0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

geopgr

Περί μπουζί και φίλτρου.....
« - : Σεπτέμβριος 18, 2007, 01:22:09 μμ »
Καλησπέρα συνοδοιπόροι.
Σήμερα έκανα το σέρβις των 5000 χιλ. στην αγαπημένη μου. Επίσης μετά από αρκετό ψάξιμο στο φόρουμ (και στο νετ), άλλαξα φίλτρο αέρα (K&N) και μπουζί (NGK CR7EIX iridium). Ένας από τους μηχανικούς μου είπε ότι αυτά τα μπουζί δεν κάνουν για τέτοιους κινητήρες λόγω διαφορετικού ρεύματος, τάσης κτλ..., ενώ στην ερώτηση μου εαν υπάρχει περίπτωση να διμιουργηθεί πρόβλημα στον κινητήρα μου απάντησε αρνητικά. Είναι κάποιος που έχει παρατηρήσει κάτι "κακό" με συγκεκριμένου τύπου μπουζί; Επίσης (προς bill  η ερώτηση) υπάρχει περίπτωση να κάνουμε "κακό" στον κινητήρα; Τα δικά μου συμπεράσματα -όσον αφορά τη συμπεριφορά- μόλις κάνω κάποια χλμ.

Cheers



*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 07:33:02 πμ »
δεν υπαρχει τετοιο σεναριο ουτε στην πιο τρελη μας σκεψη.

μπορει να κανει κακο στον κινητηρα ενα λαθος μπουζι.λαθος μπουζι ομως δεν θεωρειτε το να βαλεις του ιδιου τυπου αλλα με διαφορετικο νουμερο θερμοαπαγωγης,δηλαδη εαν εσυ εβαζες CR8E αντι για CR7E που ειναι το μαμα.

εαν βαλεις ομως C7HSA το οποιο μπαινει κανονικα εκει θα εχεις προβλημα.

εγω συνιθιζω να χρησιμοποιω στα strada k trail CR8EK που ειναι δυακιδα κ λογω της κατασκευης του,ο σπινθηρας δημιουργειτε παραλληλα σε σχεση με το μπουζι ,η εναυση ξεκινα καθετα σε σχεση με την θεση του μπουζι

ενα μπουζι απο ευγενες μεταλο (πλατινα η ιριδιο) εχει καλυτερη αγωγιμοτητα ,συνεπως κ πιο δυνατο κ ποιοτικο ρευμα κ διπλασια η και τριπλασια αντοχη.

υπαρχει κ το σεναριο οτι λογο ακριβων μεταλλων που χρησιμοποιουντε αλλα κ τις περιορισμενες εφαρμογες του λογο κοστους,ειναι αδυνατο να βρεις μπουζι ιμιτασιον οποτε ελαχιστοποιουντε οι πιθανοτητες να πεσεις σε αστοχια υλικου κακης ποιοτητας

*

yannis650

Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 12:35:47 μμ »
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί?
Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος dragan

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 02:56:09 μμ »
Με CR9EIX KGK που εβαλα προσφατα θα εχω προβλημα? Μου ειπαν οτι κανει για το strada........
Οσον αφορα τα σκασιματα και την οικονομια , τα μεν πρωτα εχουν μιωθει αισθητα ενω γεμίζω ρεζερβουαρ στα 235-240 Km.
Να προσθεσω ομως οτι προσφατα  ρυθμισα το μειγμα στον bill, οποτε μαλλον σε αυτον οφειλεται και οχι στην αλλαγη  μπουζι

*

MouZ

Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 03:20:56 μμ »
και κατι ακομα...  :thnk:καθε ποσα χλμ ειναι καλο να αλλαζουμε το μπουζι?

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 05:19:11 μμ »
Το μπουζι που κανει τη διαφορα ειναι αυτο της Torquemaster,το αλλαζεις καθε 100.000χλμ,σε συνδιασμο με φιλτρο Κ&Ν εχεις αλλο μηχανακι.Δεν ξερω εαν ο Bill γνωριζει σχετικα,μιλαω απο προσωπικη πειρα. :ohyes:
All i want from my birthday is another birthday...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 08:09:17 μμ »
Το μπουζι που κανει τη διαφορα ειναι αυτο της Torquemaster,το αλλαζεις καθε 100.000χλμ,σε συνδιασμο με φιλτρο Κ&Ν εχεις αλλο μηχανακι.Δεν ξερω εαν ο Bill γνωριζει σχετικα,μιλαω απο προσωπικη πειρα. :ohyes:

Κάθε 100.000 !!??  :ohmy:

Πόσο στιχοίζει?

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 19, 2007, 08:30:40 μμ »
90,00 Ευρω κανει το κιτ οπως το βλεπεις και 6,00 Ευρω τα μεταφορικα απο Ιταλια.Εαν θελεις σκετο μπουζι πρεπει να κανεις ειδικη παραγγελια,πρεπει να κοστιζει γυρω στα 25,00  :bye:Ευρω.
All i want from my birthday is another birthday...

*

geopgr

Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 20, 2007, 10:11:35 πμ »
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί?
Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... :D :D

Μέχρι ώρας οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι εξής: Τα σκασίματα έχουν μειωθεί (αλλά όχι τελείως), και παρατήρησα λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι στην "προβληματική" περιοχή 3000-4000. Από κατανάλωση είναι νωρίς ακόμα να πω. Όσον αφορά το κόστος, το φίλτρο μου κόστισε 65€ και το μπουζί 14€.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #9 - : Σεπτέμβριος 20, 2007, 10:21:50 πμ »
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί?
Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... :D :D

Μέχρι ώρας οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι εξής: Τα σκασίματα έχουν μειωθεί (αλλά όχι τελείως), και παρατήρησα λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι στην "προβληματική" περιοχή 3000-4000. Από κατανάλωση είναι νωρίς ακόμα να πω. Όσον αφορά το κόστος, το φίλτρο μου κόστισε 65€ και το μπουζί 14€.

Με ΚΝ έχω δει διαφορά στα κενά στις μεσαίες, επίσης ανοίγει γενικά πιο απροβλημάτιστα στις χαμηλές
Στην κατανάλωση δεν ειδα ουσιαστική διαφορά

Τουλάχιστον το φίλτρο (γιατι για το μπουζι δεν ξέρω) αξίζει η αλλαγή, αν θυμάμαι καλά το είχα πληρώσει 45-50Ε 

 :bye:

*

MouZ

Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #10 - : Σεπτέμβριος 20, 2007, 02:38:22 μμ »
sorry αλλα δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι με φιλτρα τυπου k&n θα δει διαφορα στην αποδοση...η μονη διαφορα ειναι οτι δεν θα το αλλαξεις ποτε μιας και καθαριζεται.. αντε κ μισο αλογο... :dry:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #11 - : Σεπτέμβριος 20, 2007, 08:33:15 μμ »
sorry αλλα δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι με φιλτρα τυπου k&n θα δει διαφορα στην αποδοση...η μονη διαφορα ειναι οτι δεν θα το αλλαξεις ποτε μιας και καθαριζεται.. αντε κ μισο αλογο... :dry:

Εγώ πάντως νομίζω οτι είδα διαφορά (όχι τοσο στην απόδοση αλλα στην γενική συμπεριφορα), ειδικα στα κενα στις χαμηλες που ταλαιπωρουν τους κατοχους του strada/trail  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 15, 2008, 06:42:15 μμ »
Με CR9EIX KGK που εβαλα προσφατα θα εχω προβλημα? Μου ειπαν οτι κανει για το strada........

Ξέρετε αν το CR9E είναι συμβατό με τον πήγασο? :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 15, 2008, 06:53:30 μμ από Zeppelin »

*

@topos

Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 26, 2017, 04:02:17 πμ »
Και εγω ειπα σημερα να δω σε τι κατασταση ειναι το φιλτρο και το μπουζι.

Το φιλτρο ειχε μπλε πλαστικο περιβλημα και κατι σαν μεταλικη σιτα απο την μερια του κινητηρα.
Δεν ηταν και καινουργιο αλλα δεν φαινοτανε και πολυ ταλαιπωρημενο/βρωμικο, του κανα ενα σκουπισμα με ηλεκτρικη παντως..

Το μπουζι τωρα το εβγαλα μερικες photo->









Και οπως βλεπετε ειναι CR8E και οχι CR7E οπως προτεινει η aprilia.

Να το αλλαξω λετε?

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Περί μπουζί και φίλτρου.....
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 26, 2017, 01:04:22 μμ »
Η αξια του ειναι 7-8€ και σου ειναι αγνωστο ποσο εχει δουλεψει. Πετα το, βαλε αυτο που προτεινει η aprilia. ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης