0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
οδηγος σερβις.
« - : Μάιος 18, 2010, 12:00:23 πμ »
σ αυτο το θεμα σκεφτηκα οσοι εχουν γνωση του θεματος(σερβις)
στις απλες εργασιες παντα,να δωσουν τα φωτα τους με φωτογραφικο υλικο εννοειτε!

δλδ!θελω εγω να κανω αλλαγη λαδιων-φιλτρου κ μπουζι που ειναι το πιο συνηθισμενο σερβις αν δεν κανω λαθος.αν κ τα μπουζι αλλαζονται καθε 10000χλμ νομιζω ε?

 προσωπικα θεωρω οτι θα μπορουσαμε να επιχειρησει το μικρο σερβις,με δικη του ευθυνη παντα.επειδη με ενδιαφερει πρωτα προσωπικα περιμενω ανταποκριση απο τους γνωστες!
 κ την γνωμη σας βεβαια!πιστευω οτι σαν χρηστες απριλια θα μας βοηθησει!


απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #1 - : Μάιος 18, 2010, 04:02:36 πμ »
λαδια,μπουζι και φιλτρα,δεν ειναι και καμια επιστημη...
ορεξη να χεις,και να λερωσεις και λιγο χερια..
το μπουζι βγαινει πανευκολα με το μπουζοκλειδο που εχει στα εργαλεια κατω απο τη σελα..
το φιλτρο αερα,αφαιρωντας το πλαινο πλαστικο καπακι,που πιανει κατω απο το ντεποζιτο,στη συνεχεια ανοιγεις το φιλτροκουτι και το παιρνεις στα χερια..
και λαδια,με τη γνωστη αλλα χρονοβορα διαδικασια..καπου εχει ξαναγραφτει εδω μεσα
(2.500 αν αλλαξεις μονο λαδια,2.700 αν αλλαξεις και φιλτρο μαζι)
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #2 - : Μάιος 18, 2010, 02:21:43 μμ »
λεγοντας γνωστη αλλα χρονοβορα?

αυτο εννοω!να πουμε,να εξηγησουμε κλπ.αν εχουμε κ καμμια φωτο να την ανεβασουμε!

 η καποιο τιπ.οπως για παραδειγμα ενα φιλαρακι δεν ηξερε οτι πρεπει να ανοιξεις κ να ξεβιδωσεις κ σε ενα αλλο σημειο για να βγαλεις λαδια....

εβλεπα τον αδερφο μου προχθες που αλλαξε τα λαδια στο tdm του κ μου μιλουσε μιση ωρα για πραματα που πρεπει να προσεχεις κατα την αλλαγη λαδιων!
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #3 - : Μάιος 18, 2010, 03:24:29 μμ »
βγαζεις την προστατευτικη ποδια,ξεβιδωνεις την ταπα που βρισκεται στο πλαισιο(ακριβως πισω απο την μπροστα ροδα)
αφηνεις να βγει απο κει οσο λαδι βγει,στη συνεχεια,(με προσοχη,γιατι εχει πιεση και το πεταει στη ροδα)
μπορεις να κανεις κ αυτη την πατεντα για να μην γινει χαλια


ανοιγεις την κατω ταπα και στραγγιζεις απο κει..περιμενεις,περιμενεις,περιμενεις..
και σαν τιπ,αν θες,ριχνεις με ανοιχτη την κατω ταπα,λιγο απο το φρεσκο λαδι,με σκοπο να παρασυρει και τα υπολοιματα απο το παλιο
αν εχεις διπλο,κρατας και τη μηχανη πλαγιασμενη προς τη μερια της ταπας για να βγει οσο το δυνατων περισσοτερο απο το παλιο λαδι..
κλεινεις και τις 2 ταπες καλα..και αρχιζεις να ριχνεις το φρεσκο λαδι..με την πρωτη,ριξε 1200ml περιπου,περιμενεις να τα τραβηξει,και συνεχιζεις να προσθετεις..οταν φτασεις περιπου στα 2000ml αναβεις για λιγο τη μηχανη,να κυκλοφορησουν,και συνεχιζεις να προσθετεις μεχρι αν φτασεις τα 2.500ml(χωρις φιλτρο)η 2700ml μαζι με αλλαγη φιλτρου..
βιδωνεις καλα και την πανω ταπα μετα και εισαι ετοιμος...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 18, 2010, 03:33:28 μμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #4 - : Μάιος 18, 2010, 03:30:41 μμ »
αν μετα θες να ελεγξεις..συμφωνα με το μανουαλι,η aprilia λεει να κανουμε μια βολτα 15 λεπτα εκτος πολης και στη συνεχεια,σβηνουμε και ελεγχουμε..
οι μαστορες λενε,να το αφηνεις να δουλευει μεχρι να μπει το βεντιλατερ(εγω αυτο κανω)και αφου σβησεις,ελεγχεις παλι,και μετα αναλογα,η προσθετεις η αφαιρεις..(καθε φορα που προσθετεις η αφαιρεις,πρεπει να ξαναδουλεψει το μοτερ)
εμπειρικα λενε(και συμφωνω)οτι δεν προκειται ποτε να πετυχεις την ιδανικη σταθμη..το ιδιο συμβαινει και στα xtx-r
οποτε συμφωνα με το μανουαλι παλι,βαζεις την ποσοτητα που συνηστα η aprilia εχοντας στραγγιξει καλα τα παλια λαδια και κλεινεις..και ησυχαζεις..
οσο το ελεγχεις τοσο θα εκνευριζεσαι..πιστεψε με.. :tez:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #5 - : Μάιος 18, 2010, 03:49:18 μμ »
+998 ........ Οπως τα ειπε ο Μητσαρας  :kalo:

Να προσθεσω οτι αν αλλαξεις φιλτρο μην ξεχασεις να κανεις εξαερωση απο την 5mm βιδα (με 8mm κεφάλι) που εχει πανω το καπακι του φιλτρου.
Αυτο το κανεις οταν βαλεις τα 2 λιτρα και βαλεις μπροστα την πρωτη φορα.


ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν την αφαιρουμε τελειως αλλα την ξεβιδωνουμε μεχρι τη μεση.Αλλιως θα κανεις ντουσακι στο λαδακι.
Βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να δακρυσει για 5-6 sec λαδακι και την σφιγγουμε απαλα (10Νm) και καλο ειναι να αλλαζουμε και την χαλκοροδελα καθε φορα.

Καλο σκουπισμα στα O-Ring απο το καπακι του φιλτρου καθως και στην επιφανεια του καρτερ που πατανε.
Ενα σκουπιδακι αρκει για να δακρυζουν μετα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +23
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #6 - : Μάιος 18, 2010, 04:42:40 μμ »
ωραια ωραια!!!αυτο εννουσα!!!

παρατηρησεις κλπ απο πιο εμπειρους!!! :kalo:
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

chiskos

Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #7 - : Μάιος 19, 2010, 11:49:10 πμ »
+998 ........ Οπως τα ειπε ο Μητσαρας  :kalo:

Να προσθεσω οτι αν αλλαξεις φιλτρο μην ξεχασεις να κανεις εξαερωση απο την 5mm βιδα (με 8mm κεφάλι) που εχει πανω το καπακι του φιλτρου.
Αυτο το κανεις οταν βαλεις τα 2 λιτρα και βαλεις μπροστα την πρωτη φορα.


ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Δεν την αφαιρουμε τελειως αλλα την ξεβιδωνουμε μεχρι τη μεση.Αλλιως θα κανεις ντουσακι στο λαδακι.
Βαζουμε μπροστα και περιμενουμε να δακρυσει για 5-6 sec λαδακι και την σφιγγουμε απαλα (10Νm) και καλο ειναι να αλλαζουμε και την χαλκοροδελα καθε φορα.

Καλο σκουπισμα στα O-Ring απο το καπακι του φιλτρου καθως και στην επιφανεια του καρτερ που πατανε.
Ενα σκουπιδακι αρκει για να δακρυζουν μετα.




Εγω αλλαξα λαδια και φιλτρο χωρις να κανω αυτη την εξαερωση που λες....Απο τοτε λοιπον τα λαδια κανουνε μικρες μικρες φουσκαλιτσες και το ολο σκηνικο σου φαινεται σαν να εχεις μια σαπουναδα μεσα στο σκελετο σου.......Λες φιλαρακι να οφειλεται στην εξαερωση των λαδιων οπως λες?

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #8 - : Μάιος 19, 2010, 11:56:57 πμ »
Πολυ πιθανο.... :thnk:

Αν και η "σαπουναδα" στα λαδια (ή στο παραφλου) ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα διαρροής παραφλου μεσα στα λαδια που προκαλειται ειτε απο τσιμουχα τρομπας νερου που δακρυζει και περνανε τα παραφλου στο συστημα λιπανσης, ειτε απο καμμενη φλατζα καυσεως.

Δεν μπορω να ειμαι σιγουρος για το τι ειναι αν δεν το δω.....

*

chiskos

Απ: οδηγος σερβις.
« Απάντηση #9 - : Μάιος 19, 2010, 01:22:20 μμ »
Οχι το λαδι ειναι πεντακαθαρο και μετα απο καμποσες ωρες φευγουν οι φυσαλιδες αυτες οταν μεινει ακινητοποιημενο...... Δεν εχει το χρωμα που παιρνει το λαδι οταν εχει μεσα νερά......Το ξερω το χρωμα αυτο .....λες να δοκιμασω τωρα την εξαερωση??????Ευχαριστω προκαταβολικα φιλε μου....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης