0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
,αλλα για εναν υποψηφιο αγοραστη,ειναι καταλητικος παραγοντας τα ''μικροπροβληματα''που σιγουρα θα εμφανιστουν στο strada του..κ αν απλα θες ενα μηχανακι απλα να κανεις τη δουλεια σου...θα ξενερωσεις αμεσως..οσο απλα κ αν ειναι..
Nαι... αλλα αυτα εχουν και καποια ιπποδυναμη... λογικο να κοψει. Ενω το πεγκασο?
Φίλε μου, νομίζω πως έχεις αποφασίσει, οπότε γιατί όλο αυτό??? Ότι και να σου πουν για τον Πήγασο, για εσένα είναι ένα μηχανάκι υπερτιμημένο, προβληματικό που ενίοτε κόβει πλαίσιο και μάλιστα αδικαιολόγητα, αφού είναι και μπουρούχα....!!!! Τι το κουράζουμε??? Σοβαρά, δεν στη λέω, αλλά κάνε μία και διάβασε ξανά όλο το θρεατ με έμφαση στις απαντήσεις σου και αν έχεις διαφορετική άποψη από αυτό που είπα, το συζητάμε.
Αυτο το πραγμα που συμβαινει με την απριλια δεν συμβαινει με καμμια αλλη εταιρεια,οσον αφορα τους ιδιοκτητες τους,ειναι, θεωρω, οι πλεον αντικειμενικοι,ειναι μαλλον οι μονοι που τους ρωτας κ σου λενε ναι μου εχουν παρουσιαστει κανα δυο προβληματακια,να πηρε λιγο το φλας νερο,ή εκανα εγω μια μλκια κ ενω ειχε πεσει η μπαταρια εγω του εδινα κ τελικα χαλασα το κομπλερ της μιζας.δεν υπαρχουν αλλης μαρκας ιδιοκτητες που να τα λενε τοσο με το ονομα τους που λεμε,αλλα τελικα αυτο μονο "κακο" κανει μιας κ ο υπερβολικος ζήλος που εχουμε-νε καποιοι στο να αναμεταδωσουν τα προβληματα των μηχανων μας δημιουργουν δρακους κ παραμυθια που ο ιδιος ο Αισωπος θα ζηλευε.Αν ρωτησετε για honda,θα σας πουν ασπαστα μηχανακια,παρτο κ θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο,να προσθεσω πως στα νεα μοντελα 2004 κ δωθε δεν ειναι τοσο αξιοπιστα κ αν δεν εχεις χωρο για ενα λιτρο λαδακι καλυτερα να μην πας πιο μακρυα απο την καφετερια της γειτονιας,τα yamaha,δειτε τα R6 κ θα καταλαβετε,αλλα δεν μιλαει κανεις,υπαρχει ομερτά,και ο καταλογος δεν εχει τελειωμο,καποτε ηταν προνομιο των ducatisti η ομερτα,αλλα οχι πλεον.ολοι εχουν-με καταπιει μια καραμελα κ σαν μηρυκαστικα την αναμασαμε.αν ρωτησετε τον παππου σας ή εναν πιτσιρικα με παπια για τα bmw ξερετε τι θα σας πει,ασχετα αν δεν εχει δει ποτε του,αυτο,ετσι κ το πας για σερβις θες ενα σκασμο λεφτα,ε οχι κυριοι μου,γιατι πηγα με φιλο μου για λαδια σε K1100S ή οπως το λενε εν πασει περιπτωσει κ του πηραν οσα ηθελα εγω για να κανω σερβις στο σκουτερ.Ισως εχει ακριβα ανταλλακτικα,αλλα κ οι υπολοιπες εταιρειες δεν πανε ολες πισω.Σορρυ για το εκτος θεματος αλλα δεν μπορω να ακουω συνεχεια τα ιδια κ τα ιδια.ολα τα μηχανακια θελουν προσωπικη ενασχοληση,αλλιως θα σπασουν κ τα πιο ασπαστα!Αυτα κυριοι μου,για αυτο αν θελετε να καβαλατε κ να μην εχετε ιδεα τι συμβαινει κατω απο τα ποδια σας παρτε ενα commuter ή ενα αυτοκινητο καλυτερα που εχουν βγει για αυτο το λογο και αφηστε τα υπολοιπα μηχανακια κατα μερους.
Συμφωνώ οτι όλα τα μηχανάκια θέλουν προσωπική ενασχόληση και φροντίδα, αλλα το να καίγεται η τρόμπα βενζίνης για πλάκα, είναι κάτι που θα ήθελα να το ξέρω πριν αγοράσω. Εγώ φταίω βέβαια που δεν το έψαξα τόσο. (Αν και πάλι το ίδιο θα αγόραζα γιατι μ'αρέσει πολύ, και με λίγα ευρουλάκια λύνεται το πρόβλημα)Οι συμβουλές λοιπόν που μπορούμε να δώσουμε σε κάποιον που ψάχνεται τι να αγοράσει, είναι να του αναφέρουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες και να τον αφήσουμε να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.Για να συμβάλω κιεγώ στην κουβέντα, πρώτα πρέπει να σκεφτείς τι χρήση θέλεις απο τη μοτοσυκλέτα, (Ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση ή στροφιλίκια στο βουνό) μετά ποιο σ'αρεσει απο design, καθώς και ποιο σου φαίνεται πιο άνετο οταν καβαλάς.Πιστέυω οτι για κίνηση στην πόλη δεν είναι πολύ κατάλληλο το vstrom γιατι μου φαίνεται πολύ βαρύ και ογκώδες. Εξαρτάται όμως και απο τον αναβάτη. Ταξίδια με το strada κάνω άνετα, ακόμα και χωρίς ζελατίνα, αλλα και πάλι εξαρτάται απο τον αναβάτη.Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι test-ride και στα 2 για να αποφανθείςΕλπίζω να βοήθησα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι