Κάτσε γιατί μπερδεύτηκα, σε σχέση με την εργοστασιακή ρύθμιση, αν είμαστε για παράδειγμα δικάβαλοι και νιώθουμε το μπροστινό ασαφές, γυρίζουμε το δακτύλιο της προφόρτισης του ελατηρίου ώστε αυτό να συμπιεστεί και να κάθεται λιγότερο η μηχανή με το περισσότερο βάρος.
Έτσι ακριβώς. Αυτή όμως η ρύθμιση φέρνει τη μηχανή πιο ψηλά, όταν την κάνεις και είσαι μονοκάβαλος.
Για να μειώσεις το ύψος, πρεπει να μειώσεις την προφόρτιση. Όμως η μείωση της προφόρτισης δεν είναι ενδεδειγμένος τρόπος για να μεταβάλλεις το ύψος της μηχανής. Υπάρχει ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: Για να μην επηρεάζεται το ύψος της μηχανής ανάλογα με το φορτίο της.