0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Πεντάλ πίσω φρένου
« - : Δεκέμβριος 05, 2016, 11:11:37 πμ »
Καλημέρα παίδες.. Έχει αλλάξει κανείς το πεντάλ του φρένου?
Αν ναι , πείτε κι μένα πως.! Έχει μιαα παράξενη ''ασφάλεια'' τύπου ''περόνης'' η οποία ΔΕΝ βγαίνει χωρίς αρίδα (μάλλον).

Αν υπάρχει το θέμα αλλού , ζητώ συγνώμη αλλά δεν βρήκα κάτι.



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 05, 2016, 04:45:15 μμ »
Βάλε μία φώτο να δούμε.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 03, 2017, 09:20:18 μμ »
Βάλε μία φώτο να δούμε.

Μαλλων αυτο εννοει ο συναδελφος->

IMG 20170403 205123" border="0

IMG 20170403 205004" border="0

Κουμπωτο ειναι?

Ψαχνομαι γιατι μου "πεφτει" πολυ ψηλα και σε εθνικη ειναι κουραστικο να χω το ποδι πανω(με αποτελεσμα να μην το χω.  :P).
Οποτε πρεπει να το χαμηλωσω οσο παει..

Στο manual/service manual δεν εχει κατι σχετικο δυστηχως..

Υποθετω πως πρεπει να βγαλω αυτο το πισπιριολι και μετα να ρυθμισω το υψος κ με καποιο τροπο κ το πισω φως.

Το χει κανει κανεις?

Thanks!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 03, 2017, 10:57:14 μμ »
Ένα C είναι; Σκέτο; Τι κρατάει;
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 03, 2017, 11:52:01 μμ »
Ένα C είναι; Σκέτο; Τι κρατάει;
Αυτό το C που λέει ο Κοσμάς κρατάει το πιρακι της Μανέτας. Είναι ίδιο και στο μαμούθ μόνο που στον Πήγασο είναι ανάποδα από την μέσα μεριά.Αυτο που θέλει να κάνει ο φίλος είναι δύσκολο γιατί για να κατέβει το φρένο πρέπει η να κοπεί ο πυρος που πάει μέσα στην τρόμπα η να ανεβάσεις τον πυρο πιο ψηλά ξεβιδωνοντας τον με αποτέλεσμα να είναι πολύ εύκολο να πατήσει τα τακάκια στον δίσκο και να ζεστενονται υπερβολικά σε σημείο να φρενάρει μετά από λίγο. :thnk:

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 04, 2017, 02:07:12 πμ »
Ένα C είναι; Σκέτο; Τι κρατάει;
Αυτό το C που λέει ο Κοσμάς κρατάει το πιρακι της Μανέτας. Είναι ίδιο και στο μαμούθ μόνο που στον Πήγασο είναι ανάποδα από την μέσα μεριά.Αυτο που θέλει να κάνει ο φίλος είναι δύσκολο γιατί για να κατέβει το φρένο πρέπει η να κοπεί ο πυρος που πάει μέσα στην τρόμπα η να ανεβάσεις τον πυρο πιο ψηλά ξεβιδωνοντας τον με αποτέλεσμα να είναι πολύ εύκολο να πατήσει τα τακάκια στον δίσκο και να ζεστενονται υπερβολικά σε σημείο να φρενάρει μετά από λίγο. :thnk:

Ακριβως επειδη με τα φρενα δεν παιζουμε για αυτο ειπα να ρωτησω...

Ετσι οπως το βλεπω η καθετη βιδα (που πιανει πανω το πισπιριολακι aka "C") συνδεετε με την τρομπα του φρενου και ειναι σταθερο μηκος...

Οποτε πρεπει να αφαιρεσω το "C" και να βιδωσω οσο παιρνει το παξιμαδι ωστε να ερθει πιο πανω το πισω μερος του ποδοφρενου κ κατεπεκταση να κατεβει πιο χαμηλα το μπροστινο μερος(αυτο που παταμε δλδη).

Αυτο που πρεπει επισης να κοιταξω ειναι να μεινει η διαδρομη ιδια.
Δηλαδη μην το παρανεβασω κ βρισκει στο κατω μερος της τρομπας το παξιμαδι μειωνωντας την μεγιστη δυναμη πεδησης.
Πχ εαν η διαδρομη ειναι τωρα 3 ποντους, θα πρεπει να παραμεινει 3 ποντους κ μετα..

Σωστο το σκεπτικο?

Τελος να ρυθμισω κατα καποιο τροπο το φως του stop να πιανει πιο χαμηλα(απο που?) γιατι διαφορετικα θα μενει μονιμα αναμενο.

Υ.γ Παντως μου κανει εντυπωση πως δεν αναφερει την διαδικασια στο manual...

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 04, 2017, 11:16:07 μμ »
Δεν θέλω να σε πληγώσω. :tez:
Απλά κάθεσαι λίγο ποιο μέσα στην μηχανή και το πόδι πάει κάτω από το φρένο. :D
Τα μποτάκια μου είχαν μόνιμο σημάδι γιατί κόβει , επειδή είναι άγριο από κάτω.

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 09, 2017, 04:39:19 μμ »
Δεν θέλω να σε πληγώσω. :tez:
Απλά κάθεσαι λίγο ποιο μέσα στην μηχανή και το πόδι πάει κάτω από το φρένο. :D
Τα μποτάκια μου είχαν μόνιμο σημάδι γιατί κόβει , επειδή είναι άγριο από κάτω.

Ναι κατω απο το φρενο το χα, αλλα πιστευω πως η σωστη θεση ειναι πανω απο το πενταλ.

Εκανα μια αποπειρα σημερα να το χαμηλωσω, αρχικα μου φανηκε ευκολη η ρυθμιση της τρομπας (αυτο το λαμακι που ανεφερα σε προηγουμενα ποστ ειναι κουμπωτο αλλα ειναι συνδεδεμενο με το ποδοφρενο) αλλα ειχα θεμα με πισω φως "stop"...

Εχει μια βιδα στον σκελετο που θεωρητικα βιδωνεις/ξεβιδωνεις για να ερθει πανω/κατω το ποδοφρενο αλλα απο ενα σημειο και μετα δεν δουλευε και εμενε μονιμος αναμενο.

Αυτο συμβαινει γιατι αλλαζει η κλιση του διακοποτη και παταει εκτος βιδας...

Ειπα να λυσω ολοκληρο το ποδοφρενο μπας και κανω καμια πατεντα.
Προσπαθησα να ζευλωσω λιγο την πατουρα του διακοπτη(αυτο με την βιδα) με ενα γαλλικο αλλα ηταν πολυ σκληρο το μεταλο.
Επειτα προσπαθησα να ζευλωσω την βιδα που παταει ο διακοπτης και τα ψιλοκαταφερα.

Βεβαια δυσκολευτικα τρομερα για να τα ξανατοποθετησω πανω στο μηχανακι γιατι το ελατηριο πρεπει να μπει σε τρυπα και παραλληλα ενω εχει ενταση να κεντραριστει σωστα για να περασει η βιδα που τα συγκρατει ολα(προσοχη υπαρχει μια ροδελα+τσιμουχα που βγαινουν κατα την διαδικασια).

Υστερα απο αρκετες προσπαθειες απλα το τοποθετησα χωρις το ελατηριο να βρισκετε κατω απο το ποδοφρενο κ επειτα επιασα την ακρη του ελατηριου με 2 tie wrap και τα τραβηξα με πενσα για να μπει στην θεση του..

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #8 - : Μάιος 09, 2017, 08:41:05 μμ »
Και μετα την ενασχοληση μου με το πισω φρενο καταφερα και το "χαλασα".
Δεν δουλευε σε ολη την διαδρομη γραμμικα και προσφατα αδυνατουσε να μπλοκαρει τον πισω τροχο.

Το ξανακατσαβιδωσα αλλα και παλι δεν καταφερα να το στρωσω.

Οποτε σημερα περασα απο τον μηχανικο.

Το βλεπει ο βοηθος και λεει αλλαγη τρομπας χωρις να το συζητησει, λεω ρε παιδια μηπως να κανουμε ενα καθαρισμο δαγκανας?μηπως να λυσουμε την τρομπα να δουμε μηπως καπως μπορουμε να το φτιαξουμε.(ειχα ειδη αναφερει πως μου ειχε φανει παραξανε το γεγονος πως το εμβολο που πιεζει την τρομπα ηταν καπως μυτερο, σχεδων σαν προκα).

Το κοιταζει ο μηχανικος και μολις λυνει το -μυτερο- εμβολο με κοιταζει με νοημα.
Το παιρνει στο χερι και το καθαρισε?το τροχισε?, το αλλαξε? δεν ξερω..
Το τοποθετει, κανει μια εξαερωση, το ρυθμιζει και του κανω μια βολτα.
Μια χαρα μπλοκαρει τον τροχο πλεων.
Αλλα καπως νομιζω πως η διαδρομη παραμενει μη γραμμικη.Σαν να εφαρμοζει αποτομα πολυ δυναμη πριν καταφερει να σπασει την προσφρυση.

Οποτε οντως να ψαχτω για αλλη τρομπα?
Σημειωση, τα τακακια ειναι αγνωστου πατρος (λευκο χρωμα) και η πισω δυσκοπλακα εχει σημαδια φθορας (να υποθεσω πως εχει "αδυνατισει" 1-1,5mm απο την καθε πλευρα.

Υ.γ Η nissin του xt 660 φαινομενικα ειναι ιδια, ξερουμε εαν κουμπωνει σιγουρα?
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2017, 08:43:20 μμ από @topos »

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #9 - : Μάιος 11, 2017, 06:08:46 πμ »
Γιά αρχή δν αλλάζεις δισκοπλακα και τακάκια που έτσι κ αλλιώς είναι για αλλαγή κ βλέπεις.....
Πιστεύω ότι θα είσαι οκ!!

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #10 - : Μάιος 11, 2017, 06:50:18 μμ »
Γιά αρχή δν αλλάζεις δισκοπλακα και τακάκια που έτσι κ αλλιώς είναι για αλλαγή κ βλέπεις.....
Πιστεύω ότι θα είσαι οκ!!

Πιθανοτατα αυτο θα κανω στο μεγαλο service των 20.000 (τωρα εχω ~17500)  μαζι με καθαρισμο των δαγκανων, αλλαγη μπουζι/λαδια/υγρου ψυξης και ρυθμιση βαλβιδων.
Ισως να αλλαξω και την τρομπα ημιπροληπτικα...

Και μια φωτο απο την δισκοπλακα(μαλλων λιγοτερη φθορα απο 1mm, θα το τσεκαρω με παχυμετρο για να το σιγουρεψω.)

https://m.imgur.com/Ra0Slb9
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2017, 07:01:06 μμ από @topos »

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #11 - : Μάιος 11, 2017, 07:21:53 μμ »
Και μια φωτο απο τα τακακια (πρεπει να εχουν λιγοτερα απο 2000χλμ)

IMG 20170511 191334" border="0

IMG 20170511 185456" border="0

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #12 - : Μάιος 11, 2017, 07:58:36 μμ »
Είναι σε πολύ κακή κατάσταση όλη η φάση εκεί ξεκινά λύσε δαγκάνα έμβολα καθαρισμό και μια χαρά θα δουλέψει :pray: :pray:

 Βάλε και καινούργια τακάκια αυτά θα έχουν πετρώσει!!!
Dance 4 life -  in my mind

*

@topos

Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #13 - : Μάιος 11, 2017, 08:12:35 μμ »
Είναι σε πολύ κακή κατάσταση όλη η φάση εκεί ξεκινά λύσε δαγκάνα έμβολα καθαρισμό και μια χαρά θα δουλέψει :pray: :pray:

 Βάλε και καινούργια τακάκια αυτά θα έχουν πετρώσει!!!

Συμφωνα με το service book αλλαχτηκαν στις 15.700χλμ (το αγορασα στα 16.000 τον απριλιο)τωρα εχω 17.500)τον δεκεμβριο(πριν ενα 5μηνο δλδη..).

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Πεντάλ πίσω φρένου
« Απάντηση #14 - : Μάιος 11, 2017, 08:33:04 μμ »
Εγώ βλέποντας την εικόνα πέρα από τα χλμ που έχει κάνει βλέπω τρελή μάκα σε όλα τα κινούμενα μέρη που σημαίνει ότι είναι καιρό ακάθαρτο σε αυτό το σημείο!!
Dance 4 life -  in my mind

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης