0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

taskor74

Το πρωί όλα καλά παιρνει με την πρώτη.Μόλις κάνω καμία βολτίτσα
και πάω να το ξαναβάλω μπροστά αφού το σβήσω για περίπου 2-5-10 λεπτά(θε θυμάμε ακριβώς)
δε παίρνει μπρος και μου ανάβει το λαμπάκι του ιμομπιλάιζερ.Από τις 5 προσπάθειες να πάρει μπρος τη μία άντε δύο.
Αλλές φορές πάει να αρπάξει και ξανασβίνει.Οπως είχα αναφέρει σε άλλο θρεντ το μηχανάκι ηταν σε ακινησία πάνω από επτάμηνο.Τι να πω μπουκωμένο είναι;Αλλοι μου λένε το ιμομπιλαιζερ,άλλοι
η τρόμπα.δεν ξέρω τι να πω... :thnk:.Είχε κανείς καμιά παρόμια εμπειρία.

edit:Το μηχανάκι έχει αλλαγμένα μουζιά,λάδια+φιλτρο,φιλτρο αέρος ok.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2010, 12:41:09 μμ από taskor74 »



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
αν δεν ειναι το μπουζί ή μπουζοκαλώδιο (φθαρμένο κτλ..)..

μήπως να ειναι βουλωμένα / θέλουν καθάρισμα τα μπεκ..????

μια γνώμη λεω ... :thnk: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
αν δεν ειναι το μπουζί ή μπουζοκαλώδιο (φθαρμένο κτλ..)..

μήπως να ειναι βουλωμένα / θέλουν καθάρισμα τα μπεκ..????

μια γνώμη λεω ... :thnk: :bye:

Πολυ πιθανον να φταιει κατι απο αυτα αλλα σαν πρωτη κινηση τσεκαρε τον αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου.
Το νουμερο 17.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Μάκη πως μπορεί να συνδέεται ο αισθητήρας θερμοκρασίας με το πρόβλημα? 

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο, ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια, με αποτελεσμα -ενω παιρνει ευκολα μπροστα -μολις ζεσταθει "πνιγεται" στις βενζινες.

Το εχω δει πολλες φορες το εργο και δυσκολα παει το μυαλο σου εκει.Δεν ειναι δυσκολο να το τσεκαρεις με ενα Ωμόμετρο και βραστο νερο.

*

taskor74

αν δεν ειναι το μπουζί ή μπουζοκαλώδιο (φθαρμένο κτλ..)..

μήπως να ειναι βουλωμένα / θέλουν καθάρισμα τα μπεκ..????

μια γνώμη λεω ... :thnk: :bye:

Πολυ πιθανον να φταιει κατι απο αυτα αλλα σαν πρωτη κινηση τσεκαρε τον αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου.
Το νουμερο 17.

Ωχ!Mαke my day(night) :D
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Προφανώς αυτό μόνο με αλλαγή σώζεται,ε;
Τιποτα πιο ευχάριστο... :(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2010, 09:50:05 μμ από taskor74 »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Μπορω να ρωτησω τιμη απο Δευτερα αλλα δεν πιστευω οτι ειναι τοσο ακριβο οσο λεει το Αγγλικο site

Δυστυχως μονο με αλλαγη σωζεται (αν ειναι αυτο).Ειναι σφραγισμενο και δεν ανοιγει.

Αν παλι ειναι οκ και δουλευει τοτε θελει καυσαναλυτη ωστε να περιορισεις το φασμα που εμανιζεται το προβλημα.Κι αν σβηνει απο υπερβολικες βενζινες μονο ο καυσαναλυτης θα στο δειξει κι απο κει πας με τον νομο του αποκλεισμου (προβληματων) και θα το βρεις.

*

taskor74

Οπότε από Δευτέρα περνάμε από καυσαναλυτη
για να το εντοπίσουμε.
Από χτ άραγε παίρνει;

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Δεν το ξερω σιγουρα αλλα υποθετοντας οτι εχουν το ιδιο μοτερ κι επειδη το νουμερο 4 δειχνει να ειναι ιδιο μορφολογικα (σπειρωμα-διαμετρος) αν, τα διμεταλλικα τους στοιχεια εχουν την ιδια σταθερα θερμικης αγωγιμότητας (ειδικη αντισταση υλικου) τοτε θα μεταβαλλουν την ολικη τους αντισταση με τον ιδιο ρυθμο στην μοναδα του χρονου.Αρα θα συνεργαζεται με τον εγκεφαλο.

Βρισκεις στα μεταχειρισμενα εναν απο ΧΤ και τους δοκιμαζεις το ιδιο και βλεπεις.....(εγω ετσι θα εκανα)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο, ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια, με αποτελεσμα -ενω παιρνει ευκολα μπροστα -μολις ζεσταθει "πνιγεται" στις βενζινες.

Το εχω δει πολλες φορες το εργο και δυσκολα παει το μυαλο σου εκει.Δεν ειναι δυσκολο να το τσεκαρεις με ενα Ωμόμετρο και βραστο νερο.

Ενδιαφέρον !  :kalo:  :bye: :bye:

*

taskor74

Πραγματικά πολύ ενδιαφέρων!Που να το φανταστείς... :ohyes:
Με βάση την παρακάτω φώτο σε πιο σημείο βρίσκεται ο σένσορας;
Δεξιά ή αριστερά όπως δίχνουν τα βέλη(ή καμία σχέση :D)Ευχαριστώ!

edti:το μπροστινό λάστιχο αλλάχτηκε :D :D :D

 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2010, 08:17:22 πμ από taskor74 »

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Το αριστερο βελακι που εχεις βαλει δειχνει το σημειο.Διπλα στον θερμοστατη ειναι με πρασινη φισα


*

taskor74

Το αριστερο βελακι που εχεις βαλει δειχνει το σημειο.Διπλα στον θερμοστατη ειναι με πρασινη φισα


Aαα!Πολύ ωραία,κατάλαβα πιο είναι.Ευχαριστώ πολύ!

*

taskor74

Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο, ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια.


Aυτό που λές όμως δεν θα φαινόταν στις στροφές.Κρύο-ζεστό έχω περίπου 1500.
Οταν το πήρα το μηχανάκι τη στιγμή που το έβαζα μπρος ανέβαζε 1800-1900 στροφές και μετά επεφτε στις 1500.
Μετά μου το ρύθμισε ο μηχανικός μου το ρελαντί από τη βίδα κάτω από τη σέλα(απο το καρμπιρατερ να το πω,τεσπα) και είναι μόνιμα στις 1500,άντε 1350 στροφές όταν ζεστένεται.Τι να κάνω να βάλω τα κλάματα; :(

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
γαμησε μας
« Απάντηση #14 - : Μάιος 16, 2010, 06:02:07 μμ »
Εστω κι αν ειναι αυτες οι στροφες......ξερεις τι αναλογια   αερα:βενζινη   δινει?

Αν τσοκαρει θα ειναι υπερβολικα πλουσιο

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης