APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: tfachour στις Αύγουστος 26, 2014, 10:46:38 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους και με γεια το forum,χωρις προβληματα ξανα.Στο θεμα μας τωρα.Είναι 2η φορα που μου κοβεται η ντιζα του συμπλεκτη μεσα σε 2 μηνες.Ο μηχανικος μετα την πρωτη αλλαγη μου ειχε πει οτι εχει φθαρει ο μηχανισμος στην μανετα και πως τρωει την ντιζα οποτε μου προτεινε την αλλαγη ολοκληρου του μηχανισμου.
Ειχε κανεις αντιστοιχο προβλημα;Παιζει να φταιει κατι αλλο και να κανω μαμακία;Ο μαμα μηχανισμος κανει 50€ και αλλα 30€ η μαμα ντιζα.Αναφερομαι σε Strada του 2009
-
αλλάζεις μόνο την ντίζα ή σετάκι με το μακαρόνι?
-
Μακαρονι???
-
Έτσι λένε συνήθως το μαυρο σωληνάκι που μέσα του είναι η ντιζα.
-
στο δικό μου strada έχω ντίζα από XT (το πήρα έτσι απο τον προηγούμενο).
επειδή ίσως είναι λίγο φτηνότερη το λέω...
επίσης, εχεις δεί οτι ειναι περασμένη σωστά; το κόψιμο είναι στο ίδιο σημείο; μήπως βρίσκει κάπου και κόβεται;
-
Ναι κοβεται στο ιδιο σημειο,εχει φθαρει καποια βιδα με αποτελεσμα να παιζει για αυτο και ο μηχανικος προτεινε την αλλαγη ολοκληρου του μηχανισμου της μανετας. Λογικα θα αλλαχθει το μακαρονι και οχι μονο η ντιζα.
-
γιατί δεν μας βγάζεις μια φωτογραφία να δούμε! μια εικονα 10000000 λέξεις!
-
Έπαθα κιεγώ το ίδιο. 2η ντίζα που κόβεται μέσα σε 2 μήνες.
Θα πάω να πάρω κιεγωτου XT που κάνει τα μισά λεφτά.
-
Τελικά έβαλα ντίζα απο XT. Δεν ήταν και πολύ φτηνότερη, 24 ευρώ πήγε, + 6 ευρώ εργαστικά.
Ελπίζω να κρατήσει αυτή τη φορά.
-
ειχες θεμα στην τοποθετηση ?!
-
Οχι κανένα θέμα. Την έβαλε ο μάστορας (εξού και τα 6 ευρώ)
-
Λογω ελλειψης χρηματων τωρα θα παω να την φτιαξω.Τελικα πηρα την μανισια ντιζα.Η φθορα της ντιζας οφειλεται στην φθορα ενος πλαστικου δισκου στην βαση της μανετας με αποτελεσμα να παιζει.Ευτυχως ο Πλοσκας μου εδωσε μονο το πλαστικο και μολις φερει μανετες,θα αλλαξω μονο την μανετα.
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10704128_10204762557324379_3539990196455325077_n.jpg?oh=ec130f905257d8ec6fc814fb9864ba7d&oe=54C77DA4&__gda__=1419315953_0b3dd9c3c282083d5452cf0d35729e80)
(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10687191_10204762557284378_1322131865401432380_n.jpg?oh=e4a644466e64b9e2b37c9fa6ee619cb8&oe=549251C3)
-
Θα σου πρότεινα να αγοράσεις ρυθμιζόμενη μανέτα για Breva 750 απο κίνα με 27 ευρώ μαζί με μεταφορικά. Ταιριάζει, και είναι φτηνή και ωραία.
Η αυθεντική μανέτα aprilia κάνει 43 ευρώ. Εάν θες οπωσδήποτε την αυθεντική, έχω ετοιμοπαράδοτη τη δικιά μου στη μισή τιμή. Έχει κάνει 2.000 χιλιόμετρα μόνο.
-
Για δωσε λινκ για την κινεζικη να την τσεκαρω
-
Γουάου! έπεσε κιάλλο η τιμή.
Με 19,31 ευρώ παίρνεις και τις 2 μανέτες (http://www.ebay.com/itm/Short-Black-CNC-Clutch-Brake-Levers-For-MOTO-GUZZI-BREVA-750-2004-2009-2008-2007-/261481315787?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ce1803dcb&vxp=mtr) σε κοντές, αλλά έχει και μακριές (http://www.ebay.com/itm/CNC-Mixed-Color-Brake-Clutch-Long-Levers-For-Moto-Guzzi-BREVA-750-2004-2009-2008-/131288060564?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e9160d294&vxp=mtr)και αναδιπλούμενες (http://www.ebay.com/itm/CNC-Folding-Extend-Brake-Clutch-Levers-For-Moto-Guzzi-BREVA-750-2004-2009-2008-/141397906812?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20ebf8d57c&vxp=mtr).
Εγω πήρα τις κοντές και είμαι φχαριστημένος. Βέβαια όπως γράφω και παραπάνω ξανακόπηκε η ντίζα, οποτε κατα τη γνώμη μου κάτι άλλο φταίει, οταν κόβεται και με αυθεντική μανέτα και με κινέζικη. Αν τις αλλάζεις μόνο γιαυτό, πετάς λεφτά κιας σου λέει άλλα ο κ. Απρίλιας.
Το μόνο αρνητικό είναι οτι πρέπει να περιμένεις 1 μήνα για να σου έρθει.
-
ωραια προσφορα αυτη με τις 2 μανετες αλλα δεν βρισκω σε σκετο ασημενιο :( :(
-
Ποια η χρησιμοτητα της αναδιπλουμενης; :thnk:
-
Pegasos-21
Εδώ έχει σε οτι χρωματικό συνδυασμό θέλεις:
http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Folding-brake-clutch-levers-for-MOTO-GUZZI-BREVA-750-2004-2009-/261576980541?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ce733f83d&vxp=mtr (http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Folding-brake-clutch-levers-for-MOTO-GUZZI-BREVA-750-2004-2009-/261576980541?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ce733f83d&vxp=mtr)
Απλά πρέπει να του προσδιορίσεις το χρώμα της μανέτας, της επιμήκυνσης, και του επιλογέα. Πεστου να στα κάνει όλα ασημένια.
tfachour
Όταν πέφτεις, αντί να σπάσει, διπλώνει. Γλιτώνεις λεφτά.
-
οταν αγοραζεις απο e-bay δηλαδη εχεις επικοινωνια με τον αγοραστη ωστε να του πεις ας πουμε οτι το θελεις ολο ασημενιο ?!
-
Ναι. Το γράφει και στην περιγραφή του προϊόντος.
Λίγο πριν στείλεις την παραγγελία έχει ένα πεδίο που στέλνεις οδηγές στον πωλητή. Εκεί του αναφέρεις τα χρώματα που θέλεις.
-
Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη. Μου την έκανε και εμένα πάλι η ντίζα. Τα τελευταία χρόνια μου κοβότανε κάθε χρόνο απο Οκτώβρη σε Οκτώβρη, τώρα όμως με άφησε σε 6 μήνες. Είναι η τρίτη ντιζα που σπάει σε διάστημα 2 μιση χρόνων. Δεν νομίζω να ειναι φυσιολογικό το διάστημα φθοράς, λογικά κάτι άλλο πρέπει να φταίει. Ιδέες;
-
Κάπου θα βρίσκει και τρίβεται.
Σε εμένα το βρήκε ο μάστορας στο Ρομπότη (Πρώην Aprilia, νυν Sym.) Λίμαρε το σημείο και δεν ξανακόπηκε. Έχω ακόμα την ντίζα απο XT.
-
Tελικά υπάρχει σαφή εικόνα για το τι φταίει που φθείρεται η ντίζα συμπλέκτη τόσο συχνά; Πραγματικά έχω κουραστεί να αλλάζω ντίζα κάθε ένα με ενάμιση χρόνο και να μην ξέρω πότε και που θα με αφήσει και να σκάω και το πενηντάρικο για νέα ντίζα και περαστικά κάθε φορά...
Υπάρχει καμιά λύση; Είχα αλλάξει και μανέτα και απο μαμίσια πάλι σε μαμίσια μήπως είχε κάποια φθορά, κράτησε λίγο παραπάνω κανά δυο χρόνια αλλά μετά πάλι τα ίδια. Κόβεται πάντα στο ίδιο σημείο εκεί εξω από το μπιλάκι της ντίζας που ποιάνει στην οπή της μανέτας.
Επίσης αυτή του xt που λέτε, από ποιο xt ακριβως κάνει, γιατί θυμάμαι όταν είχα πάει στη yamaha μια φορά με το δείγμα της ντίζας στα χέρια, δεν κατάφερε ο άνθρωπος να βρει μια ίδια παρόλο που κοίταξε για όλα τα μοντέλα xt. Kαμία δεν έκανε αυτή την γωνία που κάνει η μαμά ντιζα της aprilia. Μήπως μπαίνει με κάποια πατέντα;
Κάθε βοήθεια δεκτή παιδιά
-
Γεια! Κι εγώ έχω αλλάξει μέσα στη δεκαετία 2-3 φορές ντιζα. Την τελευταία φορά μου είχε λιμάρει ο μάστορας και λίγο τη Μανέτα εκεί που περνά η ντιζα για να μην τρίβεται. Όμως αυτό που έχω καταλάβει είναι το εξής.
Όταν βάλεις την καινούργια ντιζα, χρειάζεται να βάλεις και μια καλή ποσότητα γράσου στην μπίλια αλλά και στη Μανέτα στο αντίστοιχο σημείο. Με τον καιρό και τις βροχές, το γράσο αυτό μπορει να ξεπλυθεί και να χρειάζεται να ξαναβάλεις. Το καταλαβενεις όταν το χρειάζεται, καθώς στο πάτημα της Μανέτας έχεις μια «σπογγώδη» αίσθηση. Σαν να αισθάνεσαι στο χέρι όταν την πιεζεισ, να κανει ένα μικρό τακ-τακ (επιστημονική ανάλυση όχι αστεία :tez:). Νομίζω πως η έλλειψη γράσου ταλαιπωρεί την ντιζα στο σημείο της Μπιλιας και εν τέλη κόβεται λόγω κόπωσης. Όλα αυτά τα λέω με επιφύλαξη. Πάντως εγώ φροντίζοντας να γράσαρω μια στο τόσο το σημείο αυτό, εχω να αλλάξω ντιζα κοντά 4 χρόνια.