APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => Pegaso Trail / Strada / Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: gtse στις Σεπτέμβριος 08, 2008, 06:38:06 μμ
-
Γεια σας παιδιά είμαι νέο μέλος στο club και θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας για το συγκεκριμένο δίλημμα.
καταρχήν θα πρέπει να σας πω πολλά συγχαρητήρια γιατί έχετε μια πολύ ωραία παρέα με καλές συζητήσεις και απόψεις τουλάχιστον αυτό έχω αποκομίσει τις τελευταίες μέρες που διαβάζω τα θέματα του φόρουμ.
θα ήθελα τη βοήθεια / άποψη σας στο συγκεκριμένο ζήτημα που με απασχολεί.
Μετά από κάποια χρόνια που κυκλοφορώ με παπί στην Αθήνα αποφάσισα να πάρω μηχανή γιατί θεωρώ ότι είναι σαφώς ασφαλέστερη και μάλιστα εάν κάνεις 20χιλ. την ημέρα στην εθνική τότε είναι επιβεβλημένη. Πάντα μου άρεσαν τα on/off και όταν είδα το Πήγασο κόλλησα και όρχησα να το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. Η χρήση που τη θέλω είναι κατά 99% μέσα στην Αθηνά και για κάνα μικρό ταξιδάκι μια φορά το χρόνο και εάν. Δεν με ενδιαφέρει η ιπποδύναμη με ενδιαφέρει να είναι εύκολη στην οδήγηση της γιατί δεν έχω εμπειρία από μηχανές και είμαι μεταξύ του STRADA ή του TRAIL.
ποια πιστεύεται ότι είναι η καλύτερη επιλογή συμφωνά με τις ανάγκες μου;
Υ.Σ. συγγνώμη για το μεγάλο ποστ που είναι και το πρώτο αλλά έχω αγχωθεί λίγο με το όλο θέμα.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
:) :) :) :) :) :) :) :)
-
καλώς ήρθες και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΣ με το Strada που θα πάρεις....ειναι αυτο που χρειάζεσαι για τη χρήση που θες...οσο για ταξίδια.....δώστου οσα θες δε λέει οχι.... :bye: :bye: :bye:
-
Σε ευχαριστω πολυ φιλε Ακη για τις ευχες σου.
Το TRAIL ομως δεν είναι ποιο άνετο; και εαν σου τυχη να πας και σε κανα χωματοδομο πασ με το STRADA?
-
kalos irthes file giorgo kai ego neo melos eimai exo omos ton pegaso strada konta 1 xrono kai epeidi kai ego kano tin idia xrisi mporo na sou po anepifilakta oti to mixanaki einai idaniko gia tin poli kai poli kalo gia mikra sigoura kai gia megala fantazomai taxidia.stin kinisitis athinas einai para poli evelikto san papi exei to gazi pouxreiazesai sta fanaria ropato kinitira,kai pragmatika aneti thesi odigisis.gia tin ethniki tha xreiastis oposdipote tin zelatina kanei megali diafora.gia to trail file den exo apopsi eyxomai kalotaxido *
*
καλώς ήρθες φίλε Γιώργο και εγώ νέο μέλος είμαι έχω όμως τον pegaso strada κοντά 1 χρόνο και επειδή και εγώ κάνω την ίδια χρήση μπορώ να σου πω ανεπιφύλακτα ότι το μηχανάκι είναι ιδανικό για την πόλη και πολύ καλό για μικρά σίγουρα και για μεγάλα φαντάζομαι ταξίδια. στην κίνηση της Αθήνας είναι πάρα πολύ ευέλικτο σαν παπί έχει το γκάζι που χρειάζεσαι στα φανάρια ροπάτο κινητήρα,και πραγματικά άνετη θέση οδήγησης.για την εθνική θα χρειαστείς οπωσδήποτε την ζελατίνα κάνει μεγάλη διαφορά. για το trail φίλε δεν έχω άποψη εύχομαι καλοτάξιδο.
-
Σε ευχαριστω πολυ φιλε Ακη για τις ευχες σου.
Το TRAIL ομως δεν είναι ποιο άνετο; και εαν σου τυχη να πας και σε κανα χωματοδομο πασ με το STRADA?
κοιτα για την άνεση ειναι το ιδιο.....τώρα απο κει και περα το ενα εχω ασφάλτινο προσανατολισμο και το άλλο χωμάτινο....
οταν λες χωμα τι χώμα....???? για εντουρο μηχανάκι?? σαφώς και δεν πας.....πατημένο χώμα με λίγο χαλικάκι???? με προσοχή και σύνεση στο γκάζι πας....
σου προτείνω το στράντα γιατι βλέπω τη χρήση που θες να το κάνεις.....τώρα αν σου τύχη χώμα....απλά προσοχη...
έχε υπόψην οτι το στραντα έχει δείκτη σταθμης καυσιμου σε αντίθεση με το trail......που έχει απλα λαμπάκι ρεζέρβας....και το στράντα θα σε βολέψει καλύτερα μέσα στην πόλυ καθως ειναι μοταρντ και μικροκαμομένο... ;) οχι οτι το τρειλ ειναι τέρας.... :D
-
δεν θελω να κανω εντουρο απλα εαν τυχη μην δουμε το χωμα απο κοντα :ohmy: :ohmy: :ohmy: για αυτο λεω για το trail.
να κανω μια ερωτηση ακομα?? τη ρωταω αφου θα την κανω :ohyes: :ohyes: ο κινητηρας του strada μηπως ειναι ποιο νευρικος απο του trail ή ειναι ακριβως τα ιδια??
και κατι τελευταιο στο ανοιγμα του γκαζιου ειναι πολυ αποτομο η ειναι ομαλό???
ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας παιδες... :bye: :bye:
-
δεν θελω να κανω εντουρο απλα εαν τυχη μην δουμε το χωμα απο κοντα :ohmy: :ohmy: :ohmy: για αυτο λεω για το trail.
να κανω μια ερωτηση ακομα?? τη ρωταω αφου θα την κανω :ohyes: :ohyes: ο κινητηρας του strada μηπως ειναι ποιο νευρικος απο του trail ή ειναι ακριβως τα ιδια??
και κατι τελευταιο στο ανοιγμα του γκαζιου ειναι πολυ αποτομο η ειναι ομαλό???
ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας παιδες... :bye: :bye:
1. έχουν ακριβώς ιδιο μοτερ και σαφως ιδια λειτουργεια.... :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
2. χαμηλά το μηχανάκι ειναι σαν παπι μέχρι τις 3000 στροφες....η ροπή ερχεται στις 5200 και συνεχίζει μεχρι τις 7100 ομαλα... :ohyes:
δεν ειναι μηχανάκι να σε φοβίζει με την αποδοσή του.... ;)
-
δεν θελω να κανω εντουρο απλα εαν τυχη μην δουμε το χωμα απο κοντα :ohmy: :ohmy: :ohmy: για αυτο λεω για το trail.
Η χρήση που αναφέρεις παραπέμπει σε strada. Εγώ που το έχω και κινούμαι Αθήνα είμαι υπερευχαριστημένος. Και στην πανελλήνια που έκανα 1100 χιλιόμετρα, μια χαρά τα πήγε.
Για την μια περίπτωση που θα τύχει να πας χώμα δεν νομίζω ότι πρέπει να πας σε trail. Στο rally acropolis που πήγα φέτος μπήκα και σε χωματόδρομους. Σε λογικούς ρυθμούς δεν θα έχεις πρόβλημα.
Σκέψου ανάλογη περίπτωση με αυτοκίνητο. Θα έπαιρνες τζιπ (αν θεωρήσουμε ότι είχαν την ίδια τιμή) για την μια στις χίλιες που θα πήγαινες χώμα?
ΥΓ. Και δεν έχει και δείκτη βενζίνης το trail :hha% :hha% :hha% Άκη με λαμβάνεις... :tez: :tez: :tez:
-
απλα πιστευα οτι θα ειναι ποιο ευκολοδήγητο το trail από το strada θα ανεβαίνει και κανα πεζοδρόμιο και τέλος γιατι δεν προκειται ποτε να κανω drifting, σούζες με τη μηχανη δεν ειμαι ο Rosi :P :P :P :P :P :P δηλαδή μου φαίνεται ποιο πρακτικό για αυτο ζηταω και τη γνωμη σας θα με βοηθήσα πραγματικα στην τελικη επιλογή μου.
Το trail εχει τη ζελατινα επιπλεων αλλα όπως λέτε δεν εχει δεικτη βενζίνης. Το strada είναι ποιο χαμηλό από το trail?
-
Και το strada σαν κατσίκι ανεβαίνει. Και φοράει και tubeless λαστιχα. Το Trail νομίζω έχει σαμπρέλα. Η αλήθεια είναι πως με την μεγαλύτερη ρόδα ( το στενότερο λάτιχο??? ) μπροστά είναι λίγο πιο ελαφρύ το τιμόνι. Τουλάχιστον αυτή την αίσθηση άφησε σε μένα όταν οδήγησα του Chrbeth.
Είναι 2-3 πόντους πιό χαμηλό το Strada.
-
Για τη χρήση που το θέλεις και εγώ συμφωνώ ότι το στράντα μου φαίνεται λογικότερη επιλογή αν και είμαι κάτοχος trail.
Στα όσο προσυέθηκαν να προσθέσω ότι το trail είναι λίγο πιο ψηλό άρα λίγο πιο άβολο στην πόλη σε επιτόπιες μανούβρες παρκάρισμα, αλλά δεν θα έχεις πρόβλημα με τους καθρέφτες γιατί περνάνε πάνω από αυτούς των αυτοκινήτων.
Το στράντα έχει πιο ισχυρό μπροστινό φρένο, γι' αυτό λογικά θα θέλει μεγαλύτερη προσοχή σε απότομα φρεναρίσματα στην πόλη αν δεν το έχω οδηγήσει για να ξέρω στα σίγουρα. Από αυτή την άποψη το μπροστινό του trail δεν θα σε προβληματίσει, δύσκολα θα μπλοκάρει στην πόλη, λόγω έλλειψης αρχικού δαγκώματος.
Έχε πάντως υπόψη σου ότι και το trail στα χέρια άπειρου αναβάτη δεν είναι για τρελές εντουράδες (και έγω είμαι τελείως άπειρος γι αυτό στο λέω), από την άλλη δεν θα σε δυσκολέψει καθόλου σε διάβαση βατού χωματόδρομου όπου θα κινηθείς με ικανοποιητική ταχύτητα ακόμα και δικάβαλος και δεν θα σε τρομάξει σε διάβαση χωματόδρομου με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα, σαν αυτούς που συναντάς στα ελληνικά νησιά ακόμα και αν πηγαίνεις δικάβαλος. Η τελική επιλογή είναι δική σου!
-
φιλε να σου πω κ γω με την σειρα μου καλως ορισες κ οτι το μηχανακι που σου κανει ειναι το στραντα!! :ohyes:
αν σ αρεσει το τραιλ αλλο θεμα.. :thnk:
αμα το οδηγησεις θα το αγαπησεις!!μαλιστα καθε μερα κ πιο πολυ!!μεσα στην κινιση ειναι σαν ποδηλατο κ ευκολοχειριστο..εχει κ πολυ καλη συμπεριφορα στον δρομο αφου κανεις χλμτρα στην εθνικη.το στραντα παταει κ σε χωμα λογω υψους αλλα με προσοχη!!τα λαστιχα του δεν ενδυκνυνται!
για να μην ξαναγραφουμε πραγματα ομως που εχουν γραφτει κ πριν,οπως μας τα πες η δικια μου γνωμη ειναι για το στραντα!!
οτι παρεις καλοταξιδο κ παντα ορθιος!!! :bye:
-
Με κλειστά μάτια Strada φίλε. Για μέσα στην πόλη είναι οτι καλύτερο μετά απο παπί + πας και κανένα ταξίδι παραέξω. Αν κολλάς στο θέμα της ζελατίνας, επειδή την ανέφερες, μπορείς να βάλεις ίδια με του Trail με 120 ευρώ. Το έκανα εγώ και πολλοί άλλοι εδω μέσα και ενδείκνυται για τα ταξίδια, άσε που πιστεύω οτι το ομορφαίνει κιόλας.
-
Παρε οποιο σ'αρεσει αν τελικα καταληξεις σε Strada-Trail.
Λιγες φορες που εχω οδηγησει το Trail σε σχεση με το Strada μου φανηκε πιο μαλακο το μπροστινο του, πιο κυριλε θεση οδηγησης (λογικα λογο υψος μπροστινου κ τιμονιου) ενω το Strada εχει καπως πιο επιθετικη θεση οδηγησης πιο motard και φρεναρει αισθητα καλυτερα (μπροστινος δισκος)
Επισης εκτος απο τις διαφορες που εχουν σε τροχους,κοντερ εχουν και διαφορετικη τιμονοπλακα.
Για μηχανη ειναι σιγουρα ελαφρυα και ευκολοδηγητα αλλα προσωπικα για την πολη μονο δεν αλλαζω το scooter με καμια μηχανη.
-
τα scooter τα απεχθανομαι προτειμω να μεινω σε παπι παρα σε scooter
-
οπως βλέπεις φίλε Γιώργο ολοι οσοι ποσταρισαν σου προτείνουν strada.....και εχε υποψην οτι κάτι παραπανω ξέρουν γιατι αρκετοι ειναι στην περιπτωση σου.... ;)
απο κει και περα....δεν έχεις παρα να παρεις τη δική σου αποφαση λαμβάνοντας ή οχι υποψην τα οσα σου έχουμε πει...... :bye:
-
παιδες σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας πραγματικα εχω προβληματιστει πολυ γιατι σκεφτομουν περισσοτερο το trail από το strada. θα παω να τα δω παλυ και τα δυο απο κοντα και βλεποντας και κανοντας.
παντως εαν υπαρχουν ατομα που εχουν εμπειρια και απο τα δυο εστω και μικρη θα ηθελα την αποψη τους.
παρεπμπτοντως επεσε στα χερια ενα μοτοτριτι το οποιο λεει οτι το trail ειναι το καλυτερο μονοκυλινδρο on/off και απο το ΧΤ και γενικως μιλαει με καλα λογια και ασφαλτο και χωμα. Σαν μειονεκτημα αναφερει οτι μπλοκαρει τον πισω τροχο λιγο ευκολα εαν και οχι τοσο ευκολα οσο ο ανταγωνισμος. και μεγαλο πλεονεκτημα οτι ειναι και ταξιδιαρικο..
-
παιδες σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας πραγματικα εχω προβληματιστει πολυ γιατι σκεφτομουν περισσοτερο το trail από το strada. θα παω να τα δω παλυ και τα δυο απο κοντα και βλεποντας και κανοντας.
παντως εαν υπαρχουν ατομα που εχουν εμπειρια και απο τα δυο εστω και μικρη θα ηθελα την αποψη τους.
παρεπμπτοντως επεσε στα χερια ενα μοτοτριτι το οποιο λεει οτι το trail ειναι το καλυτερο μονοκυλινδρο on/off και απο το ΧΤ και γενικως μιλαει με καλα λογια και ασφαλτο και χωμα. Σαν μειονεκτημα αναφερει οτι μπλοκαρει τον πισω τροχο λιγο ευκολα εαν και οχι τοσο ευκολα οσο ο ανταγωνισμος. και μεγαλο πλεονεκτημα οτι ειναι και ταξιδιαρικο..
επειδή το έχω το συγκεκριμένο τεύχος.....(φαντάζομαι λες αυτο με τα 6 ον-οφφ :thnk:)
ΝΑΙ το περιοδικό λεει την πασα αλήθεια για το μηχανάκι.....λίγο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες διαφωνω....μπορει να κινηθει και σε ρυθμους εντουρο στο χωμα αμα λάχει χωρις να προβληματίσει.... :D :D :D :ohyes: :ohyes: :ohyes:
κατα τα αλλα τα λεει μια χαρα :kalo: :kalo: :kalo:
Υ.Γ. βλεπω οτι σου αρέσει το τρειλ...... :thnk: γνωμη μου ειναι να πας να τα ξαναδεις.... και αν γινεται να τα οδηγήσεις....ενα τεστ ραιντ....και βγάζεις τα συμπεράσματα σου ;)
-
παιδες σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας πραγματικα εχω προβληματιστει πολυ γιατι σκεφτομουν περισσοτερο το trail από το strada. θα παω να τα δω παλυ και τα δυο απο κοντα και βλεποντας και κανοντας.
παντως εαν υπαρχουν ατομα που εχουν εμπειρια και απο τα δυο εστω και μικρη θα ηθελα την αποψη τους.
παρεπμπτοντως επεσε στα χερια ενα μοτοτριτι το οποιο λεει οτι το trail ειναι το καλυτερο μονοκυλινδρο on/off και απο το ΧΤ και γενικως μιλαει με καλα λογια και ασφαλτο και χωμα. Σαν μειονεκτημα αναφερει οτι μπλοκαρει τον πισω τροχο λιγο ευκολα εαν και οχι τοσο ευκολα οσο ο ανταγωνισμος. και μεγαλο πλεονεκτημα οτι ειναι και ταξιδιαρικο..
επειδή το έχω το συγκεκριμένο τεύχος.....(φαντάζομαι λες αυτο με τα 6 ον-οφφ :thnk:)
ΝΑΙ το περιοδικό λεει την πασα αλήθεια για το μηχανάκι.....λίγο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες διαφωνω....μπορει να κινηθει και σε ρυθμους εντουρο στο χωμα αμα λάχει χωρις να προβληματίσει.... :D :D :D :ohyes: :ohyes: :ohyes:
κατα τα αλλα τα λεει μια χαρα :kalo: :kalo: :kalo:
Υ.Γ. βλεπω οτι σου αρέσει το τρειλ...... :thnk: γνωμη μου ειναι να πας να τα ξαναδεις.... και αν γινεται να τα οδηγήσεις....ενα τεστ ραιντ....και βγάζεις τα συμπεράσματα σου ;)
σε αυτο το τεστ αναφερομαι. μου αρεσει το trail περισσοτερο σε εμφανισει αλλα και για αλλους δυο λογους.
οπως εχω αναφερει ειμαι απειρος σε μηχανες και περνοντας το trail το οποιο εχει μικροτερες δυνατοτητες σε ασφαλτο απο το strada θα ειμαι συγυρο ποιο "μαζεμενος" τωρα φυσικα αυτο μπορει να ειναι και γυρισει και αναποδα σε λαθος να δω την ασφαλτο απο κοντα :cry: :cry: :cry: :cry: κατι που με το strada.
και αλλος λογος ειναι οτι μην το μετανιωσω οταν θα αποφασισω να κανω κανα ταξιδι σε διακοπες και πεσω σε κανα χωματοδρομο και με το strada δεν μπορω να τα καταφερω.
τι να πω εχω ανγχοθει πολυ γιατι και 6500€ περιπου δεν ειναι λιγα εαν βαλεις και αφαλειες και σημα ............ ειναι πολλα για να το μετανιωσεις μετα την αγορα και με ενα τεστ ραιντ δεν μπορεισ να καταλαβεις και πολλα εκτος και εαν μου το δωσουν για κανα δυο μερες
-
αν σε αγχώνει το θέμα κράτημα......ξέχασε το...... το trail ειναι ΤΡΕΝΟ...εχει καταπληκτηκες αναρτησεις και κρατήματα.....αν θυμάσαι το συγκριτηκο που λες λεει " το trail μπορει να ακολουθήσει άνετα τα υπολοιπα δικύλινδρα της κατηγοριας"
ψεματα λενε.....οχι απλα μπορει να ακολουθήσει....αλλά και να τσαγιάσει άνετα κάτι v-strom (απο εμπειρία το λέω) σε στροφιλίκια και οχι μόνο....αυτο που θέλει ειναι ΠΡΟΣΟΧΗ στα λάστιχα.....δεν ειναι και ο,τι καλύτερο αυτα που φοράει....αλλά δεν θα φας τα μουτρα σου αν εισαι προσεχτηκος και οχι φοβησμένος.... ;) ;)
-
φιλε μην αγχωνεσαι για το χωμα!! :) αλλοι πηγαινουν με κατι fazer,gsr,tdm,tiger κτλπ σε χωμα και δεν καταλαβαινουν τπτ και το σκεφτεσαι μην δεν κανει το strada??δεν ειναι μηχανη μονο ασφαλτου..πας ανετα και σε χωμα..δεν σου λεω να κανεις εντουρο..απλα εγω επειδη εχω γυρισει πολλα βουνα της περιοχης μου με το τρανσαλπ που εχω σε ελαχιστα σημεια χρειαζεσαι ενα πραγματικο ον οφ..το strada δεν θα κολωσει σε εναν χωματοδρομο!! ;)
-
Ακη δεν ειμαι φοβισμενος αλλα παρα πολυ αγχωμενος και λογω οτι με το παπι εχω δει την ασφαλτο απο πολυ κοντα και το κατω μερος ενος vitara απο μ@λ@@@α αλλου, εφυγε απο στοπ χωρις να κοιταει μπροστα του, ευτηχος μονο με ραγισμενο ωμο την γλητωσα, σκεφτομαι να παρω μηχανη για να εχω καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια κατι που δεν εχει το παπι.
Γιωργο εκτος απο το χωματοδρομο που σιγουρα το strada μπορει , για μενα εχω αμφιβολιες, οπως ειπωθηκε το trail εχει ποιο ψηλα το τιμονι οποτε καθεσε ποιο καθετα απο το strada και βασικα φανταζομαι οτι θα ειναι ποιο ευκολο.
παιδια σας ευχαριστω για τις απαντησεις που βουθοντας με χανεται το χρονο σας :a016 :a016 :a016 :a016 :a016
-
Πάρε ένα strada και αν σου τύχει ένας χωματόδρομος δεν έχεις πρόβλημα...
...αν πάλι δεις ότι αρχίζεις και κολλάς με το χώμα, πάρε και ένα δεύτερο ζευγάρι ζάντες με χωμάτινα λάστιχα! ;)
-
Γιωργο εκτος απο το χωματοδρομο που σιγουρα το strada μπορει , για μενα εχω αμφιβολιες, οπως ειπωθηκε το trail εχει ποιο ψηλα το τιμονι οποτε καθεσε ποιο καθετα απο το strada και βασικα φανταζομαι οτι θα ειναι ποιο ευκολο.
αυτο θα το δεις σε μια αντιπροσωπια απριλια!!πηγαινε να κατσεις πανω και τοτε θα δεις πιο σε βολευει περισσοτερο!! :bye:
-
καλημερα στην παρεα.πριν 3 μηνες ειχα και εγω την ιδια απορια με εσενα τη να παρω?τελικα πηρα ρο τριαλ....
1.μου αρεσε σε εμφανιση ιδιως στο χρωμα το 08 μαυρο.....(το ασημι και το πρτοκαλι δεν μου αρεσε καθολου αντιθετα το μαυρο του 06 κουκλα)
2.μεγαλος τροχος μπροστα με αποτελεσμα να ανεβαινεις τα πεζοδρομια χωρις δισταγμο και λιγο πιο μαλακες αναρτησεις και ειναι λιγο πιο ψιλο και δεν σε νιαζουν οι λακουβες.. οχι οτι θα τις κυνηγας.
3.σαν χαρακτηρας ον-οφ δεν δειχνει ασχημο με το φερινκ και μπακαζιερα πισω.ενω το σρταντα χαλαει με αυτα πανω(μοταρντ ειναι αλωστε)
4.παει αρκετα ανετα στο χωμα με το στραντα θα κανεις περιορισμους εχει πιο αδυνατο φρενο μπροστα απο το σραντα αλλα αυτο ειναι καλο στο χωμα γιατι δεν μαγκωνει αποτομα και σιγουρα το στραντα εχει καλυτερο στησιμο στο δρομο.
αυτοι ειναι μερικοι λογοι που με οδηγησαν να αγορασω το τριαλ απλα το τριαλ ειναι κουκλα.....χρηση μεσα στην αθηνα κυριως και εκδρομες,νησακια σκ χςωρισ δευτερη σκεψη.
-
Από αυτά που λες φαίνεται ότι η ζυγαριά γέρνει περισσότερο προς το trail, παρά τις αντίθετες συμβουλές των περισσοτέρων, κατά τη γνώμη μου το δίλλημά σου είναι περισσότερο on-off ή mottard και σε αυτό δεν νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει κανείς, πάρε ό,τι σου αρέσει.
η μόνη μου ένσταση σε όσο γράφονται για διάβαση χωματόδρομου με στράντα ή οποιοδήποτε άλλο στριτ μηχανάκι, είναι ότι ο έμπειρος οδηγός σαφώς δεν θα κολώσει πουθενά γιατί απλά ξέρει.
Ο άπειρος οδηγός θα κολώσει και καλά θα κάνει, μιλάω εξ ιδίας πείρας, και μπορώ να πω ότι από αυτή την άποψη με το trail θα επιδιώξεις να πας σε χώμα ή τελοσπάντων δεν θα το αποφύγεις όταν το συναντήσεις γιατί απλά ξέρεις ότι αν και άπειρος, έχεις εμπιστοσύνη στο μιχανάκι.
όσο για την σύκγριση των χωμάτινων δυνατοτήτων του transalp με του strada νομίζω ότι είναι άστοχη
-
Από αυτά που λες φαίνεται ότι η ζυγαριά γέρνει περισσότερο προς το trail, παρά τις αντίθετες συμβουλές των περισσοτέρων, κατά τη γνώμη μου το δίλλημά σου είναι περισσότερο on-off ή mottard και σε αυτό δεν νομίζω ότι μπορεί να σε βοηθήσει κανείς, πάρε ό,τι σου αρέσει.
η μόνη μου ένσταση σε όσο γράφονται για διάβαση χωματόδρομου με στράντα ή οποιοδήποτε άλλο στριτ μηχανάκι, είναι ότι ο έμπειρος οδηγός σαφώς δεν θα κολώσει πουθενά γιατί απλά ξέρει.
Ο άπειρος οδηγός θα κολώσει και καλά θα κάνει, μιλάω εξ ιδίας πείρας, και μπορώ να πω ότι από αυτή την άποψη με το trail θα επιδιώξεις να πας σε χώμα ή τελοσπάντων δεν θα το αποφύγεις όταν το συναντήσεις γιατί απλά ξέρεις ότι αν και άπειρος, έχεις εμπιστοσύνη στο μιχανάκι.
όσο για την σύκγριση των χωμάτινων δυνατοτήτων του transalp με του strada νομίζω ότι είναι άστοχη
ακριβως αυτος ειναι ο λογος που αυτη τη στιγμη σκεφτομαι περισσοτερο το trail απο το strada. Θα παω να τα δω και τα δυο από κοντα να κανω και ενα test raid εαν εχουν μηχανη για αυτο το σκοπο και θα παρω την αποφαση μου.
-
όσο για την σύκγριση των χωμάτινων δυνατοτήτων του transalp με του strada νομίζω ότι είναι άστοχη
φιλε δεν εκανα συγκριση..δεν ξερω που το ειδες εσυ αυτο.
ειπα οτι επειδη εχω κανει αρκετες βολτες που ειχαν χωμα,ανετα θα πηγαινε και ενα στραντα εκει που πηγα με το τρανσαλπ , αν εξαιρεσεις κατι κατσαβραχα που εχω γυρισει στο παναχαικο..
-
ok λάθος :bye:
Απλώς έχω την αίσθηση ότι το τρανσαλπ είναι αρκετά πιο "χωμάτινο" από το στράντα ειδικά το παλιό με τον 21 τροχό μπροστά, γι αυτό το είπα.
-
ok λάθος :bye:
Απλώς έχω την αίσθηση ότι το τρανσαλπ είναι αρκετά πιο "χωμάτινο" από το στράντα ειδικά το παλιό με τον 21 τροχό μπροστά, γι αυτό το είπα.
οκ φιλε!! ;)οντως ειναι αρκετα πιο χωματινο το παλιο που εχω εγω!
-
φιλε μου αφου διαβασα ολα το ποστ των φιλων και κυριως τα δικα σου θα ελεγα να παρεισ το TRAIL για ενα και μοναδικο λογο
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ εμφανισιακα και περισσοτερο το στυλ της μηχανης
παρε αυτο γιατι ειναι μεγαλη υποθεση να κοιτας την μηχανη σου και να σε τρελενει
πιστευω πως αν δεν το παρεις θα το μετανιωσεις
το STRADA ειναι ενα τελειο μηχανακι οπως και το TRAIL αλλα απο την στιγμη που θελεις on-off πρεπει να παρεις το TRAIL , οχι οτι αμμα τυχει χωμα το STRADA δεν παει , καθε αλλο
εδω σου βαζω δυο φωτογραφιες με μηχανακια φιλων του φορουμ που ημασταν στην ιδια βολτα
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=2687.0;attach=16484;image)
(http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?action=dlattach;topic=2687.0;attach=16482;image)
καλη αγορα και καλοταξιδο
:kalo: :ohyes:
-
Όντως μου αρέσει περισσότερο το trail από το strada και εαν στο strada πρσθεσεις μπαγκαζιερα γίνετε κακάσχημο αλλά επειδη η χρήση θα είνει περισσότερο μέσα στην Αθήνα με κάνει να το σκέφτομαι. :thnk: :thnk: :thnk:
Τι να πω έχω μπερδευτεί και δεν μπορώ να αποφασίσω. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
παντώς παιδες σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας με βοηθάτε πολύ :kalo: :kalo: :kalo:
-
Τι το παλεύεις? Αφού σου αρέσει το trail πάρε το trail. Μην το σκέφτεσαι. Τη δουλειά σου την κάνεις και με αυτό.
Καλορίζικο. :D
-
παιδια το πηρα αποφαση ............................θα αποφασισω στο μαγαζι :tez: :tez:
αλλα εχω ενα μικροοοοοο προβλημα μου τσιναει η γυναικα με φοβαται λεει με τη μηχανη και δεν σκεφτομαι οτι εχω και κορη και και και και :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
κατι θα σκεφτω για να την πισω :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
μην αγχώνεσαι....ολες ετσι κάνουν στην αρχή αλλά μετά πάνε και σου την κλεινουν αυτες.....συν της αλλης σε πρίζουν να τις πας μια βολτα...... :dry: :D :D :tez: :tez:
-
παιδια το πηρα αποφαση ............................θα αποφασισω στο μαγαζι :tez: :tez:
αλλα εχω ενα μικροοοοοο προβλημα μου τσιναει η γυναικα με φοβαται λεει με τη μηχανη και δεν σκεφτομαι οτι εχω και κορη και και και και :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
κατι θα σκεφτω για να την πισω :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Ρε συ, πως τη λένε τη γυναίκα σου γιατί μου μπήκαν ψύλλοι στ' αυτιά? Κι εμένα τα ίδια έλεγε. :P :P :P
Μην την ρωτήσεις. Πήγαινε και πάρτην μόνος σου. Φέρτην προ τετελεσμένου.
Σε λίγο καιρό όμως που θα θέλει βόλτα να της θυμίσεις τι σου έλεγε.
-
αυτο εκανα και με το παπι απλα το ειδε μια μερα στο παρκινγκ φωναζε και μολις καταλαβε ποσο βολικο ηταν το οδηγουσε και η ιδια :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
-
Αν και το είδα λίγο αργά το ποστ να σου πω και γώ μια άποψη έτσι να υπάρχει... ;)
προσωπικά είμαι ευτυχής κάτοχος ενός στράντα αν και η αλήθεια είναι ότι εγώ δεν αντιμετώπισα τέτοια διλλήματα, ήμουν αποφασισμένος από την αρχή....
πρακτικά: για την χρήση που αναφέρεις το στράντα έιναι η προφανής επιλογή (το αλλά παρακάτω). Μέσα στην πόλη όπως είπαν και στα άλλα ποστ είναι σαν παπί: άνετο, ευέλικτο, χωράει όπου και ένα παπί, ροπάτος κινητήρας και υπεραρκετή δύναμη και για ταξιδάκια είναι μια χαρά
αυτό που θέλω κυρίως να πω είναι ότι: από τα λεγόμενά σου έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι το στράντα το θεωρείς πιο πολεμικό και ακραίο, σορρυ αν κάνω λάθος, και θέλω να σου πω ότι ναι μεν είναι παιχνιδιάρικο αλλά μόνο αν του το ζητήσεις εσύ απο κει και πέρα είναι μια πολύ καλή μηχανή για αρχή (και γω από παπί πέρασα στο στραντα) και ήμερη σαν αρνάκι αρκεί να είσαι και εσύ ήρεμος όταν την οδηγείς... :blus: η θέση οδήγησης είναι όρθια και άνετη (εκτός αν είσαι αρκετά ψηλός οπου θα χρειαστείς την ψηλότερη σέλα λόγω της απόστασης της σέλας από τα μασπιέ, και αυτό σε πολύωρη χρήση, αλλιώς θα κουράζονται τα πόδια σου). Στα πεζοδρόμια ανεβένεις άνετα και στο θέμα του χώματος με κάλυψε ο GF απόλυτα :D
το αλλά τώρα: και γω σε βλέπω πάνω σε τραιλ γιατί φαίνεται όντως να σου αρέσει περισσότερο και όντως είναι βασικό να βγαίνεις από το σπίτι το πρωί και να γουστάρεις που θα την καβαλήσεις και όχι να έχεις αμφιβολίες για το αν έκανες την σωστή επιλογή, άλλωστε πιστεύω ότι στο ζήτημα για το αν θα είσαι κάτοχος μηχανής γενικότερα, παίζει περισσότερο ρόλο το συναίσθημα και τα πρακτικά οφέλη έρχονται ως θετικά επακόλουθα.... :D
τώρα για την γυναίκα τι να πω ίσως η πρυπηρεσία της στο παπί να βοηθήσει :P
αυτά τα ολίγα και από μένα κλή αγορά!! (πάλι ξέφυγα στο μεγεθος του ποστ γμτ.... :blus:)
-
να σε καλα φίλε για την απαντηση σου.
αυτη τη στιγμη βασικα εχω αρχισει και ψαχνομαι λιγο σιγα στα μαγαζια για τιμες αλλα ταυτοχρονα σκεφτομαι και για μετεχειρισμενη δεν ξερω θα δω τη θα κανω.
παντως μολις καταληξω θα σας ενημερωσω
-
Αν το σκέφτεσαι και για Strada ξέρω ότι σήμερα-αυρίο θα βάλει αγγελία κάποιος από εδώ μέσα. Έχε το νου σου στις αγγελίες. Νομίζω είναι καλή περίπτωση.
-
σε ευχαριστω θα το τσεκαρω :kalo:
-
ρε παιδια ψαχνω σε μαγαζι να κανω τεστ ride το strada η το trail και δεν βρισκω μηπως ξερεται που να παω?
ευχαριστω
-
ρε παιδια ψαχνω σε μαγαζι να κανω τεστ ride το strada η το trail και δεν βρισκω μηπως ξερεται που να παω?
ευχαριστω
ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ
ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 114 Κ ΗΛΕΚΤΡΑΣ ΤΗΛ.210 9707 198 :bye:
-
υπαρχει κατι ποιο κοντα στο κεντρο?
-
υπαρχει κατι ποιο κοντα στο κεντρο?
Νομίζω ότι είναι το πιο κοντά στο κέντρο.
Αν εννοείς "καρακέντρο" όχι δεν έχει.
-
λοιπόν παιδιά καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις απαντήσεις/προτάσεις σας αλλά δυστυχώς θα πρέπει η αγορά της μηχανής να πάει πίσω ακόμα και να εγκαταλειφθεί γιατί περιμένουμε πλέον τέταρτο μέλος στην οικογένεια και τα έξοδα ανεβαίνουν επικίνδυνα οπότε βλέπουμε στο μέλλον.
σας ευχαριστώ όλους
-
τέταρτο μέλος στην οικογένεια είναι πιο ευχάριστο νέο και από αγορά μηχανης :D ;) :kalo:
να σας ζήσει!!!! :D :ohyes:
-
τέταρτο μέλος στην οικογένεια είναι πιο ευχάριστο νέο και από αγορά μηχανης :D ;) :kalo:
να σας ζήσει!!!! :D :ohyes:
+1000
-
σας ευχαριστω παιδες αλλα να πω την αληθεια ακομα το προσπαθω μηπως και τα καταφερω να παρς και τη μηχανη θα δειξει.