0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +4
οταν πηρα το στραντακι μου ο πωλητης μου ειπε ορισμενα πραματα στα οποια επεσε μεσα στα περισσοτερα!

 μου ειπε λαθος ομως πως να καθαριζω την αλυσιδα,στο περιπου πως να το στρωσω κ για την μπουκαλα δεν μου ειπε αν πρεπει να την ρυθμισω...
 τα ιδια κ οι μηχανικοι οι οποιοι ειναι κ στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της απριλια..
 επισης πριν λιγο καιρο εψαχνα λαστιχα κ δεν εβγαζα καμμια ακρη..
 υπαρχουν σχετικα ποστ για τα λαστιχα..
 ακομα κ στο bill ειχα στειλει πμ για τα λαστιχα κ δεν πηρα απαντηση.βεβαια ειναι μηχανικος οχι λαστιχας!δεν εχω παραπονο,δεν εχουμε συνεργαστει.εχω ακουσει τα καλυτερα λογια για αυτο το παιδι οχι μονο απο το φορουμ αλλα κ απο ενα παιδι που εχουν δουλεψει μαζι κ τωρα ειναι Ζητας..εξ αλλου εγω ειμαι Κρητη τωρα...


 αυτα για να πω οτι δεν ειναι το ποστ κατα κανενος!


 το θεμα ειναι οτι εννοειται οτι εχουμε κ μεις ευθυνη στους εαυτους μας.παιρνοντας το μανουαλ το οποιο δεν το ειχε μεσα το μηχανακι κ το πηρα απο την αντιπρωσοπεια διαβασα οτι

 η μπουκαλα ειναι ρυθμισμενη για ανθρωπο 70κ κ γω ειμαι 115 αρα επιβαλλοταν κατι που κ οι μηχανικοι μου χαν πει οτι νταξει μωρε δεν χρειαζεται..

 εβγαλα ακρη με τα λαστιχα,την αλλαγη πελματος κ τους δεικτες ταχυτητας

 εμαθα οτι την μηχανη την σβηνεις απο το διακοπτη κ οχι το κοκκινο κουμπι που λεμε σβηστηρι

 εμαθα να καθαριζω την αλυσιδα

 διαβασα πως να το στρωσω

 λεει καθε ποτε θελει το καθε τι ελεγχο κ συντηρηση
 
 τι προβληματα μπορει να παρουσιασει κ απο τι θα βγουν

εννοειτε οτι ο καθενας δεν ειναι ειδικος να βαζει χερι στο μηχανακι του,υπαρχουν οι μηχανικοι μας γι αυτο


 κ αλλα πολλα στα οποια ειχα αγνοια αλλα δεν φταινε πιστευω οι πωλητες ουτε οι μηχανικοι
 απλα ορισμενα πραματα θα πρεπε να τα ξερουμε κ μεις ωστε να καταλαβουμε τα μηχανακια μας καλυτερα

 εξ αλλου γι αυτο εχει βγει κ η ατακα    R.T.F.M(Read The Fucking Manual)! :P



 συμφωνειτε? :bye:


απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Itachi216

οταν πηρα το στραντακι μου ο πωλητης μου ειπε ορισμενα πραματα στα οποια επεσε μεσα στα περισσοτερα!

 μου ειπε λαθος ομως πως να καθαριζω την αλυσιδα,στο περιπου πως να το στρωσω κ για την μπουκαλα δεν μου ειπε αν πρεπει να την ρυθμισω...
 τα ιδια κ οι μηχανικοι οι οποιοι ειναι κ στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της απριλια..
 επισης πριν λιγο καιρο εψαχνα λαστιχα κ δεν εβγαζα καμμια ακρη..
 υπαρχουν σχετικα ποστ για τα λαστιχα..
 ακομα κ στο bill ειχα στειλει πμ για τα λαστιχα κ δεν πηρα απαντηση.βεβαια ειναι μηχανικος οχι λαστιχας!δεν εχω παραπονο,δεν εχουμε συνεργαστει.εχω ακουσει τα καλυτερα λογια για αυτο το παιδι οχι μονο απο το φορουμ αλλα κ απο ενα παιδι που εχουν δουλεψει μαζι κ τωρα ειναι Ζητας..εξ αλλου εγω ειμαι Κρητη τωρα...


 αυτα για να πω οτι δεν ειναι το ποστ κατα κανενος!


 το θεμα ειναι οτι εννοειται οτι εχουμε κ μεις ευθυνη στους εαυτους μας.παιρνοντας το μανουαλ το οποιο δεν το ειχε μεσα το μηχανακι κ το πηρα απο την αντιπρωσοπεια διαβασα οτι

 η μπουκαλα ειναι ρυθμισμενη για ανθρωπο 70κ κ γω ειμαι 115 αρα επιβαλλοταν κατι που κ οι μηχανικοι μου χαν πει οτι νταξει μωρε δεν χρειαζεται..

 εβγαλα ακρη με τα λαστιχα,την αλλαγη πελματος κ τους δεικτες ταχυτητας

 εμαθα οτι την μηχανη την σβηνεις απο το διακοπτη κ οχι το κοκκινο κουμπι που λεμε σβηστηρι

 εμαθα να καθαριζω την αλυσιδα

 διαβασα πως να το στρωσω

 λεει καθε ποτε θελει το καθε τι ελεγχο κ συντηρηση
 
 τι προβληματα μπορει να παρουσιασει κ απο τι θα βγουν

εννοειτε οτι ο καθενας δεν ειναι ειδικος να βαζει χερι στο μηχανακι του,υπαρχουν οι μηχανικοι μας γι αυτο


 κ αλλα πολλα στα οποια ειχα αγνοια αλλα δεν φταινε πιστευω οι πωλητες ουτε οι μηχανικοι
 απλα ορισμενα πραματα θα πρεπε να τα ξερουμε κ μεις ωστε να καταλαβουμε τα μηχανακια μας καλυτερα

 εξ αλλου γι αυτο εχει βγει κ η ατακα    R.T.F.M(Read The Fucking Manual)! :P



 συμφωνειτε? :bye:

+1000

Αν ακους το καθε μαχλαχλα για το μηχανακι που πληρωσες εσυ με τα λεφτα που κατα πασα πιθανοτητα δουλεψες και κουραστηκες...αντε γεια. Ακους αυτα που λεει ο κατασκευαστης.

Φιλος που πηρε το CBR1000 προχθες μου ειπε πως μιλουσε με ενα μαστορα και του ελεγε τροπους βελτιωσης και σουξου μουξου. Σε καποια φαση ακουω που ειπε ο μαστορας "να κανουμε μια πατεντα για το φιλτρο...μπλα μπλα...να του κανουμε μια τρυπα εκει...μπλα μπλα...." τι λες ρε φιλε?! Να κανεις τρυπα στα 12 χιλιαρικα του παιδιου που τα μαζευε 3 χρονια?! Ασε ρε! Ξερεις εσυ και δε ξερει η Honda!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
ναι...οντως read the fuck...manual...
και...
οι εταιρείες όταν συνιστουν κατι δεν το κανουν γιατι ''ετσι τους κατεβηκε''...κατι θα ξερουν ε.... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Καλά τώρα με έστειλες με αυτό
εμαθα οτι την μηχανη την σβηνεις απο το διακοπτη κ οχι το κοκκινο κουμπι που λεμε σβηστηρι

Μάλλον χρειάζομαι κι εγώ πολλή μελέτη.

R.T.F.M(Read The Fucking Manual)

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +4
παιδια παιζει να κανω λαθος.. :cry:
 το μηχανακι το σβηνουμε απο το σβηστηρι....
 με συγχωρειτε...


 συγκεκριμενα γραφει
 ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
 τα ηλεκτρικα εξαρτηματα λειτουργουν μονο οταν ο διακοπτης ειναι στην θεση on
 τοποθετωντας τον διακοπτη στην θεση 2 ο κινητηρας παυει να λειτουργει.

εδω εννοει τον διακοπτηστασης κινητηρα(σβηστηρι)

απλα αναφερει κ τους 2 διακοπτες κ σαν διακοπτες εκιννησης κ εκει μπερδευτηκα... :rtf% :rtf% :a20
 
 απροσεξια μου..χιλια συγγνωμη κ παλι :fl: :fl: :spourgit...



 
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: οταν παιρνουμε το μηχανακι μας πρεπει να χουμε
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 06, 2008, 05:06:59 μμ »
παιδια παιζει να κανω λαθος.. :cry:
 το μηχανακι το σβηνουμε απο το σβηστηρι....
 με συγχωρειτε...


 συγκεκριμενα γραφει
 ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
 τα ηλεκτρικα εξαρτηματα λειτουργουν μονο οταν ο διακοπτης ειναι στην θεση on
 τοποθετωντας τον διακοπτη στην θεση 2 ο κινητηρας παυει να λειτουργει.

εδω εννοει τον διακοπτηστασης κινητηρα(σβηστηρι)

απλα αναφερει κ τους 2 διακοπτες κ σαν διακοπτες εκιννησης κ εκει μπερδευτηκα... :rtf% :rtf% :a20
 
 απροσεξια μου..χιλια συγγνωμη κ παλι :fl: :fl: :spourgit...


Σχετική δημοσκόπηση

*

Αποσυνδεδεμένος giorgos..

  • *****
  • 407
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: στράαντα
  • Αντιδράσεις: +4
επισης λεει οτι αφου σταματησουμε τον κινητηρα κλεινουμε τον διακοπτη...

 οι κατασκευαστες λενε,εμεις ακολουθουμε.. :ohyes:
απ αυτα που ακους μην πιστευεις τπτ
απ αυτα που βλεπεις πιστευε τα μισα
απ αυτα που κρατας πιστευε τα ολα χωρις να τα θεωρεις δεδομενα..

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης