0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το μπουζι που κανει τη διαφορα ειναι αυτο της Torquemaster,το αλλαζεις καθε 100.000χλμ,σε συνδιασμο με φιλτρο Κ&Ν εχεις αλλο μηχανακι.Δεν ξερω εαν ο Bill γνωριζει σχετικα,μιλαω απο προσωπικη πειρα.
Τελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί? Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα...
Παράθεση από: yannis650 στις Σεπτέμβριος 19, 2007, 12:35:47 μμΤελικά επιτυγχάνεται κάτι με φίλτρο αέρα Κ&Ν και μπόυζί ιριδίου όσον αφορά τα σκασίματα της εξάτμισης και τα κενά στο injection? Υπάρχουν μειονεκτήματα απο μια τέτοια αλλαγή (π.χ. αυξημένη κατανάλωση)? Ποιό είναι το κόστος του φίλτρου και του μπουζί? Αυτές οι λίγες ερωτήσεις προς το παρόν καθώς το σκέφτομαι ακόμα... Μέχρι ώρας οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι οι εξής: Τα σκασίματα έχουν μειωθεί (αλλά όχι τελείως), και παρατήρησα λίγο καλύτερη απόκριση στο γκάζι στην "προβληματική" περιοχή 3000-4000. Από κατανάλωση είναι νωρίς ακόμα να πω. Όσον αφορά το κόστος, το φίλτρο μου κόστισε 65€ και το μπουζί 14€.
sorry αλλα δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι με φιλτρα τυπου k&n θα δει διαφορα στην αποδοση...η μονη διαφορα ειναι οτι δεν θα το αλλαξεις ποτε μιας και καθαριζεται.. αντε κ μισο αλογο...
Με CR9EIX KGK που εβαλα προσφατα θα εχω προβλημα? Μου ειπαν οτι κανει για το strada........
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι