0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εστω κι αν ειναι αυτες οι στροφες......ξερεις τι αναλογια αερα:βενζινη δινει?Αν τσοκαρει θα ειναι υπερβολικα πλουσιο
edit:καλύτερος αυτός ο τίτλος πιστεύω...
Παράθεση από: taskor74 στις Μάιος 16, 2010, 06:17:43 μμedit:καλύτερος αυτός ο τίτλος πιστεύω... Ο καυσαναλυτης ειναι ο καλυτερος ρουφιανος μας
Καλημέρα!Φίλε Μάκη αλλά και προς όλους μήπως ξέρεται εάν αυτόςο σένσορας του ψυκτικού επιρεάζει το αυτόματο τσοκ;Η μηχανή δεν τσοκάρει αυτόματα δλδ δεν ανεβάζει στροφές όταν το βάζω μπρος.(οπως έκανε το versaky μου )μπουκώνει παει να αρπαξει και αναγκάζομαι να έχω και λίγογκαζάκι ανοιχτό για να πάρει.Λέτε ρε μάγκες να είναι καμιά ηλεκτρονική;
Αν εχει κολλησει και δειχνει στον εγκεφαλο οτι το μοτερ ειναι κρυο,ο εγκεφαλος τσοκαρει συνεχεια, με αποτελεσμα -ενω παιρνει ευκολα μπροστα -μολις ζεσταθει "πνιγεται" στις βενζινες.Το εχω δει πολλες φορες το εργο και δυσκολα παει το μυαλο σου εκει.Δεν ειναι δυσκολο να το τσεκαρεις με ενα Ωμόμετρο και βραστο νερο.
Ευχαριστώ!Να'σαι καλά.Λοιπόν θα εκτυπώσω όλη τη σελίδα και θα την πάω συνεργείο.
Να φανταστεί όταν τους λέω,(ξέρεις με το μαλακό)μήπως είναι αυτό ή φταίει αυτό...μου απαντάνε:Στο φόρουμ το λέει αυτό;(κοροιδευτίκά πάντα Αλλά όταν λέω έχει προβλημα δεν πέρνει μπρος όταν ζεσταίνεται μου λένε: ε,σαν το xt...φταίει το tps,το immobilizer,κλείσε και ξανάναψε το διακόπτη,είναι μπουκωμένο,μια χαρά είναι,άστο μην ασχολείσαι. Και τι να κάνω,να σμπρώχνω?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι