,αρα και η ποσοτητα που μπαινει στο φιλτροκουτι..απλα αλλαζει η διαδρομη της και ο αερας μπαινει πιο αμεσα στο φιλτρο,με πιο ομαλη ροη,με οτι αυτο συνεπαγεται..ετσι πιστευω εγω τουλαχιστων..
με ενα απλο σχεδιο,το φιλτροκουτι ειναι καπως ετσι...




στο περιπου δηλαδη,πανω κατω ετσι ειναι απο μεσα..


η μαμα εισαγωγη παει πιο χαμηλα και ισως παιζει το ρολο νεροπαγιδας Η παγιδα για αλλα στερεα.... μαλλον.....

παρολα αυτα και εγω εχω την (κακη) συνηθεια να αλλαζω πραγματα στα μηχανακια μου, πραγματα τα εχουμε πλερωσει αδρα....

δεν νομιζω να αλλαζει η ποσοτητα του αερα για να θελει ρυθμιση.... ουτε ξερω εαν η ροη του αερα μετα τη μοντα ειναι ιδανικοτερη.  ξερω  ομως οτι το φιλαρακι μας πηγε με την ιταλιδα του για καφε και κρουασαν για κανενα τριωρο και αυτο ειναι το καλυτερο..... :kalo: :kalo:

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #27 - : Νοέμβριος 17, 2009, 05:27:07 μμ »
αυτο ακριβως..περασα ενα ευχαριστο πρωινο μιας κ εγω εχω το μικροβιο του σκαλισματος...σε οτι κ αν ειχα..
και στο θεμα τωρα,σαν παγιδα αν λειτουργουσε,δε θα εβρισκα 2 σφηκες και μια μελισσα στην μπροστα μερια του φιλτρου..οποτε..αν θελει καποιος,το κανει..αν δε θελει το αφηνει ως εχει..και δεν τρεχει τιποτα..
 :bye: :bye:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #28 - : Νοέμβριος 17, 2009, 07:50:20 μμ »
Συγνώμη ρε παιδιά αλλά από που να μπει σκουπιδάκι αφού η εισαγωγή είναι μέσα στην σέλα ??

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1718
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +151
Απ: μοντα στο φιλτροκουτι
« Απάντηση #29 - : Νοέμβριος 18, 2009, 02:28:59 πμ »
ελα μου ντε...???
παντως,οντως βρηκα 2-3 ζουμπερα μεσα στο φιλτρο..απο που τρυπωσαν δεν ξερω..
GRAZIE ITALIA ! ! !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης