0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #45 - : Ιούλιος 26, 2010, 08:26:10 μμ »
Συμπληρώνοντας το προηγουμενο ......ο ενας ...γυρισε ολο τον κοσμο ...χωρίς σερβις και έλεγχο ...και εκει καπου στην  ...Λατινικη Αμερικη ...ενω δεν ειχε τσεκαρει το μηχανακι ...πηγαινε τοσες χιλιαδες :ohyes: :ohyes: χιλιομετρα σε χωμα χωρις παξιμαδια ...στο υποπλαισιο.... :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

MalcoLinge

Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #46 - : Ιούλιος 26, 2010, 08:43:46 μμ »
,αλλα για εναν υποψηφιο αγοραστη,ειναι καταλητικος παραγοντας τα ''μικροπροβληματα''που σιγουρα θα εμφανιστουν στο strada του..κ αν απλα θες ενα μηχανακι απλα να κανεις τη δουλεια σου...θα ξενερωσεις αμεσως..οσο απλα κ αν ειναι..
 :bye:

Themis & Mitsaras μου απαντησαν  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος Arael

  • **
  • 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #47 - : Ιούλιος 26, 2010, 10:03:04 μμ »
Φίλε MalcoLinge είμαι κάτοχος Pegaso Factory και θα θελα να σου συστήσω ανεπιφύλακτα να αγοράσεις Gsxr 750-1000 Κ6-Κ8.


Δε πρόκειται ποτέ να ασχοληθείς με κομμένα πλαίσια παρα μόνο όταν είναι πολύ αργά :bye: :bye:
Μια κουκίδα στο χάρτη...

*

MalcoLinge

Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #48 - : Ιούλιος 26, 2010, 10:13:11 μμ »
Nαι... αλλα αυτα εχουν και καποια ιπποδυναμη... λογικο να κοψει. Ενω το πεγκασο?

*

Αποσυνδεδεμένος Arael

  • **
  • 61
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #49 - : Ιούλιος 26, 2010, 10:20:44 μμ »
Καλά πλάκα κάνεις;

Θες να μου πεις ότι είναι λογικό μια μηχανή να κόβει πλαίσιο αφου βγάζει άλογα;
Αυτό να το σκεφτείς όποτε 200αριζεις και τι μπορεί να σου κάνει...

Ο Πήγασος ΠΟ-ΤΕ δεν έχει βγάλει τέτοια ζημιά έλεος πια με τους Ιάπωνες!!!
Να μας τα κράζουν για ζημιάρικα είναι περσινά ξινά σταφύλια...
Αλλα να μας φορτώνουν και τις ζημιές τους έλεος πια


Φίλε V- Strom πάρε :tez: :tez:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 26, 2010, 10:45:29 μμ από Arael »
Μια κουκίδα στο χάρτη...

*

Αποσυνδεδεμένος _EpistimonaS_

  • **
  • 31
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #50 - : Ιούλιος 26, 2010, 10:26:44 μμ »
   


     Φίλε πολύ φοβάμαι ότι αν (μακρυά από όλους μας) κόψει πλαίσιο το μηχανάκι σου θα έχεις άλλους προβληματισμούς και το τελευταίο που θα σε απασχολεί θα είναι το (κομμένο) μηχανάκι σου.

     Κοινώς, δεν νομίζω ότι μπαίνει στα κριτήρια επιλογής.

*

Jk21

Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #51 - : Ιούλιος 26, 2010, 10:41:56 μμ »
Nαι... αλλα αυτα εχουν και καποια ιπποδυναμη... λογικο να κοψει. Ενω το πεγκασο?

Φίλε μου, νομίζω πως έχεις αποφασίσει, οπότε γιατί όλο αυτό???  :thnk:  Ότι και να σου πουν για τον Πήγασο, για εσένα είναι ένα μηχανάκι υπερτιμημένο, προβληματικό που ενίοτε κόβει πλαίσιο και μάλιστα αδικαιολόγητα, αφού είναι και μπουρούχα....!!!!  :tez:  Τι το κουράζουμε???
Σοβαρά, δεν στη λέω, αλλά κάνε μία και διάβασε ξανά όλο το θρεατ με έμφαση στις απαντήσεις σου και αν έχεις διαφορετική άποψη από αυτό που είπα, το συζητάμε.

 :bye: :bye: :bye:
 

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #52 - : Ιούλιος 26, 2010, 11:04:12 μμ »
Nαι... αλλα αυτα εχουν και καποια ιπποδυναμη... λογικο να κοψει. Ενω το πεγκασο?

Παρε Γιαπωνέζικο .....ελεος ....

μαν .....αστο ...δεν λεει !!

κοβουν πλαισια ....καινε τα παντα ....κολλανε !!!

αστο σου λεωωωωω τρεχα να σωθεις μακρια !!!

Το κρεμμυδι που τσιγαρίζεται λεμε ....ειναι οτι πρεπει !!

Αντε να βρισκουμε κανα φτηνο ανταλλακτικό ..οσοι μείνουμε !!!

Saddle69 ΤΕΛΟΣ σε αυτο το ποστ !!

Κατεντησε αηδία !!

*

MalcoLinge

Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #53 - : Ιούλιος 26, 2010, 11:15:07 μμ »

Φίλε μου, νομίζω πως έχεις αποφασίσει, οπότε γιατί όλο αυτό???  :thnk:  Ότι και να σου πουν για τον Πήγασο, για εσένα είναι ένα μηχανάκι υπερτιμημένο, προβληματικό που ενίοτε κόβει πλαίσιο και μάλιστα αδικαιολόγητα, αφού είναι και μπουρούχα....!!!!  :tez:  Τι το κουράζουμε???
Σοβαρά, δεν στη λέω, αλλά κάνε μία και διάβασε ξανά όλο το θρεατ με έμφαση στις απαντήσεις σου και αν έχεις διαφορετική άποψη από αυτό που είπα, το συζητάμε.

 :bye: :bye: :bye:
 

Α ειναι και μπουρουχα? Γιατι δεν ειπα εγω τιποτα τετοιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Krysta

  • *****
  • 302
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Μοντέλο μηχανής: Sfv4, tuono factory 660
  • Αντιδράσεις: +66
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #54 - : Ιούλιος 26, 2010, 11:38:03 μμ »
@MalcoLinge :  όντως αν ξαναδιαβάσεις όλο το θρέντ θα δείς ότι την απάντηση στο τι θέλεις να αγοράσεις την έχεις δώσει ήδη όπως σου γράφει κ ο Jk21...! έτσι δείχνεις τουλάχιστον.
τα πηγασάκια πλαίσια δεν συνηθίζουν να κόβουν, η λογική του ότι οτιδήποτε βγάζει άλογα μπορεί να κόβει κ πλαίσιο είναι λίγο του παραλόγου άν το σκεφτείς :thnk:  κ το μόνο που θα έπρεπε να κάνεις κ μόνο που σου περασε απο το μυαλό έιναι τον :pray:.
τη μηχανή που θα πάρεις πρέπει να την γουστάρεις εσυ καθαρά, ο πήγασος για κάποιο λόγο (για διάφορους όπως δείχνεις απο αυτά που γράφεις) σου ξυνίζει...οπότε γιατί δεν αγοράζεις το τίμιο V-strom? μια χαρά μηχανάκι είναι!
εγώ δε θα έπαιρνα v-strom γιατί δε μου αρεσει η φάτσα του αλλά θεωρώ οτι είναι πραγματικά μια χαρά μηχανή!
ο πήγασος για μένα είναι ομορφότερος, το design του δεν το θεωρώ υπερτιμημένο και δεν καταλαβαίνω κιόλας τι εννοείς με αυτό, το στήσιμό του είναι αυτό που με εκανε να το διαλέξω (μέ οτι συνεπάγεται αυτό για την γεωμετρία του και για τα πράγματα που φοράει πάνω του - κ φυσικά την χρήση που θα έκανα με την μηχανή)..... την φάτσα του την ερωτεύτηκα σε μια έκθεση κ κόλλησα... περι ορέξεως δηλαδή! άρα..?!?!
 :bye:
life begins at the end of your comfort zone

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #55 - : Ιούλιος 27, 2010, 08:08:35 πμ »
Αυτο το πραγμα που συμβαινει με την απριλια δεν συμβαινει με καμμια αλλη εταιρεια,οσον αφορα τους ιδιοκτητες τους,ειναι, θεωρω, οι πλεον αντικειμενικοι,ειναι μαλλον οι μονοι που τους ρωτας κ σου λενε ναι μου εχουν παρουσιαστει κανα δυο προβληματακια,να πηρε  λιγο το φλας νερο,ή εκανα εγω μια μλκια κ ενω ειχε πεσει η μπαταρια εγω του εδινα κ τελικα χαλασα το κομπλερ της μιζας.
δεν υπαρχουν αλλης μαρκας ιδιοκτητες που να τα λενε τοσο με το ονομα τους που λεμε,αλλα τελικα αυτο μονο "κακο" κανει μιας κ ο υπερβολικος ζήλος που εχουμε-νε καποιοι στο να αναμεταδωσουν τα προβληματα των μηχανων μας δημιουργουν δρακους κ παραμυθια που ο ιδιος ο Αισωπος θα ζηλευε.
Αν ρωτησετε για honda,θα σας πουν ασπαστα μηχανακια,παρτο κ θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο,να προσθεσω πως στα νεα μοντελα 2004 κ δωθε δεν ειναι τοσο αξιοπιστα κ αν δεν εχεις χωρο για ενα λιτρο λαδακι καλυτερα να μην πας πιο μακρυα απο την καφετερια της γειτονιας,τα yamaha,δειτε τα R6 κ θα καταλαβετε,αλλα δεν μιλαει κανεις,υπαρχει ομερτά,και ο καταλογος δεν εχει τελειωμο,καποτε ηταν προνομιο των ducatisti η ομερτα,αλλα οχι πλεον.
ολοι εχουν-με καταπιει μια καραμελα κ σαν μηρυκαστικα την αναμασαμε.
αν ρωτησετε τον παππου σας ή εναν πιτσιρικα με παπια για τα bmw ξερετε τι θα σας πει,ασχετα αν δεν εχει δει ποτε του,αυτο,ετσι κ το πας για σερβις θες ενα σκασμο λεφτα,ε οχι κυριοι μου,γιατι πηγα με φιλο μου για λαδια σε K1100S ή οπως το λενε εν πασει περιπτωσει κ του πηραν οσα ηθελα εγω για να κανω σερβις στο σκουτερ.Ισως εχει ακριβα ανταλλακτικα,αλλα κ οι υπολοιπες εταιρειες δεν πανε ολες πισω.
Σορρυ για το εκτος θεματος αλλα δεν μπορω να ακουω συνεχεια τα ιδια κ τα ιδια.
ολα τα μηχανακια θελουν προσωπικη ενασχοληση,αλλιως θα σπασουν κ τα πιο ασπαστα!Αυτα κυριοι μου,για αυτο αν θελετε να καβαλατε κ να μην εχετε ιδεα τι συμβαινει κατω απο τα ποδια σας παρτε ενα commuter ή ενα αυτοκινητο καλυτερα που εχουν βγει για αυτο το λογο και αφηστε τα υπολοιπα μηχανακια κατα μερους. :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #56 - : Ιούλιος 27, 2010, 09:06:54 πμ »
Αυτο το πραγμα που συμβαινει με την απριλια δεν συμβαινει με καμμια αλλη εταιρεια,οσον αφορα τους ιδιοκτητες τους,ειναι, θεωρω, οι πλεον αντικειμενικοι,ειναι μαλλον οι μονοι που τους ρωτας κ σου λενε ναι μου εχουν παρουσιαστει κανα δυο προβληματακια,να πηρε  λιγο το φλας νερο,ή εκανα εγω μια μλκια κ ενω ειχε πεσει η μπαταρια εγω του εδινα κ τελικα χαλασα το κομπλερ της μιζας.
δεν υπαρχουν αλλης μαρκας ιδιοκτητες που να τα λενε τοσο με το ονομα τους που λεμε,αλλα τελικα αυτο μονο "κακο" κανει μιας κ ο υπερβολικος ζήλος που εχουμε-νε καποιοι στο να αναμεταδωσουν τα προβληματα των μηχανων μας δημιουργουν δρακους κ παραμυθια που ο ιδιος ο Αισωπος θα ζηλευε.
Αν ρωτησετε για honda,θα σας πουν ασπαστα μηχανακια,παρτο κ θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο,να προσθεσω πως στα νεα μοντελα 2004 κ δωθε δεν ειναι τοσο αξιοπιστα κ αν δεν εχεις χωρο για ενα λιτρο λαδακι καλυτερα να μην πας πιο μακρυα απο την καφετερια της γειτονιας,τα yamaha,δειτε τα R6 κ θα καταλαβετε,αλλα δεν μιλαει κανεις,υπαρχει ομερτά,και ο καταλογος δεν εχει τελειωμο,καποτε ηταν προνομιο των ducatisti η ομερτα,αλλα οχι πλεον.
ολοι εχουν-με καταπιει μια καραμελα κ σαν μηρυκαστικα την αναμασαμε.
αν ρωτησετε τον παππου σας ή εναν πιτσιρικα με παπια για τα bmw ξερετε τι θα σας πει,ασχετα αν δεν εχει δει ποτε του,αυτο,ετσι κ το πας για σερβις θες ενα σκασμο λεφτα,ε οχι κυριοι μου,γιατι πηγα με φιλο μου για λαδια σε K1100S ή οπως το λενε εν πασει περιπτωσει κ του πηραν οσα ηθελα εγω για να κανω σερβις στο σκουτερ.Ισως εχει ακριβα ανταλλακτικα,αλλα κ οι υπολοιπες εταιρειες δεν πανε ολες πισω.
Σορρυ για το εκτος θεματος αλλα δεν μπορω να ακουω συνεχεια τα ιδια κ τα ιδια.
ολα τα μηχανακια θελουν προσωπικη ενασχοληση,αλλιως θα σπασουν κ τα πιο ασπαστα!Αυτα κυριοι μου,για αυτο αν θελετε να καβαλατε κ να μην εχετε ιδεα τι συμβαινει κατω απο τα ποδια σας παρτε ενα commuter ή ενα αυτοκινητο καλυτερα που εχουν βγει για αυτο το λογο και αφηστε τα υπολοιπα μηχανακια κατα μερους. :bye:


Ολόσωστος .....!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος sunblock

  • ***
  • 86
  • Φύλο: Άντρας
    • Geekgreek
  • Μοντέλο μηχανής: Kawasaki Verys 650 mk3
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #57 - : Ιούλιος 27, 2010, 11:24:13 πμ »
Συμφωνώ οτι όλα τα μηχανάκια θέλουν προσωπική ενασχόληση και φροντίδα, αλλα το να καίγεται η τρόμπα βενζίνης για πλάκα, είναι κάτι που θα ήθελα να το ξέρω πριν αγοράσω. Εγώ φταίω βέβαια που δεν το έψαξα τόσο. (Αν και πάλι το ίδιο θα αγόραζα γιατι μ'αρέσει πολύ, και με λίγα ευρουλάκια λύνεται το πρόβλημα)

Οι συμβουλές λοιπόν που μπορούμε να δώσουμε σε κάποιον που ψάχνεται τι να αγοράσει, είναι να του αναφέρουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες και να τον αφήσουμε να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Για να συμβάλω κιεγώ στην κουβέντα, πρώτα πρέπει να σκεφτείς τι χρήση θέλεις απο τη μοτοσυκλέτα, (Ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση ή στροφιλίκια στο βουνό) μετά ποιο σ'αρεσει απο design, καθώς και ποιο σου φαίνεται πιο άνετο οταν καβαλάς.
Πιστέυω οτι για κίνηση στην πόλη δεν είναι πολύ κατάλληλο το vstrom γιατι μου φαίνεται πολύ βαρύ και ογκώδες. Εξαρτάται όμως και απο τον αναβάτη. Ταξίδια με το strada κάνω άνετα, ακόμα και χωρίς ζελατίνα, αλλα και πάλι εξαρτάται απο τον αναβάτη.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι test-ride και στα 2 για να αποφανθείς
Ελπίζω να βοήθησα

*

MalcoLinge

Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #58 - : Ιούλιος 27, 2010, 01:45:31 μμ »
Συμφωνώ οτι όλα τα μηχανάκια θέλουν προσωπική ενασχόληση και φροντίδα, αλλα το να καίγεται η τρόμπα βενζίνης για πλάκα, είναι κάτι που θα ήθελα να το ξέρω πριν αγοράσω. Εγώ φταίω βέβαια που δεν το έψαξα τόσο. (Αν και πάλι το ίδιο θα αγόραζα γιατι μ'αρέσει πολύ, και με λίγα ευρουλάκια λύνεται το πρόβλημα)

Οι συμβουλές λοιπόν που μπορούμε να δώσουμε σε κάποιον που ψάχνεται τι να αγοράσει, είναι να του αναφέρουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες και να τον αφήσουμε να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Για να συμβάλω κιεγώ στην κουβέντα, πρώτα πρέπει να σκεφτείς τι χρήση θέλεις απο τη μοτοσυκλέτα, (Ταξίδια, πήξιμο στην κίνηση ή στροφιλίκια στο βουνό) μετά ποιο σ'αρεσει απο design, καθώς και ποιο σου φαίνεται πιο άνετο οταν καβαλάς.
Πιστέυω οτι για κίνηση στην πόλη δεν είναι πολύ κατάλληλο το vstrom γιατι μου φαίνεται πολύ βαρύ και ογκώδες. Εξαρτάται όμως και απο τον αναβάτη. Ταξίδια με το strada κάνω άνετα, ακόμα και χωρίς ζελατίνα, αλλα και πάλι εξαρτάται απο τον αναβάτη.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι test-ride και στα 2 για να αποφανθείς
Ελπίζω να βοήθησα

Αψογος

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Pegaso 650 Factory vs v-strom 650
« Απάντηση #59 - : Ιούλιος 27, 2010, 02:35:07 μμ »
ειμαι πολυ περιεργος να δω το αντιστοιχο θεμα στο v strom hellas forum  κ φυσικα τις απαντησεις των αμεροληπτων  σχιστοματηδων. :them3: πασατεμπο σαμαλι! :ohyes: :thnk:

οσο για την τρομπα,αν οι βενζινες ηταν καλυτερες χωρις τη μουργα που εχουν κ φροντιζαμε να μην μενει χωρις βενζινη το μηχανακι προκειμενου να ψυχεται σωστα κ να μην τραβαει αερα θα ειχαμε γλυτωσει πολλες τρομπες,οχι ολες αλλα πολλες!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης