0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Antonis_GR

Pegaso Factory 1st Service
« - : Μάιος 16, 2007, 02:50:01 πμ »
Χαίρετε αγαπητοί συνάδελφοι.
Μόλις πριν 2 ημέρες συμπλήρωσα 1000 χαρούμενα χιλιόμετρα με το Pegaso Factory. Έκανα και το πρώτο του service (μόνο λάδια και έλεγχο στις βίδες)  :thnk:
Σήμερα το βράδι όμως, σπάστηκα λιγάκι γιατί μου χάλασε ο μηχανισμός που ασφαλίζει το καπάκι της βενζίνης αφήνοντάς το μόνιμα ανοιχτό  :(
Μετά από οπτικό έλεγχο, διαπίστωσα πως ένα μικρό ελατηριάκι έχει φύγει από τη θέση του. Δεν μπόρεσα όμως να το ξανατοποθετήσω, γιατί δεν βρήκα τρόπο πρόσβασης στον εν λόγω μηχανισμό. Ετοιμάζομαι  λοιπόν πρωί-πρωί για το συνεργείο  :cry:

Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση... :srry:
Στα 1000 χλμ. δεν χρειάζεται τίποτε άλλο να γίνει στο service?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Αντώνης



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #1 - : Μάιος 16, 2007, 10:46:04 πμ »
Γεία σου φίλε Αντώνη,

Καλώς ήρθες στην παρέα μας και με γεια το εργαλείο,

Αν δεν ξεχνάω κάτι το 1ο service περιλαμβάνει λαδια, βαλβιδες, φιλτρο λαδίου και ρυθμιση μιγματος

Επί την ευκαιρια, το κενο στις χαμηλές (3500-4000 rpm) υπάρχει στο factory?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #2 - : Μάιος 16, 2007, 11:21:23 πμ »
Χαίρετε αγαπητοί συνάδελφοι.
Μόλις πριν 2 ημέρες συμπλήρωσα 1000 χαρούμενα χιλιόμετρα με το Pegaso Factory.

Αντώνη καλώς ήρθες. Ρίξε και καμμιά φωτό με το Factory που είναι κουκλάρα.

Zep κάτι δεν είχες κάνει με το ελατηριο της τάπας και το διόρθωσες ή μου φαίνεται;  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #3 - : Μάιος 16, 2007, 11:26:21 πμ »
Zep κάτι δεν είχες κάνει με το ελατηριο της τάπας και το διόρθωσες ή μου φαίνεται;  :thnk:

Ναι παράληψις μου..

Έβαλά όλο το καπάκι στην εγγυηση, τελικα δεν σπάει πάντα το ελατήριο αλλά η βάση που στηριζεται το ελατήριο...

Όποτε Αντώνη μην ανχώνεσαι, πήγαινε να στο αλλάξουνε :)

*

dimogrec

Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #4 - : Μάιος 16, 2007, 01:54:04 μμ »
Βλεπω τα "ελλατωματακια" των προηγουμενων Strada-Trail συνεχιζονται και στα καινουργια μοντελα..... ( Τι τρομπες που ειναι ρε παιδι μου αυτη στη Νοαλε)
Μαλλον κανεις απο την Αprilia δε διαβαζει το forum μας...  :D
Δε γραφουμε καμια επιστολη με συχνα προβληματακια στα μοντελα? Για το "καλο" των μελλοντικων αγοραστών  :D
Aντωνη κανονικα στο 1ο service κανεις κ αυτα που ειπε o Zeppelin.... Ρυθμισμα βαλβιδων,μιγμα,αλλαγη φίλτρου λαδιων...
Ελπιζω να σου σφραγισαν το βιβλιαρακι της εγγύησης...
Welcome στην παρεα κ καλες βολτες..

*

Antonis_GR

Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #5 - : Μάιος 16, 2007, 03:20:29 μμ »
Ευχαριστώ παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις σας, θα προσπαθήσω να απαντήσω κι εγώ με τη σειρά μου συνοπτικά στα γραφόμενά σας...

Η βλάβη επισκευάστηκε άμεσα (ευτυχώς) και δωρεάν. Δεν είχε σπάσει τίποτε, ένα μικρό ελατηριάκι είχε φύγει από τη θέση του, το ξανάβαλαν, το έσφιξαν λίγο με την πένσα για να μην ξαναφύγει και όλα Ο.Κ.

Δεν έγινε ρύθμιση βαλβίδων στα 1000, ούτε ρύθμιση μίγματος. Το φίλτρο λαδιών αλλάχτηκε. Φυσικά, το βιβλιαράκι σφραγίστηκε. Μετά από σχετική μου ερώτηση σήμερα για τη ρύθμιση των βαλβίδων, ο μηχανικός μου είπε ότι δεν χρειάζεται, διότι (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά του) το σύστημα είναι με καπελλότα, τα διάκενα είναι μεγάλα και με μεγάλες ανοχές. Συνεπώς μου πρότεινε να το αφήσουμε για αργότερα.

Όσο για την τρύπα στις 3.500-4.000, δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Ο κινητήρας δουλεύει αρκετά καλά για μονοκύλινδρο, με σχεδόν γραμμική απόκριση από τις 2600 μέχρι τις 7500 περίπου που ενεργοποιείται ο κόφτης. Δεν τρομάζει από απότομα αρπάγματα, είναι απόλυτα προβλέψιμο, με πάρα πολύ καλά φρένα και πολύ καλό ζύγισμα που το κάνει πιο ευκολοοδήγητο ακόμη και από παπί. Τα λάστιχα (Pirelli Diablo) χρειάζονται λίγο ζέσταμα για να αποφέυγονται τα "φίδια" στις απότομες επιταχύνσεις.

Το κιβώτιο κάποιες φορές κάνει λίγο θόρυβο στις αλλαγές των ταχυτήτων, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό και φαντάζομαι ότι θα μαλακώσει με τον καιρό.

Διαβάζοντας στο forum για τα προβλήματα ένδειξης καυσίμου και ρεζέρβας, όχι, δεν έχω αντιμετωπίσει προς το παρόν πρόβλημα λάθος ενδείξεων. Έχω κάνει 4-5 γεμίσματα και όλα δείχνουν να λειτουργούν κανονικά, με μια μικρή όμως καθυστέρηση 1-2 λεπτών.

Από κατανάλωση, χωρίς να είμαι απόλυτα ακριβής, έχω "κάψει" σχεδόν 50 ευρώ στα 1000 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 300 ήταν σε ταξίδι στην Εθνική με ταχύτητες περίπου 120-150 χλμ/ώρα, 250 χιλιόμετρα σε ορεινές διαδρομές και τα υπόλοιπα εντός Αθηνών.

Στα μειονεκτήματα θα αναφέρω (χωρίς να είμαι σίγουρος μια και δεν ξαναείχα ίδιο μηχανάκι) ότι η θερμότητα που εκλύεται από τις εξατμίσεις ενοχλεί αρκετά τις γάμπες όταν κινείσαι μέσα στην κίνηση.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω αφορούν τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα, χωρίς ιδιαίτερη προσοχή στο ροντάρισμα του κινητήρα, απλά με λίγη προσοχή

Αυτά προς το παρόν, ελπίζω να ήμουν κατατοπιστικός,
Θα τα ξαναπούμε,
Φιλικά, Αντώνης

*

dimogrec

Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #6 - : Μάιος 16, 2007, 03:51:51 μμ »

......
Δεν έγινε ρύθμιση βαλβίδων στα 1000, ούτε ρύθμιση μίγματος. Το φίλτρο λαδιών αλλάχτηκε. Φυσικά, το βιβλιαράκι σφραγίστηκε. Μετά από σχετική μου ερώτηση σήμερα για τη ρύθμιση των βαλβίδων, ο μηχανικός μου είπε ότι δεν χρειάζεται, διότι (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά του) το σύστημα είναι με καπελλότα, τα διάκενα είναι μεγάλα και με μεγάλες ανοχές. Συνεπώς μου πρότεινε να το αφήσουμε για αργότερα.
......

Δεν ειμαι μηχανικος, απλως το αναφερει και το manual του Strada-Trail οτι στα 1000χλμ χρειαζονται ρυθμισμα οι βαλβιδες.
Το κιβωτιο κ σε μενα κ πιστευω σε ολα τα Strada-Trail ειναι σχετικα θορυβωδες

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #7 - : Μάιος 16, 2007, 07:35:47 μμ »
Μετά από σχετική μου ερώτηση σήμερα για τη ρύθμιση των βαλβίδων, ο μηχανικός μου είπε ότι δεν χρειάζεται, διότι (σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενά του) το σύστημα είναι με καπελλότα, τα διάκενα είναι μεγάλα και με μεγάλες ανοχές. Συνεπώς μου πρότεινε να το αφήσουμε για αργότερα.

Το κιβώτιο κάποιες φορές κάνει λίγο θόρυβο στις αλλαγές των ταχυτήτων, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό και φαντάζομαι ότι θα μαλακώσει με τον καιρό.


τι π@π@τζες ειναι αυτες που λεει ο τυπος.συγνωμη και για την εκφραση αλλα τι αλλο θα ακουσουμε.

οι βαλβιδες του ειναι με ''κοντρα παξιμαδι'' ,τα καπελωτα που τα ειδε? ποιες ανοχες και π@π@ριες λεει.
ας ελεγε στα ισια οτι δεν ρυθμισα γιατι δεν ηξερα η δεν προλαβαινα η δεν γουσταρα.


αντωνη χρειαζεται φιλε μου οπωσδηποτε βαλβιδες στα 1000km .
σε οσα εχω ανοιξει ειναι ολα ξερυθμιστα.
ανεφερε σε παρακαλω το συνεργειο που πηγες να ξερουμε

οσο για το σασμαν με καλα λαδια και σωστες ανοχες στην αλυσιδα δεν ειναι καθολου ενοχλητικο αλλα σε σχεση με το παλιο πηγασο ειναι πιο θωρυβωδες
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 16, 2007, 07:38:14 μμ από bill »

*

Antonis_GR

Απ: Pegaso Factory 1st Service
« Απάντηση #8 - : Μάιος 16, 2007, 10:37:03 μμ »
Αγαπητέ φίλε Βασίλη,
Μετά από μια απολαυστικότατη βόλτα μέχρι τη Φώκαια, επέστρεψα στο σπίτι, διάβασα το μήνυμά σου και δεν σου κρύβω ότι λίγο αγχώθηκα... :thnk:

Σαν άνθρωπος είμαι λίγο παράξενος και σχετικά τελειομανής... Θεωρώ ότι δεν αρκεί κάτι να δουλεύει καλά, αλλά πρέπει να δουλεύει με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί! Συνεπώς, με προβλημάτισες...

Το συνεργείο που έκανα την αγορά και το πρώτο service είναι αυτό των Αφων Αρμακόλα στη Λ. Αμφιθέας. Οφείλω βέβαια να ομολογήσω ότι η μέχρι σήμερα συνεργασία μας ήταν άψογη και σε χρόνους αλλά και σε προσεκτική δουλειά. Όπως φαντάζομαι ότι θα διάβασες σε προηγούμενο μήνυμά μου, αντιμετώπισα ένα μικρό πρόβλημα με ένα χαζοελατήριο και μου το επισκεύασε άμεσα. Παρατηρώντας τον τρόπο που δούλευε πάνω στο μηχανάκι μου, πρόσεξα ότι οι κινήσεις του ήταν πολύ προσεκτικές, χωρίς σφυριές και τσαπατσουλιές. Τώρα, όσο για τη ρύθμιση των βαλβίδων... Εσύ ξέρεις καλύτερα. Πάντως για να ξαναπάω αύριο να του πω να μου ρυθμίσει τις βαλβίδες, δεν υπάρχει περίπτωση... Δεν έχω καμία διάθεση για συζητήσεις και στραβοκοιτάγματα. Χίλιες φορές να μου προτείνεις εσύ το τι ακριβώς πρέπει να κάνω και που να πάω για να το κάνω παρά να γίνω σπ@ζ@ρ..δης προσπαθώντας να του αποδείξω ότι είμαι καλύτερος μηχανικός από αυτόν (που σίγουρα δεν είμαι)!

Με την ευκαιρία να σου αναφέρω ότι όταν τον ρώτησα πότε θα ρυθμίσουμε βαλβίδες, μου είπε ότι θα δούμε τι θα κάνουμε στο επόμενο service στα 5000 χλμ. Αν σκεφτείς τώρα ότι την άλλη Πέμπτη φεύγω για την Πανελλήνια και ταυτόχρονα ξεκινάνε και οι εκδρομές της Λέσχης μου (ΛΕΜΟΤ), με έφτιαξες! Θα ταξιδεύω με αρύθμιστο μηχανάκι γαμώτο???  :psdof:

Άσε που διάβασα για τα Silkolene Pro-4 μετά την αλλαγή των 1000 και τώρα έχω μέσα τα Denicol που δεν ξέρω αν είναι καλά...

Αυτά προς το παρόν,
Φιλικά, Αντώνης
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 17, 2007, 03:27:58 πμ από Antonis_GR »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης