Αγαπητοι συν Stradoβιοι, νομιζω οτι θα ηταν καλο και χρησιμο να υπαρξει ενα θεμα σχετικο με τα service των μηχανων μας.
Να αναλυσω τι εννοω.
Ολοι μας λιγο πολυ, πριν απο Service εχουμε ψαχτει για το τι ειναι καλο να γινει στη μηχανη κατα τη διαρκεια του service.
π.χ. τι λαδια να βαλω, τι φιλτρο, τι τακακια.... ή μου ειναι σκληρο στις ταχυτητες, κανει διακοπες, σβηνει κλπ.
Σκεφτηκα λοιπον να ξεκινησουμε να λεμε ο καθε ενας μας την εμπειρια του σχετικα με το θεμα αυτο.
Ξεκιναω λοιπον με τη δικη μου εμπειρια. και οποιος αλλος φιλος θελει συνεχιζει.
Aprilia Pegaso Factory 2007.
Service: 10000 Km.
-- Πριν το Service.
α. Αρκετα σκασιματα απο την εξατμιση.
β. Σκληρο το σασμαν στις αλλαγες.
γ. ακουγεται εντελως αριθμιστη η μηχανη.
-- Μετά το Service.
α. αισθητα μειωμενα τα σκασιματα και με πολυ λιγοτερη ενταση.
β. ρυθμιση βαλβιδων.
γ. παρα πολυ καλο και μαλακοτερο το σασμαν.
δ. αρκετα αλλαγμενη η αισθηση της μηχανης, πιο στρωτη στη λειτουργια και τον ηχο της.
Αλλαγές.
α. αλλαγη πισω τακακια με μαμα brembo.
β. αλλαγη λαδιων με agip, φιλτρα λαδιου και αερα by the book.
Τελικη τιμή service και εργατικα 260 Euro.
Τελικα αυτο που διαβαζα και ακουγα απο τα πιο πολλα παιδια σχετικα με το οτι θα δω αισθητη διαφορα μετα το μεγαλο σερβις των 10000Km και φυσικα μετα τη ρυθμιση βαλβιδων ειναι γεγονος.