Αρχικα να πω οτι δεν ξερω αν ειναι η σωστοτερη κατηγορια για να ανοιξω τουτο το θεμα , και ο τιτλος δεν βοηθαει διοτι πρεπει να ειναι συντομος
Τα πραματα εχουν ως εξης: πριν κανα 9 μηνο απεκτησα την πρωτη μεγαλη μου μηχανη και φυσικα ημουν καταενθουσιασμενος με την τεραστια διαφορα που ειχε με το cbrακι που ειχα
Γενικοτερα ολα πανε καλα με την μηχανη και νομιζω οτι για την χρηση που κανω εχω κανει αρκετα καλη επιλογη δεδομενου και του α2 που εχω (αν και αυτο σε ελαχιστα θα αλλαξει και θα παω για απεριοριστο να τελειωνω)
Η χρηση που κανω στην μηχανη ειναι η εξης : πρωτα απο ολα ειναι commuter χωρις την μηχανη ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ουτε δυο μερες κανει περιπου 150 χλμ την βδομαδα οταν δεν παιζει βολτα με τους αλητες (η πραγματικη χαρα της μηχανης που με το cbr δεν την γνωριζα) και εδω να ευχαριστησω ιδιαιτερα τα παιδια (kpapageo nikospc X) που βρηκα 3 ατομα να πηγαινουμε τις βολτας μας και να πινουμε μπυριτσες και να περναμε ωραια (η χαρα του μοτοσυκλετισμου)
Ας πω αρχικα τα προβληματα μου
Στις βολτες και με νορμαλ ρυθμους καιω απο 4.9 μεχρι λιγο πανω απο 5.5 (απολυτως φυσιολογικα και μια χαρα ) ομωςςςς μεσα στην πολη παρατηρω περιεργα πραγματα εχω δει και τα επισης νορμαλ 6αρια αλλα εχω δει και 8 (λιγες φορες) αλλα βλεπω και 7αρια ,αν θυμαμαι καλα 8 ειχα δει οταν η μηχανη καλυψε τα χιλιομετρα σε μεγαλη περιοδο χρονου πχ σε 2 βδομαδες να εκανα 120 χλμ (λες και εξατμιζεται πολυ σιγα σιγα με τον χρονο για αυτο βλεπω μεγαλες καταναλωσεις ). Η τρομπα βενζινης ειναι αλλαγεμην απο τον πρωτο κατοχο και δεν ξερω τι σκατα εχει βαλει ουτε αν ειναι σωστη επισης δεν τραβαει μεχρι κατω κατω την βενζινη ισως να αφηνει κανα 1-2 λιτρα στον πατο του τεποζιτου. *η μηχανη εχει φιλτρο αερα dna
Υπαρχει σωστη τρομπα στα 100 ευρω και σκεφτομαι οτι ισως πρεπει να την βαλω στο επομενο σερβις διοτι το να βγει η υπαρχουσα τρομπα να μετρηθει και αν ειναι μαπα να παραγγειλω την αλλη δεν πολυ παιζει γιατι θα μεινω αμηχανος για καμια 10 μερες .τι λετε να κανω ως προς αυτο το θεμα?
Ο προηγουμενος εχει μπροστινα wilbers δεν ξερω ποια ακριβως οταν θελησουν σερβις θα το δουμε, η πισω αναρτηση καποια στιγμη στα κοντα θα θελει σερβις και προτιμω να το κανω μια ωρα αρχιτερα μαζι με αλλα πραματα (οχι πολλες φορες στο συνεργειο η μηχανη ) και το κανω 2-3 χιλιαδες χλμ νωριτερα , Η ερωτηση εδω ειναι κανω σερωις την υπαρχουσα με κοστος γυρω στο 150αρι η παω σε αφτερμαρκετ (αν παιζει καμια στο 300αρι?? )
Αλλο ενα θεμα , οταν πηρα την μηχανη και την ανοιξα λιγακι ειδα 180 και κατι χλμ στο κοντερ και ειχε λιγο ακομα ,τωρα μετα τα 160 την βλεπω λαχανιαζει μεσολαβησε ενα γενικο σερβις (μπουζι βαλβιδες λαδια φιλτρα κλπ ) (λετε να εγινε καμια μαλακια με κατι στο σερβις)? αν ναι θελω παλι ρυθμιση βαλβιδων?
Τελος η ζελατινα που ειχε ο προηγουμενος διοχετευει ολον τον αερα ακριβως στην μεση του κρανος και εχω αρκετο θορυβο στις βολτες υπαρχει περιπτωση αφαιροντας την τελειως να ειμαι καλυτερα? (μαμα το στραντα δεν εχει καποια ζελατινα)
Αυτα τα αρκετα συγνωμη αν κουρασα , το μεγαλο σερβις με οτι ακουσω και απο σας θα το κανω αρχες ιουλιου απλα αναφερω απο τωρα τα θεματα μου ωστε να παω προετιμασμενος για το τι θελω και να εχω παραγγειλει τα πραματα που θελω να βαλω στο μοτορι , αμα εχετε στο νου σας κατι που δεν το εχω σκεφτει και θα βελτιωνε αρκετα την μηχανη πειτε το
και μια φωτο