0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.
Παράθεση από: karvounisg στις Ιούνιος 21, 2007, 01:19:18 μμ Μέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.Μετά το 1ο service θα αλλάξει (μαλλον προς τα πάνω) η κατανάλωση οπότε μετα τα 1000 πες μας πάλιΕγώ τωρα (είμαι λίγο αρυθμιστος) με 13λ 180km κυριως μεσα σε κινηση
Το δικο μου στις τελευταιες δυο εξορμησεις εκτος Αθηνας ,εκανα περιπου 270 ΚΜ εθνικο και επαρχιακο δρομο και μετα αναψε λαμπακι!!!!! ( Εξεπλαγην)Πριν εκανα γυρω στα 200Km. Εχω κανει 19000 Km και ειμαι λιγο πριν το σερβις των 20000. Δεν φανταζομαι να εχει και την ποιο καλη ρυθμιση αυτην την στιγμη.....
Παράθεση από: karvounisg στις Ιούνιος 21, 2007, 01:19:18 μμΜέχρι στιγμής (850 χλμ) με συνθήκες οδήγησης στην πόλη μέγιστο ύψος στροφών 5000 και μέγιστη ταχύτητα τα 130 έχω 5,6 λίτρα.Συνέχεια ...Μετά το service των 1000 χλμ και έχωντας 1300 χλμ περίπου έχουμε και λέμε στροφές συνήθως 4000 - 6000 με ανοίγματα στις 8000, max ταχύτητα 163, κίνηση μέσα στην πόλη και λίγο εθνική κατανάλωση 5,06 λίτρα.
Έχει νόημα να ανοίγεις μέχρι τις 8000rpm όταν η μέγιστη ροπή είναι στις 6250rpm σύμφωνα με τον κατασκεύαστή?
Μέγιστη ροπή στις 6250 για μονοκύλινδρο είναι μάλλον ψηλά.
Max. power at crankshaft50 HP (37 kW) at 6,250 rpm. Max. torque at crankshaft6.25 kgm ( 61.31 Nm) at 5,200 rpm.
ρε παιδια τι γραφετε?δεν στροφαρει το strada ουτε το trail 8000 γιατι στις 7100 εχει κοφτη.δεν υπαρχει τετοια περιπτωση
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι