Κύριοι θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας , έχω εδώ και 2 μέρες το trail καινούργιο , αυτή τη στιγμή έχει 30 km .Θέλω να ρωτήσω τι γίνεται με την ένδειξη θερμοκρασίας και τη λειτουργία του βεντιλατέρ.
Συγκεκριμένα ,όταν την βάζω μπροστά , η θερμοκρασία κατά το ρελαντί πάντα , μέσα σε 2-3 λεπτά ανεβαίνει στο 3 τετραγωνάκια στην ένδειξηστο καντράν, εάν την αφήω μετά τα 3 λεπτα για κανένα 1-1,5 λεπτό στο ρελαντί η θερμοκρασία ανεβαίνει στο τέταρτο τετραγωνάκι και ανάβει το βεντιλατέρ.Με το που ξεκινήσω μετά από λίγο η θερμοκρασία πέφτει πάλι στα 3 τετράγωνα και μένει εκεί σταθερά μέχρι να σταματήσω και την αφήσω πάλι για λίγο στο ρελαντί και σε 1-2 λεπτά πα΄λι ανάβει το βεντιλατέρ και η ένδειξη πάει στα τέσσερα τετράγωνα. Είναι λογικό αυτό;
Υ.Γ Πρόσεξα την στάθμη του αντιψυκτικού στο δοχείο επιστροφής , όταν είναι η μηχανή κρύα η στάθμη είναι κάτω από το min , όταν κινηθεί η στάθμη ανεβαίνει ακριβώς στο min, Μήπως πρέπει να συμπληρώσω; Και αν ναι δεν θα έπρεπε να το έχουν κάνει ήδη στην αντιπροσωπεία πριν μου την παραδώσουν;
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω για την στάθμη των λαδιών: Τα λάδια δεν είναι σε σωστή ποσότητα κατά την αγορά ;
Πως πρέπει να τα ελέγχω; (με ζεστό τον κινητήρα;) ,Τα μετά από μία βόλτα 5 km και η στάθμη ήταν 2-3 τεραγωνάκια πάνω απί το min. Στο manual διάβασα ότι πρέπει να είναι κοντά στο max.
Μήπως έπρεπε και αυτά να συμπληρωθούν από την αντιπροσωπεία πριν την παράδοση;
Δηλαδή όλα τα υγρά της μηχανής πρέπει να τσεκάρονται και να συμπληρόνονται πριν την παράδοση ή η μηχανή έρχεται fix από το εργοστάσιο καιδεν υπάρχει λόγος συμπλήρωσης των λαδιών και υγρών;
Ευχαριστώ πολύ , ελπίζω να μην σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου.